Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

... Така че не си хабете съединителита за неефективни "пилотски" тактики :)

 

 

Пич не си наясно със смисъла на термина ми ,,пилот" затова както вече бях помолил не ме иронизирайте. Поначало пилот го казвам в саркастичен смисъл, защото много са хората който се правят на състезатели, и затова от там в моята компания взехме на такива хора да казваме пилоти. Това го бях подхвърлил като шега в първия си пост, но навярно някой от вас се захващат и от най-малкото за да скалъпят интригата! Интересно,но факт!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, това "ритане на съединителя" май добре се вижда в Бързи и Яростни Токио дрифт (първата гонка в Токио, в подземния гараж мисля, но го има на други места в филма). Ефекта там обаче не мога с точност да го определя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, това "ритане на съединителя" май добре се вижда в Бързи и Яростни Токио дрифт (първата гонка в Токио, в подземния гараж мисля, но го има на други места в филма). Ефекта там обаче не мога с точност да го определя :cool:

При дрифт е друга песен баце :cool:;);) .........там се рита да загуби сцепление задницата........ма дрифта няма общо с ускорението ;) ПП за справка виж ми подписа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оня ден едно БМВ 525(бензин) много яко ме отцепи,реших да се бъзикна с него и с малко рисково каране оня направо ме подпираше в задницата и накрая ме прескочи(преносен смисил) :D .Много се набират тия БМВ-та един Прелюд 4-та предполагам,ще може да се справи с такова????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ако прелюда е 2.0 - абсурд, ако е 2.2ВТЕК е възможно, но много трудно на права отсечка - БМВ-то е 192кс, шестак, 2500сс и доста здраво бяга, но в завои според мен ще се предаде бързо, струва ми се че е недобре балансирано и доста нестабилно. Скоро една 5-ца ме гонеше яко с акорда на прав път, но като влезнахме в завои към яз. Батак още на 3-тия го изгубих, това си зависи и от шофьора но доста се килваше зад мене. А със сивика така ме отряза едно на 3 поредни светофара, че 3г го помня :D Чак накрая се сетих, че е 2.5 и свих байряка :D Ама като съм свикнал 5-ците 2.0 150кс да ги опушвам със сивик 90кс, забравих че макар и рядко има и батковци-патрони между тях :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако прелюда е 2.0 - абсурд, ако е 2.2ВТЕК е възможно, но много трудно на права отсечка - БМВ-то е 192кс, шестак, 2500сс и доста здраво бяга, но в завои според мен ще се предаде бързо, струва ми се че е недобре балансирано и доста нестабилно. Скоро една 5-ца ме гонеше яко с акорда на прав път, но като влезнахме в завои към яз. Батак още на 3-тия го изгубих, това си зависи и от шофьора но доста се килваше зад мене. А със сивика така ме отряза едно на 3 поредни светофара, че 3г го помня :D Чак накрая се сетих, че е 2.5 и свих байряка :D Ама като съм свикнал 5-ците 2.0 150кс да ги опушвам със сивик 90кс, забравих че макар и рядко има и батковци-патрони между тях :D

хехе такива 2.5 баварчета как ги хапвам за закуска :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за кво ги има тия 525/325,ама за конете си са направо смешни.Аз не се сещам за японска или италианска кола до около 140к.с. която да не го бие такова БМВ.Иначе на звук го докарват,като си отвън или се возиш ти се струва че излиташ,като погледнеш километража и ти става ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оня ден едно БМВ 525(бензин) много яко ме отцепи,реших да се бъзикна с него и с малко рисково каране оня направо ме подпираше в задницата и накрая ме прескочи(преносен смисил) :rolleyes: .Много се набират тия БМВ-та един Прелюд 4-та предполагам,ще може да се справи с такова????

Правилно предполагаш колега :o Не се отчайвай, не е в твоя клас, а в моя, където няма шанс :D

ако прелюда е 2.0 - абсурд, ако е 2.2ВТЕК е възможно, но много трудно на права отсечка - БМВ-то е 192кс, шестак, 2500сс и доста здраво бяга, но в завои според мен ще се предаде бързо, струва ми се че е недобре балансирано и доста нестабилно.

Не му е нужен V-TEC, и 2.0 му стига. С моята съм правил смешен 530 i, така че... А ако го хвана от Добрич до Бургас по завоите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вьрвят си тия бмв-та аз с бившата си Д16 сьм се сгонвал с такова 525 на 300-400 метра сьм пред него после ме яде яко на дьлго, абе до 3-та е мое после почва да дьрпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Та като говорим за бмв та,да ви разкажа една историйка.От около месец помагам на едно приятелче да сменяме на една 5ца 4 те фара мотора.Та сложихме му 2.5 192 коня.Днес даже бяхме в Ямбол на диагностика,сменихме дебитомера и колата полудя.Та какво правихме с мотора.Портмач,0.5 мм свалихме главата,полирахме клапани и канали,проходни гърнета,по големи тръби,махнат катализатор!Та като се прибрахме от Ямбол решихме да изпробваме колата.Дойде и едно приятелче с 320ка.Та тръгваме с 5тицата от летящ старт.Очаквах да падна лошо но какво става,2 ра,трета,бмв то зад мен!На 4етвърта 4ак след 160мисля почна да наближава но трябваше да спираме.Пича супер у4уден не вярва на очите си :) Тръгвамеот място същата работа даже му дръпнах повече.А бмв то е с нови бутала сегменти лагери масло и т.н. :) Псле се пуснах с 320 ката до 180,който направи по добър старт да дръпне калник и така завършваме съответно победа за него и за мен.Да уточня че се пусках със 17ки,бас каса и аз съм около 125кила!Пичовете бяха от бмв клуба и останаха врещени!Та бмв та мемвета :) момчета! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не си 125кг. нали само докато бяхме заедно пика два пъти :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не си 125кг. нали само докато бяхме заедно пика два пъти :dry:

;);):P:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Днес успях да навия един приятел да направим неколко дръпки с колите,той има BMW 316 kompakt(102 коня).Всички предполагахме дори и аз,че няма да имам голям шанс,ама се получи точно обратното от 5 старта му взех и 5-те до 600/700 метра после той ме изпреварва полека лека :P.Ама до тогава го водя с една кола.Петия с зор,че го подцених малко на старта до 3-та го държа ама после вече оня след 120 започва да ме изпреварва двигателчето му е перфекто и залепя 200 :Pооопс имам и един клип малко калпав оператора и телефона ама се вижда,като успея ще го кача във Vbox,че нещо не ми се отваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успях да навия един приятел да направим неколко дръпки с колите,той има BMW 316 kompakt(102 коня).Всички предполагахме дори и аз,че няма да имам голям шанс,ама се получи точно обратното от 5 старта му взех и 5-те до 600/700 метра после той ме изпреварва полека лека :P.Ама до тогава го водя с една кола.Петия с зор,че го подцених малко на старта до 3-та го държа ама после вече оня след 120 започва да ме изпреварва двигателчето му е перфекто и залепя 200 :Pооопс имам и един клип малко калпав оператора и телефона ама се вижда,като успея ще го кача във Vbox,че нещо не ми се отваря

Абе бях много скептичен към д13-ката,защото като си търсех кола,пробвах една и ми се стори адски мудна :P ,но гледам ,че си отнесъл 1,6 компакта и оставам приятно изненадан :P .......Предполагам,че и двете коли са сток......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бате Д13-та значи е добра един мой приятел има такава 75 коня и варви доста добре, браво още един пьт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jay

Здравейте и от мен:cool: Преди няколко дена имах "спречкване" с S 350 последната генерация...прибирам си се от лекции и минавам по новия път при централния затвор,карам си на 2ра с 30-40 и гледам еската от дясната ми страна нещо тръгна да се набира,избълна кълба дим ,а аз много се паля от такива чичковци с такива колички и изръчках хондето,общо взето като за старт от движение ,а и еската беше леко пред мен,се справих доста добре,изравних го,но наближихме светофара на надлез надежда...а след това той нещо май се отказа.Имам голямо желание за един старт с такава кола,моето хонде си е стоково,но е доста по лекичко от еската,знам ли просто ми е интересно ,вие какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен:cool: Преди няколко дена имах "спречкване" с S 350 последната генерация...прибирам си се от лекции и минавам по новия път при централния затвор,карам си на 2ра с 30-40 и гледам еската от дясната ми страна нещо тръгна да се набира,избълна кълба дим ,а аз много се паля от такива чичковци с такива колички и изръчках хондето,общо взето като за старт от движение ,а и еската беше леко пред мен,се справих доста добре,изравних го,но наближихме светофара на надлез надежда...а след това той нещо май се отказа.Имам голямо желание за един старт с такава кола,моето хонде си е стоково,но е доста по лекичко от еската,знам ли просто ми е интересно ,вие какво мислите?

Мисля ,че ще те накаже за дързостта :lol: ......иначе дано да имаш шанса за едно стартче-винаги е интересно съпоставянето на коли от различни класове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен:cool: Преди няколко дена имах "спречкване" с S 350 последната генерация...прибирам си се от лекции и минавам по новия път при централния затвор,карам си на 2ра с 30-40 и гледам еската от дясната ми страна нещо тръгна да се набира,избълна кълба дим ,а аз много се паля от такива чичковци с такива колички и изръчках хондето,общо взето като за старт от движение ,а и еската беше леко пред мен,се справих доста добре,изравних го,но наближихме светофара на надлез надежда...а след това той нещо май се отказа.Имам голямо желание за един старт с такава кола,моето хонде си е стоково,но е доста по лекичко от еската,знам ли просто ми е интересно ,вие какво мислите?

Мисля ,че ще те накаже за дързостта :lol: ......иначе дано да имаш шанса за едно стартче-винаги е интересно съпоставянето на коли от различни класове :)
ами и аз така мисля,но все пак за удоволствието:)но някой с витиай би наказл доста дизеловия сандък-ес клас:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бях много скептичен към д13-ката,защото като си търсех кола,пробвах една и ми се стори адски мудна unsure.gif ,но гледам ,че си отнесъл 1,6 компакта и оставам приятно изненадан cool.gif .......Предполагам,че и двете коли са сток..........и двете коли са сток нито ауспуси,нито спортни филтри имаме проверих в един каталог моята я дават 11.3 срещу неговите 12.3 за 100км/ч.В сравнение с 90 коня наистина е мудна преди доста време бях пробвал такава и тя ме запали по Хондите :),ако има некой от Русе да ми даде пак да си припомня,че забравих как ускорява :D .Един друг приятел иска да се пробваме с Вектра 1.8 98г.(115коня),първо мислеше с Вентото щото като ми пробва колата каза,че не дърпала много,ама след като видя с БМВ-то ко стана ше вземе на баща си количката :) Тя от магазина са я купили и е на малко км.Там вече май е невъзможно,но съм длъжен да проверя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо вие се пробвайте :) нали затова са приятелите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Абе бях много скептичен към д13-ката,защото като си търсех кола,пробвах една и ми се стори адски мудна unsure.gif ,но гледам ,че си отнесъл 1,6 компакта и оставам приятно изненадан cool.gif .......Предполагам,че и двете коли са сток..........и двете коли са сток нито ауспуси,нито спортни филтри имаме проверих в един каталог моята я дават 11.3 срещу неговите 12.3 за 100км/ч.В сравнение с 90 коня наистина е мудна преди доста време бях пробвал такава и тя ме запали по Хондите :D,ако има некой от Русе да ми даде пак да си припомня,че забравих как ускорява :D .Един друг приятел иска да се пробваме с Вектра 1.8 98г.(115коня),първо мислеше с Вентото щото като ми пробва колата каза,че не дърпала много,ама след като видя с БМВ-то ко стана ше вземе на баща си количката :( Тя от магазина са я купили и е на малко км.Там вече май е невъзможно,но съм длъжен да проверя :punk:

Абе нищо не се знае :lol: ,освен това няма лошо даже и да те дръпне-важното е тръпката и удоволствието,пък в край на краищата -кой колкото може :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да важна е трьпката на си призная вчера голф-2 ме понатупа или сам много лош шофиор или голфа имаше много бьрз старт взима ми пьрва и после варвим заедно но .............../все пак колата ми е без никакви подобрения, за сега на 15 джанти и с 95 обикновен/ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да важна е трьпката на си призная вчера голф-2 ме понатупа или сам много лош шофиор или голфа имаше много бьрз старт взима ми пьрва и после варвим заедно но .............../все пак колата ми е без никакви подобрения, за сега на 15 джанти и с 95 обикновен/ :ph34r:

....много е важен старта особенно ако другата кола е по мощна или ти е за първи път или ти е жал за съединителя на колата по смело с педалите и ще му го върнеш следващия път :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да пробвам моята хонда със страта си кола Опел Вектра.Резултата за мен беше много учудващ. На 1-ва Вектрата ме би с почти кола преднина, на 2-а го стигнах и надминах но за кратко на 400 метра успях да го бия с един калник само. А ако имаше още разстояние незнам какво щеше да стане. Аз като я карах мислих че върви доста, ама ча пък толкова не съм предполагал (а може и Хондата да не ми върви или пък аз да не мога да я карам)Вектрата е 1,8 моноинжекция 90 к.с. а хондата ми е 1,9 113 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да пробвам моята хонда със страта си кола Опел Вектра.Резултата за мен беше много учудващ. На 1-ва Вектрата ме би с почти кола преднина, на 2-а го стигнах и надминах но за кратко на 400 метра успях да го бия с един калник само. А ако имаше още разстояние незнам какво щеше да стане. Аз като я карах мислих че върви доста, ама ча пък толкова не съм предполагал (а може и Хондата да не ми върви или пък аз да не мога да я карам)Вектрата е 1,8 моноинжекция 90 к.с. а хондата ми е 1,9 113 к.с.

пич ти се ташакаш!!! тази вектра няма никав шанс срещу тази хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-сетне и аз се сгоних по цар Борис III , с един ей такъв звяр Публикувано изображение и направо я издухах а бях с жена ми и в дясната по разбита част на булеварда , а той беше сам и даже не искаше да ме погледне само пяна дето нямаше на устата ;) ,направо се изкефих а на светофара на Красно село пича го питам колко коня е и той с половин уста ми отговаря 143 и ме пита мойта колко е а аз му викам 108 + и оня ;) онеме ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо се изкефих а на светофара на Красно село пича го питам колко коня е и той с половин уста ми отговаря 143 и ме пита мойта колко е а аз му викам 108 + и оня ;) онеме ;););););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Колеги, май забравяте че максималната мощност нищо не казва за колата. Това е просто една цифра и нищо повече. Важното при сравнението на две коли е да имате графиката на тягата (torque/rpm)- от там да се види широчината на диапазона с максимална тяга (powerband) - защото все пак трябва да се стигне до диапазона с максимална мощност - и колкото по голям е той толкова по добре. Също не е маловажно и предавателните числа, теглото на колата, колко добре мощността отива от двигателя до асфалта - твърдост на окачването, подходящи тампони на двигателя, тип на гумите, температура на гумите и още сума ти неща. Колата е сложно устройство и е важно е взаимодействието на всички компоненти - не само двигател, камо ли пък максимална мощност. А щях да забравя и най-важното - задкормилното устройсво. Човек трябва добре да познава колата за да изстиска всичко от нея. Така че не мислете само за максимална мощност а за колата като цяло ;). Относно Toyota-та, имам опит GTS версията и то специално подготвена състезателна кола. Максималната и мощност е 190 коня - като на колелата по сведения на инструкторите е около 165коня. Ето и клипче за какво говоря:

Бих казал че има голям потенциал, въпреки че с нормална Integra GSR с двигател 170коня, и не се знае колко на колелата, на същата тази писта от клипчето (Willow Springs, California), на която имах честта да карам 30тина обиколки преспокойно ги минавах и се налагаше да влизам няколко пъти на старт/финала за да ги изчаквам че ме бавеха много. А колата е с свалено окачване, генерация, спортни спирачки, седалки, rollcage, пет точкови колани, ... Разбира се аз се бях сраснал с Интеграта за 3-4 месеца, а тези които караха Тойотите се качваха за първи път и беше нормално. На правата дръпваха съвсем малко, но иначе в завоите наваксвах доста. Тук се потвърждават думите ми за познаването на колата и изстискването на максималните и възможности. Това е от мене и не съдете по колата по сухи цифри и коя колко коня била.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да верно е това което казваш обаче това си е мощна и нова кола сравнение с моя седан 4г. произведен в година когато повечето хора още не бяха чували за gsm сиреч 1988. А да не говорим за гумите ми който вече не са гумени а пластмасови ,тоест археологични ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, но забравяш най-важния фактор - задкормилното устройство ;). Мен не ме е страх, нито пък сигурно теб да навлезеш дълбоко в лютеницата, а надали с нова кола е така ;) А пък и доста стари коли са по-добри от някои нови - още си мечтая за някое АЕ86 ;). Както и да е, целта на поста ми беше да ви припомня че максималната мощност не дава представа за колата!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Greenwater

Да така е, но забравяш най-важния фактор - задкормилното устройство ;). Мен не ме е страх, нито пък сигурно теб да навлезеш дълбоко в лютеницата, а надали с нова кола е така ;) А пък и доста стари коли са по-добри от някои нови - още си мечтая за някое АЕ86 ;). Както и да е, целта на поста ми беше да ви припомня че максималната мощност не дава представа за колата!!

така е обаче пича караше като откачен само и само да ме мине.ДА ама НЕ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

така е обаче пича караше като откачен само и само да ме мине.ДА ама НЕ

Представям си го как е пенясъл. Все пак трябва да се води нещо като гъзаро-турбо-състезател-чалгаджия. Това му е под достонството да падне по тоя начин. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих какво тръгнах да пиша ;) днеска се забавлявах с едно много мощно BMW 320"М" ;););) много ме кефят тия ... резултата предполагам ви е понятен , но най интересно беше като се наложи да спираме от 120 до светофара ;) аз спрях на стоп линията ,а той от другата страна на кръстовището ,а беше поне 2 коли зад мен понеже го виждах в задното огледало ... бе явно не е бил от 150 кондьовите ,че те ми идват малко зор като са 3-та серия , а тоя не си направи и труда да бяга ,само бучеше като истребител ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... е аз нямах тоя шанс да победя по мощен от мене автомобил Вектра 98г. 1.8 ме отряза 3 пъти на драг с една кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тия Хонди 7г. били много малко коне бре само 110 и то vtec одеве на бул.България една ми се опиняше на светофара и я отнесох с 10 коли най-малко . аз гледам пише vtec и си викам туй ще върви много пък то :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

абе тия Хонди 7г. били много малко коне бре само 110 и то vtec одеве на бул.България една ми се опиняше на светофара и я отнесох с 10 коли най-малко . аз гледам пише vtec и си викам туй ще върви много пък то :blink:

На тебе ти трябва да се зборваш вече с по-големи батковци. :cool::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Аз пък искам да се дръпна с някой от моя клас, така че ако има желаещи Хонда-манЯци с двигател 1.5 (моят е D15B2) нека си направим една срещичка и да си сверим часовниците. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче с един Меган 150к.с. на писта Буховци край търговище:ЦЪКА тук на същата писта отново с/у представител на френската марка само че е 19 136к.с.:ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче с един Меган 150к.с. на писта Буховци край търговище:ЦЪКА тук на същата писта отново с/у представител на френската марка само че е 19 136к.с.:ЦЪК

пред тази хонда аз се прекланям :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...