Moonchild 18 #1 Публикувано 5 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте,тъй като давам стария си Civic на жената, искам да й го дам в нормално състояние. За съжаление в момента не е в такова. През лятото се скапа гарнитура на глава, докато бях във Варна, съответно го оставих на ремонт там 1 седмица. Няма да споменавам къде, не е от значение. За съжаление от тогава (след този ремонт) колата харчи по литър масло на 1000 км. като преди това рядко е изгаряла повече от 200 милилитра между смените. Подозирам, че става дума за сегменти и гумички. Как се процедира в случая ? Насочете ме към майстор, който да ги оправи/смени. Колко ще ми излезе горе-долу ? Споменават ми неща от сорта, че под 1000 лв. нямало да бъде - в това няма логика, по-добре да си взема двигател 2ра ръка......което ме навежда на мисълта - ако ще правя swap, с какви съвместими по-маломощни двигатели мога да го направя (до 99 к.с., за да избегна високия данък) - на приятелката ми не й трябва толкова мощност, пък и подозрението е, че би следвало да е по-икономичен... Благодаря предварително! Редактирано 5 Октомври, 2013 от Moonchild Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 5 Октомври, 2013 Идеалният вариант би бил 101к.с. на д15б7 1.5 кубика защото влиза в малкия данък Все пак как може от 1 смяна на гарнитура изведнъж да са заминали и гумичките на клапаните и сегментите, не ми става ясно. Но ако си решил да ги сменяш на моя сивик (д15б7) комплект сегменти е 80лв, гумичките са 24лв. а нова гарнитура е 30 лв. Не знам защо са ти казали такава цена. Дори да се налага шлайф на главата то ще е от порядака на 30-40лв. Ако го сумираме излиза близо 200 лв. и вече, колкото ти вземе майстора за ремонта. При всякво положение 1 литър на 1000км си е множко. Може би трябва да се пригледат цилиндрите.Поздрави и Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 5 Октомври, 2013 проблема не е от смяната на гарнитурата на главата,а от това че колата е прегрята.В най-добрия случай имаш спекли сегменти,но по-вероятния проблем според мен е износени цилиндри.п.п:Що се притесняваш да напишеш,че аз съм ти сменил гарнитурата на главата след като си я прегрял по пътя към Варна??? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vuc-tec 19 #4 Отговорено 5 Октомври, 2013 100% e oт прегряването и сегментите са спекли от температурата!!!!! Аз имах абсолютно същият проблем. Пускай едни сегменти и си ракета! Успех: ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #5 Отговорено 5 Октомври, 2013 (Редактирано) MIYAMOTO, нямам никакви притеснения да кажа кой я е правил. Просто бях предположил, че (тъй като аз съм абсолютно невеж в тази сфера, а ти си професионалист), трябваше да ме преудпредиш, че след ремонта, който си извършил - и без да й сменяш сегменти и гумички и още каквото трябва да се сменя, трябва да очаквам да гори по 1 литър масло на 1000 км. Аз няма как да го зная - ако го знаех, щях да поискам ремонта да е пълен - без значение от цената. Никога не съм казвал "абе закрепи я там, да върви криво ляво", нали така ? Никога не е ставало въпрос за пари и пазарене. Нали ? Ти ми даде цена и аз я платих. Нямам никаква идея какво е правено по колата за тази цена - просто очаквах да РАБОТИ :)/> Това е всичко - не се заяждам, просто съм на мнение, че коректността в случая изискваше по-различно отношение от твоя страна. И стоя твърдо зад думите си. Ако греша някъде - моля, поправи ме - но аз така виждам нещата.Колеги, къде да отида в София, където да ми оправят проблема. Тези брутални цени ми ги дадоха в Юби-ко. Редактирано 5 Октомври, 2013 от Moonchild 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #6 Отговорено 5 Октомври, 2013 Намерих си икономичния vtec D15z3. Препоръчайте ми човек, който може да ги swap-не Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 5 Октомври, 2013 Е не всяка Хонда след прегряване гори по 1л масло,какво трябва да направя да сменям сегменти на всяка със смяна на гарнитура ли??? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #8 Отговорено 5 Октомври, 2013 колеги несе карайте , станалото станало ,моя проблем е абсолютно същия ,просто някой може ли да ми обясни какво точно се прецаква и почва да гори толкова много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #9 Отговорено 5 Октомври, 2013 Прецакват се сегментите и цилиндрите от високата температура, те са направени да вървят в едни температурни граници. Когато тея граници се надвишат сегментите губят някой от свойствата си и не уплатняват добре, от там почва да влиза масло от картера в горивната камера и от там се получава така, че ти гори масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #10 Отговорено 5 Октомври, 2013 Колега тотално изтреще? Я пак за маслото от картера как влиза в горивната камера, че не разбрах?!Поемам си наказанието за написаното, както и минусите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #11 Отговорено 6 Октомври, 2013 (Редактирано) MIYAMOTO, искаш да кажеш, че не съществува начин за диагностика, при положение, че е твърде вероятно да се случи ? Е това, какъвто и лаик в областта да съм, няма как да го повярвам.Както и да е, темата на thread-a е съвсем различна и всеки post в тази насока е Offtopic. Редактирано 6 Октомври, 2013 от Moonchild 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 6 Октомври, 2013 Какъв е начина освен разглабяне на двигател. кажи ти Може и с мятане на боб. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #13 Отговорено 6 Октомври, 2013 Ами ок, това да е начина. Както казах, когато ми се каже, че има голяма вероятност за нещо, просто ще си платя да се провери дали това нещо не се е случило. Без да се циганя... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #14 Отговорено 6 Октомври, 2013 Без да защитавам никой но обикновенно като се каже на някой "Може да стане еди какво си" той отговаря "Нищо , сменяй да е по-евтино".Сам си написал колко са ти казали Юби Ко да ти оправят проблема т.е там няма да мине само със смяна на гарнитура на главата най-вероятно а пък на теб щом ти е скъпо значи не си искал да го направиш или поне аз така го разбирам.Труда е скъп , качествените части също не са евтини а точно хората които пишат в темата ти са виждали много много повече отворени мотори на Хонда от колкото теб.Нищо лично но хем пишеш , че е скъпо хем искаш да си платиш да ти се оправи проблема а с това си противоречиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #15 Отговорено 7 Октомври, 2013 Ако не се лъжа бяха ти сменяли г-ра на главата преди да тръгнеш от София така ли е???Казах ти,че блока ти е крив и не знам дажа дали само с лице на главата и нова г-ра ще се оправи.Затова ти сложих и клингеритова г-ра защото обира повече кривини от металната.Поправи ми е,ако не става въпрос за теб.Няма как да ти измеря колко са ти износени цилиндрите без да ти разглобя целия мотор(не само главата),ако някой го може то той е факир. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #16 Отговорено 7 Октомври, 2013 Не, не са ми сменяли гарнитурата преди това. Няма значение наистина, не направих post-a си с цел заяждане, а за да получа отговор на нещо конкретно, така че наистина не е нужно да продължаваме по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #17 Отговорено 7 Октомври, 2013 Явно аз бъркам човека.Моят пост също не е бил с цел заяждане,давайте по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вили 7 #18 Отговорено 26 Февруари, 2019 Здравейте! ИмамCivic 7ма ген. 1,6 16W 110 k.с Закупих колата преди 3 г (колата е на газ). Сменях гарнитурата на главата не стана, блока бил крив .Закупих втора ръка двигател преди година и половина и се получава същото (гарнитура) майсторите казват че е изгоряла гарнитура.Въпроса ми е : Защо горят гарнитурите когато са на газ .Питам защото когато отидох да купя гарнитурата продавача ми вика ,че много гарнитури продава за хонда и всички клиенти казват че са на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #19 Отговорено 26 Февруари, 2019 Аз с моята съм изминал над 150 000 на газ и проблеми с гарнитурата нямам. Относно swapa na колета Moonchild. По-евтино и малко главоболия и ПАРИ ще имаш ако просто смениш сегменти и препаснеш клапаните (ако са здрави) вместо swap. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 26 Февруари, 2019 Темата е от 2013 година, за статистиката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #21 Отговорено 28 Февруари, 2019 На 26.02.2019 г. at 5:54, Вили написа: Въпроса ми е: Защо горят гарнитурите когато са на газ . По принцип на газ в двигателя за развива по-висока температура - от там по-лесно горят клапани и гарнитури. Второ - може да си попаднал на менте гарнитура. Трето - може този, който ти е сменял гарнитурата да е бил менте майстор. Четвърто - може този, който ти е настройвал газовата да е бил менте майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове