Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Значи си я хванал мацката :rolleyes::tease:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една голяма (всеобща и на психическа основа) заблуда

Може ли да питам в тая връзка, защо аджеба тоя втек се включва на 5500?Смятам, за повече от очевидно, че над 3500 оборота никой не гони икономия.Защо е изтеглен толкова момента на включване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една голяма (всеобща и на психическа основа) заблуда

Може ли да питам в тая връзка, защо аджеба тоя втек се включва на 5500?Смятам, за повече от очевидно, че над 3500 оборота никой не гони икономия.Защо е изтеглен толкова момента на включване?
Не му е тук мястото да го обсъждаме.... а и е обсъжданоДва съвсем различни типа мотори са това.... единия работи на 12 клапана до 3000 оборота с цел икономия и след това включва останалите 4 и сработва на 16 клапана и се нарича икономичен втек, а другия работи на 16 клапана и в ниски обороти и сработва другите гърбици на 5000 оборота с цел повишаване на злобата. Двата типа мотори са със съвсем различно предназначение... Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена се пуснахме с един приятел. Аз със Сивик 5г Д15 mini me седан, той с Golf 4 TDI 150 коня с чип и по неговите думи 190коня. От спряло положение до към 150км/ч бях пред него, но той много въртеше гуми и за това сигурно му направих такъв ластик на старта. След това правихме летящ от 60 до 170 и разбира се паднах, но до 150 разликата ни беше съвсем малка, може би половин, най-много 1 кола. Също така аз бях сам, а той беше с още двама човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериозно ли бре адаш мн варят тез печки а кайи мо на тоз твоя приятел че с един чип от 150 коня нема как да стане 190 може но през крив макарон голфа да не е син на цвят на Венко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е. На един приятел от Плевен е и е сив. Иначе на дизелите може да им вдигаш конете колкото си искаш, така че може и да е толкова колкото казва. Аз го карах и наистина много ми хареса. В смисъл за пореден път се убедих, че дизелите са много по-приятни за каране. Карам на 3-та с 1600 оборора, натискам педала на газта до долу и Голфа полудя - взе да върти гуми и имах чувството, че ако не стисна волана ще отида на задната седалка :) Чак ми стана чудно как от летящ паднах с толкова малко, но явно дизелите са силни само в ниските !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пък на колегата за I-VTEC дето е писал ами не е такъв нормалния си е просто му е сменен режима при който се пуска и това не е някаква тайна или трудно да се направи.. така дойде колата от чужбина настроена, така си работи и това много ме кефи просто казах че прави колата доста шумна още при 2900 оборота, ако иска да се разходи до младост да му демонстрирам.

 

Колега, не е нормалния. Не правиш разлика между VTEC и VTEC-E. (Не говорим за i-VTEC.) И това, че е шумна, не означава нищо (все пак и ако спукаш гърне става какафония, но файда няма, нали така).

 

Мисля, че е редно поне с едно-две изречения да се внесе яснота по въпроса, за да не се излагаме пред хората, все пак не само ние си четем форума. И ще ме извините за offtopic-а (тук вали от 1 седмица и нямам никакви стартове), но

 

VTEC-E е версия на SOHC VTEC, която се използва за увеличаване ефективността на двигателя във ниски RPM. Когато си (в твоя случай) под 2900 оборота, по един от (двата) всмукателни клапани на всеки от цилиндрите не отваря напълно, а едвам, водейки до обедняване на сместа. Над тези обороти се плъзга едно щифтче (използва се налягането на моторното масло, както при нормалния VTEC), което заключва въпросния клапан към другия и вече двата отварят напълно, водейки до по-богата (нормалната за двигателя) смес.

 

Тоест накратко в най-ниските обороти двигателя се скопява допълнително за икономия с бедна смес, а в средни и високи RPM просто си работи нормално. Системата VTEC-E (economy) не се използва за увеличаване производителността на двигателя във високи RPM, както е при DOHC/SOHC VTEC, а за увеличаване ефективността на двигателя във ниски RPM.

 

Така че, не, няма нищо общо, и дори от 1000 оборота да го направиш да се "включва", колата ти няма да тръгне повече. Още повече включването много рано дори и на нормалния VTEC (да речем на 4000 оборота) с допълнителни контролери или чип, е една голяма (всеобща и на психическа основа) заблуда, че води до положителни резултати. Но това е друга тема.

 

Мерси за вниманието. Поздрави!

 

ПП. Сега видях, че Теро ме е изпреварил :)

 

Не е икономичен витек карал съм на 6-та и моя със сигурност не е такъв, икономчният не е толкова шумен и разбира се не върви толкова, освен това не се слага на д16з6 доколкото съм запознат. Моя се вкл на 2900 без да е икономечен - само VTEC е. Дали върви повече колата между 2900 и 4800 отколкото ако не беше така не мога да ти кажа не съм я карал колата преди да е променено. На мен ми харесва звукът - гали ми ухото на всяка предавка и то без да се налага да вдигам 4800 - мисля по спецификации на толкова е моя да се вкл стандартно но може и да бъркам за това, така и така при мен е на 2900. И друго - никак не е спъната и до 2900 и колегите които са карали д16з6 знаят за какво става въпрос. Скоростите са ми оригиналните което също знаеш какво означава.И притесненията са ми че много върви не че е скопена чесно да ти кажа. Лесно е да се направи беля, бързо се развинтва а после няма спиране..

 

Между другото понеже не познавам повечето от вас да споделя и друга дръпка преди зимата може и да се сетите кой е колегата а и той може да се сети за мен (аз съм с черен хеч без никакви отличителни белези дори няма лети джанти а е соригиналните тасове и изобщо няма никакви подобрения освен промяната на режима на витека). София, от Подуене към Рум посолство - той беше с делсол зелен пак не знам кой двигател - или като моя или нагоре (то по-слаби няма да им слагат май), с много широки лети джанти и доста наточена му беше колата. Виждал съм и един друг с пукната предна броня - не е той. Самият колега беше с гола глава и очевиден фен. Ами бях зад него като гръгнахме и като спряхме да се гоним пак си бях там само че в съседната лента, след което се изравнихме и се поздравихме от движение той ми махна подкефен аз също. Явно не очакваше така да се представя, той дойде отзад а на мен отзад ми е изтрито ESI-то и сигурно е мислел за 1,5 но после със сигурност разбра че е объркал. . Гонката пак беше до към 100-120 най-много че стигнахме движение на други коли.. та ако колегата някой го знае може да ни осветли и той с какъв точно двигател е .

Редактирано от asentchernaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Добре, разбрах те. D16Z6 определено е с VTEC, преди това не беше написал какъв ти е мотора. ;) И все пак ми се струва адски безсмислено да си постоянно във VTEC (ако наистина ти се включва на 2900 оборота). Сигурен ли си в това? В смисъл и на мен ми е бая по-шумна колата над 3000 оборота особено с напълно отворен дросел (с 4-2-1 колектори и Twister съм, нищо друго), но това не означава, че там ми се включва VTEC-а. :) Можеш ли да направиш едно елементарно клипче, просто от движение на ниски обороти до високи преди ограничител, да видим точно какво се случва? Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Добре, разбрах те. D16Z6 определено е с VTEC, преди това не беше написал какъв ти е мотора. ;) И все пак ми се струва адски безсмислено да си постоянно във VTEC (ако наистина ти се включва на 2900 оборота). Сигурен ли си в това? В смисъл и на мен ми е бая по-шумна колата над 3000 оборота особено с напълно отворен дросел (с 4-2-1 колектори и Twister съм, нищо друго), но това не означава, че там ми се включва VTEC-а. :) Можеш ли да направиш едно елементарно клипче, просто от движение на ниски обороти до високи преди ограничител, да видим точно какво се случва?
Добра идея, ще направя сега събота неделя и ще постна линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето беше по хубаво и звъннаха колеги от Ямбол с опел калибра...Ц20хе "СТОК" http://vbox7.com/play:778d144b .После реших да се обадя на колегата M&M ,защото ми казаха че калибрата вървяла колкото прелюд 2.2 200 коня на кантар.Неговия е х23в СТОк. http://vbox7.com/play:bc22aa38'>http://vbox7.com/play:bc22aa38 тук калибрата тръгна малко по бързо на фал и победи навръщане имаше летящ старт и ....хондата си показа силата. ! http://vbox7.com/play:bc22aa38 тук е края на летящия незнам кои кога е отпуснал.Тук момчето с калибрата сложи другия чип до 7500.http://vbox7.com/play:a71d5bcb и бяха на кантар .Навръщане пак летящ прелюда бие ;). После настана спор : че калибрата е по тежка ..ама уви неизлезе така :преди меренето на кантар !(ТАИНО ) мушнаха няколко гуми с джани 15" в калибрата и пак излезе по лека ! :D

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:DВ тая посока и двата старта ми ги взема като на първия се забавих и изтървах трета (гадни летни гуми на баси и студа) .Абе не тръгвам общо взето.Като вкарам трета изравнявам и над 140 дърпам.До 180 съм към 2 коли отпед Калибрата е "сток" има само щпер,генерация.филтър,14 джанти отпред (отзад бяха поне 17) някви чипове се сменяха и нямаше рез гума,даже завоя беше в негова полза :)А циркаджииските изпълнения на едното момче с опел след това няма да коментирам;) Редактирано от M&M
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия прелюди не вървят ... за 1300-1350кг кола едвам отлепят .. излагания големи ... ;):angry::D :D

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега M&M , имаш ли клипче на ускорение да видя какво става с H23-то като види витек глава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега M&M , имаш ли клипче на ускорение да видя какво става с H23-то като види витек глава ;)

Недей да си офф-топик ами сподели днес кво му се случи на Аудито А3 2.0 TDI чипосано :angry::D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда.. минала е по край СТОК-а калибрата! Стокова калибра Ц20ХЕ я дърпах с Вектра 2.0 115 коня Ц20НЕ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калибрата е по-слаба тва е ясно ,но всеки път ми зима старта заради шпера и пластмасовите ми гуми ( на 3градуса летни).Люда се оказа че тежи 1250 кг ( с 4WS e без клима) без рацера на някъв кантар , калибрата беше по-лека Киро видя с колко. Клипче нямам ,че телефона няма камера а фотото ми е голямо ама до 100 се въртят гуми само (лятото е по-добре). представа може да се добие на 3-та и 4-та.Тук е мястото да помоля колега от Бургас или околностите(близките) с х22... сток на четвърта генерация да се срещнем и да ги замерим ,че моята теоритично би трябвало да е малко по-слаба ама май не е....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2 втек е поне 1320кг празна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда беше 1260 кг ! 2.3 4ws И аз останах доста учуден калибрата беше бая по лека с гумите в багажника даде 1240 без тях да е 1200 :)(а тя се гони без тях)/За колегата по горе които пита колко беше разликата в гонката между моита и калибрата мога Да кажа доста .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На месечната ще претеглим моята на Булгарплод ,без 4WS с клима. Нямам каси-маси .. чиста е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря за не суапнати варианти,такива каквито излизат от завода с вс. си екстри :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето беше по хубаво и звъннаха колеги от Ямбол с опел калибра...Ц20хе "СТОК" http://vbox7.com/play:778d144b .После реших да се обадя на колегата M&M ,защото ми казаха че калибрата вървяла колкото прелюд 2.2 200 коня на кантар.Неговия е х23в СТОк. http://vbox7.com/play:bc22aa38 тук калибрата тръгна малко по бързо на фал и победи навръщане имаше летящ старт и ....хондата си показа силата. ! http://vbox7.com/play:bc22aa38 тук е края на летящия незнам кои кога е отпуснал.Тук момчето с калибрата сложи другия чип до 7500.http://vbox7.com/play:a71d5bcb и бяха на кантар .Навръщане пак летящ прелюда бие :). После настана спор : че калибрата е по тежка ..ама уви неизлезе така :преди меренето на кантар !(ТАИНО ) мушнаха няколко гуми с джани 15" в калибрата и пак излезе по лека ! :)

