Jump to content
Becko12

Проблем с рейката на Акорд 7...

Recommended Posts

Здравейте,някой можели да ми помогне със съвет за майстор или вариант за отремонтиране на рейката на Акорд 7-ма генерация дизел. В момента има леко почукване при каране и много лек теч на масло. Основно се интересувам от това как да ремонтирам този дефект и дали се ремонтира това. Имам втора кола и там преди време правих рейка, цената беше около 100 лева, тук четох по форума, че май за нашия модел не се ремонтира. Дайте ми съвет и насока как да действам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При следващата обща поръчка от щатите си поръчващ това:1x 06531-SDA-A01 - SEAL KIT A, POWER STEERING (ROTARY VALVE) - $28.73 /за Acura TSX номера е 06531-SEA-E03 но цената там е двойна $55.36/ 1x 06532-S50-003 - OIL SEAL SET, ROTARY VALVE1x 06534-S84-A01 - SEAL SET, POWER STEERING VALVE(ROTARY VALVE)1x 06535-S50-003 - RING SET, POWER STEERING SEAL (ROTARY VALVE)1x 53660-S50-003 - OIL SEAL (27X38X5.5) (SHOWA)1x 53661-S84-A01 - WASHER, WAVE (NOK)След което бог да ти е на помощ да си намериш читав майстор, който разбира и знае как да ти ги смени както трябва.Най-добре си намери сервизното описание за ремонт на рейката от HONDAESM, защото си има доста тънкости и точни стягания. Описано е супер точно, стига да има кой да чете и да разбира какво пише.П.С. 06531-SDA-A01 ти е целият ремонтен комплект за рейката, а другите неща са допълнителни О-пръстени и уплътнители по твое желание.П.С.2 Ако ти се дават кинти, може да си поръчаш и пластмасовите маншони на външните накрайници и скобите за тях:2x 53534-SDA-A01 - DUST SEAL, TIE ROD2x 53449-S84-A01 - BAND, BELLOWS

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм голям специалист но ако има проблем с гребена или червяка никакви О-пръстени няма да му помогнат.Докато не я отвори ако е сигурен , че проблема е в нея а не в карето на кормилният прът или някой накрайник няма как да разбере точно какъв е проблема.Само ще си поръча части които може и да не му свършат работа.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Веско12, можеш ли да опишеш "почукването", че и на мен нещо ми чука. Всъщност моят проблем се състои от две неща - първото е леко притрисане, което се появява когато колата все още не е загряла и до скорости до 50 км/ч. и вторият проблем е при зацепване на дадена предавка се чува леко почукване, като то е най-осезателно при зацепването на втора скорост. В понеделник ще ходя в сервиз и дано получа точна диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой майстор да прави това може ли да ми кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук намерих един сайт с рейки http://www.partstrain.com/store/?N=0&VN=4294967116+4294962818+4294962817&Ntt=Steering+Rack&Nr=AND(universal:0)&ref=partfinder&sv=0 как да разбера кой модел рейка е точния за моя модел автомобил? Някакви съвети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Веско,Защо ти е да купуваш комплект цяла рейка, като още незнаеш какъв е проблема на твоята?Може да минеш само с комплект О-пръстени и уплътнения.Между другото рейките от този сайт не са нови, а са рециклирани. Пише си в описанието.Първо диагностицирайте проблема пък после купувай части. Защо не се консултираш с някой? Във Варна има добри спецове по Хондите.Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се консултирах с тях вече. Проблема е че рейката тече и е разбита и чука. Казаха ми че няма ремонтен комплект за моя модел и да търся нова за 2500 леваПубликувано изображение На всички други модели става, а на нашия модел нова рейка, това е положението! Затова търся съвет от някой, който е ремонтирал рейката и има опит с това. За нашия модел е много голям проблем и според майсторите във Варна, като е тоя модел се е появил на пазара, рейките са се разбивали дори на 30 - 50 хил/км. Така, че който знае решение да казва, според мен са излишни другите коментари.

P.S. Майсторите във Варна ми казаха, че тия рейки не се ремонтират и че е имало опити от други колеги, пращали ги в София но после се разтичали много повече и почти нямало ефект от ремонта и общо взето нямало смисъл да се ремонтира. Тоя който ми ремонтира рейката на другия автомобил Рено Меган също каза, че такива рейки не прави и не е чувал някой да прави. Така че помагайте, не ми се вярва да няма решение на проблема. Във форумите в Америка основно се практикува смяна на рейката с рециклирана.

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, щом майсторите във Варна твърдят че няма ремонтни комплекти, аз на твое място ще поръчам нова цяла рейка от САЩ с общите поръчки.Не бих рискувал с 2-ра употреба или рециклирана такава.http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~g~box~p~s~lh~53601-SDA-A05.htmlТази става на моето комби, би трябвало да са едни за 7-а генерация (не съм 100% сигурен).Успех.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NikiG по скоро е тази от Acura TSX http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~rack~power~steering~53601-SEC-A07.html, но цената е солена и с доставката до БГ ще излезе май по-добре да си я вземе от тук.@Mkilla Не че е невъзможно, но в повечето случаи гребена и червяка заминават при зверско и безхаберно отношение на собственика на колата и каране много дълго време със скъсани маншони на рейката. От попадналата във вътрешността на рейката заминава циментацията на гребена и на червяка. От Хонда не случайно са описали в какво се състои като процедура ремонта на рейката, както и какво се сменя. Затова съм посочил на колегата да си вземе точния ремонтен комплект както е по EPC. Отделно ти как мислиш, че като свали рейката и му кажат, че трябва да се сменят елементи по нея, а човека ги няма какво прави после? Седи и чака или търси някой Баю баш майстор, да му пригоди някакви части, които да станат на рейката, колкото да закърпи нещата? А ако реши да поръчва тепърва части, ще седи и ще чака и колата му ще седи на трупчета. А и самото сваляне и качване на рейката също си е скъпа и трудоемка операция.@Becko12 Който майстор ти е казал, че няма ремонтен комплект за тази рейка, го прати да попрочете туй онуй за Хонда, както който ти е казал, че тази рейка не подлежи на ремонт му прати много здраве! Верно по-лесно е да сложиш нова такава, ама си е цифра. Сигурно от Хонда са балъци. Не не са! Просто тук в БГ повечето майстори не четат /не визирам признатите такива от форума/, а карат на стари лаври и на усет и "богат опит". Писах ти по-горе да си намериш сервизното описание за ремонт на рейката от HONDAESM и да видиш че Хонда са го описали точно и подробно. Ама май и ти не четеш, а чакаш някой майстор да те качи на черешата и после да се чудиш от къде ти е дошло. Ето какво са написали от Хонда в HONDAESM за ремонта на рейката, вярно пише го на английски каквото и да значи това "Hydraulic Power Steering Gearbox Overhaul" ! За да съм ти максимално полезен и да ти окажа помощта която търсиш, се постарах да ти осигуря скрийншотове на процедурата за ремонт на рейката описана в HONDAESM: http://s1089.photobucket.com/user/One-Of-All/library/Hydraulic%20Power%20Steering%20Gearbox%20OverhaulОстаналото е да намериш майстор на който имаш доверие, че като прочете описаното от Хонда ще го спази и после си ти. Поздрави и успех.П.С. Скрийновете по необясними причини излизат разбъркано в албума, затова си ги свали и следвай номерацията на процедурите в тях. Всичко е описано последователно.П.С.2 Това описание е за ремонт на рейката на дизеловите Акорди CN1 и CN2 /2,2 i-CTDI/. от 2003 г. до 2008 г.

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Olmy Привет. При положение, че се продава ремонтен комплект за рейката ми се струва, че "майсторите-консултанти" вероятно премятат @Becko12 да си купи нова рейка.Затова съм му писал да взима цяла комплект. Аз също съм на мнение че рейката се ремонтира.П.С. Тази която съм дал в линка става на моята кола. Взимал съм вътрешни и външни накрайници, маншони и др. разни от предницата и пасват идеално.Успех в начинанието!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Olmy , как можеш да разбереш дали едно нещо е повредено или какво му е повредено без да го видиш ? Еми ще седи на трупчета ако иска да му е качествен ремонта и да не мисли след това за рейка.Отделно и на мен ако ми се наложи не знам към кой бих се обърнал за ремонт на рейка.Отделно , че проблема с тропането може въобще да не е от рейката т.е да има 2 различни проблема по колата.

Редактирано от Mkilla
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря Olmy. Много подробна информация и много полезна. Проблема ми е в майстора във Варна. Днес смятам да посетя още един да разпитам дали ще направи ремонта и ако той откаже, незнам какво решение ще търся. Иначе много много ми помогна с тая информация за ремонта на рейката, много благодаря.P.S. В ремонтния комплект влизат ли втулки и други части които се износват?

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че бяха на два сета един гумени упл.и един втулките,но не съм сигурен на 100%.Вземи отиди на майстор който е виждал Хонда и най важното се е сблъсквал с проблема да ти обясни кой би могъл да ти свърше работата по рейката.Ако проблемът е в нея разбира се.Ако се чудиш за майстор да ти помогна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогни ми с майстор. Тука във Варна ходих на майстори дето само с Хонда се занимават и са препоръчани от форума. Те ми казаха за невъзможността за ремонт и за опити на доста колеги да ремонтират и за кофти резулататите след ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Becko12 До къде докарахме ремонта на рейката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по проблема с рейката...като преключи процедурата ще разкажа. Иначе до сега никой не помогна с майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,Колата ми е на 100х.км почти и преди около 25-30х.км. забелязах леко подчукване отпред при преминаване при по-остри неравности, което се долавя само по слух при отворен прозорец.Сега проблема не се е задълбочил според мен, но поне вече е диагностициран - лек луфт в рейката отляво, без теч.Приятел майстор, обеща да се отърва с лек ремонт с евтин ремонтен комплект, без да се маха рейката. Каза обаче, че ако протече или подчукването беше отдясно, ремонтът задължително е с махане на рейката - не знам да се радвам ли или да плача :rolleyes: Мисля до две седмици да го оправя и ще пиша отново...Поздрави,

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя модел Акорд проблема с рейката е доста сериознен. Моята чукаше 3 години преди да протече. До ден два ще имам резултат от ремонта и парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, колата е като нова, волана много стегнат, няма чукане тракане или теч(за момента), ремонта 300 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил какво точно са ремонтирали/сменили по рейката?Тази сума от 300лв. с монтаж, демонтаж и ремонт ли е?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам оредстава какво са сменяли вътре, преди чукаше, такаше много силно, имаше луфт във волана и течеше страяшно много. Този теч се появи изведнъж и количеството, което изтичаше беше доста голямо. Ремонта е с включен демонтаж-монтаж в техен сервиз на място и е 300 лева. Резулата не тече, не трака и всичко е ОК, поне за сега, гаранция на рейката 6 месеца. За 2 дни я направиха и се отнесоха много коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще споделиш ли в кой сервиз ти направиха ремонта,ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата се оправиха за 95лв. с ремонтен кит + работа.Понеже нямаше теч и почукването го хванах рано, не се наложи сваляне на рейката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те,

нов съм във форума, прочетох всички мнения за проблеми с рейката. Моята е ACCORD i-ctdi 2.2 2006g. няма луфт но двата маншона от долната си страна са омазнени. Не знам дали наистина е теч и как избива пре маншона? Пипах ги и ги огледах добре, здрави са и не се усеща вътре да има масло, но е  факт че нивото в казанчето е на мин. даже малко по надоло. Струва ми се, че ме очаква вашия проблем. Може ли да споделите къде ремонтирате вашите и по точно Веско12, защото и аз съм от Варна. Благодаря предварително.

П.С. Карам тази кола от 2 г. и съм нямал никакви проблеми, доволен съм, но това с рейката ме притеснява защото не знам на кого мога да се доверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и моите маншони са омазнени, каза ха ми че имам голям луфт в рейката но нивото на течноста не е мърдало нито пък имам чукане докато завивам на място,явно и аз ще търся някой да го оправи този проблем преди да е станал по голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил 2 години по-късно как се държи отремонтираната рейка ? ... и къде все пак я оправи навремето / при кой майстор ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вдигам тази тема заради заглавието.

 

Моят Акорд ме вкара в някакъв ужасен филм. Оказва се, че рейката ми е зле и трябва да се сменя. Да поясня, за да няма излишни въпроси. Пръта е ръждясал и е станал на язви от корозията. От както я имам винаги съм си следял нивото на хидравличната течност и никога не е тропала или някакви шумове, но забелязах наскоро, че нивото на хидравличната течност е паднало до минимума, а си беше малко над средно положение. 

 

Както и да е, не може да се рециклира и търся да си купя рейка, която да е здрава. Оказва се доста трудна задача. Звънях на 10-тина места из цяла България и никой няма рейка за ляв волан. По моргите всичко е внесено от Англия. 

 

Молбата ми е ако някой знае случайно някъде да се продава такава рейка, ще съм му много благодарен да сподели тази информация. Дори да се налага да се сменят втулки, семеринги и уплътнения пак ще я взема стига да е здрава. 

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Убеден ли си, че не подлежи на рециклиране (в смисъл, някой занимаващ се с рециклиране ли то го е потвърдил или просто ти мислиш, че не би могло да се оправи) ? Защото знам един сервиз в София който е правил чудеса с тотално разбити рейки (разбирай ръждясали много + течащи като лейка + ненормално клопане + ужасен луфт във волана от порядъка на 3 сантиметра).

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм достатъчно запознат до колко може да се рециклира. Иначе ми го казаха момчета, които само с това се занимават. Разбира се това не е гаранция, че мнението им е меродавно. Ще се опитам да направя някакви снимки евентуално след работа. 

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро срещнах материал по темата http://www.zr.ru/content/articles/853788-rulevye-rejki-neispravnosti-i-vosstanovlenie/ в който има принципни обяснения и може (ако може) да е полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А тук http://accord-russia.ru/showthread.php?t=84385 има и ремонтните стъпки конкретно за нашия модел.

Това http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19300 също е полезно материалче.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пръта е ръждясал и е станал на язви от корозията. От както я имам винаги съм си следял нивото на хидравличната течност и никога не е тропала или някакви шумове, но забелязах наскоро, че нивото на хидравличната течност е паднало до минимума, а си беше малко над средно положение. 

Казваш, че нивото е спаднало, но вижда ли се омасляване/теч на рейката?

При мен нивото беше спаднало под минимума и чак като започна да се чува шум от помпата при завиване го открих. Оказа се теч на маркуча, за който писах в друга тема.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омасляване по рейката имаше. Даже целият маншон беше пълен с масло.

Вчера погледнах рейката. По пръта наистина има язви корозия, но си мисля, че може да се оправи и сега ще търся друго място на което да я закарам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро срещнах материал по темата http://www.zr.ru/content/articles/853788-rulevye-rejki-neispravnosti-i-vosstanovlenie/ в който има принципни обяснения и може (ако може) да е полезен.

Да, наистина е интересно. Макар, че на мен някои неща ми се губят (ползвам гугъл за превод от руски на английски), интересно е четивото.

Иначе моят прът изглежда точно като този с ръждата на (2-3) места.:

1123.jpg

Яд ме е много, защото очевидно предишният собственик не си е мръднал пръста да оправи проблема когато е бил още в зародиш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той проблема се усеща когато вече е късно.

Аз нямам, но и не съм отварял да видя как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, че за да разбереш дали пръта е ръждясал или не, трябва да отвориш рейката. Но, за да ръждяса пръта, трябва да е стоял много време без масло. И това явно е било така, защото аз от както я имам никога не е оставала без масло. Карам по 150км на ден и си следя всички течности редовно. Най-малко по веднъж седмично. Според мен просто предишният собственик, не е следял хидравличното масло, карал си е така. Даже не може да се види някакво значително омасляване, защото маслото си седеше вътре в маншона. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета горното ти мнение смятам че е необходимо все пак малко обяснение за ръждата по рейката. То го има в руския материал, но явно преводача те е подвел. Там ръжда се образува не заради липса на масло -него не трябва да го има там, защото това не е хидроизпълнителен цилиндър. Причината е влизане на топъл въздух през лошо стегнатите (с неоригинални метални скоби) странични маншони -ако на вид са здрави, ако са повредени е ясно. Има вътрешни канали през които въздушните обеми на 2-та маншона са свързани за да не се образува вакуум при завиване до крайните положения на волана, но ако са затлачени :(  Съответно въздухът изстива, появява се конденз и воалла -ръжда. Мисълта ми е че и да няма загуба на течност прътът на рейката може да е ръждясал. Случаят от горното видео е когато са зле семерингите в усилителя и от там течността минава в рейката и през износените външни втулки отива в маншоните. Иначе се разтропват и рейките на японските Акорди правени за тамошния пазар, а те са с електро усилител, а не с класическия хидравличен като на нашите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които се отзоваха. В крайна сметка намерих една рейка, от един Акорд на 100-тина хиляди километра. След смяната всичко изглежда наред, само ми се струва, че волана сега ми е по-твърд малко. Предполагам е нормално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се купува Акорд 7 как да се тества рейката за проблеми? При запален двг и рязко клатене на волана в средно положение ще се чуе ли чукане? А при незапален двг?

За омасляване на маншоните е ясно, че на подемник ще се види, но вижда ли се на място при пълно завиване на волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...