Jump to content
Hukumo

XENON HID H1 kit за HR-V

Recommended Posts

Привет колеги, купих си XENON HID KIT с крушки H1 каквито са на моето HR-V. всичко беше супер, докато установих че, оригиналните крушки H1, се монтират посредство техните пластини на един цокъл, който се закрепва със скобата към фара. за съжаление обаче, ксеноните не са с пластини а с кабели, и няма начин да се сложат на този цокъл. пробвах да монтирам директно крушката но също нямаше начин. някой друг колега монтирал ли е ксенони на HR-V? моля за съвет как да монтирам самите крушки, всичко друго ми е ясно и работи. Поздрави,

Редактирано от Hukumo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ксенон , изкриви малко телчетата и си там ;) аз така направих и нямам ядове вече почти година ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Christo. наистина така става по ясно..! само да попитам, това изолирбанд ли е около крушката или оригиналната и изолация? ако е изолирбанд, няма ли опасност да се стопи от нагряването когато свети? тази черна гумена изолация която си върви комплект към крушките .. въобще ползва ли се за нещо или само пречи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пуснете снимки на една стена нощем как светят ксеноните.Аз си мислех да слагам ретрофит лупи с ксенон,ама след като лъснах с полир паста плексигласа с Nightbreaker-a светят прилично.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лентата както казах вече година свети ксенона и не е мруднала , гумата от комплекта запушва отвора от оригиналната гума и даже вятър не жлиза камоли за вода .Маркони аз съм много навит на Н1 биксенон лупа но засега не съм се навил достатъчно но ти предлагам да го направиш понеже светлината е мн по добра и имаш 2 светлини ;) мн искам моримото но цената им е непосилн ....леко да не дам 200$ за ксенон .. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно да видя снимки , както каза Маркони. А няма ли проблем с ксенон на рефлекторен фар ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично с една светлина няма,но снимките ще покажат най-добре.Моримото има 99% пропускваемост на стъклото,но гледам китайчетата ,вече пишат ,че техните лупи са толкова бистри.За съжаление съм се фанал с едни ремонти и се нестигам до DX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз чакам да видя, че имам един почти нов ксенон Н4 обаче от старата ми кола и може да си взема 2 крушки Н1.Между другото фаровете на джипчето светят доста добре с добри халогенки, но идва зима и вече става тъмно много рано и хубавите светлини са предимство.

Редактирано от гената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме побъркате днес :D Съседите взеха да се чудят кфо има толкова по тая кола че постоянно я снимам :Dайде засега ще се задоволите с снимки отвун пък като се стъмни ако не ме мързи ще снимам срещу стена post-10164-0-73974100-1382971756.jpg къси + халоген 6000к но на халогените са китайски евтини и това ми изяде главата :angry: единият вчера изгоря ...като остане лев ще взема нов комплект най вероятно Xentec че бях много доволен от тях , ксенона на късите свети добре но малко трябва да се свалят понеже дори на най ниското ниво от регулатора от вътре пак са малко високи .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стъмни се :lol: Съжелявам ама само тази стена намерих наоколо :Dpost-10164-0-61731400-1382975670.jpgТова е на асфалт , няма осветление наоколо и светкавицата на камерата е изключена post-10164-0-16743300-1382975742.jpgТака и така съм почнал да снимам светлини цъкнах и задната , за яко зарибените по бялата светлина :Dpost-10164-0-93687500-1382975839.jpgТова е светлината от задната мисля че на живо свети по силно post-10164-0-30187100-1382975919.jpgНадявам се да съм ви помогнал ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не заслепяваш ли насрещно движещите се така? Струва ми се доста разпръснат снопа, въпреки че то без лупи май няма как...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Christo, показвал ли си ги тия фарове на уреда за проверка на фаровете в някой център за ГТП?!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снопа няма как да не е разпръснат с тия рефлектори не преглед не съм минавал още но другия месец ще ходя за това трябва тия дни да ги сваля малко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти успех!И да пишеш, какво е станало на прегледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съседите майната им,жената да не земе да ревнува ,че е много готска джипката.И аз мнго харесвам черното ,но жегата съм си патил и затова по-светличко.Първата снимка на къси ли е на дълги ли?Прекалено голям интензитет без никва форма.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря маркони , повечето ми коли са били черни въпреки че тук жегата е по голяма , но си ме кефи повече ;) снимката е на около 3-4 метра от стената плюс това незнам колко добре разбирате от снимката ... все пак е с рефлектор ако някой знае начин да си направим рефлекторните фарове да светят с ксенон като прожекторите да каже ;) май само кусури търсим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мн искам моримото но цената им е непосилн ....леко да не дам 200$ за ксенон .. ;)/>

За тази цена целия фар в комплект с ксенона ли се продава?! Като този от това видео ли?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си като месия за катаджиите...готов си за актПубликувано изображение На старата кола имах ксенон...кво да кажа - в началото се кефех, но китайските постепенно им намалява силата, докато накрая стават по-слаби от халоген. Същото важи и за халогена - китайски. Миналата седмица си взех 2 немски Н1 и сега светя по-яко от ксенон. Наистина изглежда на Харви фаровете бият по-високо- често ми присветват за дълги, но аз не съм. Даже като пусна дълги, имам чувството, че светят под късите. Не беше така като я взех? И в общи линии съм да се слагат оригиналните крушки на автомобила. Да попитам това светене по-високо , може ли да е от неправилно поставена крушка? Мерси за отговорите

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако беще това цената щях да съ поръчам 2 чифта да имам :D не само ксенон комплект , фаровете от клипа ги правят ръчно руснаците което пак няма да е евтино ,ето един линк това е от най поносимите цени за комплект My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Christo, няма как да чуеш похвали за нещо, за което всички движещи се срещу теб ще те ... проклинат!Аlman, то затова регулирането на фарове не става на улицата, срещу стената! Уредът за проверка на фаровете има 2 скали - за коли, на които фаровете (разбирай центъра на крушката "къси") са до 800мм. от асфалта, и за коли, на които фаровете са над 800мм. над земята. Нашите високи комбита са от втората група, и фаровете са леко надолу, за да не светим в очите на другите. Фаровете се регулират на празен автомобил. Копчето за регулиране на таблото е да си свалим фаровете още по-надолу, когато колата е пълна. Аа, и когато се регулират фарове, колата трябва да е на абсолютно хоризонтална повърхност, и копчето в купето да е на "0".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва от ибейския линк си е китайска пръчка от по-читавите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един линк на Моримото в БГ. Първоначално си помислих, че е добра цена 125 лв., но после.....+ 50 лв. .....+ 100лв. и цената става друга:blink:/> http://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%B8%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD-%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-morimoto-mini-2.5-xpunvkitm-1-xenon-%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD-h1.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, във връзка с мойте ксенони .. монтирах ги.. огънах едни метални пластини който направих да са по форма точно като буксата. спаснаха идеално.. и всичко си е като оригинално.. т.е. мога по всяко време да си върна старите крушки ако се наложи. така.. всичко добре.. ама .. от време на време на време се случва да ми премигат (че уж съм на дълги).. а аз много държа и внимавам за такива сигнали, които по принцип са за милиционери.. пък и .. освен всичко друго .. не искам да преча на останалите участници от движението.. тааа.. за това исках да питам, някой може ли да ми каже как да си сваля малко фаровете надолу. Пробвах с копчето за регулиране, но в момента съм го поставил в крайно положение за надолу, края на светлинния сноп, е на около 10-15м. но въпреки това.. ?инак светят страхотно.. очаквам вашия коментар..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай се за болче с шестограм/рапидна отвертка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да се огледаш за център за ГТП.Там имат уред, на който ще ти регулират фаровете, както трябва.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех все пак първо да се пробвам сам..пък ако не стане.. ще отида и в ГТП център. Markony, къде по точно да се оглеждам за това болче? Прегледах ръководството но не успях да открия инфо за настройка на фаровете..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony,. Благодаря ти много за точната информация относно позициите на болче с шестограм/рапидна отвертка.

намерих ги, и онази вечер паркриах пред един блок, и следвайки инструкциите почнах да въртя... но нищо не успях да видя да се мести :(

инак копчето за автоматично регулиране работи, и мести фаровете нагоре/надоу в различните позиции (0,1,2,3).

ти (или някой друг) знаеш ли кое болчет точно за кое движение е точно (нагоре/надолу  и съответно наляво/надясно) .. и на къде би трябвало да се местят фаровете в засимост от посоката на въртене на съответното болче..??

 

аз въртях горните болчета на двата фара, доста (поне 20-30 оборота) по посока на часовниковата стрелка, но нищо не видях да се променя?

карайки след това, също мисля че няма разлика..

ако има някой от Сф който знае как се прави, може ли да ми помогне? искам малко да си ги сваля надолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо явно не е в ред,защото на моите само с въртене на тия работи стана ;) Слагаш на 0 и след това почваш да въртиш.Горното мисля,че е за нагоре-надолу,а това отстрани за наляво надясно.

 

Аз имам един въпрос извън темата малко.На задната врата има ли ключе,което оставя лампата да свети като при страничните врати ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има в самата брава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи като отворя вратата плафона не трябва да се загася ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ме питаш на порции :) ?Като отвориш светва задния плафон,след 10 мин угасва с отворена врата ,ако го няма к.ключ вкаран в дупката си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото не успях да се сетя :D Значи ще трябва в неделя да свалям кората да гледам защо не свети.При мен като затворя вратите и отворя задната не светва нищо :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а някой да е ползвал диодна система за основни светлини?

Или да сте виждали някой да ползва?

Бих се радвал да получа някакви отзиви от първа ръка!

Нещо такова имам в предвид:

 

http://unique.bg/%D1%88%D0%BE%D0%BA-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BD1.html

 

Дори не знам 1600 лумена много ли е...малко ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото читаво за момента е R3 ,чакам малко да падне цената и да взема комплект за късите,иначе дългите ги усилих отдавна с един Осрам :)

Чукни в алито R3 led headlight bulb.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony, благодаря!

Намерих това, за което говориш. Харесаха ми и данните за тях: 4800 лумена, вярно китайски лумени, но и 3000 да са пак е доста!

А иначе разбрах, че нормална халогенна крушка от 55w дава 1600 лумена, и това било ограничението за европейските автомобили! Стандарт! Иначе глоба!

Но тези в Али Баба са за поръчки от минимум 10бр. имаше и за мин.40.

http://www.alibaba.com/product-detail/New-generation-R3-LED-headlight-9005_60373174127.html?spm=a2700.7724838.30.53.aTaEAW&s=p

Интересът ми към LED крушки е защото мисля, че те не греят, като халогенните или ксенона, но пък виждах и модели с вентилатор за охлаждане и сега не съм така убеден!

Има време ще разберем, сега тепърва навлизат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В алиекспрес ги има на дебно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Малко да повдигна темата. В момента има голямо изобилие от LED крушки и HID системи. На какво да се спра , защото не съм безкрайно очарован да сменям халогенни крушки през 4-5 месеца на стойност около 25 лв :) (имам предвид Osram Night breaker ) .Колата я карам минимум по 5 дни в седмицата по 50 км на ден , предполагам и затова бързо им свършва живота на крушките. Предварително ви благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...