Hukumo 39 #1 Публикувано 28 Октомври, 2013 (Редактирано) Привет колеги, купих си XENON HID KIT с крушки H1 каквито са на моето HR-V. всичко беше супер, докато установих че, оригиналните крушки H1, се монтират посредство техните пластини на един цокъл, който се закрепва със скобата към фара. за съжаление обаче, ксеноните не са с пластини а с кабели, и няма начин да се сложат на този цокъл. пробвах да монтирам директно крушката но също нямаше начин. някой друг колега монтирал ли е ксенони на HR-V? моля за съвет как да монтирам самите крушки, всичко друго ми е ясно и работи. Поздрави, Редактирано 28 Октомври, 2013 от Hukumo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #2 Отговорено 28 Октомври, 2013 Аз съм с ксенон , изкриви малко телчетата и си там аз така направих и нямам ядове вече почти година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #3 Отговорено 28 Октомври, 2013 Надявам се да ти е полезно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #4 Отговорено 28 Октомври, 2013 Благодаря ти Christo. наистина така става по ясно..! само да попитам, това изолирбанд ли е около крушката или оригиналната и изолация? ако е изолирбанд, няма ли опасност да се стопи от нагряването когато свети? тази черна гумена изолация която си върви комплект към крушките .. въобще ползва ли се за нещо или само пречи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 28 Октомври, 2013 Айде пуснете снимки на една стена нощем как светят ксеноните.Аз си мислех да слагам ретрофит лупи с ксенон,ама след като лъснах с полир паста плексигласа с Nightbreaker-a светят прилично. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #6 Отговорено 28 Октомври, 2013 Лентата както казах вече година свети ксенона и не е мруднала , гумата от комплекта запушва отвора от оригиналната гума и даже вятър не жлиза камоли за вода .Маркони аз съм много навит на Н1 биксенон лупа но засега не съм се навил достатъчно но ти предлагам да го направиш понеже светлината е мн по добра и имаш 2 светлини мн искам моримото но цената им е непосилн ....леко да не дам 200$ за ксенон .. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 28 Октомври, 2013 И на мен ми е интересно да видя снимки , както каза Маркони. А няма ли проблем с ксенон на рефлекторен фар ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 28 Октомври, 2013 Теоретично с една светлина няма,но снимките ще покажат най-добре.Моримото има 99% пропускваемост на стъклото,но гледам китайчетата ,вече пишат ,че техните лупи са толкова бистри.За съжаление съм се фанал с едни ремонти и се нестигам до DX. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #9 Отговорено 28 Октомври, 2013 Значи чакаме снимки от christo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #10 Отговорено 28 Октомври, 2013 (Редактирано) айде и аз чакам да видя, че имам един почти нов ксенон Н4 обаче от старата ми кола и може да си взема 2 крушки Н1.Между другото фаровете на джипчето светят доста добре с добри халогенки, но идва зима и вече става тъмно много рано и хубавите светлини са предимство. Редактирано 28 Октомври, 2013 от гената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #11 Отговорено 28 Октомври, 2013 Ще ме побъркате днес Съседите взеха да се чудят кфо има толкова по тая кола че постоянно я снимам айде засега ще се задоволите с снимки отвун пък като се стъмни ако не ме мързи ще снимам срещу стена къси + халоген 6000к но на халогените са китайски евтини и това ми изяде главата единият вчера изгоря ...като остане лев ще взема нов комплект най вероятно Xentec че бях много доволен от тях , ксенона на късите свети добре но малко трябва да се свалят понеже дори на най ниското ниво от регулатора от вътре пак са малко високи . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #12 Отговорено 28 Октомври, 2013 Айде стъмни се Съжелявам ама само тази стена намерих наоколо Това е на асфалт , няма осветление наоколо и светкавицата на камерата е изключена Така и така съм почнал да снимам светлини цъкнах и задната , за яко зарибените по бялата светлина Това е светлината от задната мисля че на живо свети по силно Надявам се да съм ви помогнал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #13 Отговорено 28 Октомври, 2013 Не заслепяваш ли насрещно движещите се така? Струва ми се доста разпръснат снопа, въпреки че то без лупи май няма как... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #14 Отговорено 28 Октомври, 2013 Christo, показвал ли си ги тия фарове на уреда за проверка на фаровете в някой център за ГТП?! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #15 Отговорено 28 Октомври, 2013 Снопа няма как да не е разпръснат с тия рефлектори не преглед не съм минавал още но другия месец ще ходя за това трябва тия дни да ги сваля малко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #16 Отговорено 28 Октомври, 2013 Пожелавам ти успех!И да пишеш, какво е станало на прегледа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #17 Отговорено 28 Октомври, 2013 Съседите майната им,жената да не земе да ревнува ,че е много готска джипката.И аз мнго харесвам черното ,но жегата съм си патил и затова по-светличко.Първата снимка на къси ли е на дълги ли?Прекалено голям интензитет без никва форма.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #18 Отговорено 28 Октомври, 2013 Благодаря маркони , повечето ми коли са били черни въпреки че тук жегата е по голяма , но си ме кефи повече снимката е на около 3-4 метра от стената плюс това незнам колко добре разбирате от снимката ... все пак е с рефлектор ако някой знае начин да си направим рефлекторните фарове да светят с ксенон като прожекторите да каже май само кусури търсим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #19 Отговорено 29 Октомври, 2013 мн искам моримото но цената им е непосилн ....леко да не дам 200$ за ксенон .. ;)/>За тази цена целия фар в комплект с ксенона ли се продава?! Като този от това видео ли?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #20 Отговорено 29 Октомври, 2013 Ти си като месия за катаджиите...готов си за акт На старата кола имах ксенон...кво да кажа - в началото се кефех, но китайските постепенно им намалява силата, докато накрая стават по-слаби от халоген. Същото важи и за халогена - китайски. Миналата седмица си взех 2 немски Н1 и сега светя по-яко от ксенон. Наистина изглежда на Харви фаровете бият по-високо- често ми присветват за дълги, но аз не съм. Даже като пусна дълги, имам чувството, че светят под късите. Не беше така като я взех? И в общи линии съм да се слагат оригиналните крушки на автомобила. Да попитам това светене по-високо , може ли да е от неправилно поставена крушка? Мерси за отговорите Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #21 Отговорено 29 Октомври, 2013 То ако беще това цената щях да съ поръчам 2 чифта да имам не само ксенон комплект , фаровете от клипа ги правят ръчно руснаците което пак няма да е евтино ,ето един линк това е от най поносимите цени за комплект My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #22 Отговорено 29 Октомври, 2013 Christo, няма как да чуеш похвали за нещо, за което всички движещи се срещу теб ще те ... проклинат!Аlman, то затова регулирането на фарове не става на улицата, срещу стената! Уредът за проверка на фаровете има 2 скали - за коли, на които фаровете (разбирай центъра на крушката "къси") са до 800мм. от асфалта, и за коли, на които фаровете са над 800мм. над земята. Нашите високи комбита са от втората група, и фаровете са леко надолу, за да не светим в очите на другите. Фаровете се регулират на празен автомобил. Копчето за регулиране на таблото е да си свалим фаровете още по-надолу, когато колата е пълна. Аа, и когато се регулират фарове, колата трябва да е на абсолютно хоризонтална повърхност, и копчето в купето да е на "0". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #23 Отговорено 29 Октомври, 2013 Тва от ибейския линк си е китайска пръчка от по-читавите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #24 Отговорено 30 Октомври, 2013 Ето един линк на Моримото в БГ. Първоначално си помислих, че е добра цена 125 лв., но после.....+ 50 лв. .....+ 100лв. и цената става друга:blink:/> http://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%B8%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD-%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-morimoto-mini-2.5-xpunvkitm-1-xenon-%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD-h1.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #25 Отговорено 10 Декември, 2013 Привет колеги, във връзка с мойте ксенони .. монтирах ги.. огънах едни метални пластини който направих да са по форма точно като буксата. спаснаха идеално.. и всичко си е като оригинално.. т.е. мога по всяко време да си върна старите крушки ако се наложи. така.. всичко добре.. ама .. от време на време на време се случва да ми премигат (че уж съм на дълги).. а аз много държа и внимавам за такива сигнали, които по принцип са за милиционери.. пък и .. освен всичко друго .. не искам да преча на останалите участници от движението.. тааа.. за това исках да питам, някой може ли да ми каже как да си сваля малко фаровете надолу. Пробвах с копчето за регулиране, но в момента съм го поставил в крайно положение за надолу, края на светлинния сноп, е на около 10-15м. но въпреки това.. ?инак светят страхотно.. очаквам вашия коментар.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #26 Отговорено 10 Декември, 2013 Огледай се за болче с шестограм/рапидна отвертка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #27 Отговорено 10 Декември, 2013 (Редактирано) По-добре да се огледаш за център за ГТП.Там имат уред, на който ще ти регулират фаровете, както трябва. Редактирано 10 Декември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #28 Отговорено 11 Декември, 2013 Мислех все пак първо да се пробвам сам..пък ако не стане.. ще отида и в ГТП център. Markony, къде по точно да се оглеждам за това болче? Прегледах ръководството но не успях да открия инфо за настройка на фаровете.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #29 Отговорено 11 Декември, 2013 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #30 Отговорено 31 Март, 2014 Markony,. Благодаря ти много за точната информация относно позициите на болче с шестограм/рапидна отвертка. намерих ги, и онази вечер паркриах пред един блок, и следвайки инструкциите почнах да въртя... но нищо не успях да видя да се мести инак копчето за автоматично регулиране работи, и мести фаровете нагоре/надоу в различните позиции (0,1,2,3). ти (или някой друг) знаеш ли кое болчет точно за кое движение е точно (нагоре/надолу и съответно наляво/надясно) .. и на къде би трябвало да се местят фаровете в засимост от посоката на въртене на съответното болче..?? аз въртях горните болчета на двата фара, доста (поне 20-30 оборота) по посока на часовниковата стрелка, но нищо не видях да се променя? карайки след това, също мисля че няма разлика.. ако има някой от Сф който знае как се прави, може ли да ми помогне? искам малко да си ги сваля надолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #31 Отговорено 31 Март, 2014 Ами нещо явно не е в ред,защото на моите само с въртене на тия работи стана Слагаш на 0 и след това почваш да въртиш.Горното мисля,че е за нагоре-надолу,а това отстрани за наляво надясно. Аз имам един въпрос извън темата малко.На задната врата има ли ключе,което оставя лампата да свети като при страничните врати ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #32 Отговорено 31 Март, 2014 Има в самата брава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #33 Отговорено 31 Март, 2014 Е значи като отворя вратата плафона не трябва да се загася ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #34 Отговорено 31 Март, 2014 Що ме питаш на порции ?Като отвориш светва задния плафон,след 10 мин угасва с отворена врата ,ако го няма к.ключ вкаран в дупката си... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #35 Отговорено 1 Април, 2014 Щото не успях да се сетя Значи ще трябва в неделя да свалям кората да гледам защо не свети.При мен като затворя вратите и отворя задната не светва нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #36 Отговорено 28 Ноември, 2015 Колеги, а някой да е ползвал диодна система за основни светлини? Или да сте виждали някой да ползва? Бих се радвал да получа някакви отзиви от първа ръка! Нещо такова имам в предвид: http://unique.bg/%D1%88%D0%BE%D0%BA-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BD1.html Дори не знам 1600 лумена много ли е...малко ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #37 Отговорено 28 Ноември, 2015 Единственото читаво за момента е R3 ,чакам малко да падне цената и да взема комплект за късите,иначе дългите ги усилих отдавна с един Осрам Чукни в алито R3 led headlight bulb. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #38 Отговорено 29 Ноември, 2015 Markony, благодаря! Намерих това, за което говориш. Харесаха ми и данните за тях: 4800 лумена, вярно китайски лумени, но и 3000 да са пак е доста! А иначе разбрах, че нормална халогенна крушка от 55w дава 1600 лумена, и това било ограничението за европейските автомобили! Стандарт! Иначе глоба! Но тези в Али Баба са за поръчки от минимум 10бр. имаше и за мин.40. http://www.alibaba.com/product-detail/New-generation-R3-LED-headlight-9005_60373174127.html?spm=a2700.7724838.30.53.aTaEAW&s=p Интересът ми към LED крушки е защото мисля, че те не греят, като халогенните или ксенона, но пък виждах и модели с вентилатор за охлаждане и сега не съм така убеден! Има време ще разберем, сега тепърва навлизат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #39 Отговорено 30 Ноември, 2015 В алиекспрес ги има на дебно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ldos 5 #40 Отговорено 15 Януари, 2019 Привет. Малко да повдигна темата. В момента има голямо изобилие от LED крушки и HID системи. На какво да се спра , защото не съм безкрайно очарован да сменям халогенни крушки през 4-5 месеца на стойност около 25 лв :) (имам предвид Osram Night breaker ) .Колата я карам минимум по 5 дни в седмицата по 50 км на ден , предполагам и затова бързо им свършва живота на крушките. Предварително ви благодаря за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове