Stef@n 15 #1 Публикувано 23 Юли, 2013 Първо съжалявам ако съм нарушил някое от правилата. Второ харесал съм си Honda Civic 6-та генерация, както току що разбрах, става въпрос за 1,4/90 к.с. от 1996-1998 или там някъде. Обаче хабер си нямам освен, че ме кефят на външен вид, дали ще върви колата с този двигател, какъв е разхода, как е положението с рез.части - цени и лесно ли се намират ? Въобще ще бъда благодарен за всякаква информация, а и освен това какво да се гледа като отида на оглед и я покарам ? Не, че разбирам нещо от коли ама все пак. Щях да забравя а данъка дали ще е висок. Предварително благодаря на всеки включил се 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #2 Отговорено 23 Юли, 2013 (Редактирано) ЗдравейНай- добре е да намериш/ да се свържеш с някой колеги от Стара Загора- надявам се, че ще ти окажат пълно съдействие (да ти покажат техните Хонделки, да ги покараш, и да ти обяснят какво да гледаш при покупка).П.С. Аз ползвам такава Хонделка: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4414.htmlПоздрави Редактирано 24 Юли, 2013 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #3 Отговорено 23 Юли, 2013 ЗдравейНай- добре е да намериш/ да се свържеш с някой колеги от Стара Загора- надявам се, че ще ти окажат пълно съдействие (да ти покажат техните Хонделки, да ги покараш, и да ти обяснят какво да гледаш при покупка). Поздрави Лошото е, че не познавам никой с такава Honda, а като се замисля изобщо с някаква Honda. Гледам от профилът ти, ти не караш ли такава Honda ? Ако да, ще бъда благодарен ако споделиш впечатления. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #4 Отговорено 23 Юли, 2013 Данък - 30ина лв.Вървеж - относително е. За мен си носи килограмите на купето добре, но всеки си преценява сам за това според критериите си.Части - има достатъчно голям избор на оригинални части и такива от алтернативни производители. Препоръчвам ти АйЕмАй на ул. Х.Д.Асенов.Преглед - каквото и да гледаш, най-добре е да ти я видят в сервиз. Препоръчвам ти АйЕмАй (шоурума на Хонда) на пътя за Богомилово, където ще могат да ти я прегледат обстойно. Хората са отзивчиви и компетентни.Моят съвет е да обърнеш внимание и на 1.5 (D15Z6) версията. Данъкът е със 100-ина лева повече, но вървежът е осезаемо по-добър, плюс това че този двигател консумира по-малко гориво от 1.4. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hak 26 #5 Отговорено 24 Юли, 2013 Моят съвет е да обърнеш внимание и на 1.5 (D15Z6) версията. Данъкът е със 100-ина лева повече, но вървежът е осезаемо по-добър, плюс това че този двигател консумира по-малко гориво от 1.4.Това, колега, винаги е било голям въпрос за мен дали наистина е така или е само усещане. Защото едно време не можах да намеря читав втек и си взех 1.4, като бях видял тези данни:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4360.htmlhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4361.htmlКато гледайки само тях има една разлика от малко над половин секунда от 0-100. Усеща ли се наиситна голяма разлиак във вървежа ? :huh:/> Иначе за другото, колегата е прав на 100 %. Данъка на колата е 22 лв(Пловдив), гори ми на мен около 9 в софия, извънградско не съм засичал точно, но е около 6. Частите се намират винаги много лесно и са на съвсем приямливи цени, даже бих казал евтини. Количката е страшно подвижна и поврътлива и е несравнима с коли от същите години от към здравина. Аз за близо 15 000 к съм сменил едни маншони от по 15 лева май бяха, и тампони задни смених, защото нещо ми скърцаше - 100лв за тях. Много съм доволен от колата и бих я препоръчал на всеки!Успех с покупката! :P/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #6 Отговорено 24 Юли, 2013 Според мен отговора на въпроса д14 или д15 се крие в километрите на година, които ще се изминават. Ако ще върти много, икономика е неговата кола. Просто тази разлика в данъците се избива от икономията. Друг е въпроса, че икономици се намират малко по-трудно и са по-скъпи...Успех с избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #7 Отговорено 24 Юли, 2013 Много благодаря на всички включили се, долу-горе придобих някаква представа. Искам да питам ако не мога да я закарам на диагностика, какво да 'гледам' все пак ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hak 26 #8 Отговорено 25 Юли, 2013 Много благодаря на всички включили се, долу-горе придобих някаква представа. Искам да питам ако не мога да я закарам на диагностика, какво да 'гледам' все пак ?Ами обичайните неща колега. Работи ли добре мотора(равномерно, повечко обороти при палене 1500, 700-800 на загрял мотор), гледаш отзад дали няма някакви пушеци, омасляване и тем подобни. За същото гледаш и мотора. Що се отнася до окачването - там ако има някакъв проблем вярвам че ще го чуеш. Не трябва да тропа или скърца нищо - трябва да чуваш само гадната кора на багажника само как тропа. Ако нещо прискърцва отзад при дупки, вероятно са тампони и някакви такива. И за мен лично(тъй като аз сгреших) трябва да видиш хидравличната рейка дали не тече, дали скърца като навиеш воляна пълно ляво/дясно, защото там ако има проблем ще плащаш 250 лв за рециклиране и ще стискаш палци да не се скапе Хайде успех, дано съм помогнал ...иначе съм сигурен, че няма да съжаляваш с колата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #9 Отговорено 25 Юли, 2013 Колега гледай ръждите по веждите,че това им е най-големия проблем,гледай купето да не е някой ръждилник който са напудрили.Някой накрайник,тампон или дори съединител за смяна е по-добрия вариант от ръждата.Успех,това е от мен.:rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #10 Отговорено 25 Юли, 2013 Още нещо да питам, започнах да се чудя за 1,5/115 к.с. купето, вярно данъка ама...а двигателя читав ли е като на 90 к.с. ? Даже си харесах една виртуално, знам, че не е достатъчно да се каже нещо по 3/4 снимки ама все пак ? Honda Civic 1.5/115 коняЦената дали е добра ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 25 Юли, 2013 ...супер изглежда на снимки и цената е добра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #12 Отговорено 25 Юли, 2013 ЗдравейКолега- това не е купе, което си дал в линка, а и няма въздушни възглавници.Поздрави и успех с покупката ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #13 Отговорено 25 Юли, 2013 Искам да кажа с 2 врати моя грешка, и още една Honda 1.5/115 коня 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #14 Отговорено 26 Юли, 2013 Първата е интересна с този кожен салон, но няма еърбег вероятно и АБС. Гледам има доста ръждасяли болтове и други метални части при двигателя, което означава, че има още скрита ръжда и трябва да се огледа добре на място.Втората не се вижда ръжда, но няма и снимка на двигателя. Отпред има доста голямо разстояние между капака и маската и на място трябва да се огледа за удари. Но пък цената е добра и вероятно ще можеш да смъкнеш още малко. Това са моите впечатления по снимките. Може би колегите ще добавят още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #15 Отговорено 3 Август, 2013 В крайна сметка избрах Civic 1.4/90 к.с. 1997 г., нов внос от Италия. Искам да попитам няколко неща:1. Какво е нужно за регистрация в КАТ ?2. Препоръчайте някакво масло ? BMW-то го карах с Mobil 2000 10w40 полусинтетика, какво да избера за Civic-a ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #16 Отговорено 4 Август, 2013 Честито за колицата. 1. Пари и документите от покупката. Застраховка и екотакса, обикновено има къде да се плати и района на КАТ.2. Сложен въпрос. Може би най-добре е оригинално Хонда масло. Според мен 10W40 или 5W40 от марка с доказано качество(ако въобще може да бъдеш сигурен в нещо) ще е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #17 Отговорено 4 Август, 2013 Мотул 10W40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #18 Отговорено 4 Август, 2013 Благодаря, а сега прочетох за екотаксата оказа се, че от началото на 2013 е 240 лв, (за коли над 10 г.) дали съм разбрал правилно ? И са останали само две "легитимни" фирми Българска рециклираща компания АД и „АУТОРЕК“ АД, та значи да внимавам на каква фирма плащам ? И дали ще има проблем с ГО, че колата няма регистрационни табели ?p.s. Съжалявам за тъпите въпроси, ама не съм наясно с нещата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #19 Отговорено 5 Август, 2013 Честито за колата и със здраве да си я караш За еко таксата не съм запознат с нововъведенията, но за ГО знам, че може да си я направиш и без регистрационен номер. По-важно е да се впише номера на рамата на автомобила и след като се регистрира в КАТ се издава безплатно анекс към ГО с регистрационния номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #20 Отговорено 5 Август, 2013 Така...току що се привърших в КАТ. Значи отидох пред КАТ сключих гражданска (вече може за 3 м. минимум) около 50 лв. и еко такса 262 лв. После в "Подготовка на документи" там представяш фактура и договор за покупко-продажба+италианския талон и още едно дето не му запомних името (ама то т'ва само за внос от Италия) и още еко-то и ГО, платих 11,80. После на канала провериха ми там номера на шасита и двигатели и спирачките. После с всичките документи почва голямото чакане. Специално за КАТ Ст.Загора има нововъведение, влизах взимаш билетче и чакаш. После като ти дойде редът преглеждат документите и ти дават табелите, плащаш в банката (този път беше на 2 крачки в самата зала) излизаш даваш ги на двамата 'монтьори' и се връщаш пак на същото гише, вземаш си талона малък и голям и талон за минат ТП и те т'ва е. Сори за дългото писание, ама дано е от полза на някой от Стара Загора. А щях да забравя няма проблем, че нямаш табели за ГО, като получиш номер си го дописваш на зеленото талонче. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #21 Отговорено 6 Август, 2013 Сори, че си up-вам сам темата, обаче искам да попитам нещо. Забелязах, че на таблото свети една лампичка, над тази за ръчната. За какво е тази индикация ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #22 Отговорено 6 Август, 2013 Това свети, когато ти е отворен багажника! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #23 Отговорено 6 Август, 2013 Това свети, когато ти е отворен багажника! На мен ми свети и когато ми е отворен предният капак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #24 Отговорено 4 Септември, 2013 Да си ползвам темата, дано не е нарушение..Мисля да си сменя свещите, тези нали стават NGK BKR6E-11 ? Доколкото разбрах излизат около 40 лв ? И последно дали мога да намеря в Ст. Загора или трябва от on-line магазин ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ангелова72 1 #25 Отговорено 4 Септември, 2013 Здравейте,моля да ме извините ако бъркам или пиша на погрешното място въпроса си.Искам да попитам : Може ли някой да ми каже къде в гр.Бургас може да се обръща волан,от десен на ляв.За Honda civic vtec-e 1.5i И малко мнения ако може за този модел.Благодаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #26 Отговорено 4 Септември, 2013 Значи аз мога да ти обърна не само волана, ама що ми 'дращиш' из темата ? Все бях виждал заблудени из форумите, ама ти другарко ... 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #27 Отговорено 5 Септември, 2013 Свети ти от датчика , че уш не ти е затворен багажника и при мен почна да посветка от време на време при дупки ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #28 Отговорено 5 Септември, 2013 Колега за смяната на свещите влез в темата за общите поръчки от САЩ въведи си ВИН-а и там ще видиш свещите за твоя двигател.Хубави японски и не излизат 40лв. моите излезнаха 24лв.така че успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #29 Отговорено 7 Септември, 2013 (Редактирано) Понеже много ги разбирам нещата, и не ми се занимаваше да проуча повечко, си купих свещи Bosch FR 78 X четири полюсни. Обаче ме обхвана съмнение, че продавачката ме метна, защото когато я питах ама за моя двигател ли са и тя бързо смота каталога и...Отидох при един познат и той казва ами те май за фолксваген, погледнаха моите свещи и ми казаха, че са ок, и няма смисъл да ги сменям, а тези (бош) да се опитам да ги върна. После като разгледах в нета, видях че свещите все пак стават според този сайт и сега се чудя дали да ги връщам или да ги запазя и след време да ги сменя ? Свещите дали стареят ?? Знам за NGK и общите поръчки в сайта, ама така или иначе се набутах, ще бъда благодарен за съвет какво да правя.p.s. Съжалявам за правописа Редактирано 7 Септември, 2013 от Stef@n 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 923 #30 Отговорено 7 Септември, 2013 .....купих свещи Bosch FR 78 X четири полюсни. NGK или Denso и никакви други марки!Изпитано многократно от всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #31 Отговорено 1 Януари, 2014 Да си ползвам за последно темата, интересува ме по тези снимки дали става ясно има ли колата ABS ? Иначе знам, че ако има на таблото трябва да има лампичка, ама половината ми табло не работи, изгоряла е една от лампите. За другия начин не искам да пробвам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #32 Отговорено 1 Януари, 2014 Здравей Колега- доколкото виждам от първата снимка- май нямаш ABS (би трябвало да има един по- едър куб- 10х10х10 сантиметра- и излизащи от него тръбички). При теб, както и при мен тези тръбички излизат от нещо като алуминиев разпределител (вижда се на 1 и 3 снимка). Но дори и да нямаш- хич да не те притеснява- Хонделката би трябвало да спира както трябва.Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #33 Отговорено 1 Януари, 2014 Благодаря за инфото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове