Becko12 10 #1 Публикувано 26 Август, 2013 Здравейте,някой можели да ми помогне със съвет за майстор или вариант за отремонтиране на рейката на Акорд 7-ма генерация дизел. В момента има леко почукване при каране и много лек теч на масло. Основно се интересувам от това как да ремонтирам този дефект и дали се ремонтира това. Имам втора кола и там преди време правих рейка, цената беше около 100 лева, тук четох по форума, че май за нашия модел не се ремонтира. Дайте ми съвет и насока как да действам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #2 Отговорено 26 Август, 2013 (Редактирано) При следващата обща поръчка от щатите си поръчващ това:1x 06531-SDA-A01 - SEAL KIT A, POWER STEERING (ROTARY VALVE) - $28.73 /за Acura TSX номера е 06531-SEA-E03 но цената там е двойна $55.36/ 1x 06532-S50-003 - OIL SEAL SET, ROTARY VALVE1x 06534-S84-A01 - SEAL SET, POWER STEERING VALVE(ROTARY VALVE)1x 06535-S50-003 - RING SET, POWER STEERING SEAL (ROTARY VALVE)1x 53660-S50-003 - OIL SEAL (27X38X5.5) (SHOWA)1x 53661-S84-A01 - WASHER, WAVE (NOK)След което бог да ти е на помощ да си намериш читав майстор, който разбира и знае как да ти ги смени както трябва.Най-добре си намери сервизното описание за ремонт на рейката от HONDAESM, защото си има доста тънкости и точни стягания. Описано е супер точно, стига да има кой да чете и да разбира какво пише.П.С. 06531-SDA-A01 ти е целият ремонтен комплект за рейката, а другите неща са допълнителни О-пръстени и уплътнители по твое желание.П.С.2 Ако ти се дават кинти, може да си поръчаш и пластмасовите маншони на външните накрайници и скобите за тях:2x 53534-SDA-A01 - DUST SEAL, TIE ROD2x 53449-S84-A01 - BAND, BELLOWS Редактирано 26 Август, 2013 от Olmy 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #3 Отговорено 27 Август, 2013 (Редактирано) Не че съм голям специалист но ако има проблем с гребена или червяка никакви О-пръстени няма да му помогнат.Докато не я отвори ако е сигурен , че проблема е в нея а не в карето на кормилният прът или някой накрайник няма как да разбере точно какъв е проблема.Само ще си поръча части които може и да не му свършат работа. Редактирано 27 Август, 2013 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #4 Отговорено 27 Август, 2013 Колега Веско12, можеш ли да опишеш "почукването", че и на мен нещо ми чука. Всъщност моят проблем се състои от две неща - първото е леко притрисане, което се появява когато колата все още не е загряла и до скорости до 50 км/ч. и вторият проблем е при зацепване на дадена предавка се чува леко почукване, като то е най-осезателно при зацепването на втора скорост. В понеделник ще ходя в сервиз и дано получа точна диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #5 Отговорено 27 Август, 2013 А някой майстор да прави това може ли да ми кажете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #6 Отговорено 28 Август, 2013 Тук намерих един сайт с рейки http://www.partstrain.com/store/?N=0&VN=4294967116+4294962818+4294962817&Ntt=Steering+Rack&Nr=AND(universal:0)&ref=partfinder&sv=0 как да разбера кой модел рейка е точния за моя модел автомобил? Някакви съвети? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #7 Отговорено 28 Август, 2013 Здравей Веско,Защо ти е да купуваш комплект цяла рейка, като още незнаеш какъв е проблема на твоята?Може да минеш само с комплект О-пръстени и уплътнения.Между другото рейките от този сайт не са нови, а са рециклирани. Пише си в описанието.Първо диагностицирайте проблема пък после купувай части. Защо не се консултираш с някой? Във Варна има добри спецове по Хондите.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #8 Отговорено 28 Август, 2013 (Редактирано) Нали се консултирах с тях вече. Проблема е че рейката тече и е разбита и чука. Казаха ми че няма ремонтен комплект за моя модел и да търся нова за 2500 лева На всички други модели става, а на нашия модел нова рейка, това е положението! Затова търся съвет от някой, който е ремонтирал рейката и има опит с това. За нашия модел е много голям проблем и според майсторите във Варна, като е тоя модел се е появил на пазара, рейките са се разбивали дори на 30 - 50 хил/км. Така, че който знае решение да казва, според мен са излишни другите коментари. P.S. Майсторите във Варна ми казаха, че тия рейки не се ремонтират и че е имало опити от други колеги, пращали ги в София но после се разтичали много повече и почти нямало ефект от ремонта и общо взето нямало смисъл да се ремонтира. Тоя който ми ремонтира рейката на другия автомобил Рено Меган също каза, че такива рейки не прави и не е чувал някой да прави. Така че помагайте, не ми се вярва да няма решение на проблема. Във форумите в Америка основно се практикува смяна на рейката с рециклирана. Редактирано 28 Август, 2013 от Becko12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #9 Отговорено 28 Август, 2013 (Редактирано) В такъв случай, щом майсторите във Варна твърдят че няма ремонтни комплекти, аз на твое място ще поръчам нова цяла рейка от САЩ с общите поръчки.Не бих рискувал с 2-ра употреба или рециклирана такава.http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~g~box~p~s~lh~53601-SDA-A05.htmlТази става на моето комби, би трябвало да са едни за 7-а генерация (не съм 100% сигурен).Успех. Редактирано 28 Август, 2013 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #10 Отговорено 28 Август, 2013 (Редактирано) @NikiG по скоро е тази от Acura TSX http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~rack~power~steering~53601-SEC-A07.html, но цената е солена и с доставката до БГ ще излезе май по-добре да си я вземе от тук.@Mkilla Не че е невъзможно, но в повечето случаи гребена и червяка заминават при зверско и безхаберно отношение на собственика на колата и каране много дълго време със скъсани маншони на рейката. От попадналата във вътрешността на рейката заминава циментацията на гребена и на червяка. От Хонда не случайно са описали в какво се състои като процедура ремонта на рейката, както и какво се сменя. Затова съм посочил на колегата да си вземе точния ремонтен комплект както е по EPC. Отделно ти как мислиш, че като свали рейката и му кажат, че трябва да се сменят елементи по нея, а човека ги няма какво прави после? Седи и чака или търси някой Баю баш майстор, да му пригоди някакви части, които да станат на рейката, колкото да закърпи нещата? А ако реши да поръчва тепърва части, ще седи и ще чака и колата му ще седи на трупчета. А и самото сваляне и качване на рейката също си е скъпа и трудоемка операция.@Becko12 Който майстор ти е казал, че няма ремонтен комплект за тази рейка, го прати да попрочете туй онуй за Хонда, както който ти е казал, че тази рейка не подлежи на ремонт му прати много здраве! Верно по-лесно е да сложиш нова такава, ама си е цифра. Сигурно от Хонда са балъци. Не не са! Просто тук в БГ повечето майстори не четат /не визирам признатите такива от форума/, а карат на стари лаври и на усет и "богат опит". Писах ти по-горе да си намериш сервизното описание за ремонт на рейката от HONDAESM и да видиш че Хонда са го описали точно и подробно. Ама май и ти не четеш, а чакаш някой майстор да те качи на черешата и после да се чудиш от къде ти е дошло. Ето какво са написали от Хонда в HONDAESM за ремонта на рейката, вярно пише го на английски каквото и да значи това "Hydraulic Power Steering Gearbox Overhaul" ! За да съм ти максимално полезен и да ти окажа помощта която търсиш, се постарах да ти осигуря скрийншотове на процедурата за ремонт на рейката описана в HONDAESM: http://s1089.photobucket.com/user/One-Of-All/library/Hydraulic%20Power%20Steering%20Gearbox%20OverhaulОстаналото е да намериш майстор на който имаш доверие, че като прочете описаното от Хонда ще го спази и после си ти. Поздрави и успех.П.С. Скрийновете по необясними причини излизат разбъркано в албума, затова си ги свали и следвай номерацията на процедурите в тях. Всичко е описано последователно.П.С.2 Това описание е за ремонт на рейката на дизеловите Акорди CN1 и CN2 /2,2 i-CTDI/. от 2003 г. до 2008 г. Редактирано 28 Август, 2013 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #11 Отговорено 29 Август, 2013 (Редактирано) @Olmy Привет. При положение, че се продава ремонтен комплект за рейката ми се струва, че "майсторите-консултанти" вероятно премятат @Becko12 да си купи нова рейка.Затова съм му писал да взима цяла комплект. Аз също съм на мнение че рейката се ремонтира.П.С. Тази която съм дал в линка става на моята кола. Взимал съм вътрешни и външни накрайници, маншони и др. разни от предницата и пасват идеално.Успех в начинанието! Редактирано 29 Август, 2013 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #12 Отговорено 29 Август, 2013 (Редактирано) Olmy , как можеш да разбереш дали едно нещо е повредено или какво му е повредено без да го видиш ? Еми ще седи на трупчета ако иска да му е качествен ремонта и да не мисли след това за рейка.Отделно и на мен ако ми се наложи не знам към кой бих се обърнал за ремонт на рейка.Отделно , че проблема с тропането може въобще да не е от рейката т.е да има 2 различни проблема по колата. Редактирано 29 Август, 2013 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #13 Отговорено 29 Август, 2013 (Редактирано) Много благодаря Olmy. Много подробна информация и много полезна. Проблема ми е в майстора във Варна. Днес смятам да посетя още един да разпитам дали ще направи ремонта и ако той откаже, незнам какво решение ще търся. Иначе много много ми помогна с тая информация за ремонта на рейката, много благодаря.P.S. В ремонтния комплект влизат ли втулки и други части които се износват? Редактирано 29 Август, 2013 от Becko12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #14 Отговорено 30 Август, 2013 Мисля,че бяха на два сета един гумени упл.и един втулките,но не съм сигурен на 100%.Вземи отиди на майстор който е виждал Хонда и най важното се е сблъсквал с проблема да ти обясни кой би могъл да ти свърше работата по рейката.Ако проблемът е в нея разбира се.Ако се чудиш за майстор да ти помогна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #15 Отговорено 2 Септември, 2013 Помогни ми с майстор. Тука във Варна ходих на майстори дето само с Хонда се занимават и са препоръчани от форума. Те ми казаха за невъзможността за ремонт и за опити на доста колеги да ремонтират и за кофти резулататите след ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #16 Отговорено 17 Септември, 2013 @Becko12 До къде докарахме ремонта на рейката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #17 Отговорено 18 Септември, 2013 Има развитие по проблема с рейката...като преключи процедурата ще разкажа. Иначе до сега никой не помогна с майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #18 Отговорено 18 Септември, 2013 (Редактирано) Здравейте Колеги,Колата ми е на 100х.км почти и преди около 25-30х.км. забелязах леко подчукване отпред при преминаване при по-остри неравности, което се долавя само по слух при отворен прозорец.Сега проблема не се е задълбочил според мен, но поне вече е диагностициран - лек луфт в рейката отляво, без теч.Приятел майстор, обеща да се отърва с лек ремонт с евтин ремонтен комплект, без да се маха рейката. Каза обаче, че ако протече или подчукването беше отдясно, ремонтът задължително е с махане на рейката - не знам да се радвам ли или да плача Мисля до две седмици да го оправя и ще пиша отново...Поздрави, Редактирано 18 Септември, 2013 от vpop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #19 Отговорено 19 Септември, 2013 На тоя модел Акорд проблема с рейката е доста сериознен. Моята чукаше 3 години преди да протече. До ден два ще имам резултат от ремонта и парите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #20 Отговорено 20 Септември, 2013 Проблема е решен, колата е като нова, волана много стегнат, няма чукане тракане или теч(за момента), ремонта 300 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #21 Отговорено 20 Септември, 2013 Колега, би ли споделил какво точно са ремонтирали/сменили по рейката?Тази сума от 300лв. с монтаж, демонтаж и ремонт ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #22 Отговорено 23 Септември, 2013 Нямам оредстава какво са сменяли вътре, преди чукаше, такаше много силно, имаше луфт във волана и течеше страяшно много. Този теч се появи изведнъж и количеството, което изтичаше беше доста голямо. Ремонта е с включен демонтаж-монтаж в техен сервиз на място и е 300 лева. Резулата не тече, не трака и всичко е ОК, поне за сега, гаранция на рейката 6 месеца. За 2 дни я направиха и се отнесоха много коректно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #23 Отговорено 24 Септември, 2013 А ще споделиш ли в кой сервиз ти направиха ремонта,ако не е тайна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #24 Отговорено 5 Октомври, 2013 При мен нещата се оправиха за 95лв. с ремонтен кит + работа.