Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Хонда Сивик д16з6 (седан) срещу Бмв 530д 2:0 за хондата

БМВ-то понавървява и на мене ми е интересно пипана ли е Хондата :blink:/>

Редактирано от donvini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бмв-то е автомат.Хондата е с чип,афтърмаркет колектор,портната глава,генерация,спортен филтър,Иначе бмв-то дори с тракшъна се мъчи да върти,мята задницата,върви си доста добре.Но от кола до кола има разлика! И аз видях зор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vs е36 325tds с чип - кола и половина-2 между нас. Приплъзвал му съединителя и било с много къси скорости, затова падало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбо сивик срещу някакво бмв 7-ма серияа с 4 аутспуха на къса дистанция остана зад мене. :cool:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми направиха забележка модераторите вчера, че темата не ми била там, където трябва, реших да пусна тук... Тахондата ми b18c4 комби (aerodeck) падна от бмв, което имаше 525 тдес табела. Очевидно не беше дизел, но пък и беше много неугледно. Та почва да ми се струва, че мойта хонда нещо не върви. Този клип съм го правил скоро и е с гуми зимни на 60 височина та е малко по-слаба, но моля вижте го да кажете дали според вас сток б18 ц 4 трябва така да върви. Качих го в youtube за улеснение.

Не съм я засичал от 0 до 100 защото, както се вижда на клипа и давам газ от 30 км/ч

Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам ли защо да не върви. Сигурни ли сме, че комбито не си върви така? Компресията е ок, а пък като сложих зимноте гуми на 60 се усети коренна разлика в сравнение с оригиналноте лети джанти с гуми на 55. Още повече той километража би трябвало да отщита по-малко с по-високи гуми... То какво да го гледам тоя мотор, след кат има компресия...:( странно ако не върви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата ти наистина не е наред! Карал съм стоково комби VTI и беше доста по-добре! Ако имаш катализатор ще е хубаво да го махнеш ... обикновенно те след 5 години вече никаква работа не вършат а след 15-18 години вече играят ролята на тапа! Добре е да смениш и горивния филтър ако не си го направил и ако можеш да провериш какво ти е налягането на горивото! Ако има прекъсвания или колебания в оборотите (чукане на аванс при пълна газ от ниски обороти) е добре да провериш дали е зацепен правилно ремъка че имах един подобен случай напоследък ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1-ва и 2-ра има някъв живец в тая ВТИ-ка,ама на 3-та,където е силата на б18(защото знам,пускал съм се с б18 и знам какъв ластик ми прави на 3-та) тая направо няма душичка....Лошо,погледни нещата,които ти казват колегите!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам аеродек комби сток,само че по-малкия двигател D16W3 116 кончета.Да ти кажа при мен ускорението е почти идентично,само че на метан с 2 бутилки (около 100л.)в багажника.Имам плочка ,а не инжекцион,гуми 175/70/14' прi положение че не съм VTI.Аз като си я знам не се и състезавам,ама пък по празниците и направих 500км. извънградско с 35 лв. метан при цена на метана 1.99лв/кг.На бензин дърпа повече,но пак не е кой знае каква бегачка.Та идеята ми е,че твоята кола с този двигател трябва доста повече да навървява.Или ти не я настъпваш както трябва:rolleyes:/>. Ако се поразглоби двигателя може да се открият всякакви стъкмистики.Между другото колко ти замериха компресията и как,кога?На мен ми мериха компресия 12.1 атм. и на 4-те цилиндъра на студено като я купвах,само че съвсем скоро сменях гарнитура на главата.Започваше да духа при загрял двигател като и дам повече обороти и надуваше охладителната ситема като изхвърляше антифриз по малко.Беше скъсана при трети цилиндър.Далеч съм от мисълта,че при меренето е била здрава и на първото ми завойче айде скъса се;)/>.Това го казвам само примерно,да не се приема дословно от колегите!!!Пиши какво е развитието,колега.Ще следим,пък ако може и с нещо да помагаме.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги,Еми компресията беше 10 и нещо и колата беше работила 10 минути след студена. Иначе маслото не го е пипнала, няма странни звуци от мотора та да се надяваме, че е нещо дребно. Утре отивам някъде да я гледат пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни от най-елементарните неща-въздушен и горивен филтър,после катализатор.... може да е нещо много дребно... дано ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита VTI дава компресия 15.5 кво е това 10 мъртвец нещо не е както трябва виж клапани

Редактирано от djudista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги,Еми компресията беше 10 и нещо и колата беше работила 10 минути след студена. Иначе маслото не го е пипнала, няма странни звуци от мотора та да се надяваме, че е нещо дребно. Утре отивам някъде да я гледат пък да видим.

Ходи в Бултрако. Последния път там като ходих за масло на скоростите, видях че имат като услуга пълен преглед. 60тина лева беше, но на пръв поглед включваше всичко необходимо- мотор, електроника, окачване... Доста им е дълъг списъка. Иначе и на мен ми се струва тромавичка, ама според мен не я натискаш достатъчно... А и още нещо- това на газ ли е на клипа ?
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених днес горивен и въздушен филтър. Казализатора го бях махнал още веднага.. Струва ми се, че има разлика, но нали знаете, че внушението е голяма работа. Почва да се стъмва се и с телефона нищо няма да излезе, но утре ще направя нов и ще ги сравним. Ако пак не е както трябва, продължаваме със следващите стъпки :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини и един реглаж на клапаниПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неиздържах и направих два клипа в тъмното. На първия малко избяга километража от кадър, че държа телефона и карам и имаше някакви животни по пътя, но за това направих два клипа - на единия тръгвам от старт, а на другия от 30, за да може да се сравни с предишния. Иначе на всички клипове давам газ както си трябва, но на първия я държах само до 8000, че ми се струваше че малко тъпче след това. Всичко е на бензин. На мен ми се струва, че има малко разлика - 8.1 е от 0 до 100. Кажете какво мислите и ако не става, карам натам - клапани, налягане на гориво, турбиниране :)http://www.youtube.com/watch?v=3jUn3Iiaaqghttp://www.youtube.com/watch?v=tMR06fTWUnc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПО бърза с сякаш ако е 8.1 до 100 си върви нормално ... тези коли сток не са кои знае колко бързи 16 секундни са. Поради доста причини ;)) :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втория клип е кат за света.имам чувство че не я усещаш още.иди да я чипнат в шумен бре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете на колегата колата бре , тоя камион аеродека колко искате да върви със ц4-ка и то стокова ? Пък и без да се обижда колегата , още не и е свикнал на колата ... ;) П.С Кво точно трябва да и чипвам на стоковата ц4-ка ? Не че няма кво да се извади но не си заслужава ако е абсолютно сток..... освен ако не се гони икономия ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам,, но мисля че и взимам максимума на тази кола. Малко кофти беше, чедържа волана с един пръст за да може да снимам с телефона докато карам...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе цеди си я добре,познавам Живко и си кара стабилно

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батки,знам че още времето е гадно(ще се оправи след няколко седмици/месеца) ама питам по от рано(евенутално да съберете смелост): прелюд за замерка в Сф,няма значение от модовете(стига да не е нещо под средна 14ка....) Особено искам да намеря някой франкенщайн х22/х23..... ма няма :lol:/>

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам,, но мисля че и взимам максимума на тази кола. Малко кофти беше, чедържа волана с един пръст за да може да снимам с телефона докато карам...:)/>

Колега карай си колицата и не се занимавай с излишни пари лично мнение не искам да се натрапвам за Сток комби е пушка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм офф и аз да се запиша тук, преди 2 дни си направих една проба с един Сеат Леон 1.9. тди 136 коня или колко е там 140 не знам точно. Прибирах се аз и изпреварам автобус, но не си давам зор защото виждам,че пред мене няма коли и изведнъж един пич с въпросния Сеат ме юрна къси дълги зад мен да може да мине- карах на 3та с около 80км/ч и направо заковах педала до долу на правата от 2 километра преди да вляза в града бях с кола и малко пред него. След като намалих той ме изпревари и видях че е ТДИ (червен) . Не знам кой беше,ама се изкефих на Прелюда ми! Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф 4 1.8 Т 240-60 коня срещу моя сивик с не пълна газ (поради липсва на гориво в високите и с човек в колата 107 кг:)/>/>/>. победа за сивика (голфа е 13.8 на сливен).

това е гонката но аз не се виждам понеже съм наи дясна кола . Аудито е 14.5-6 на сливен.
Сигурно става въпрос за голфа на diesel power(от тунинг-а), нали? пс. браво за прелюда, ако леона е от първите 3-те червени тди значат 150к.с нафта :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия голф да .;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами знам,че тези модели са 2002 -2003 и са със 6 скорости мисля че. Благодаря.

пс. браво за прелюда, ако леона е от първите 3-те червени тди значат 150к.с нафта Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Сивик 1.6 125коня срещу Браво 2.0 150коня 1.0 за Хондата (бих го на газ),колеги нямам клипове че все се гоня като съм сам на някой сфетофар...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светофарна с БМВ,от наи новите 3ки,комби.3та почнах да изоставам и намалих.После видях отзад,че нямаше никви букви или цифри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си с англичанка кобми, кума ти няма шанс! :PДа не съм офф - подобно Ауди, А4 2004г 2.5тди 185коня не можа да ме стигне на 10км права отсечка, седеше на 50м назад! Аз бях с Сивик 5 - Д16А9+ ;)

Редактирано от Street-warrioR
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Сивик 1.6 с д16а8 122коня срещу пежо 306 кабрио 2.0 120коня от летящ старт от 30-40 до 180 му дръпнах с около 3-4 коли . Пича докато карах с 120 някъде го гледам как ме изгуби защото бях отстрани на една кола и тои не ме вижда и гледа в огледалото и се смеи а не вижда че съм пред него Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам по завои дали се брои за сгонване ;) Мерцедес МЛ-някакъв си, по завоите на Шипка.Адски ме издразни,като караше по осовата линия и на късите прави натискаше.В крайна сметка увяхна в един завой,не очакваше че някаква си умрела хонда ще има повече сцепление,и докато подаде на Мечока :lol:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се случи същото, само че с моторджии. От Бистрица към София попаднах на голяма колона и моторите лесно минават между платната.Като изпреварих колоната ги настигнах на завоите и се влачеха едвам, а на правите яко газ, дойда завоя и отново зад тях до правата.ЕГ5-цата никак не се справя зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това много го мразя :( последния път двама двуколесни педераса излязоха пред мен от отбивка на пътя Варна-София, някъде след търново, и започнаха да карат успоредно, като не дават достатъчно място за да ги изпреваря в завоите, където са откровенно по-бавни от мен, а на правите акорда е кораб и не може да им устиска ... а те очевидно си мислеха, че е игра ... нервиха ме в продължение на 10 минути, като очевидно се гавреха на правите ... пробвах със фарове, лек клаксон, силен клаксон ... накрая направих ластик на единия на излизането от завоя - вероятно имахме 50км/ч разлика в скороста, и го затиснах ... наложи се да му се препреча за да се дръпне и другия.След като ги изпреварих за 3 завоя останаха на хоризонта и ги забравих.Подробноста е, че валеше.Пoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи силна вечер за най-бавното купе в света, не разбрах точно с какви подобрения бяха другите две хонди с които се пускахме, ако искат да си ги напишат, петата генерация разбрах, че е мини ми ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имаше замерване със едно volvo s40 1.9tdi 90коня срещу д13ката ми!До 100 го минавам но след 140километра като забия 4та и пътищата ни се разделят.Турбото си казва думата,а и съм с 15ки ако сложа 13ки ще го разцепя много лошо до 100. :P/>Но няма да сложа падам на дълго

Редактирано от red_devil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес,правя ляв завой по 1 булевард и си карам нормално,вкючих ранна втора и ме изравни една Селика(не знам какъв двигател беше).Реално като натиснахме бях на втора на 2к-3к оборота и понеже от скоро съм с Хонда,не ми дойде на акъла да върна и изцедя 1-ва :lol: Резултата-кола,кола и половина в негова полза.Сивика е Ек1 японка (d16y5) с адски дългата кутия.Накрая вече си свирнахме и си поех към вкъщи :D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...