Ей за тази калибра май аз съм виновен че си мисли, че върви колкото х22.Около 20 декември се прибирах от Варна и имаше голяма мъгла.Преди стз го настигнах (ямболска червена калибра) и разбира се минах.Гонката не беше много реална понеже видимоста беше под 50м а пък ластиците бяха до 180 от моя страна от негова незнам.Аз лично не съм давал винаги всичката гас, защото като не се вижда нищо къде да ходя.Интерестното беше, че като той беше пред мен и като тръгне ми бягаше първите 2-3 секунди.Незнам от бавна реакция или слабо вървене на хондата но си беше факт.Настигах го чак към 160 и 180 забивам(цензура).Като бях пред него и трагвам аз 1ви той оставаше много назад(незнам колко гас е давал).После се изравнихме на каците и на отворен прозорец ми крещеше, че били 3ма но понеже много криволичеше прекратих разговора за да не ме отнесе.Аз бях с приятелката.Аз 125 а тя към 60.Килата си бяха горе долу равни.Добре върви калибара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:c535f827Ето какво се случи на старта с бмв Е30 2.5 с валове и нитро !!! (Това е от старите ми клипчетА)на 1-ва и 2-ра бях пред него на 3-та се вижда как се изтрелва(нитро?) после спира пак го настигам и минавам. !!! !!!КОлата от която е сниман клипа е ауди а3 ТДИ 200++ Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И призна ли че е пускал нитро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не призна, тя затова му са счупи колата,първо вика нямам нитро,после Андрей са изтарва бе тя бутилката му е празна!!!)))))))))шшшшш кирчо тая хонда са цепи кат мотор бе брат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала K1r1L, машина от ада !!!

 

Ама пичове, тия клипове !!! Виждат се само четири стопа.. ясно ми е, че в малките часове е по-безопасно да се гоним, ама не можа ли поне Аудито отзад да си дигне малко фаровете (едва ли ще ви блести в огледалата толкова за 500-600 метра гонка), да видим поне малко от тия бегачки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като поизсъхне .... да застава 60-240 Civic-а с Х22-ката !!!

за мен .... ли говориш !!! случайно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като поизсъхне .... да застава 60-240 Civic-а с Х22-ката ;)

за мен .... ли говориш :P случайно
Даам :D:P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

murdera я си признай какво е станало срещу 145-ата, която ви глася на PaRaDox?P.S. PaRaDox писах ти на личен за телефон да те свържа с алфата, ама не ми отговаряш.

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа ме няколко коли,ще има реванш по натампс. говоря за 145 ку ве.Защото имаше старт и с/у 146 ку ве,ама там е друга работата...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа ме няколко коли,ще има реванш по натампс. говоря за 145 ку ве.Защото имаше старт и с/у 146 ку ве,ама там е друга работата...

146-ата е TI, не е QV и е една припаднала, дето я бият 145-ци по 1.8 :tooth:Aко искаш мога да уредя и с 1.8 на 145 да се пуснеш? Ако имаш желание естествено де. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко,ще направим нов старт с на Миро 145цата,днес моята не показа 100% от вървежа,да не звучи като оправдание, но е така :tooth:пс. 146цата в първата гонка от място я минах чак към 120,след това на роллинг(малко повече сцепление хванах) разликата беше доста... ама тва не е работа по 1ва,газ,прекъсвач,прекъсвач,2ра,газ прекъсвач и тн .... :lol:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко,ще направим нов старт с на Миро 145цата,днес моята не показа 100% от вървежа,да не звучи като оправдание, но е така :tooth:пс. 146цата в първата гонка от място я минах чак към 120,след това на роллинг(малко повече сцепление хванах) разликата беше доста... ама тва не е работа по 1ва,газ,прекъсвач,прекъсвач,2ра,газ прекъсвач и тн .... :lol:

Дае той и на Миро му е скопена в момента колата, даже ти го е казал на място, че е сложил стоково гърне понеже има проблеми с полицията и му е тапа в момента.За 1.8-та заинтересован ли си? Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kъде ги тея бързи алфи :tooth: Дай уреди някоя тука покрай Гб, или има бързи само в София ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да измислим нещо като затопли времето,днеска направих 4-5 гонки и беше отвратително хлъзгаво(въпреки зимните гуми не може да се даде газ на 100%).пс.следващият път може да направим 0-180,да видим и на 4та как ще е :tooth:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kъде ги тея бързи алфи :tooth: Дай уреди някоя тука покрай Гб, или има бързи само в София ?

Не са толкоз' бързи бе. Всекидневни коли :lol: Ама "някой" тука в много ранен пост беше казал, че бие 166 3.0 V6 с кафе разстояние ( май колата пак беше като на murdera ), а въпросните коли които изреждам са много по-бавни, а както виждаш други резултати излизат. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не съм много сигурен,че 166 3.0 в6 ще дръпне на Миро 145цата.... Все пак говорим за сток с/у правена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...