Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Ами то и аз по километраж съм ги правил 220 даже и клипче си имам, а иначе с гпс не съм я мерил и аз не знам реално колко ще е, това на 5-та на 6200-6300 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) 6300 об/мин. на 5-та предавка и колко километра в час?!? :) С оригиналната кутия ли караш? ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей момчета очаквайте скоро една D13-ка с Garrett GT60

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) 6300 об/мин. на 5-та предавка и колко километра в час?!? :) С оригиналната кутия ли караш? ;);)

Профилът на гумите също дава доста разлика при тази скорост. Така че е добре да се сравни с какъв размер са по каталог и моментните. Имаше сметалка в един сайт за гуми при 100кмч.воала Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с 14" 185/60 ;) не си мисли че откриваш топлата вода с тая "сметалка", всички знаем какво следва при различен от заводския диаметър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 6500 оборта е на 210-5 едновалката(втек)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с 14" 185/60 ;) не си мисли че откриваш топлата вода с тая "сметалка", всички знаем какво следва при различен от заводския диаметър

Само казвам. Сега всички могат и да знаят с КОЛКО точно се разминават показанията.

на 6500 оборта е на 210-5 едновалката(втек)

А на 9000? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 9000 няма да е много но 100% ще прогресира силно в намаляне поради това че колата ще стане на мармалад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, разбрах че си се пускал с дизеловата печка на Димитър Паланкалиев и си загубил. Така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е тая печка "чудо"? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо реши че е "ЧУДО" ? Тука при нас има един Пежо 205 1.9 ТД И мога да кажа че много малко хонди ще успеят да го бият, а дори не беше пипан кой знае колко. Казвам "беше" , защото го удариха и сега го възкресяват с още по-голяма сила.

 

Иначе относно тези километри дето всеки ми ги пише взема и аз да си купя накрая някаква стокова кола та да вдигам по 230 ;):)

 

и да не съм в офф: Напоследък се гоня с ръждата ама резултата е 1:0 за нея ;):D

 

п.п. B7_ Това "Чудо"-то не беше ли кюмбе някакво :D по известно като "талашарка" ;) Извинявам се не съм те разбрал правилно.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе не си ли чувал за модела (дървена печка Чудо) ;) просто питам каква е тази кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе относно тези километри дето всеки ми ги пише взема и аз да си купя накрая някаква стокова кола та да вдигам по 230 ;):)

Терористе, голям си терорист ;) Защо да не вдигне стокова Хонда 230 поне по километраж? Не питам случайно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде отворковците да гледат пак казвам това е по километраж... кутията е от миг 29 стига глупости, гледайте оборотите колко са 10000 ?? ;) вдигал сам и малко над 220 по километраж пак, гумите са 195/50/15, пак казвам с джи пи ес не съм я мерил, айде спирам да пиша тук вече. http://vbox7.com/play:42054a80

Редактирано от Pep0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай така де колега. Питах с по възможно наи-приятелски тон. Винаги допускай и другия да е в грешка. Споделяме една и съща страст в крайна сметка. Не се пали :bounce: Весело посрещане на 2010-та!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мнения се изказват без какпа умисал и за това така.. иначе кутия поне аз не съм сменял. Айде весело посрещане и от мен на новата 2010 :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, разбрах че си се пускал с дизеловата печка на Димитър Паланкалиев и си загубил. Така ли е?

мда, лош старт и издухани свещи както и голямо подценяване на дизелака :bounce: . 3 дена по късно ги смених заедно с кабелите ама намаше кога да ги пуснем пак :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, малко гаден въпрос, ама ти не оплеска ли Хондата наскоро, с какво се пускаш сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м, тая гонка се състоя няколко дни преди да я оплескам :bounce::bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не бяхме малки деца да си говорим напразно, нямаше да имаме 46 страници тема " сгоних се най на края, ама" :)в тоя ред на мисли, за да не е чист спам мнението ми ...на едно пежо 406 купе ( от тия, дето преди 8 години ги мислех за много яки ), направо все едно му откопчах спирачния парашут :tooth: .. ама подозирам, че не беше шестак, а някой от по-малките двигатели ... и така 4 светофара + един завой за качване на цариградско, където го позачакай и пак ... това в 3 през ноща от младост 3/4 към метро ... абе човека опитва ли, опитва ...

По- странно щеше да е, ако не успееш да го задминеш на къса дистанция от порядъка на 200-300-400м., както и всяка подобна кола с тегло 1300 - 1350кг и 2000 куб.см двигател с 133/136 кс....С 20 к.с. повече няма как да се компенсират 250 кг по- ниско тегло и къси скорости....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се присъединя и аз с една лапешка постъпка, но отвреме навреме и мен ме избива простотията :tooth: 2005 Honda S2000 (2.2l I4 240hp) vs 2007 Maserati Quattroporte (4.2 V8 400hp) До към 240 км/ч Мазератито имаше много малко надмощие, но поради факта, че това е максималната скорост на С2000-то нямах шанс за по-нататък. И понеже знам, че някой ще каже - ама моя Сивик вдига 230км/ч без проблем:1. Километража му е грешен2. Максималната скорост зависи от предавателните числа на скоростната кутия. С2000 стига мах. скорост 240 без проблем на 6-та на 8000 оборота, без да са необходими попътни ветрове и заклинания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ако и тоя истрел не успее да свали ятото сток д13-ки с топ.спд. 230 на земята, не знам какво би могло ...сега да те светна ! нуждаеш се от чип тунинг ! :):tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаххаха да и изпузкател ти трябва колега и вече на 5-та ще ги правиш тия скорости :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бахти случката :) в дясната лента селика преди '94 ( последните с вдигащи фарове ), ляво мерцедес "А" някъФ дизел ( само D-то беше останало ) ... селиката с проходно гърненце без заглушител, А-класата с алпийски дизел ... як форсаж и от двамата и злобни погледи ... и не знам защо се наредих за мерцедеса :)

тръгват, викам си тия само бучаха и няма да се състезават, но те се напъват яко на газта и двамата ... единия бучи, другипя пуши ...

минаваме средата на кръстовището и си викам "тука с първа няма да стане, само мъча колата - я да вкарам втора и да мина зад селиката" ... и вярно селиката успя до излизането от кръстовището да направи 2 коли и половина на мерцедеса и отвори дупка през която да мина :) без да притеснявам тоя с мерцедеса ...

минах и заминах и от към 120 взех да намалям за да завия надясно в квартала, но пича със селиката не излезе пич и нарочно ми запуши лентата, та се наложи да ковна по-рязко спирачки и да се наредя зад селиката докато светне светофара :D нищо лошо ... и идва тоя с мерцедеса много ухилен човека спира до мен, вдигнал високо палец и вика "тоя ще му е топло още доста време, ама това вярно ли е 1.6 ?" ...

тая селика е била или 1.6, или максимум 1.8, но беше забавно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се похваля, че не съм писал от доста време тука...А4-ка седан 1.8Т на кантар докато не изпълнихме втора... на трета започнах да го дърпам, но трябваше да спирам вече. Явно беше чипосана, щото доста доволно вървеше.А3-ка 1.8Т куатро... с 3-ма човека вътре доста бой яде, ама пък момчетата се оказаха пичове и спряхме да полафим след гонката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се разпиша: гонката беше с БМВ М3 в купе от компакт . 3-ма човека вътре. Тръгнахме от 130-40 и до среда на 4-та (моята е късичка) не беше много напред ама след това направо ме одвя :) даже одвя е меко казано :)

 

lookcho, доста съм разочарован от тея селики. Даже 2-ката пак не е нищо особено :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе двойката даже и да я дръпна, няма да й направя толкова сериозен ластик ... тоя човечец се почувства като мен, когато ме пуснаха с Мартин на националната - изпреварен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как го реши това, при положение, че аз с мойта д14-ка биех всички тигри 1.6 116 коня

до 220 трябва да сте се пускали от скала ...
мне, на 400-600метра се пускахме. иначе по километраж повече от 210 не съм вдигал с нея (лека и пръст) 210 ги правеше на четвърта и влизаше в прекъсвач. с джи пи ес нямам представа колко е щяло да покаже. На мен ми харесваше как вървеше малката барака, живот и здраве другия месец пак еж9, но фейслифт. пък дали ще почва да вирви ще видим като му дойде времето
Не че нещо ама карах една англичанка д14а4 на 195 изклучи на 4та.Или ти лъжи километража или сланцето много свети, че не виждаш добре.Колега предният преди теб доста е базикъл колата и ти си мислиш, че караш сток.Реално 1.4 90 коня сивик 230км или ти си се надрусал или нямате здрав разум в тея глави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се похваля, че не съм писал от доста време тука...А3-ка 1.8Т куатро... с 3-ма човека вътре доста бой яде, ама пък момчетата се оказаха пичове и спряхме да полафим след гонката :)

Ако А3 е било сиво и после си возил едно от момчета в твойта кола бих казал само : Брей, колко малък е светът....днес едно приятелче разправяше как си ги шляпал....и евала , че отбелязваш че вътре е имало 150кг излишни- друг щеше "елегантно" да пропусне да го спомене.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как го реши това, при положение, че аз с мойта д14-ка биех всички тигри 1.6 116 коня

до 220 трябва да сте се пускали от скала ...
мне, на 400-600метра се пускахме. иначе по километраж повече от 210 не съм вдигал с нея (лека и пръст) 210 ги правеше на четвърта и влизаше в прекъсвач. с джи пи ес нямам представа колко е щяло да покаже. На мен ми харесваше как вървеше малката барака, живот и здраве другия месец пак еж9, но фейслифт. пък дали ще почва да вирви ще видим като му дойде времето
Не че нещо ама карах една англичанка д14а4 на 195 изклучи на 4та.Или ти лъжи километража или сланцето много свети, че не виждаш добре.Колега предният преди теб доста е базикъл колата и ти си мислиш, че караш сток.Реално 1.4 90 коня сивик 230км или ти си се надрусал или нямате здрав разум в тея глави.
Колата я купих от 40 и няколко годишна германка - първи и единствен собственик на колата. И пак казвам, че четвърта изключваше на 210, по километраж. Не е като да не съм до проверил 100 пъти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак казвам, че четвърта изключваше на 210, по километраж. Не е като да не съм до проверил 100 пъти ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient

2001 Honda Civic --> Cd = 0.36

2001 Honda Civic --> CdA = 0.682 m2 => A = 0.682 / 0.36 = 1.894m2

 

210 км/ч = 58.33 m/s

 

http://www.sjbaker.org/telamom/speed_math.html

 

Fd = Cd x 0.5 x rho x A x V-squared

P = Fd x V

 

Where:

 

* P = Power (in Watts) required to overcome the air resistance.

* Fd = The drag force (in Newtons)

* Cd = Coefficient of drag

* rho = Density of the air (about 1.22 kg/cu.m - depending on temperature, pressure, and humitidy)

* A = Frontal area in sq.m.

* V = Forward speed in m/sec

 

Fd = 0.36 x 0.5 x 1.22 x 1.894 x 58.33 x 58.33 = 1415.130 N

P = 1415.130 * 58.33 = 82544.5329 W = 82.545 kW = 110.69 hp

 

110.69 конски сили само за да преодолееш въздушното съпротивление.... и то без насрещен вятър.

 

"A modern car (drag coefficient 0.34) with a 110 kW (150 HP) engine will be using about 4.6 kW (6 HP) of power to overcome air drag and 11 kW (14 HP) for mechanical propulsion (rolling resistance etc.) when it is being driven at a constant 80 km/h (22.2 m/s, 49 mph). When driving at its top speed of 210 km/h (58 m/s, 128 mph) it will be using 82 kW (112 HP) to overcome drag and the remaining 28 kW (38 HP) to overcome rolling resistance etc."

