Jump to content
Marcus

Мисля да си сложа сам газов инжекцион

Recommended Posts

Здравейте, решил съм сам да си монтирам газова уредба, но имам нужда от насоки. Какъв тип, марка, модел би бил подходяща за D15 vtec. За монтаж в сервиз нямам пари, пък и не мисля че монтажа е нещо кой знае какво да не мога да го направя аз. Моля да ме насочите към сайтове в които мога да намеря необходимото, да огледам за цени и т.н. Списък с нужните части и въобще всякакви съвети са добре дошли. Благодаря предварително на отзовалите се Публикувано изображение

 

Обещавам после пълно ръководство със снимки и информация.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някои неща шега не бива.Има професия и тя се казва "автомонтьор".После затова гърмят бутилките и се палят колите.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 4
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее не съм толкова бос де, не давам на разни "майстори" да ми пипат колата. Баща ми работи в сервиз и то скъпарски, имам и приятели дето я работят тая работа, но те са ми само като "жокери" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят скромен съвет като човек който сам си е слагал. Препоръчвам ти да потърсиш препоръчан сервиз и да сия монтираш там. Аргументи:1. Няма да вземеш уредбата с търговската отстъпка, която ползват сервизите, а тя в повечето случаи е колкото монтажа.2. Допълнително ще трябва да закупиш и кабел за настройка на уредбата, който не е евтин, да приемем , че софтуера е безплатен.3. Доста време за монтаж, ако си сам си е времеемко да направиш всичко. Отделно има доста тънки моменти. Избор на дюзи бързи бавни, диаметър на дюзите избор на нялагане на изпарителя и т.н...Не знам дали си заслужава да си трошиш времето и късаш нервите и накрая не е ясно дали ще ти излезе по евтино. Иначе и аз не обичам да ми пипат други хора по автомобила, но има и хора на които можеш да се довериш просто трябва да потърсиш читав сервиз.Иначе аз съм с българска уредба и за 3 години имах веднъж проблем с платното на изпарителя.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си хубаво сметката колко ще ти легнат чарковете, уредбата е около 400-450 според зависи от класа, има и малко по евтини има и по скъпички но да приемем 450 за база, тва с наи обикновените дюзи, ако искаш нещо по хубавко, а ти ще искаш, вадиш още 50-70-80лв отгоре само за реийата и до тук 520 да кажем, после следва бутилка със сонда, обикновена бутилка + мизерна турка сонда към 55-60+ 30 лв, ако искаш торедина още 50 лева ама да предположим че не искаш но ако искаш наистина хубава сонда то си приготви около 60-70 за цилиндрична и 100+ за съвместима с тореидна бутилка. Значи 520+90 (бутилка малка с турска сонда) добавяме клапан италянски 15-20 лева щото с турски ще се запалиш 610+15 = 625 след тва тръби медни, зареждачка, маркучи за вода, разклонители слагаме 50-60 кинта щото по спомен медната тръба е маи към 6-7 лева метъра на теб ти трябват 4 + около метър Ф8 за зареждачката и маркучи за вода 1,50-2метра.Та като теглим калемчето към 670, но все още нямаш кабел за настроика, ако предположим че си достатъчно сръчен да си сглобиш един за 10 тина лева и да си намериш софт за уредбата ок, но ако трябва да си го купиш там цената според марката е много различна. Оставяме 1-2 дена бъхтене ако си сам, и после 1-2 месеца проблеми с настроиките изучаване на уредбата и софта, питане в форума кои ти отговори , кои не, викане на неволята, и въобще докато станеш самоук специалист което неминуемо ще стане (всъщност няма нищо лошо) ще разбереш че е било по добре да дадеш още 200 лева и да си бараш коремчето докато някои се гъзи с монтажа, защото за 800-850 лева има достатъчно читав Ги за твоята кола.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за цените на компонентите, защото съм купувал и монтирал.Цената е за клиент, частно лице дет се вика, без отстъпка. Целия кит Фобос2 ми легна 620 лева, това включва всичко от до - фронт кит, маркучи за вода, вакуум, газ, бутилка, евросонда, тройници и т.н., всичко необходимо за монтаж. Време за монтаж според зависи колко си запознат, настройките за мене не бяха проблем, кабели имам за всякакви уредби, и щайгата си върви нормално веече 3000км. Ако е нещо от сорта на тамона,агис некав евтин, ще минеш още по-тънко - около 500 и някой лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за разясненията. Слави, направо ми изби ентусиазма с големия чук :)Добре де, ако примерно взема това : http://prodavalnik.com/gazov-inzhektsion-agis-m210---preden-kit-i17382867 + бутилка, тръби, пълначка не е ли добро като оферта?За кабел за настройка на Агис няма проблем, имам от къде да взема.Дилемата ми е че живея в малък град, и сервизите за газови инжекциони са два. И на двата собствениците са ми познати, но цена под 1000 лева не можаха да ми дадат. Остава да си я сложа аз, или да търся сервиз в Бургас, но пък бих искал да присъствам на монтажа, а той няма да е 3-4 часа, така че време не мога да отделя.И друго, понеже за Агис и Тамона могат да ми сложат на изплащане без лихва, т.е. с устна договорка със собственика, много ли са зле, някой имал ли е вземане/даване с тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са зле,имат чат пат проблеми с настройката,но тва се пише на гърба на настройчика.Ако си схватлив и имаш условия ,мога да ти ударя едно рамо да си я монтираш сам и да ти я настроя през интернет.НО не е лесна работа и отнема доста време и нерви да се прави нещо дистанционно,пък и бая работа имам в сервиза...Ако не намериш алтернативен вариант ще го мислим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна малко темата, взех комплект на Agis, само бутилката не съм взел. Наместих изпарителя, ако остане време днес ще прекарам тръбичката за газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя малко снимки тея дни, вече съм газифициран. Единственото което друг ми направи по колата е разпробиването на колектора, който беше свален естествено. Тея дето ми ги разправяха, че се разпробивал на място и нямало стружки да ходят да се гръмнат :) Разликата във вървежа на газ и бензин е пренебрежимо малък, пък и малко преди да ритне витека я направих да минава на бензин. Ако ми остане свободно време ще сглобя един кабел, контролера го имам и ще си поиграя с по-фина настройка на таблиците. Отне ми около 20 часа труд, абсолютно сам. Цената е около 700 лева, с цял кит на Agis (M210 ecu), турска 20-литрова бутилка, и термопластични тръби.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабел DKU-5 за Нокия работи перфектно за настройка за Agis, калибрирах си и нивомера на бутона Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде вкара Нокия в Хонда.Изби рибата,остави гладни 200 семейства :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става-а-а :) То.. какво ти трябва като се замислиш.. USB<=>TTL :D А човек вместо да се занимава да си прави, има кабели "наготово" и за някакви никакви пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна работа, поздрави за което!Има обаче един смотан момент, който, надявам се, няма да ти развали настроението от добре свършената работа, и той е с бъдещата смяна на талона.Ето една новина по случая - My link Мога да пусна и други линкове, но май ще противоречи на правилата.Евентуалният проблем, с който би се сблъскал е в това, че за смяната на талона ще се минава преглед в КАТ, а там май ще искат декларации и сертификати за съответствие на газовото. Което ще рече, че след самостоятелно поставяне на газово, най-вероятно ще наложат минаване на технотест. Европейска му работа.Лошото е, че това не е пускавица, четох разисквания и в други форуми, с препратки. Просто, по някаква причина не е пуснато официално, може би, за да не предизвика поредните протести. Наредбата била факт и влизала в сила от март 2014, а тогава май ще е факт и акциза на газта и метана.И както казват момчетата, работата е, да не можем да караме евтино! Мамицата им измислена европейска!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещаш ли се какво ще стане ако патрулкита заседнат по на кафенце пред газостанциите и поччнат да глобяват всеки влязъл да зарежда.... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа аз нямам проблем, газовото ми е монтирано в сервиз Публикувано изображение Ако трябва и талона ще сменя. Ако някой иска снимки или инфо да пита, просто 3 дена бях толкова оплескан че не ми се вадеше телефона да снимам. Иначе отзивите са, при минати към 800 км, разхода ми е около 7,5л на 100 км гас и към 5-6 литра бензин, разхода е смесен. Ама е много кофти така, особено в момента съм в отпуск и не слизам от колата.

П.С.: За кабела ми светна бързо TTL<->USB ползвам за даталог и на бензиновото еку (P28) , така че само една букса и тръгна от раз Публикувано изображение

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, сложи ли смазвачка за клапаните на газовата уредба?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя въпрос трябва да го дигнат в шапката на всяка тема ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...