Jump to content
K1r1L

губи мощност Cr-v 1 gen Rd1

Recommended Posts

Цр-вто от 2-3 дни има проблем . ГУби мощност сякаш не му стига гориво но и на газ картинката е подобона по умаляла е.Напълно загряла кола като подадеш газ ;)/> забива нетръгва няма никаква сила .Друго ако дам на празен ход на 3000 оборота оброрите леко играят +-100 . ПО ламбда сонда ми дава бедни смеси - играят тоест бедни нормални бедни. НЕщата които съм направил СМених мапсензора ТПс-а проверих волтажа към бензиновата помпа (изключих електронно ламбда сондата ) ПРобвах да откачам ИАКа , Степ мотора картинката ... няма разлика .ПО колата СА сменени свещи преди 5000 км бенз филтър .УТре ще се смени бобина ,КАбели на свещи . Някои ако е запознат ГЛавното реле играе ли по някакъв начин ?!?!?! .Някои предпазител ? .НЕпоказва никакви грешки компа .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро,Киро още 300 години да го четете тоя форум нищо няма да хванете,скоростна кутия сменя ли???А сега сериозно,реглаж на клапани прави ли???

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УТре ще пробваме ;) Дано има ефект и да си прав за пореден път ;):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са наред(бобината и тя кабелите и те свещите са ок ) проблема е по скоро ... Бедни смеси ...възоснова на нещо си .. НЕдостиг на газ и на бензин на Бензин доста усезаемо , Съчетано с леко придърпване забиване :)/>/> .Интересува ме как стои въпроса с релетата наи вече главното . (ТОест дали влияе по някакъв начин на горивната система)Питам не защото незнам, че управлява всичко а дали може от него да е проблема или някои друго реле .Защото и на газ и на бензин е проблема . :blink:/>/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето "железа" работят и на газ и на бензин.Тая Ламбда ,ако е повдигната спрямо маса пак си играе....ама бедно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И главното реле не е . Ламбда имам една с развалено подгряване може да я сложа само за пробва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата беше видимо смачкана ,но недава грешка - смених я с една друга и резултата пак е 0 Пак няма сила пак придърпва.... :blink::huh:СЛЕдваща стъпка ELD там ще търся проблем И КОмутатор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре след толкова неща дет си проверил..... как ли ти е катализатора, да не ти се е задръстил стопил изпотрошил и да е запушил тръбите..., това има ли как да го провериш? От веднъж ли се случи това или постепенно се влоши до сегашното състояние?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изведнъж стана :(/>/> Няма катализатор :)/>/> отворен съм и за други предложения какво още да проверя .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли от къде да вземеш гарантирано работеща сонда, инак друго не се сещам кво може така да я спъва безпричинно и с интерес ще следя темата какво ще се окаже, а нощес докато спя ако ми хрумне нещо сутринта ще ти пиша, често ми идват хубавите идеи нощем хахаха :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ,директно какзвам ,че не е ламбда сонда.Виж теглич,ляв стоп.....Тва си е разхищение на пари.,,, :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да смуче въздух отнякъде?

Редактирано от swartalf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комутатор не е ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....ГУби мощност сякаш не му стига гориво но и на газ картинката е подобона по умаляла е.

.....Напълно загряла кола като подадеш газ Публикувано изображение/> забива нетръгва няма никаква сила .

.....ПРобвах да откачам ИАКа , Степ мотора картинката ... няма разлика ....

проблема е по скоро ... Бедни смеси ...възоснова на нещо си .. НЕдостиг на газ и на бензин на Бензин доста усезаемо , Съчетано с леко придърпване забиване

Да изкажа и мойто мнение и дано то ти помогне:

 

Сместа може да не е бедна, а прекалено Богата /демек - недостатък на въздух/Публикувано изображение, влез в линка одолу # -6, там съм копирал една статия за смесите!

А за да е такава,веднага се сещам за две причини: въздушен филтър / сменяван ли е,кога и с какъв? /, и некоректно работещо така нареченото "стъпково моторче" /почиствано ли е? .

Почни с тези две /елементарни/ неща първо и след това,ако не се оправи ще се мисли.

Успех.

 

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=167945

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАКА ИМАМЕ РАЗВИТИЕ .НА ЕДНО ОТ еЦУ-ТАТА МИ ПОКАЗА ГРЕШКА НАИ-НАКРАЯ !.(П28).сЪС СТОКОВИЯ НА цР-В НЯМА . гРЕШКА !!!/>!!.4-CKP ТОВА Е ДАТЧИКА ЗА ПОЗИЦИЯ НА КОЛЯНОВИЯ вАЛ . ! въПРОСА Е СЛЕДНИЯ КОИ Е ТОИ В ДЕЛКОТО, КОЛЕБАЯ СЕ МЕЖДУ 3 ;)/>. :D :D :D скОРО ЩЕ БЪДЕ СМЕНЕН И ЩЕ пиша дали е от него !.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ е то делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ,директно какзвам ,че не е ламбда сонда.Виж теглич,ляв стоп.....Тва си е разхищение на пари.,,, :angry:/>

Никъде не съм писал да си купи нова сонда за проба :)Пък и до колкото познавам колегата от форума не е вчерашен че да го стори току така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е нещо друго по генерацията да прави тапа - например средно или крайно гърне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Проблема е решен една седмица мъки... ,оказаха се куплунгите на Ecu-то омаслени с нещо.. .... явно не е давало добър контакт.......... изчистих ги . Вече всичко е наред...... големи мъки .Довечера ще пусна интересна страница за делкото и нещата в него. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://raz-veinz.com/Blog/?p=1623 докато търсихме проблема в делкото рових и из нета ;)/>. РАзглобяване на делко показано е ВСичко. :cool:/> (Беше напразно де ...) :lol: Поне някои ако му се наложи някога да гледа и картинки . В инструкциите пише че тези Сензори са несменяеми ! КАКто и в някои теми В уса които четох ,но реалноста е друга Стига да ги имаш може да се сменят. ! :blink:/> Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амин!Какъв е извода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извода е че този проблем неможе да се хване по никакъв начин аз самият го намерих случайно. СИмптомите са може да е от всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така говорим за губене на мощност, искам и аз да споделя :)

Преди един месец имах проблеми с газовата на ЦРВ-то - гаснеше на ниски обороти. Отидох при едно монтьорче от което съм доволен, има лека ръка момчето и разбира от всичко. така и така бях при него и реших да си направя и реглаж на клапаните, че не бяха пипани от 13-14 хил. Оставих му я и на другия ден си я взех, колата летеше имаше страшно подобрение в динамиката! След една седмица обаче нещо стана и се изгуби и динамика и всичко, бавно поема и го няма този въртящ момент които имаше в началото. струва ми се дори, че при студен двигател има леко цъкане в мотора. Възможно ли е за 1000 км. отново да трябва да се прави реглаж на клапаните или може да е от нещо другоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цъкането маслото се разнася една идея по бавно заради по студеното време. (или е поостаряло)ЗА динамиката на газ.. забеляазах, че не върви еднавко добре понякога е по мудна понякога по пъргава предполагам защото зареждам от 3-4 различни бензиностанциии газ . И това оказва много разлика !.Ако се притесняваш пробваи я на бензин да видиш как върви и друго фитлрите на газовото сменял ли си ги скоро. :unsure:/>/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, ще я пробвам и на бензин!Що се отнася за филтрите, може би преди 4-5 хил. съм ги сменял, юли-август месец.Благодаря!

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойто монтьорче с "лека ръка"не зная какво значи всъщност....,може да е пооставило хлабина за 30к километра.Всъщност тия пари дето се взимат за реглаж на клапани,40-50 лв дето се спрягат в форума,не са малко,но не са и много.Реглажа иска точно "чувствителна ръка"иначе ще си цъкаш още дълго.Сега сериозно!Остави Кирчо дето си приказва за загуба на мощност,той ентусиаст мазохист.Смени половината кола за елементарен проблем.Твоя проблем е коренно различен и най-добре майстора ти има поглед върху нещата.С две думи връщаш се и казваш колега,колата "цъка" и ако ти каже нещо относно маслото,го пращаш на майната му и търсиш друг дето е пипал клапани на Хонда.Хонда има единствения !!!! мотор,който аз ---- прост автомонтьор/диагностик с 23 години стаж паля повторно,щото не си гледам оборотомера,че е на 750 оборота.Не случайно във всеки менюал има допуск на хлабина...от ...до.Регулирането отнема от 1 час до един ден и със тръгнали гърбици си е голям секс.Границата между добре регулирани клапани и отворени или затворени е 2-3-4 десети.За целта има едни скъпи луфтомери на 2 нива в инчове,които не са универсални като нашите ,а са специализирани точно за клапани.Там една пластина има 3 нива-примерно 0,2;0,23;0,25.С тия пластини регулирането няма как да се сбърка.Надявам се да съм бил полезен,поне малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се съмнявам да има общо с клапаните при положение, че една седмица е работила добре. Относно значението на десетите в хлабините се убедих лично след като последно регулирах лично заради кюфкания в ауспуха на празен ход на газ при отклонение не повече от 0,05мм, при два от цилиндрите но попадащо в толеранса на производителя.Стигнах до извода, че хлабина по-малка от 0,20 при работа на газ не е добре тъй като явно от високата температура на горене се обира в по-голяма степен. Ако нямаш проблеми на бензин, мога дати дам пример при мен какво се оказа като проблем при газта- два от маркучите за газ от рейката към дюзите се бяха пречупили и не пускаха достатъчно. ;)/> Като ми се появи проблем, напоследък с каквото и да било винаги първо търся каучуков виновник.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на бензин е същата работаПубликувано изображение....

Кажете някой в София или около нея, който си разбира от работата и да ми направи реглажа, че ми писна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За целта има едни скъпи луфтомери на 2 нива в инчове,които не са универсални като нашите ,а са специализирани точно за клапани.Там една пластина има 3 нива-примерно 0,2;0,23;0,25.С тия пластини регулирането няма как да се сбърка.Надявам се да съм бил полезен,поне малко.

Я покажи едни такива пластини да видим, и колко са скъпи? за сиромаси стават ли? бих си купил едни ако не са 3 цифрени суми, сега регулирам с едни сигурно китаиски, за да разсея съмненията колко са точни си играх да ги меря с микрометъра, бая са си точни :) друг е въпроса че много зависи как я вкарваш в хлабината един път ти се струва че е натегнат пък то си усукал пластината, та аз по няколко пъти ги проверявам след реглажа как влизат пластините, не мога да кажа че всички ги правя да са с еднакво пъхане на пластината, но тука говорим за разлики от порядъка на 1-2-3 стотни, които ми каже че ще направи реглажа така че пластината да влиза на всякъде еднакво ще го черпя до де се износят клапаните му :) но тези з акоито говори Маркони сигурно ще позволяват голяма прицизност. Моите клапани ги чувам само зимъска докато е студена колата, за около 400-500 метра като дигне малко градус и спират да се чуват, и като казвам чуват не значи че е като шевна машина но острия слух долавя тва цъкане. При мен са 0,20 и 0,10. Бих се навил да оставя още малко на изпускателните ама ще му мисля след 18 000 км.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, ти в другия форум видя моята одисея с последния реглаж нали? Ама не пишеш как е твоето дупе/ така де ауспуха/ на празен ход, на кое от моите видеа прилича. :D А към колегата, защо пак се въртят нещата около клапаните след като една седмица е карал и нещата са били в ред? Освен майстора с леките ръце да не е затегнал гайките.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я даи линк.(намерих)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://markita.net/luftomer-fors-61803.htmlПримерно нещо ефтино тук...http://www.oreillyauto.com/site/c/detail/LIS0/68150/N0010.oap?ck=Search_N0010_-1_-1&pt=N0010&ppt=C0374тва е моя Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя на форсе и аз го гледах в Маркитата, мисля ще е удобен с тез криви пластини. А другия които си показал като твоя тои ли е 3-степенен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с тия криви пластини се получават нещатаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си взема едни, че правите ме нервят малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден поръчах на едно приятелче като минава през Маркита д ами купи един комплект от тези http://markita.net/luftomer-fors-61803.html, носи ми ги тои , отварям аз, абрее пустно нещо тея пластини ми се видят дебели, и едни странни размери , ot 0,009 после чак 0,0016 :) то се оказа че са цолови та ги върнах. Та така пак нямам криви пластини освен да си накривя моите хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да попитам това ELD играе ли въобще някаква роля и евентуално от къде може да се купи ? Че моето липсва :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dron,това в каква връзка изкочи тук?Кирчо беше почнал да сменя калниците...ELD e система за управлеие на алтернатора.Тя работи по ток и е по-точна от нашата,която е компаратор на напрежение.Идеята е да се засече консуматор на енергия и да се компенсира от заряда.При Харви се качват обороти на цели стъпки по 100.При ЦРВ качването е по-плавно,понеже се измерва пряко разхода на ток от ELD.Та в каква връзка питаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...