Понеже нямаше теч и почукването го хванах рано, не се наложи сваляне на рейката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brasko 1 #25 Отговорено 4 Април, 2014 Здравей те, нов съм във форума, прочетох всички мнения за проблеми с рейката. Моята е ACCORD i-ctdi 2.2 2006g. няма луфт но двата маншона от долната си страна са омазнени. Не знам дали наистина е теч и как избива пре маншона? Пипах ги и ги огледах добре, здрави са и не се усеща вътре да има масло, но е факт че нивото в казанчето е на мин. даже малко по надоло. Струва ми се, че ме очаква вашия проблем. Може ли да споделите къде ремонтирате вашите и по точно Веско12, защото и аз съм от Варна. Благодаря предварително. П.С. Карам тази кола от 2 г. и съм нямал никакви проблеми, доволен съм, но това с рейката ме притеснява защото не знам на кого мога да се доверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Snifu 1 #26 Отговорено 16 Май, 2014 колега и моите маншони са омазнени, каза ха ми че имам голям луфт в рейката но нивото на течноста не е мърдало нито пък имам чукане докато завивам на място,явно и аз ще търся някой да го оправи този проблем преди да е станал по голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДДК 9 #27 Отговорено 24 Юли, 2015 Колега, би ли споделил 2 години по-късно как се държи отремонтираната рейка ? ... и къде все пак я оправи навремето / при кой майстор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #28 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) Вдигам тази тема заради заглавието. Моят Акорд ме вкара в някакъв ужасен филм. Оказва се, че рейката ми е зле и трябва да се сменя. Да поясня, за да няма излишни въпроси. Пръта е ръждясал и е станал на язви от корозията. От както я имам винаги съм си следял нивото на хидравличната течност и никога не е тропала или някакви шумове, но забелязах наскоро, че нивото на хидравличната течност е паднало до минимума, а си беше малко над средно положение. Както и да е, не може да се рециклира и търся да си купя рейка, която да е здрава. Оказва се доста трудна задача. Звънях на 10-тина места из цяла България и никой няма рейка за ляв волан. По моргите всичко е внесено от Англия. Молбата ми е ако някой знае случайно някъде да се продава такава рейка, ще съм му много благодарен да сподели тази информация. Дори да се налага да се сменят втулки, семеринги и уплътнения пак ще я взема стига да е здрава. Редактирано 30 Март, 2016 от Jackxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #29 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) Убеден ли си, че не подлежи на рециклиране (в смисъл, някой занимаващ се с рециклиране ли то го е потвърдил или просто ти мислиш, че не би могло да се оправи) ? Защото знам един сервиз в София който е правил чудеса с тотално разбити рейки (разбирай ръждясали много + течащи като лейка + ненормално клопане + ужасен луфт във волана от порядъка на 3 сантиметра). Редактирано 30 Март, 2016 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #30 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) Не съм достатъчно запознат до колко може да се рециклира. Иначе ми го казаха момчета, които само с това се занимават. Разбира се това не е гаранция, че мнението им е меродавно. Ще се опитам да направя някакви снимки евентуално след работа. Редактирано 30 Март, 2016 от Jackxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #31 Отговорено 30 Март, 2016 Наскоро срещнах материал по темата http://www.zr.ru/content/articles/853788-rulevye-rejki-neispravnosti-i-vosstanovlenie/ в който има принципни обяснения и може (ако може) да е полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #32 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) А тук http://accord-russia.ru/showthread.php?t=84385 има и ремонтните стъпки конкретно за нашия модел. Това http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19300 също е полезно материалче. Редактирано 30 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #33 Отговорено 30 Март, 2016 (Редактирано) Пръта е ръждясал и е станал на язви от корозията. От както я имам винаги съм си следял нивото на хидравличната течност и никога не е тропала или някакви шумове, но забелязах наскоро, че нивото на хидравличната течност е паднало до минимума, а си беше малко над средно положение. Казваш, че нивото е спаднало, но вижда ли се омасляване/теч на рейката? При мен нивото беше спаднало под минимума и чак като започна да се чува шум от помпата при завиване го открих. Оказа се теч на маркуча, за който писах в друга тема. Редактирано 30 Март, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #34 Отговорено 31 Март, 2016 Омасляване по рейката имаше. Даже целият маншон беше пълен с масло. Вчера погледнах рейката. По пръта наистина има язви корозия, но си мисля, че може да се оправи и сега ще търся друго място на което да я закарам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #35 Отговорено 31 Март, 2016 Наскоро срещнах материал по темата http://www.zr.ru/content/articles/853788-rulevye-rejki-neispravnosti-i-vosstanovlenie/ в който има принципни обяснения и може (ако може) да е полезен. Да, наистина е интересно. Макар, че на мен някои неща ми се губят (ползвам гугъл за превод от руски на английски), интересно е четивото. Иначе моят прът изглежда точно като този с ръждата на (2-3) места.: Яд ме е много, защото очевидно предишният собственик не си е мръднал пръста да оправи проблема когато е бил още в зародиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #36 Отговорено 31 Март, 2016 Ми той проблема се усеща когато вече е късно. Аз нямам, но и не съм отварял да видя как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #37 Отговорено 31 Март, 2016 Ясно, че за да разбереш дали пръта е ръждясал или не, трябва да отвориш рейката. Но, за да ръждяса пръта, трябва да е стоял много време без масло. И това явно е било така, защото аз от както я имам никога не е оставала без масло. Карам по 150км на ден и си следя всички течности редовно. Най-малко по веднъж седмично. Според мен просто предишният собственик, не е следял хидравличното масло, карал си е така. Даже не може да се види някакво значително омасляване, защото маслото си седеше вътре в маншона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #38 Отговорено 1 Април, 2016 Като чета горното ти мнение смятам че е необходимо все пак малко обяснение за ръждата по рейката. То го има в руския материал, но явно преводача те е подвел. Там ръжда се образува не заради липса на масло -него не трябва да го има там, защото това не е хидроизпълнителен цилиндър. Причината е влизане на топъл въздух през лошо стегнатите (с неоригинални метални скоби) странични маншони -ако на вид са здрави, ако са повредени е ясно. Има вътрешни канали през които въздушните обеми на 2-та маншона са свързани за да не се образува вакуум при завиване до крайните положения на волана, но ако са затлачени Съответно въздухът изстива, появява се конденз и воалла -ръжда. Мисълта ми е че и да няма загуба на течност прътът на рейката може да е ръждясал. Случаят от горното видео е когато са зле семерингите в усилителя и от там течността минава в рейката и през износените външни втулки отива в маншоните. Иначе се разтропват и рейките на японските Акорди правени за тамошния пазар, а те са с електро усилител, а не с класическия хидравличен като на нашите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #39 Отговорено 11 Април, 2016 Благодаря на всички, които се отзоваха. В крайна сметка намерих една рейка, от един Акорд на 100-тина хиляди километра. След смяната всичко изглежда наред, само ми се струва, че волана сега ми е по-твърд малко. Предполагам е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #40 Отговорено 4 Май, 2016 Когато се купува Акорд 7 как да се тества рейката за проблеми? При запален двг и рязко клатене на волана в средно положение ще се чуе ли чукане? А при незапален двг? За омасляване на маншоните е ясно, че на подемник ще се види, но вижда ли се на място при пълно завиване на волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове