Jump to content
Guest

Течна фаза от BRC

Recommended Posts

Guest

Понеже съм се разчел за газови, монтажи и т.н. се натъкнах на следното лаконично съобщение на страницата на BRC (у нас):

Завърши тестването на автогазова система течна фаза с марката BRC Gas Equipment. Предстои пускането и на пазара до началото на лятото.

Някой знае ли повече подробности и би ли споделил? На домашната страница на BRC (Италия) не открих нищо по въпроса. Гледам, че едно BRC Plug'n'Drive може да стигне 1750 лв. за 4 цилиндъра, колко ли може да струва тази?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее наи после и те, кво се мотаха до сега кат чили е кои знае кво нещо тая уредба. За нея има два начина, сложния на Виале с една сложна механична помпа, и простия на Еком ли, Екон ли беше с бензинова такава. Като цена ако е като Виалето ще удари 3-4 хилки, не знам сега да не са поспаднали цените, хората от бранша ще кажат, ако е като Екон мисля че ще е към 2500 макс, Екон е проста система, една бутилка с кошница в нея също като модерните резервоари, в кошницата има помпа (бензинова буквално!!!/>) нищо че я водят газова и искат по 600-800 лева за нея но и помпата от моето ЦРВ става ако се скапе оная :)/> После имаш 4 дюзи един комп, нема изпарител няма дявол, чиста работа :)/> Според мен това е наи доброто нещо което може да се измисли като алтернативен вариант за бензина, колата е икономична и върви повече от на бензин няма да обяснявам що, които знае какво се случва при изпарението на впръснатата газ ще си отговори веднага. Та така, косурите са само първоначално високата цена, и много страдалната помпа в бутилката, по сръчните могат и сами да си я сменят, но тези които не смеят ще бъдат одрусвани по 500-600 лева за смяна а при БРЦ може и над 1000, а ако са направили няква си тяхна магария че системата им да не е баш като на Еком с такава помпа то не се знае каква ще е и цената на новата.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Ами то се съмнявам да е изцяло тяхна разработка, защото следващата новина гласи: "Прдстои пускането на пазара на системи GFi-CNG. Иновативна холандска технология[/url] с италианско качество ." (правописът си е техен). Та може и Vialle да е намесена, но зависи каква е цената.

Другите са ICOM. За тях гледах препирня между двама газификатори (така да ги нарека) в Субару форума и по мнение на единия не били читави. После се сдърпаха кой можел да монтира и оправя течна фаза в България и общо взето нищо друго не стана ясно. Единият участва и тук, другият е от сервиза на т. нар. "Митак", който се знанимава главно със Subaru-та.

Мен течната фаза изключително много ме привлича като идея, още от както разбрах за нея (sand0 пишеше преди време), но цената... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще минеш и без течна фаза на тая кола, а като станеш фен на горивото и смениш някои ден колата тогава може да я втечниш :) хем ще са понапреднали и ще се знае кои е по по наи, то се знае де ама Виале е много цфра. Еком и аз не го харесвам, когато се сблъсках с него заради проблем с помпата на шурето на БМВ-ето рових доста из чужди форуми и доста проблеми създава като цяло, а помпите им горят като крушки, хубаво че поне им хванаха цаката да си ги сменят момчетата с обикновени инак бяха стигнали до варианта да свалят тая и да монтират нормален ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди три години на един семинар на БРЦ в Гърция , попитаха водещия дали ще пускат системи на течна фаза.Отговора му беше , че служебната му кола в Италия е голф FSI с течна фаза разработвана от БРЦ,а също така БРЦ са купили някаква фирма разработила система за бензин и газ през един и същи инжектор.Явно чак сега са я докарали до необходимото качество за серийно производство. Това за мен е показателно и за стандарта по-които работят . Ако беше някоя от повечето други марки , щяха да я пуснат в продажба веднага, и да лекуват детските болести в движение.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш че течната фаза на БРЦ ще е през бензиновите инжектори ? Това ще е революционно, и би трябвало щом се спестява цяла реика а тя не е никък евтина част, цената да е приемлива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,а също така БРЦ са купили някаква фирма разработила система за бензин и газ през един и същи инжектор.

Пропан Бутана се втечнява при налягане 8 атмосфери /при температура 20-25С°/.Доколкото знам налягането в рейката е от 3-4 атм, може би макс до 6 атм!Или го подават с по-ниско налягане в стандартните рейки?Виждал съм на колонката да зареждат и с 6атм.налягане! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам , че ще се сменяват бензиновите инжектори с други , работещи и на двете горива. Явно , че е трудно обаче да се направят инжектори с такива характеристики . Не вярвам на никой да не му е дошла тази идея, по-скоро се бави осъществяването и. Или пък два инжектора( газ/бензин) в един корпус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да интересно ще бъде да се разбере как работи защото както знаем всички бензиновите инжектори ако не работят от време на време при тези двигатели с директно впръскване се разтапят-спичат и оставаш само на ГаЗ.Най трудното до колкото съм разбрал е направата на съответен софтуер за различните двигатели кога и по колко да впръсква бензин и газ.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не сте чели тук таме какво се случва. Точно ICOM имат и предлагат система при която втечнената газ се подава директно в бензиновите инжектори. Никой не сменява инжекторите ползват се оригиналните бензинови. Добавя се един специален клапан на страна високо налягане преди рейката за да се подават там двете горива. Системата засега обхваща основно VAG/Mazda/Ford/GM и др. Също така е редно да се отбележи че DI моторите мисля че работят с по-високи налягания от класическите (не съм сигурен но така мисля). Отедлно на това не мога да разбера защо винаги намесвате налягането в бутилката или зареждането с това което се получава на входа на инжекторите. Двете нямат нищо общо има си редуктори по пътя за да няма такива проблеми.Ето линк: http://www.icomitalia.it/prodotti/jtg-hp/Но са разработени засега не за всички двигатели с директно впръскване а за тези с най-много бройки. Например за D-4 двигателите на Тойота няма но и те са произвеждани само няколко години и се върнаха на конвенционално впръскване.Като цяло от икономическа гледна точка не съм уверен че стандартна ГИ с течна фаза си струва дотолкова доколкото не решава проблемите с DI двигателите а цената им се приближава до тази на системата с директно подаване на газ през бензиновите инжектори. Комбинираната работа с газови и бензинови тактове за DI моторите е еднакво дали са с газова или течна фаза.Цената за такава система си е дебела мисля че гони 3к за 4-цилиндъра. Най-вече си струва например за 2.0TFSi мотора на VAG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICOM е евтиния вариант Viale е по скъпияВ света има и други марки качествени ГИ освен BRC и Landi Renco но не се продават в БГ.с тази мърсотия в БГ течната фаза не на сметка...може и да бъркам не съм майсторинга - нека да кажат колегите които работят това !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The strategy of the system is JTG NEW exact mapping engine for etylinie and JTG system control function takes the original petrol ECU module.Разбрах за инжекторите, ползва оригиналните бензинови, но за ECU-то не мога да разбера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=264 Ето какво са измислили като течна фаза .Само че е предназначено за двигатели с директно впръскване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=264 Ето какво са измислили като течна фаза .Само че е предназначено за двигатели с директно впръскване.

Това е система за директно впръскване само за двигатели на КИА и Хюндай 1.6 ГДИ,за други автомобили за сега нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е само за КИА и Хюндай, но в брошурата има една дино графика и на нея пише Seat Leon 1.4 TSI. На първо четене има едно много голямо предимство спрямо останалите уредби от този тип, а имено помпата е външна, а не в бутилката. От друга страна GDI е общо наименование на системата с директно впръскване, не е задължително да е само на определени производители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши също имат GDI мотори.Не се съмнявам,че ще разработят подобна система и за останалите мотори.Въпроса е,че скоро няма да е по-нашия джоб.:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата е само за ГДИ двигатели 1,6 на КИА и Хюндай и най-добре да са нови коли,иначе е скъпо,пък и колата ако е над 200-300 х.км. няма абсолютно никакъв смисъл да се хвърляте във филма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"The acquired experience, high quality of components and the innovative solutions were applied in a wide range of new cars, including Kia, Mazda, Hyundai, Seat, Skoda and VW. The system is environmentally friendly and meets the stringent EURO 6 exhaust emission standards. Tests of a Seat Leon car with 1.4 TSI engine, equipped with a BRC LDI LPG system, conducted in an engine test house show that the vehicle gains power." Акцентират върху Киа и Хюндай , защото си ги преработват още нови във фабриката на БРЦ и ги пускат така на пазара.Иначе стават за всички нови модели с директно впръскване.Интересното е , че системата е много по-различна от всичко досега на пазара , като ползват един инжектор за газ и за бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"The acquired experience, high quality of components and the innovative solutions were applied in a wide range of new cars, including Kia, Mazda, Hyundai, Seat, Skoda and VW. The system is environmentally friendly and meets the stringent EURO 6 exhaust emission standards. Tests of a Seat Leon car with 1.4 TSI engine, equipped with a BRC LDI LPG system, conducted in an engine test house show that the vehicle gains power." Акцентират върху Киа и Хюндай , защото си ги преработват още нови във фабриката на БРЦ и ги пускат така на пазара.Иначе стават за всички нови модели с директно впръскване.Интересното е , че системата е много по-различна от всичко досега на пазара , като ползват един инжектор за газ и за бензин.

Ами,не е нова технология да се ползва бензиновия инжектор и като газов.ИКОМ го правят от години,също и ВИАЛЕ.Скоро ще правим такъв двигател и с нетърпение очаквам резултата.ГИ течна фаза изкарва от мотора още мощност и колата се кара много приятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИКОМ са ясни.Те гледат да са първи във всичко и за сметка на това не държат много на надеждността.БРЦ тестват тази система от поне три години и чак сега я изкарват на пазара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...