In all of this math, the speed we are measuring is the speed through the air - not the speed along the ground. So driving at high speeds into a 10mph headwind will pretty much directly reduce the speed measured on your speedometer by 10mph. At slower speeds, your 'rolling resistance' will be much more important in determining your speed than air resistance - so you don't feel the effect of the wind anywhere near as much as when you are driving fast.

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се похваля, че не съм писал от доста време тука...А3-ка 1.8Т куатро... с 3-ма човека вътре доста бой яде, ама пък момчетата се оказаха пичове и спряхме да полафим след гонката ;)

Ако А3 е било сиво и после си возил едно от момчета в твойта кола бих казал само : Брей, колко малък е светът....днес едно приятелче разправяше как си ги шляпал....и евала , че отбелязваш че вътре е имало 150кг излишни- друг щеше "елегантно" да пропусне да го спомене.... ;)
Да, става въпрос за същия случай, но все си мислех, че А3-ката е бяла, а не сива :D

Не че нещо ама карах една англичанка д14а4 на 195 изклучи на 4та.Или ти лъжи километража или сланцето много свети, че не виждаш добре.Колега предният преди теб доста е базикъл колата и ти си мислиш, че караш сток.Реално 1.4 90 коня сивик 230км или ти си се надрусал или нямате здрав разум в тея глави.

Колата я купих от 40 и няколко годишна германка - първи и единствен собственик на колата. И пак казвам, че четвърта изключваше на 210, по километраж. Не е като да не съм до проверил 100 пъти ;)
Какви са тия цифри бре?! На мен 190 ми е максимумът на 4-та... вие ги докарвате 210... как стават тия работи умът не ми го побира?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама колата не ти я е карала 40 годишна германка, нали? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

ама довърши му сметката де ... че аз все се опитвам, но никой не вдява :) 110+35 = 145 коня на ГЛАВИНИТЕ !!! демек, мерено на стенда на Prospeed !!! d14-сток, трябва да го пуснеш от висока скала за да направи 210 ! ... по-точно за да изкараш от д14 толкова коне, трябва да си сложил някой лев вътре ... и ще е много далеч от сток но дори така никак няма да ги прави "без проблеми" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно аз съм свидетел на много случаи където теорията и практиката се разминават стабилно.И на мазда 323(75 коня през 1992) километража показваше 180 кмч. Гаранция, ако някой сметне по същите формули с коеф. за съответната кола, ще ме изкара лъжец. Проблема е, че го видях със собствените си очи.И пак да зачекна болната тема - теглото. Във формулата не виждам да се отчита този фактор.Просто мисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък драг коефициента на тая мазда да е много малък и аз със сивик 75 коня съм отивал до 200 по километраж, ама кой знае всъщност каква скорост е била. Btw много хора разправят за бутането на кола от скала - всъщност няма да достигне кой знае колко висока скорост ако си метнете колата от скала или дори от самолет :) Мисля, че терминалната скорост ако е добре уравновесена ( тоест ако не полети с нос надолу) е някъде около 220 километра в час. Ако тръгне с носа надолу сигурно ще развие доста повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак двигателя е отпред, така че би трябвало носа да тегли надолу и да стигне дори 230 с д14 :)

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...максималната скорост зависи и от предавките някой по бавно ускоряват от други но правят по добра максимална.Мисля,че по важното е за колко време ги правиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Акорд 2005 дизел , при 120 км/ч по километраж застопорени с Круиз контрол , на равен път !!! По ДжиПиЕс - 116 км/ч !!! Рулмейкър - кажи им , че си барал двигателя и е към 125 коня и ще мирясат - какво толкова сте я зачекнали тая д14-ка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможах да се сдържа, та да се включа: За мен важното е колко бързо набира от 80-90 до 120-140 , че да може да се изпревари като хората, ако след 120 умира - файда никаква... Но на въпроса - друго ми е интересно, с другата ми кола ( Опел Вектра Б 136к. ) ме хвана страх да ги вдигам тея километри на магистралата , то там път няма , вие къде ги вдигате и то с 1,4 двигатели - незнам. Наистина ми се струват абсурдни някои от мненията ... влезте в час малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...