Jump to content
excalibur

Високи обороти при движение с изключена предавка.

Recommended Posts

Скоро взех колата и не ми е направило впечатление,но тези дни забелязах,че като автомобила е на место оборотите са нормални не трепват.Като карам и изключа от скорост оборотите падат на около 1200/1300 колкото с по-голяма скорост съм толкова са по-високи оборотите,като намалявам и оборотите намаляват.Как спра на место и си стават 700/800.Махах акумулатора онзи ден и мислех,че от това е до като се обучи компа,но не е това.Няма и никакви грешки регистрирани. Благодаря ви предварително за помощта :honda:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко минути търсих във форума, за да видя, коя генерация е CR-V-то! Пишете си ги тия неща в профилите - КАРА: Хонда CR-V 2 бензин и тва е ...Съпругата ми имаше Нисан Алмера '04-а, и той беше така настроен - караш по инерция и оборотите са 1200-1300, спираш - 700. Това е така, за да не остане двигателя неприятно изненадан, когато му боднеш 3-а, а той си е на 700 об/мин.Та може и американките (или всички) 2-ра ген. да са така.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колега,че не написах за кой модел става въпрос.Да така е 2.0 бензин 150к.с. 2003г. А това до колкото е от Америка излезе проста лъжа,колата е от Англия и с обръщан волан,но това е друга приказка.Харесвам си колата каквато и да е а мошеника ще си го получи ;) Може и така да е където казваш за оборотите,но както споменах до сега не съм го забелязал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта тъй прави. Сигурно нарочно са го направили, както каза Красимир. Карай си и да не ти пука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точните причини поради, които инженерите настроиват така компютрите на колите, но това е нормално. Аз карам сивик 6-та EJ9 винаги на скорост, но един път за проба с 120 изключих от скорост да видя точно това с оборотите и при мен бяха около 1000-1100. До колкото знам това се оправлява и автоматично от IACV-то, но може да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ще постна цитат с обяснението

Това е нормалната и коректна работа на ECU-то, така и трябва да управлява двигателя!!!-По време на движение от датчика за скороста(тъй нареченият VSS sensor) двигателният контролер получава информация че автомобила се движи, тогава той изпълнява фунцията принудително високи обороти , съобразявайки се също и със сензора на педала на съедининителя и сензора на скоростната кутия! Представяш ли си какво би станало ако се движиш с примерно 120км/ч и изключиш от скорост в този момент се разминеш с насрещен тир и се получи така нареченета детонация на въздушният поток?? А оборотите ти по инерция са 700........двигателя гасне от детонационното налягане и разбалансиране на потока и ти оставаш без серво на волана и без спирачки, докато свариш да запалиш отново и току виж си се преметнал в мантинелите ... не дай боже! Ето поради тази причина ECU-то трябва да държи високи оборотите на двигателя, с цел безопасност, това е коректната работа на мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана като дъвка...На съединителя няма датчик, детонации, глупости...По-добре в движение мотора да държи една идея по-високи обороти. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята го прави абсолютно същото. И аз се бях притеснил, но сега след толкова еднакви мнения вече се успокоих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми стана интересно....днес го проверих. При 120 км в час щом изключа от скорост, оборотите веднага си падат на 700-800. И въобще горепосочената теория малко не ми звучи сериозно.Публикувано изображение На всички автомобили, които съм имал, никога празните обороти не са се влияели от скоростта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии тея Хонди бре, наи умните коли от всички, само те държат обороти кат ги псунеш по инерция да не би някои тир да ги духне хахаха и един мармод завива шоколади в станиол :)/> Що говорите глупости, нормално било, няма нормална кола да държи обороти по инерция. Проблема е в датчика на скоростта VSS, Почистваш клемата първо , ако не се оправи сменяш датчика. Моята сигурно ще трябва да я карам на диагностика щото с 120 като я пусна по инерция и заковава 700-750 об :)/>

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а този датчик къде се намира? Извинявам се за въпроса,но все още по тази количка нищо не ми е ясно :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Славиийййй ... невернико ... мечът на Крал Артур се вози на К-серия, i-vtec :cool: не е като наш'те таралясници.Както казах, Алмерата също държеше високи обороти по инерция, и нормални на място. Тя също е с променливо газоразпределение.Токущо слизам от нашата 9-ка, интелигентен vtec. Пробвах я - на 80 км/ч, по инерция, оборотите са 1000. С намаляване на скоростта оборотите падат, и на място заспиват на 750.Тааа ... БаСиНоватаКола ... на 10 К мили тря'а сменявам VSS ... добре че е в гаранция кочината :P

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като карам и изключа от скорост оборотите падат на около 1200/1300 колкото с по-голяма скорост съм толкова са по-високи оборотите,като намалявам и оборотите намаляват.Как спра на место и си стават 700/800.Махах акумулатора онзи ден и мислех,че от това е до като се обучи компа,но не е това.Няма и никакви грешки регистрирани. Благодаря ви предварително за помощта :honda:/>/>

-Напълно нормална работа на автомобила ти, не търси дефекти, не разкачай акумулатор ,просто всички нормално и правилно работещи(бензинови с дросел клапа, електронна или механична), автомобили ,трябва да работят така! Това се отнася за Автомобиолите със ECU(електронен контролер на мотора), без значение зъс жило на километража или със датчик за скороста (без жило)!-За да не влизам в технически подробности и схемни решения при различните производители, в заключение ще кажа само че автомобилът ти е правилно работещ , обратното(при 100-120км/час по инерция с изкл предавка 700-800 об/мин) -това е неправилна работа на мотора!-справка...- сервизните документации на производителите на автомобили!......тоест "копане" в мрежата... чичко гугъл помага много :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въи, тука ставало дума за ЦРВ 2003 незнам що си помислих че е за 1 ва ген, за него нищо не мога да кажа въпреки че 1300 оборота по инерция.... да ма извинявате ама... аиде 1000 иди доиди, ама 1300 си са много, ми то на 240 по инерция ще държи 2000 оборота :D/> . Моето е 1ва ген. допутопна машина и след пускане по инерция си падат на нормалните, дали ще я закарам на диагностика а :)/> Краси другия път да направиш клип на 8 та ген да я видим тая работа :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,благодаря за отговорите.Тези дни поразпитах 2/3 човека които се фенове на Хонда и всички казаха,че този двигател така работи,самият компютър бил настроен по този начин.Снощи регулирах и клапаните,но не съм я затворил,че не остана време.Днес ще видим какъв ще е резултата.И колеги,редовно си проверявайте клапаните,че на моите изпускателни не можеше да влезне и 0.20 пластина :blink:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вече какво става и как да го обясня. Като се движа с по-висока скорост и високи обороти и изключа, оборотите падат за малко до 1000 и след това постепенно се вдигат до 1500-1600 Като включа след това пак на скорост и намаля до толкова,че оборотите да стигнат до към 1200 и пак изключа от скорост си ги държи толкова.Като спра си падат на 800.От какво се получава това вдигане на оборотите?Прави го и на газ и на бензин.Колегата където каза да проверя VSS датчика,добре но не го знам къде е. Да държи 1200 оборота съм съгласен,но тези 1500 ми се виждат множко.Регулирах онзи ден клапаните,нещо да съм объркал там,единствено да са малко по-хлабави. Свещите са чисто нови.Просто вече не знам какво да правя а пък и в това Панагюрище са едни майстори та нямам думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500-1600 са си проблем.Може да е от VSS, но и аз не знам, къде се намира, и как се проверява, дали е от него.п.п. С риск да стана досаден, пак ще спомена Алмерата. Това с нормално високите обороти по инерция го разбрах, защото и аз имах проблем с оборотите по инерция. Точно като при теб - по инерция бяха 1500-2000 (да не те подведа, защото не си спомням, но май и на място бяха по-високи от нормалното). Качваме я на компютъра - грешки няма. Колегата вика - "я почисти MAF сензора". Отварям го аз ... ми той чисто нов?!?!?! Тогава колегата вика - дай да се заровя с компа малко по-дълбоко. И кво ... грубо казано ... някой е сменил MAF-a обаче не е казал нч ECU-то, че го е сменил!!!!!!!!! Явно и преди това е имала проблем с оборотите, и са сменили MAF-a. Не знам, какво прави колегата с компа, но всичко си дойде на място след намесата му :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твоята кола незнам къде е, не че на моята знам, не ми е трябвал и не съм го търсил, но е някъде по скоростната кутия, търсисш една джаджа с няколко жици дето излизат от нея, сигурен съм че като я видиш ще я познаеш. Но и да го намериш какво ще направиш, освен почистване на буксата ала бала, не знам, имаше някъде тема с подобен случаи и не помня колегата какво ли направи, аз му имам скаипа ще го питам като се появи и ще ти пиша. Газовата предполагам е инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега,газовата е инжекцион,но както споменах същото става и на бензин. А и сега прочетох мнението на колегата с HR-v същото е и при мен,като натисна спирачка или въртя волана оборотите се вдигат още повече.

Редактирано от excalibur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах моя човек но при него проблема е бил различен, а темата в която се обсъждаше пак тва с високите обороти нещо не ми се отдава да я намеря да му се не види. Тва с въртене на волана и спирачката е нормално да мръдват оборотите но пак си има норма, не може да врътнеш и да скочат с 500, твоите с колко се променят на място като въртиш волана или натиснеш спирачка. Спирачката влияе на оборотите заради сервото което е вързано към вакума на колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес като беше колата на место с дръпната ръчна ,натиснах няколко пъти спирачката и взех да въртя волана.Оборотите постепенно скочиха на 1500 след като спрях се върнаха на 800. Говорих с един колега от града със същата кола и той каза,че и при него са така нещата с оборотите както на място така и в движение.Утре,ако ми остане свободно време ще отида да видим дали наистина всичко е така. Все пак,ако има някой колега във форума със същият автомобил нека да сподели и той.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да се вдигат оборотите, при въртене на волана, спирачка (вдигат се в момента, в който я пуснеш), фарове, ама не с толкова много. Вдигат се почти незабележимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,къде точно се намира IACV клапана да го почистя поне него да видим какво ще стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
,
,изгледай клипчетата,как изглежда моторчето и го почисти както е показано но него отваряй.Иначе се намира на дроселната клапа в него влизат 2 маркучета от охлаждащата система по това ще го познаеш.Но щом се е развалило край трябва ново.Мойто го чистих ама не се подобри,иска си ново и това е.След като го почистиш си от всичкия нагар да се върти лесно и го монтираш обратно.Трябва да си обезваздушиш и регулираш оборотите от вакумклапанчето което е от задната страна на дроселната клапа.До самото него има една тапичка махаш я и с малка отверка си регулирай оборотите.Ако и тогава не се оправи си за смяна на Air Control Valve.Но него разглобявай да знаеш ще разместиш оригиналните настройки само го почисти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже разумна прчина да изключвате от скорост при движение на автомобил с инжекцион?????

Редактирано от IvanIvanovi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сантиментални, инерционни спомени, от времето на папардашкото "икономисване" и лагерниците.:P/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-За да не влизам в технически подробности и схемни решения при различните производители, в заключение ще кажа само че автомобилът ти е правилно работещ , обратното(при 100-120км/час по инерция с изкл предавка 700-800 об/мин) -това е неправилна работа на мотора!-справка...- сервизните документации на производителите на автомобили!......тоест "копане" в мрежата... чичко гугъл помага много :D/>

Хъм,ето тук един колега ,който уважавам е дал достатъчно добър отговор.Въпрос на софтуер.Оборотите трябват за спирачки,хидравлика,динамо.Не го мислете.Изключвам от скорост на дълъг баир...да си раздвижа краката.Никакъв смисъл иначе....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм,ето тук един колега ,който уважавам е дал достатъчно добър отговор.Въпрос на софтуер.Оборотите трябват за спирачки,хидравлика,динамо.Не го мислете.Изключвам от скорост на дълъг баир...да си раздвижа краката.Никакъв смисъл иначе....

-Благодаря ти колега :) уважението е взаимно ,малко са колегите като нас които познават в подробности и се занимават конкретно с японски (азиатски) автомобили. та заатова трябва да се уважаваме и да се опитваме да помагаме когато можем на притежателите и ползвателите на най добрите(според мен) автомобили на света !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже разумна прчина да изключвате от скорост при движение на автомобил с инжекцион?????

Колега,никога не карам по инерция.Просто при някаква ситуация съм забелязал това нещо,то трябва да си си седнал на ушите и очите да не забележиш :lol:/> И все пак мисля да почистя този клапан,но като гледам къде е заврян:bash:/> Толкова ли няма друг колега в този форум с 2ра генерация Cr-v да обясни малко по-подробно как се държи неговият автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инерцията си е хубаво нещо и аз много си я уважавам, няма да се впускам в подробности кога я ползвам но си я ползвам, а разумната причина е разсхода като докараш ЦРВ на гас да гори 12 и по малко градско ще разбереш :) и тва не е щото карам като таласъм по улиците едва едва :), моторната спирачка си е моторна, инерцията върши съвсем различна работа, така че които не знае как да я ползва явно има още много км да навърти :)/> И доводите ви че по инерция колата бачка на празен ход и гори бензин а на моторна не гори бензин понеже е инжекция пак са субективни :)/> С риск като Краси да се повторя, за мен не е нормално изправна кола по инерция да държи 1500 об. пък кои квото ще да ми обяснява и то толкова допутопна кола като ЦРВ от преди 15 години.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... С риск като Краси да се повторя, за мен не е нормално изправна кола по инерция да държи 1500 об. пък кои квото ще да ми обяснява и то толкова допутопна кола като ЦРВ от преди 15 години.

Слави, да ти припомня ... пак ... говорим за К20** i-VTEC, т.е. интелигентен vtec ;)Иначе си прав, дори и интелигентен, не е нормално да държи 1500 об/мин по инерция.И малко (offtopic) размисли около темата:

Инерцията си е хубаво нещо и аз много си я уважавам, ... И доводите ви че по инерция колата бачка на празен ход и гори бензин а на моторна не гори бензин понеже е инжекция пак са субективни :) ...

Карам си 9-ката (i-vtec) ... започва спускане ... махам си крака от газта, без да изключвам от скорост -> моментния разход отива на 100 мили/галон (т.е. на максимално икономично по скалата), а светлинният индикатор става тъмно зелен (т.е. най-икономично).В момента, в който изключа от скорост моментния разход отива на 0 мили/галон (т.е. максимално неикономично), а светлината става тъмно синя (т.е. най-неикономично).Та така с инерцията и икономията :cool: 9-ката при спускане си я карам на скорост, и за да не се получава ефекта "моторна спирачка", спускам на 6-та. А когато си ползвам "моторната", моментния пак си е на 100, и индикатора е зелен ;) CRV-то ми е автоматик - при спускане, с изключен lock-up, оборотите са 1000-1500, зависи от скоростта.Акорда си е с обикновен vtec, и няма "борд-компютър", т.е. изобщо нямам представа, какво се случва с икономията при спускане. Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ,тва си е нормално,все пак на ППХ имаш cut-off(0ms),а на изключена предавка си имаш 3мс.гориво.Доколкото схванах от темата се разисква колко е ПХ на изкл.предавка,а не да ли е правилно да се изключва от скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ... затова казах

...И малко (offtopic) размисли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси , не говорим за наклон, там е ясно, там инерцията няма място, освен ако наклона не е достатъчно малък че да трябва да карам с газ. Аз ползвам инерция в следния случаи, давам примери 1-2, примерно тръгваме от един светофар достигам към 60 км и зад завоя виждам че другия светофар които е на 300-400 метра светка червено, пускам по инерция и стигам до него така. Ако не ползвам инерция, то ще трябва да карам поне още 200-300 метра на скорост, да пусна газта и последните 100 метра да ги измина на моторна спирачка. Никои не може да ме убеди че тея 200 метра които съм изминал на предавка и около 2000-2500 оборота колата ще изгори по малко бензин от колкото тея 300 метра на празен ход. Това ми е мисълта, а не че слизам по наклони на свободна, това си е лудост :)/>Просто правилно гледам да преценям къде е за моторна къде е за инерция, същия пример: - изпреварвам някои в града на булевард и съм ускорил повече от нужното, знам че следва светофар или стоп някъде си, пак стигам до него по инерция, ако скороста е прекалена това го преценям още преди да пусна колата по инерция, махам крака от газта колата е на 5-та и почва да убива скорост, когато скоростта стигне границата която ми е нужна за да продължи колата по инерция до кръстовището изключвам и продължавам по инерция останалото разстояние :)/> те такива ми ти работи :)/> Инерцията е остатъка от "калориите" изгорени за ускорението и те не трябва да се пилеят на вятъра, всяко натискане на спирачката е разход на горива, но тва не значи че трябва да се забиете някъде само и само да не намалите хахахаха :)/>И аз сори за ОФФ ,ама тя темата маи приключи с ПХ :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята прави така като пусна по инерция ги вдига 1500- 2000 което е абсол. ненормално ,почистих стъпковия и нищо ,моля ако някой е установил причината да пише . колата е хонда црв 2генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...