Jump to content
Xpuco0

Мнение за първа кола !

Recommended Posts

Добър ден, ще купувам първата кола и съм се спрял на хонда и по точно 1997-98 Civic 1.4is 90k.s. до 2000-2200 лв. просто толкова ми е бюджета.Ако може малко мнения за тази кола, здрави ли са ход. част двигател, колко харчат, частите ефтини ли са такива работи ? Публикувано изображение Ще съм ви много благодарен за няколко мнения ! Публикувано изображение Ето пример: (ако желаете може да ми дадете няколко линка за подобни до 2300 лв)

 

My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, ще купувам първата кола и съм се спрял на хонда и по точно 1997-98 Civic 1.4is 90k.s. до 2000-22000 лв. просто толкова ми е бюджета.Ако може малко мнения за тази кола, здрави ли са ход. част двигател, колко харчат, частите ефтини ли са такива работи ? Публикувано изображение Ще съм ви много благодарен за няколко мнения ! Публикувано изображение Ето пример: (ако желаете може да ми дадете няколко линка за подобни до 2300 лв)

 

My link

 

Привет колега

преди да зададеш въпрос ползвай търсачката

-ето аз какво намерих за 2 мин.по твоя въпрос дано да ти е полезно:

Аз карам Хонда Сивик 99г. мотор-а е D14Z2 ( 90 коня ) .... не съм виждал такава 99кс. много зависи от тежеста на крака на този който я кара и от трафика. Например аз карам на ГАЗ и живея във Варна но шофирането ми е на къси разстояния и зимата ми се е случвало да ми прави разход 9-10 но лятото с включен климатик повече от 7-8 не ми прави разход .. също така взимам предвид и че колата пали на бензин но това са някакви си 20 лв на месец .. . гумите са ми широчки 185/60/14" но на прага пише че такива се препоръчват ..

ПС: сменям редовно въздушния филтър с всяка смяна на масло ... и когато се сетя на около 5 хил го продухвам малко с компресор .. но внимателно че може да се накъса ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата на която си се спрял е чудесен избор за първи автомобил. Вече са сравнително евтини, надеждни и икономични. За малкия си двигател ускорява впечатляващо, стига да возиш максимум един човек, защото когато се натовари, става тромавичка, както всяка кола с малък бензинов атмосферен двигател. Аз доскоро карах такава и съм много доволен от нея, смених я само, защото вече ми трябва повече простор и врати отзад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен избор за първи автомобил. С достатъчно търпение и повечко огледи, ще намериш това което търсиш. Ако имаш питане за конкретен автомобил - дай линк. Относно частите за този Сивик - това е най-евтината за поддръжка Хонда в момента! Съвет: Разгледай форума в раздел Продава. Понякога е по-добре да си вземеш колата от колега, който се е грижил за нея. Въпреки че тук забелязвам напоследък, цените са малко понадути като цяло. ;) Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В раздел продава има много добра 6-та серия купе но цената и надхвърля бюджета ти - 3000лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите и изчерпателни отговори, вече съм 100% сигурен че това ще е колата и с удоволствие ставам част от този така дрюжелюбен клуб на Хондаджий ! :):P Продължавам да търся и няма да се откажа, а ако случайно мернете някаде сивик ген6 1.4ис до 2300 или ако е софийска 2500 пишете :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги все още съм в процес на търсене и ще се радвам ако някой продава или познава някой който продава вече имам парите и няма много обяви със запазени купета!Може и да е със газ няма проблем!И двигателя може да е 1.5 витековия знам че е повечко пари но ако си заслужава може да се измисли нещо ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах разби ме с тоя пост хахахах ! Честно да ти кажа мисля да си спестя тези 4-5 год(по твой сметки) и това, че ми е първа кола не значи че е първата която карам, и че не съм запознат с "великолепната" марка БМВ имам достатъчно приятели гъзарчета, който си накупуваха коли от споменатата марка и немогат да си позволят да я карат защото нямат пари за бензин камо ли ако нещо се счупи... Достатъчно съм се интересувал от марката Хонда и мисля, че това ще е колата за мен а пък и с радост ще съм част от вашият клуб, защото вие хора наистина сте нъмбар уан хах !Винаги има кой да ти помогне или услужи поне по мой наблюдения !Поздрави на всички и продължавам търсенето ! ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз реално ми е нещо като първа кола - реално втора, след Голф 3. 6 ген ускорява добре за тези коне - и моята е 90 кс, не е нещо впечатляващо но за кубатура на мотор , коне е много много добро ускорението , след 100 - 120 км/час ускорението е доста зле , но все пак колата е 1.4. Разхода зависи само и единствено от теб , правил съм и 8 в града минимум с много ,,внимателно'' каране , но нямам нерви да карам до 2000 оборота , и нормално на газ около 10 . Ако е настъпваш на всеки светофар ми е стигала до 17-18 , но казвам само при много настъпване, както всяка кола. Здрава ходова част интериора е доста дървен но бива за тези пари е много добре и пътя се усеща доста с тази кола , повече от другите марки например VW, AUDI, MERCEDES ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, както съм казвал и в други теми, по-добре събери малко повечко пари и си вземи икономайзер - 1.5 vtec-e 114 коня.Доста е пъргава и гори идеално малко, в София зимата разхода се върти около 8, предимно студена. Извънградско с нормално каране редовно е под 6/100. Вярно е по-скъпа, и вярно данъка е по-голям, но според мен пак си струва разликата.Успех, ако видя нещо на оферта ще пиша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата за 1.5 в-тек 114кс. карах такава и честно харчи като запалка и по каталога дават я че харчи по-малко от 1.4 90ксПубликувано изображение

-абе японска далавера Публикувано изображение

Успех с намирането си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно си се насочил но според мен си търси и 75к.с. варианта.Просто защото разликата между 75к.с. и 90к.с. е просто една гарнитура на дросела, която струва 10лв.Ако вземеш 75к.с. хем данъка ще ти е по-евтин, хем и самата кола ще е по-евтина сигурно защото е уж най-куцата.Покарай със стоковия мотор и ако толкова не те кефи - винаги можеш да смениш двигателят за 500лв-1000лв по-натам примерно:)Като данъкът ще ти остане символичен, което според мен е много важно.Успех с намирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро данъка за автомобилите под 100к.с няма да бъде -50%.Ще стане -30% от следващата година след 2-3 години -20% и накрая ще отпадне.С облекчение от данъка ще се ползват само автомобилите отговарящи на Euro 5и 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята е под 100 коня и не плащам 50 % ,щото тея умници в общината искат в талона да пишело че е с катализатор ,а тея в Кат викат няма такова нещо! :lol: Иначе данъка ми е 40 лв! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не в талона , а в декларацията когато си я правил е трябвало да впишеш че имаш катализатор !Вече е само 30% Намалението !
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какво общо има това че вече намалението е само 30%, при всички положения за джоба е по-добре колата от завода да е възможно най-малко коне.В случая е добре да е най-спънатата, защото с една гарнитура за 10лв ще стане 90 коня,а с един суап може да стане колкото иска.Важното е какво пише в талона

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не в талона , а в декларацията когато си я правил е трябвало да впишеш че имаш катализатор !Вече е само 30% Намалението !
ами писал съм го в декларацията,но не го признават точно по тази причина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

...

 

ами писал съм го в декларацията,но не го признават точно по тази причина!

 

Ти сигурен ли си, че знаеш какво говориш.

Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От данък на колата в така направените промени в закона с 1.4 мотора ще направиш 20-30-50 лв икономия, обаче от разликата в разхода ако е 1л да кажем в полза на 1.5 икономик за 10000км ще спестиш 260лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ще спестиш 260лв,но като ти е с 1500лв по-скъпа от 1.4 ще си на кяр чак след 5-6 години когато ще трябва да я продаваш или да я даваш за вторични ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

...

 

ами писал съм го в декларацията,но не го признават точно по тази причина!

 

Ти сигурен ли си, че знаеш какво говориш.

Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.

Публикувано изображение

 

Ами сигурен съм ,ако не вярваш иди питай в данъчното в Свищов! Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъчните в Несебър си пишат има или няма катализатор. Данъкът на 1.4 и мижав.;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

----Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.-----

 

Колега я хубаво си погледни талона !

 

Позиция V9 - EURO 5 !

 

Според теб EURO 5 какво означава ? Публикувано изображение/>/>

 

 

jorko82

Ако не ти го пише в тази същата позиция - ходи си смени талона.

Коя година ти е колата и колко конски сили е и в кой град е регистрирана ? 40 лева не е много данъка струва ми се че са ти направили отстъпка

 

Ето Ви един ориентировъчен калкулатор за данъка.

http://www.calculato...obil_danak.html

 

 

ПП Колега

bobchoo

В Несебър с "несебърски" номера ли сте Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка си, за първа кола Хонда не се купуваПубликувано изображение!, то така и баба знае, значи ако искаш от теб да стане човек, първом си купуваш една италянка, някои Фиат примерно щото е по масов, след като скъсаш една торба нерви с него и изкараш първи бели косми, въпреки трезвия ти разум че трябва да го продадеш не се подавай и не си вярвай, карай го минимум 2 години. За този период от време няма да има нещо дето да не си правил по него, така добре ще опознаеш устроиството на автомобила. След това го даи за старо желязо щото няма да има кои да ти го купи. С малкото пари които си взел от Белканто или Надин почерпи приятелите че си се оттървал. И не бързаи , още не си готов!! тогава можеш вече да седнеш на компа и да си харесаш някоя здрава немска машина, я БМВ я Голфче, и двете са много здрави, не е нужно да пускаш теми за тях, те и да имат някои проблем случил се вечерта примерно, до другата сутрин като преспят сами се е оправят. Така че от теб е нужно да си собственик на немската каска поне 2-3 години, ще си достатъчно узрял да разбереш нрава им и болежките, чак тогава може да пуснеш обява за продан , разбира се купувачи за тях има бол, всеки следващ които си е дал фиата на Надин или Белканто ще купи твоята немска какса Публикувано изображение И едва тогава млади момко си готов и пораснал - възмажал, да си купиш спартанска японска кола, която няма да ти къса нервите и да ти трови живота, е малко ще те заболи като я плащаш на двоина цена сравнено с немската и италианската ама после с времето парите и болката се забравят и остава само радоста от шофирането и скуката и чесането на езици в форума щото се чудим кво да вземем да правим по тея коли че да се намираме на работа Публикувано изображение Успех с търсенето Публикувано изображение

 

ха ха ха ,Слави на право ме изкефи с коментара си ,смях се от сърце, аз по твоя анализ съм пропуснал италианските кучки и минах направо на немски каски, там се задържах доста обаче и сега се надявам да се радвам на творението на япончик,честно да споделя всеки ден като я подкарам си мисля , че нещо имам да правя по нея , то от предните котурници няма тайни по двигатели и купета.Вярно си посъветвал колегата, дано вземе акъл от съвета ти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии Iso тоя калкулатор са го оправили, преди година не смяташе вярно за Пловдив щото дигнаха данъците но сега са въвели корекциите :) На ланчата ми е скочил с 5 лева, ама на ондата с 50 , мушеници :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги е*а в г*за тия боклуци пловдивски. За 105коня кошница 214лв тия Акъл имат ли Публикувано изображение Не се нагушиха мършите Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То наистина може да има по сериозен проблем !

 

http://fakti.bg/bulg...paign=firstpage

 

 

Хаос с данък “кола”, предупреждава в. „Труд”

 

Собствениците на около 750 000 превозни средства в София ще трябва да доказват в общината с какъв евростандарт са двигателите им, ако искат да ползват по-висока отстъпка от налога.

 

КАТ имал данни за моторите само на 16% от всички над 900 000 превозни средства в столицата. За останалите ще се прави проверка.

 

Ако в големия талон на автомобила е стандартът на двигателя, собственикът му ще трябва само да го покаже в общината. Все още обаче не е ясно как останалите шофьори ще удостоверят екологичността на моторите.

 

Столичната община, а и останалите кметства чакат указания от Министерството на финансите как да преодолеят хаоса.

 

 

ПП Когато си купуваш кола - трябва да внимаваш в КАТ дали ще ти впишат евростандарта на колата !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в европейските страни който кара на газ ползва отстъпки ;) Все пак се отделят по-малко вредни емисии,но в насраната ни държава не знаят какво става...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

----Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.-----

 

Колега я хубаво си погледни талона !

 

Позиция V9 - EURO 5 !

 

Според теб EURO 5 какво означава ? Публикувано изображение/>/>

 

 

jorko82

Ако не ти го пише в тази същата позиция - ходи си смени талона.

Коя година ти е колата и колко конски сили е и в кой град е регистрирана ? 40 лева не е много данъка струва ми се че са ти направили отстъпка

Ето Ви един ориентировъчен калкулатор за данъка.

http://www.calculato...obil_danak.html

 

 

ПП Колега

bobchoo

В Несебър с "несебърски" номера ли сте Публикувано изображение/>

 

Хаха това ми хареса.Не колега с бургаски номера сме, но данъците се определят от всяка община по отделно(местни данъци и такси). Моят е 23.42 лева :huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си карам същата 97ма с 90-то коня мотор.

Относно харченето - зависи как я караш. Аз я карам на всеки светофар в червено, общо взето като need for speed малко и ми харчи около 11 в града. При спокойно каране в Пловдив пада до 10лв = 62 км.

Извънградско - до 120-30 км/ч ти харчи около 6.5 . а при скорост от 175 нататъка става на 9 някъде.

Частите са евтини. Въпреки, че могат да се намерят по-трудно от тези на голф 3 да кажем.

НО все пак избрах хонда 6 ген.

Единственото може би гадно е че по нашите пътища бързо се разтракват гадните пластмаси из вътре. Ама за 2000 лв .. толкова Публикувано изображение

Само че за 2000 лв .. не знам дали ще намериш НЕЩО.

Защото аз си ги гледам обявите от време на време и под 2500 с климатик и ел/стъкла няма. Ако искаш без клима и ел. стъкла има и за 1800 ама изглежда старо някакси.

post-25172-0-70880000-1391852377.jpg

Редактирано от Miramax
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

----Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.-----

 

Колега я хубаво си погледни талона !

 

Позиция V9 - EURO 5 !

 

Според теб EURO 5 какво означава ? Публикувано изображение/>/>

 

 

 

jorko82

Ако не ти го пише в тази същата позиция - ходи си смени талона.

Коя година ти е колата и колко конски сили е и в кой град е регистрирана ? 40 лева не е много данъка струва ми се че са ти направили отстъпка

 

Ето Ви един ориентировъчен калкулатор за данъка.

http://www.calculato...obil_danak.html

 

 

ПП Колега

bobchoo

В Несебър с "несебърски" номера ли сте Публикувано изображение/>

 

1,4 90 к.с. 99 г. Свищов!Не са ми правили остъпка , тогава данъка беше около 60лв (преди 5 години) !Тогава питах в кат и ми казаха че само на новите коли пишат ! Сега не знам как е !А и не ми се разправя вече , един казва едно ,другия казва обратно , е няма такава държава Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е верно това за новите - на колега от Варна на лапето му взеха Хонда Сивик 2002 преди нова година и в талона има EURO 4!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти май не четеш ,казах че когато питах беше преди 5 години!

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

----Няма български талон в който да пише за наличието или липсата на катализатор.-----

Колега я хубаво си погледни талона !

 

Позиция V9 - EURO 5 !

 

Според теб EURO 5 какво означава ? Публикувано изображение/>/>

 

"Колега", пак се изказваш неподготвен :)

В декларацията за пред НАП изрично е написано "катализатор". Катализатори се монтират много преди да се въведат EURO нормите. Спокойно можеш да имаш катализатор, съответно да ползваш намалението от данъка, и да не отговаряш на нито една европейска емисионна норма.

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наскоро си регистрирах колата в данъчното и там ме питаха дали имам катализатор,за да ползвам отстъпка от данъка.В талона естествено не пише имаш или не, и данъчния ме посъветва да отида в пункт където правят ГТП и от там да ми изкарат документ в който да пише че съм с катализатор.Изкарах такъв документ и заедно с копието на талона си регистрирах колата.Сега март месец ще видя какъв данък ще платя.

 

П.С-колата ми е 94г сивик хеч. и нямам никакви евро стандарти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го гледам тва Д16 то за нищо си се занимавал с тоя катализатор така или иначе си над 100 коня и за тебе прошка няма в данъка  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdu

И според теб катализатора катоработи нямадаотговаря на нито една Евро норма ли ? :yes: :yes: :yes:

 

Верно е за Декларацията - но в талона ти описват евро нормата т.е. катализатора на каква норма отговаря !

Според теб има ли Евро норма без катализатор ? :yes: 

Евро нормата е какви вредни емисии отделякатализаторното устройстово и нищо друго.

Коли без катализатор не отговарят на нито една Евро норма !

 

ПП Нали говорехме за Талона ?

Освен това ако колата притежава и сертификат за Евро нормата - в кат я вписват задължително! Примерно от Германия колите имат зелен, червен и жълт стикер съответно сертификат. Прирегистрацията акогипредставиш никой не може да ти откаже да ти го впише в талона , а след като минеш през КАТ и си регистрираш колата на свое име пишеш и декларацията за придобиване.

А в общината вече  гледат талона и копие искат от него дали имаш евро стандарт или не - ако нямаш оставаш без намален данък !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Коментари по-долу в червено.

chavdu

И според теб катализатора катоработи нямадаотговаря на нито една Евро норма ли ?  :yes:  :yes:  :yes:

Според мен, според теб? Факт е, че е напълно възможно е. Поинтересувай се!

 

Верно е за Декларацията - но в талона ти описват евро нормата т.е. катализатора на каква норма отговаря !

Катализатора не отговаря на никаква EURO норма, той спомага за намаляване на емисиите за да влезеш в някаква норма. Какъв катализатор се слага на бензинов ЗИЛ за отговаря на EURO 5?

 

Според теб има ли Евро норма без катализатор ?  :yes:

Пак според мен, според теб? Факт е, че за мотоциклети има EURO норми и те нямат катализатори.

 

Евро нормата е какви вредни емисии отделякатализаторното устройстово и нищо друго.

Пак си се объркал. Прочети по-горе за да разбереш.

 

Коли без катализатор не отговарят на нито една Евро норма !

Да, Е и? Никой в общината (поне до 10.01.2014г., когато последно регистрирах кола в данъчното) не ти иска да отговаряш на EURO норма, а да имаш "катализатор". Надявам се вече правиш разлика между двете. 

 

ПП Нали говорехме за Талона ?

Да, за талона и къде в него пише "катализатор", защото в бланката на декларацията ИЗРИЧНО се пита за "катализатор"

 

Освен това ако колата притежава и сертификат за Евро нормата - в кат я вписват задължително! Примерно от Германия колите имат зелен, червен и жълт стикер съответно сертификат. Прирегистрацията акогипредставиш никой не може да ти откаже да ти го впише в талона , а след като минеш през КАТ и си регистрираш колата на свое име пишеш и декларацията за придобиване.

Факт, и както аз ти казах и колегата под мен също, в България все още не се интересуват от европейски норми за емисии а от това дали имаш катализатор или не.

 

А в общината вече  гледат талона и копие искат от него дали имаш евро стандарт или не - ако нямаш оставаш без намален данък !

Интересно как моя Сивик регистриран в общината 10.01.2014г има намален данък, без да се споменава в талона за EURO xx.

 

 

Обещавам, че повече няма да ти отговарям в тази тема. Дори си се чудя на акъла защо го написах и това...

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям си КЕЛЕШ !

Писал съм катализатор щотосепише по малко не ми се праскай на разбирач. Нищо полезно не каза в темата ми се струва ?

Проблема сналичието или липсата на твоя катализатор си е твой.

Погледни талон на кола извън БГ !

 

Очаквам да покажеш ЗИЛ без катализатор и EURO 5 , а ако намериш и кола такава също ! :punk: :punk: :punk:

Това е проблема че аршина е различен във всяка община !

Сле известно време - няма да просто да имаш катализатор - особенно ако колата ти е стара , независимо дали е поддържана или не !

Ще ти искат сертификат примерно от ТЮФ на каква норма ти отговаря АУСПУХА ! А не от някой квартален чичко!

Няма вариант да ти вписват наличието или липсата на "катализатор" в талона ! Хората искат ЕВРО норма , дремеме им затвоя ръждасъл изтърбушен катализатор. :yes:

И тогава ще разбереш.....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...