K1r1L 860 #1 Публикувано 4 Ноември, 2013 (Редактирано) Цр-вто от 2-3 дни има проблем . ГУби мощност сякаш не му стига гориво но и на газ картинката е подобона по умаляла е.Напълно загряла кола като подадеш газ ;)/> забива нетръгва няма никаква сила .Друго ако дам на празен ход на 3000 оборота оброрите леко играят +-100 . ПО ламбда сонда ми дава бедни смеси - играят тоест бедни нормални бедни. НЕщата които съм направил СМених мапсензора ТПс-а проверих волтажа към бензиновата помпа (изключих електронно ламбда сондата ) ПРобвах да откачам ИАКа , Степ мотора картинката ... няма разлика .ПО колата СА сменени свещи преди 5000 км бенз филтър .УТре ще се смени бобина ,КАбели на свещи . Някои ако е запознат ГЛавното реле играе ли по някакъв начин ?!?!?! .Някои предпазител ? .НЕпоказва никакви грешки компа . Редактирано 4 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 4 Ноември, 2013 Киро,Киро още 300 години да го четете тоя форум нищо няма да хванете,скоростна кутия сменя ли???А сега сериозно,реглаж на клапани прави ли??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 4 Ноември, 2013 УТре ще пробваме Дано има ефект и да си прав за пореден път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 5 Ноември, 2013 (Редактирано) Клапаните са наред(бобината и тя кабелите и те свещите са ок ) проблема е по скоро ... Бедни смеси ...възоснова на нещо си .. НЕдостиг на газ и на бензин на Бензин доста усезаемо , Съчетано с леко придърпване забиване :)/>/> .Интересува ме как стои въпроса с релетата наи вече главното . (ТОест дали влияе по някакъв начин на горивната система)Питам не защото незнам, че управлява всичко а дали може от него да е проблема или някои друго реле .Защото и на газ и на бензин е проблема . :blink:/>/> Редактирано 5 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 6 Ноември, 2013 Повечето "железа" работят и на газ и на бензин.Тая Ламбда ,ако е повдигната спрямо маса пак си играе....ама бедно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 6 Ноември, 2013 И главното реле не е . Ламбда имам една с развалено подгряване може да я сложа само за пробва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 6 Ноември, 2013 Сондата беше видимо смачкана ,но недава грешка - смених я с една друга и резултата пак е 0 Пак няма сила пак придърпва.... СЛЕдваща стъпка ELD там ще търся проблем И КОмутатор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 6 Ноември, 2013 (Редактирано) Бре след толкова неща дет си проверил..... как ли ти е катализатора, да не ти се е задръстил стопил изпотрошил и да е запушил тръбите..., това има ли как да го провериш? От веднъж ли се случи това или постепенно се влоши до сегашното състояние? Редактирано 6 Ноември, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 6 Ноември, 2013 (Редактирано) Изведнъж стана :(/>/> Няма катализатор :)/>/> отворен съм и за други предложения какво още да проверя . Редактирано 6 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 6 Ноември, 2013 Няма ли от къде да вземеш гарантирано работеща сонда, инак друго не се сещам кво може така да я спъва безпричинно и с интерес ще следя темата какво ще се окаже, а нощес докато спя ако ми хрумне нещо сутринта ще ти пиша, често ми идват хубавите идеи нощем хахаха 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 7 Ноември, 2013 Слави ,директно какзвам ,че не е ламбда сонда.Виж теглич,ляв стоп.....Тва си е разхищение на пари.,,, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #12 Отговорено 7 Ноември, 2013 (Редактирано) Възможно ли е да смуче въздух отнякъде? Редактирано 7 Ноември, 2013 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 7 Ноември, 2013 комутатор не е .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #14 Отговорено 7 Ноември, 2013 .....ГУби мощност сякаш не му стига гориво но и на газ картинката е подобона по умаляла е. .....Напълно загряла кола като подадеш газ /> забива нетръгва няма никаква сила . .....ПРобвах да откачам ИАКа , Степ мотора картинката ... няма разлика .... проблема е по скоро ... Бедни смеси ...възоснова на нещо си .. НЕдостиг на газ и на бензин на Бензин доста усезаемо , Съчетано с леко придърпване забиванеДа изкажа и мойто мнение и дано то ти помогне: Сместа може да не е бедна, а прекалено Богата /демек - недостатък на въздух/, влез в линка одолу # -6, там съм копирал една статия за смесите! А за да е такава,веднага се сещам за две причини: въздушен филтър / сменяван ли е,кога и с какъв? /, и некоректно работещо така нареченото "стъпково моторче" /почиствано ли е? . Почни с тези две /елементарни/ неща първо и след това,ако не се оправи ще се мисли. Успех. http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=167945 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 7 Ноември, 2013 (Редактирано) ТАКА ИМАМЕ РАЗВИТИЕ .НА ЕДНО ОТ еЦУ-ТАТА МИ ПОКАЗА ГРЕШКА НАИ-НАКРАЯ !.(П28).сЪС СТОКОВИЯ НА цР-В НЯМА . гРЕШКА !!!/>!!.4-CKP ТОВА Е ДАТЧИКА ЗА ПОЗИЦИЯ НА КОЛЯНОВИЯ вАЛ . ! въПРОСА Е СЛЕДНИЯ КОИ Е ТОИ В ДЕЛКОТО, КОЛЕБАЯ СЕ МЕЖДУ 3 ;)/>. :D скОРО ЩЕ БЪДЕ СМЕНЕН И ЩЕ пиша дали е от него !. Редактирано 7 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 8 Ноември, 2013 НЕ е то делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 8 Ноември, 2013 Слави ,директно какзвам ,че не е ламбда сонда.Виж теглич,ляв стоп.....Тва си е разхищение на пари.,,, :angry:/>Никъде не съм писал да си купи нова сонда за проба Пък и до колкото познавам колегата от форума не е вчерашен че да го стори току така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #18 Отговорено 8 Ноември, 2013 Възможно ли е нещо друго по генерацията да прави тапа - например средно или крайно гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #19 Отговорено 11 Ноември, 2013 (Редактирано) Проблема е решен една седмица мъки... ,оказаха се куплунгите на Ecu-то омаслени с нещо.. .... явно не е давало добър контакт.......... изчистих ги . Вече всичко е наред...... големи мъки .Довечера ще пусна интересна страница за делкото и нещата в него. Редактирано 11 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #20 Отговорено 11 Ноември, 2013 (Редактирано) http://raz-veinz.com/Blog/?p=1623 докато търсихме проблема в делкото рових и из нета ;)/>. РАзглобяване на делко показано е ВСичко. :cool:/> (Беше напразно де ...) Поне някои ако му се наложи някога да гледа и картинки . В инструкциите пише че тези Сензори са несменяеми ! КАКто и в някои теми В уса които четох ,но реалноста е друга Стига да ги имаш може да се сменят. ! :blink:/> Редактирано 11 Ноември, 2013 от K1r1L 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #21 Отговорено 11 Ноември, 2013 Амин!Какъв е извода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #22 Отговорено 12 Ноември, 2013 Извода е че този проблем неможе да се хване по никакъв начин аз самият го намерих случайно. СИмптомите са може да е от всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #23 Отговорено 13 Ноември, 2013 Така и така говорим за губене на мощност, искам и аз да споделя Преди един месец имах проблеми с газовата на ЦРВ-то - гаснеше на ниски обороти. Отидох при едно монтьорче от което съм доволен, има лека ръка момчето и разбира от всичко. така и така бях при него и реших да си направя и реглаж на клапаните, че не бяха пипани от 13-14 хил. Оставих му я и на другия ден си я взех, колата летеше имаше страшно подобрение в динамиката! След една седмица обаче нещо стана и се изгуби и динамика и всичко, бавно поема и го няма този въртящ момент които имаше в началото. струва ми се дори, че при студен двигател има леко цъкане в мотора. Възможно ли е за 1000 км. отново да трябва да се прави реглаж на клапаните или може да е от нещо друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 13 Ноември, 2013 (Редактирано) За цъкането маслото се разнася една идея по бавно заради по студеното време. (или е поостаряло)ЗА динамиката на газ.. забеляазах, че не върви еднавко добре понякога е по мудна понякога по пъргава предполагам защото зареждам от 3-4 различни бензиностанциии газ . И това оказва много разлика !.Ако се притесняваш пробваи я на бензин да видиш как върви и друго фитлрите на газовото сменял ли си ги скоро. :unsure:/>/> Редактирано 13 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #25 Отговорено 13 Ноември, 2013 (Редактирано) ок, ще я пробвам и на бензин!Що се отнася за филтрите, може би преди 4-5 хил. съм ги сменял, юли-август месец.Благодаря! Редактирано 14 Ноември, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 13 Ноември, 2013 Твойто монтьорче с "лека ръка"не зная какво значи всъщност....,може да е пооставило хлабина за 30к километра.Всъщност тия пари дето се взимат за реглаж на клапани,40-50 лв дето се спрягат в форума,не са малко,но не са и много.Реглажа иска точно "чувствителна ръка"иначе ще си цъкаш още дълго.Сега сериозно!Остави Кирчо дето си приказва за загуба на мощност,той ентусиаст мазохист.Смени половината кола за елементарен проблем.Твоя проблем е коренно различен и най-добре майстора ти има поглед върху нещата.С две думи връщаш се и казваш колега,колата "цъка" и ако ти каже нещо относно маслото,го пращаш на майната му и търсиш друг дето е пипал клапани на Хонда.Хонда има единствения !!!! мотор,който аз ---- прост автомонтьор/диагностик с 23 години стаж паля повторно,щото не си гледам оборотомера,че е на 750 оборота.Не случайно във всеки менюал има допуск на хлабина...от ...до.Регулирането отнема от 1 час до един ден и със тръгнали гърбици си е голям секс.Границата между добре регулирани клапани и отворени или затворени е 2-3-4 десети.За целта има едни скъпи луфтомери на 2 нива в инчове,които не са универсални като нашите ,а са специализирани точно за клапани.Там една пластина има 3 нива-примерно 0,2;0,23;0,25.С тия пластини регулирането няма как да се сбърка.Надявам се да съм бил полезен,поне малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #27 Отговорено 14 Ноември, 2013 (Редактирано) Аз се съмнявам да има общо с клапаните при положение, че една седмица е работила добре. Относно значението на десетите в хлабините се убедих лично след като последно регулирах лично заради кюфкания в ауспуха на празен ход на газ при отклонение не повече от 0,05мм, при два от цилиндрите но попадащо в толеранса на производителя.Стигнах до извода, че хлабина по-малка от 0,20 при работа на газ не е добре тъй като явно от високата температура на горене се обира в по-голяма степен. Ако нямаш проблеми на бензин, мога дати дам пример при мен какво се оказа като проблем при газта- два от маркучите за газ от рейката към дюзите се бяха пречупили и не пускаха достатъчно. ;)/> Като ми се появи проблем, напоследък с каквото и да било винаги първо търся каучуков виновник. Редактирано 14 Ноември, 2013 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #28 Отговорено 14 Ноември, 2013 И на бензин е същата работа.... Кажете някой в София или около нея, който си разбира от работата и да ми направи реглажа, че ми писна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 14 Ноември, 2013 За целта има едни скъпи луфтомери на 2 нива в инчове,които не са универсални като нашите ,а са специализирани точно за клапани.Там една пластина има 3 нива-примерно 0,2;0,23;0,25.С тия пластини регулирането няма как да се сбърка.Надявам се да съм бил полезен,поне малко.Я покажи едни такива пластини да видим, и колко са скъпи? за сиромаси стават ли? бих си купил едни ако не са 3 цифрени суми, сега регулирам с едни сигурно китаиски, за да разсея съмненията колко са точни си играх да ги меря с микрометъра, бая са си точни друг е въпроса че много зависи как я вкарваш в хлабината един път ти се струва че е натегнат пък то си усукал пластината, та аз по няколко пъти ги проверявам след реглажа как влизат пластините, не мога да кажа че всички ги правя да са с еднакво пъхане на пластината, но тука говорим за разлики от порядъка на 1-2-3 стотни, които ми каже че ще направи реглажа така че пластината да влиза на всякъде еднакво ще го черпя до де се износят клапаните му но тези з акоито говори Маркони сигурно ще позволяват голяма прицизност. Моите клапани ги чувам само зимъска докато е студена колата, за около 400-500 метра като дигне малко градус и спират да се чуват, и като казвам чуват не значи че е като шевна машина но острия слух долавя тва цъкане. При мен са 0,20 и 0,10. Бих се навил да оставя още малко на изпускателните ама ще му мисля след 18 000 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #30 Отговорено 14 Ноември, 2013 Слави, ти в другия форум видя моята одисея с последния реглаж нали? Ама не пишеш как е твоето дупе/ така де ауспуха/ на празен ход, на кое от моите видеа прилича. А към колегата, защо пак се въртят нещата около клапаните след като една седмица е карал и нещата са били в ред? Освен майстора с леките ръце да не е затегнал гайките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #31 Отговорено 14 Ноември, 2013 (Редактирано) Я даи линк.(намерих) Редактирано 14 Ноември, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #32 Отговорено 14 Ноември, 2013 (Редактирано) http://markita.net/luftomer-fors-61803.htmlПримерно нещо ефтино тук...http://www.oreillyauto.com/site/c/detail/LIS0/68150/N0010.oap?ck=Search_N0010_-1_-1&pt=N0010&ppt=C0374тва е моя Редактирано 14 Ноември, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #33 Отговорено 15 Ноември, 2013 Тоя на форсе и аз го гледах в Маркитата, мисля ще е удобен с тез криви пластини. А другия които си показал като твоя тои ли е 3-степенен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #34 Отговорено 15 Ноември, 2013 Точно с тия криви пластини се получават нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #35 Отговорено 15 Ноември, 2013 Ще си взема едни, че правите ме нервят малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #36 Отговорено 20 Декември, 2013 Онзи ден поръчах на едно приятелче като минава през Маркита д ами купи един комплект от тези http://markita.net/luftomer-fors-61803.html, носи ми ги тои , отварям аз, абрее пустно нещо тея пластини ми се видят дебели, и едни странни размери , ot 0,009 после чак 0,0016 то се оказа че са цолови та ги върнах. Та така пак нямам криви пластини освен да си накривя моите хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #37 Отговорено 20 Декември, 2013 Айде и аз да попитам това ELD играе ли въобще някаква роля и евентуално от къде може да се купи ? Че моето липсва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #38 Отговорено 20 Декември, 2013 Dron,това в каква връзка изкочи тук?Кирчо беше почнал да сменя калниците...ELD e система за управлеие на алтернатора.Тя работи по ток и е по-точна от нашата,която е компаратор на напрежение.Идеята е да се засече консуматор на енергия и да се компенсира от заряда.При Харви се качват обороти на цели стъпки по 100.При ЦРВ качването е по-плавно,понеже се измерва пряко разхода на ток от ELD.Та в каква връзка питаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове