Х.Ставрев 76 #1 Публикувано 11 Септември, 2013 Двигател Д15Б2 . По принцип зацепих ремъка според дадените му белязи но имам няколко въпроса на който нямам отговор .1- Защо когато дам обратен ход на кол.вал ремъка отхлабва при условие че съм оптегнал ролката ,отлабаването е малко но видимо .2 - Ако съм зацепил с един зъб назад какъв ще е резултата - мудни високи обороти ,разход на масло .3 - Имали вероятност от късане на мембраната на сервото . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 11 Септември, 2013 1. Завъртя ли двигателя преди да фиксираш обтегача, обратно на часовника - една идея?2. Няма как да има разход на масло, ако преди това не е имало. 3. Това свързано с 1 и 2 или между другото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #3 Отговорено 11 Септември, 2013 От новите гумички на клапаните (защото ги смнях) може ли да дава разход или не би трябвало ?Относно сервото - имах на предвис сервото на спирачките и дали има връзка със вакума при грешно зацепване с един зъб назад , и да иначе завъртях вала ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #4 Отговорено 16 Септември, 2013 Сменях гарнитурата на главата и реших че така и така съм е разпилял да сменя и гумичките след като събрах колата започна много рязко да хаби масло и то най видимо е във високите обороти преди да сменя гарнитурата колата не е барала грам масло, Гумичките които смених не са оригинални , Та въпроса ми е дали разхода е от евтините гумички или когато ми е изпуснала гарнитурата и е влезнала вода в цилиндъра да е увредил сигментите и сега от там да гори масло .Като казвам разход 900мл на 2000км . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #5 Отговорено 16 Септември, 2013 Гумичките които смених не са оригиналниКоето е проблем... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав88 0 #6 Отговорено 16 Септември, 2013 И аз съм със същият проблем колега. Смених гарнигурата на главата и гумичките и започна да харчи доста и след спускане на скорост без газ и след това подаване на газ има син пушек, а преди това го нямаше. Сега и слагам разни добавки и има лек ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #7 Отговорено 16 Септември, 2013 http://forums.hondab...entry1057365111 Защо сменяте гумички?!? Ставрев, имаш една тема, правиш друга. Имам не само една тема , и мисля че доста по различна от другата ако някои от модераторите е сметне за повтаряща нека е изтрие , но аз не виждам нищо сходно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 16 Септември, 2013 Колега събрал съм ти темите пиши си в тая . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 17 Септември, 2013 Мисля че доста пъти досега е ставало въпрос във форума за този така наречен феномен-при смяна на издухана гарнитура на глава ,после изведнъж почва да гори масло,и май досега се е оправял проблема след смяна на сегментите след това.Блока ли нещо се отпуска или не знам какво става при сваляне на главата ама който не ги е сменил при смяна на гарнитурата после пак отваря и заради сегментите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #10 Отговорено 17 Септември, 2013 Борка, няма феномен, просто маслообирачите на клапаните е ненужно и излишно да се пипат на тия двигатели, та затова стават дефекти и разходи на масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #11 Отговорено 17 Септември, 2013 От кон на магаре хах с две думи или по точно изхвърлят се качествените стари ,но иначе здрави гумички и слагаме новите евтини боклуци и проблемите са на лице. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #12 Отговорено 18 Септември, 2013 Soichiroo Определено съм съгласен с теб , и най-вече че компромиса на евтини не оригинални части води до главоболие,решението да ги сменя бе повлияно от това че главата е така и така разхвърлена,най-лошото е че двигателя не харчеше масло.Имам и един въпрос според вас дали тъй като има и изгаряне на масло в горивната камера и то не малко ,дали има значение за разхода на гориво било то газ или бенз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 18 Септември, 2013 Ами тогава сложи старите или купи оригинални гумички и карай 1000 км и ако пак ти липсват 500гр масло ,тогава вече ще си сигурен за сегментите нали.Тези новите трябва значи да са голям боклук че още от началото да гори толкова масло от тях ,ама де да знае човек.То на нашия пазар вече освен боклуци човек може и на супер голям боклук да попадне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #14 Отговорено 18 Септември, 2013 Soichiroo Определено съм съгласен с теб , и най-вече че компромиса на евтини не оригинални части води до главоболие,решението да ги сменя бе повлияно от това че главата е така и така разхвърлена,най-лошото е че двигателя не харчеше масло.Имам и един въпрос според вас дали тъй като има и изгаряне на масло в горивната камера и то не малко ,дали има значение за разхода на гориво било то газ или бенз. Да гори по малко :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 18 Септември, 2013 Не знам за разхода но ще си осереш катализатора и ще стане нагар по леглата на клапаните според мен.Що не и пуснеш едни сегменти-така или иначе ще разглабяш пак-аз така бих направил като ми се наложи някой ден сваляне на главата-100-120лв са все пак ,после нов мотор имаш .Смени си сегментите ,смени си и биелните лагери ,тури хубави гумички на клапаните ,затваряш мотора и караш безгрижно!Така или иначе нали знаеш че хондовите мотори износват маслените сегменти-така че няма да сбъркаш ако смениш сегментите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #16 Отговорено 19 Септември, 2013 Ами тогава сложи старите...Можеш да го пробваш на твоята кола, но не подвеждай така колегата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #17 Отговорено 19 Септември, 2013 Не го подвеждам -нали гумичките на тези мотори неса проблемни и затова го посъветвах това.То много ясно че най-добре нови ама да не са като сегашните дето е сложил и пак да е така разхода на масло!Така или иначе ако смени сегментите няма да сбърка ама той си знае-аз бих направил така на моята кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #18 Отговорено 20 Септември, 2013 След като си убеден, че не го подвеждаш махни си твоите и ги върни обратно. После кажи как е разхода на масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #19 Отговорено 20 Септември, 2013 А бе,сменете ги тия сегменти най после..............и да си доде вс на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #20 Отговорено 20 Септември, 2013 Някой не е прочел темата. Проблемът не е в сегментите, колега....преди да сменя гарнитурата колата не е барала грам масло, Гумичките които смених не са оригинални... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #21 Отговорено 21 Септември, 2013 Смених маслото на първо време със френско - такова с което бях преди ремонта , засега няма интензивно изгаряне на масло и във високите не се вижда дим ще следя как е нивото в продължение на 2000км и ще дам отзиеви за маслото което съм налял благорности на всички които ми обърнаха внимание и дискотират належащия проблем за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #22 Отговорено 24 Септември, 2013 (Редактирано) Избягвай да ползваш моторна спирачка, тъй като клапата ти е затворена на големи обороти и се получава вакум. Ако си забелязал след това, като подадеш газ - пуши! Редактирано 24 Септември, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #23 Отговорено 25 Септември, 2013 Колеги моят проблем е същия и съжелявам че смених тея гумички ,макар че сложих такива на реинц за които има добри отзиви ,но незнайно защо почна да гори много масло ,този проблем го нямаше и незнам какво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #24 Отговорено 25 Септември, 2013 Сменяй пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #25 Отговорено 25 Септември, 2013 несмятам че може да даде отражение чак толкова от тея гумички ,прекалено много е ,по скоро дае оот маслото ,колеги вие с еднакви масла ли карате преди и след ремонтите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #26 Отговорено 25 Септември, 2013 Какво значи преди и след ремонта.Смяната на гумички не е кой знае какъв ремонт,че да сменяш и маслото.В всички случаи сложи качествено масло и оригинални гумички и най елементарното няма да имаш съмнения в тази област в случай,че не се разреши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #27 Отговорено 25 Септември, 2013 смених си гарнитурата и понеже сам я отворил главата ,смених и гумички,препаснах клапанни и накрая си направих и реглаж това беше моя ремонт и разхода на масло се увеличи 4 пъти,явно трябваше да си сменя просто гарнитурата и нищо повече ...,понеже маслото ми бе вече за смяна и смених и него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #28 Отговорено 27 Септември, 2013 аз повече за сегменитите няма да пиша!Сменяйте гумички катализатори и каквото намерите за добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #29 Отговорено 28 Септември, 2013 колега просто ми е странно как така изведнаж се здухват толкова много сегментите и увеличава разхода на масло четворно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #30 Отговорено 28 Септември, 2013 аз повече за сегменитите няма да пиша!Сменяйте гумички катализатори и каквото намерите за добре!Правилно си се отказал защото аз не съм сигурен че има по-добра кола в това отношение от ХОНДА моята баба бичи с пълна синтетика на 15к километра доливам 100-200грама преди смяна да сменям ли маслообирачите според теб? Въпроса ми е риторичен няма нужда да ми отговаряш. За да гори толкова много или са объркани местата на сегментите или има теч отнякъде друго обяснение нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #31 Отговорено 17 Януари, 2014 В крайна сметка проблема идва от там че веднъж започне ли да надува и да изгаря течност в горивната камера по продължително време , се получава нещо като водна шкурка за сигментите и цилиндъра при което след това идва и разхода на масло заради намаления размер на сигментите и цилиндъра , затова съвет- усетите ли че надува не отлагайте смяната на гарнитурата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #32 Отговорено 19 Януари, 2014 Това какво означава?Какво смени или направи и спряли да гори масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #33 Отговорено 20 Януари, 2014 Нищо не съм направил нямам време да е разглобявам че ми е единствена кола , а това което спасява положението е сигменти и гумички на клапаните - ОРИГИНАЛНИ ! Иначе може през това време разни добавки в маслото да се сипват но не е решение .Като цяло е добре при такава ситуация като тази в която аз се намирам или някой друг -е добре колкото по скоро да се сменят и то не заради разхода на масло а заради това че заминават лагерите на кол ,вал от разликата в компресията в цилиндрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове