Jump to content
ico1001

Хонда Акорд 2.2 CDTI - съвет

Recommended Posts

Попаднах на тази обява, дали км са реални? С компютърна диагностика може ли да се види реалния пробег.http://aya-avto.mobile.bg/ колата струва 10 800лв. ?вин на колата от обявата: jhmcn1s204c216543

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от автокъща е малко вероятно да намериш на реални километри. Пък и дизел на тези км, 2005 г кола..... :). Преди време бях чел във форума на BMW, че било възможно да се проверят реалните километри. Но не знам за кои марки и коли модели, не знам как е и при хондите. Иначе от снимките нищо не ми прави впечатление, изглежда напудрена както всяка друга по автокъщите, трябва на живо да се види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от автокъща е малко вероятно да намериш на реални километри. Пък и дизел на тези км, 2005 г кола..... :)/>. Преди време бях чел във форума на BMW, че било възможно да се проверят реалните километри. Но не знам за кои марки и коли модели, не знам как е и при хондите. Иначе от снимките нищо не ми прави впечатление, изглежда напудрена както всяка друга по автокъщите, трябва на живо да се види.

След болезнено преживяване с една алфа внесена от Италия съм решил хондата да бъде внесена от Германия. Следващия ми въпрос е дали някой има опит с покупка на кола чрез немското мобиле. Понеже не мога лично да я внеса как точно се процедира с документите. Достатъчно ли е да изпратя една стандартна форма по и-мейл за да сключим договор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,с компютърна диагнодтика няма да може да се проверят реалните километри. Чувал съм от техник в официален сервиз на Хонда, че често след превъртане на километраж се получават "бъгове" в дисплея на климатроника и/или стрелките на таблото. Не твърдя, че е така винаги а просто споделям.Колата от обявата изглежда както всяка кола за продажба, но прави впечатление ръждясалите гайки, скоби и т.н. Дори болтовете на кутията с бушони са ръждясали. Сега като се замисля пролетта имаше голями наводнения в части от Германия, Австрия, Чехия и Полша. Възможно е да е наводнявана и трябва да внимаваш за да нямаш "болезнено преживяване с една хонда внесена от Австрия/Германия".При покупката на кола от немското мобиле внимавай, че са зачестили измамите. Поздрави и успех и късмет в избора.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел 2005-та на 129К .. според мен няма шанс да е на толкова. По-добре си потърсия някоя в София и я закарай в Юбико на предпродажбена диагностика :) (или от някой град където има оторизиран сервиз на Хонда) />Успех.

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на много километри е синият Акорда от мобилето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на много километри е синият Акорда от мобилето

хич не са много. Почти сигурно са и реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 200 ти предстои смяна на верига (1100лв) и гледай съединителя дали приплъзва, за да го смениш веднага (500лв),иначе ще разбиеш маховика много бързо (800лв).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектор-изпускателен, също да се погледне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той трудно се пропуска - като почне да ти мирише на дизел в купето, ще почнеш да търсиш помощ.Като цяло бих те посъветвал ако си от София да ходиш само в хубав хондовски сервиз като Юбико (аз лично само там съм ходил и съм безкрайно доволен) или Омбре (хвалят го другите колеги). НЕ ходи в Бултрако и НЕ ходи по общи майстори. Тази кола като цяло няма проблеми, освен шепа специфични неща, които след едно 150-200к км започват да се обаждат от време на време. Ако сервизи си ги знае - евтино и бързо ще ги отстрани за следващите много километри. Ако отидеш при някой "разбирач" дето да почне да човърка тук и там докато разбере какво й е на колата, ще стане по-страшно и ще ти излезе по-скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и Veseliq е прав но аз ходя на 2 места в зависимост как ми е удобно.Едното е Юби Ко а другото е малък сервиз с майстори фенове на мотоциклети :) Правят естествено и автомобили и си вършат чудесно работата.Не претендират че са мега добрите специалисти но който и да съм пратил при тях е останал доволен.Няма да напиша къде е за да не се счита за реклама но мисълта ми е , че има майстори които не работят във фирмените сервизи и си вършат кадърно и свястно работата.Все пак и Акорда е кола като всички останали.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно като всички останали. Новите коли имат много повече електроника и са доста различни от колите от преди 20 години. Мога да дам няколко лични примера. Имах едно придърпване при натискане на педала. В един "случаен" сервиз (в който бях за смяна на филтър на купета) ми казаха, че вероятно ЖИЛОТО се закача или проблема бил с помпата на гориво, която можело да се скапва. В Юбико се оказа, че колата няма жило, защото е с Drive by Wire система и трябва да се смени датчика на педала колко е натиснат (намаля му чуствителността в началото на хода).В друг сервиз ми казаха, че имам за смяна тръбичката, която омаслява турбото, заради теч. Тръбичката струвала оригинална 350лв, неоригинални няма. В Юбико се оказа, че може да се смени само уплътнение на тръбичката, като такова уплътнение струва 6лв и е същото като на нещо съвсем друго.В трети сервиз където ми сменяха гумите, ми казаха, че имам 2 тампона и 2 биалетки за смяна. В Юбико се оказа, че имам само една биалетка за смяна, а ако луфта не се диагностицира правилно, се вижда луфт по цялата щанга и изглежда все едно и тампоните и 2те биалетки са разбити.Да не говорим колко пъти са ми казвали майстори "как можеш да сипваш 0W-30, на толкова стар двигател най-тънкото масло е 5W40", а неизползването на 0W30 е най-честата причина за късане на верига.Та така, не знам как е при по-старите Civic-и и Prelude-и (не ми се обиждай, не ми е това целта), но при тези коли ще си спестиш повече пари ако ходиш в по-скъп сервиз.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че и аз ще цапам ... добрата новина е, че тва сичкото може да се изтрие!Не е важно, колко скъп е сервиза, важно е кой работи в него.Само един пример:Един колега със CR-V беше закъсал на пътя (около София) и не можел да се свърже с Омбре. Описвам проблема на колега в сервиза, в който работя, а той никога не е пипал Хонда, обаче е диагностик. Без да се замисля каза "Това" е. Междувременно колегата със CRV-то се беше свързал с Омбре, и кво ... оказа се точно "Това".Таа ... навсякъде има Майстори и "майстори"!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектор-изпускателен, също да се погледне!

+ хидравличната тръба от помпата към рейката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важно, колко скъп е сервиза, важно е кой работи в него.

Моя грешка. Под "по-скъп" сервиз съм имал предвид "по-специализиран и разбиращ, с хора с опит с тези коли". Посочил съм два, за които знаем, че са читави в София.

Един колега със CR-V беше закъсал на пътя (около София) и не можел да се свърже с Омбре. Описвам проблема на колега в сервиза, в който работя, а той никога не е пипал Хонда, обаче е диагностик. Без да се замисля каза "Това" е. Междувременно колегата със CRV-то се беше свързал с Омбре, и кво ... оказа се точно "Това".Таа ... навсякъде има Майстори и "майстори"!

Нека не сравняваме изключения с общия случай. Едно е да се обърнеш към "случаен майстор" когато нямаш друга възможност, друго е редовно да ходиш при който ти падне. И колкото и добър да е един майстор, ако няма опит с проблемите на конкретната кола, има доста голяма вероятност да тръгне да рови на грешното място - чисто и просто защото симптомите сочат нещо "обичайно" вместо специфична слабост на автомобила. Преди месец имах проблеми с прекъсване на двигателя и пушене, което мислех, че е от турбо (пуснах тема за това) - всички хора ми говореха, че ще да е турбо, на мен също ми изглеждаше така по симптомите на колата. Оказа се... горивен филтър, защото за разлика от почти всички други коли, помпата вместо да прави налягане към филтъра, то смуче след него горивото и ако е некачествен и няма дебит - влиза въздух. Ако бях отишъл при друг майстор, който не знае тази тънкост, нямаше и през ум да му мине да сменя филтъра - щяхме да сваляме да диагностицираме турбина, щеше да проверява дюзи и докато разбере, че е от филтъра (който беше скъп, качествен и сменен преди 5000км, но неоригинален) не се знае колко неща щяха да останат неразглобени :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, по повод това което беше споделил преди за филтъра, сега пак го споменаваш:

 

Оказа се... горивен филтър, защото за разлика от почти всички други коли, помпата вместо да прави налягане към филтъра, то смуче след него горивото и ако е некачествен и няма дебит - влиза въздух. Ако бях отишъл при друг майстор, който не знае тази тънкост, нямаше и през ум да му мине да сменя филтъра - щяхме да сваляме да диагностицираме турбина, щеше да проверява дюзи и докато разбере, че е от филтъра (който беше скъп, качествен и сменен преди 5000км, но неоригинален) не се знае колко неща щяха да останат неразглобени Публикувано изображение

Тогава те бях питал:

 

Колко пари ти взеха в Юбико, за оргиналния филтър?

И 100 % оргинален ли ти сложиха, или заместител, от тези където ги слагат обикновенно и казват, че са добри почти като оргиналните?

 

ама отговор нямаше /сигурно не си го видял/, та ако тук го видиш ,моля да споделиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз бях писал в темата от преди това, че в Юбико казаха, че дори с оригинални Бош филтри, които уж са 1:1 с оригиналния в кутийка Хонда, пак има проблеми. Та ми сложиха напълно оригинален и проблемите приключиха. Казаха, че на следващия модел (8ма генерация) вече помпата заради тези проблеми е преместена да прави налягане зад филтъра, а не да смуче след него, така че вече можеш да слагаш каквито искаш филтри и проблеми няма. Но конкретно на 7ма генерация, това е редовен проблем с неоригинални филтри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам, но понеже аз също там си сменям горивния филтър та на въпрося за цената:84 лв струва в Юбико филтъра без труда, излиза от Honda Genuine кутийка, но самият филтър е Бош произведен в Испания. Явно разликата с неоригинален, отново на Бош е минимална и трудно откриваема на пръв поглед, защото при последното ми ходене за един проблем при паленето изрично ме питаха какъв ми е филтъра? Отговорих-Бош, а те: От кой Бош. Когато потвърдих, че е от скъпия-оригинален отметнаха като вероятност за проблема филтъра, но споменаха че масово неоригиналните Бош правят проблеми. За маслен и горивен винаги препоръчват оригинални, само за въздушния правим компромис и проблеми досега не съм имал вече 7-ма година започната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, форумът като цяло е много полезен. Хондата вече е на път за България. Пристига без навигация, но срещнах главно песимистични коментари относно намирането на диска за Източна Европа за колите преди 2006-та г. Ще търсим решение и от чужбина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и много безаварийни :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...