Jump to content
marfi_9093

Немога да мина преглег....

Recommended Posts

Здравейте колеги немога да мина техничесни преглед на колата си много е ниСка а с останалите работи нямам проблем, човека вика иди си я направи висока и тогава ела, колегите с ниските коли каде и как минавате преглед? Пробвах се само в нашето малко градче по Пловдив не сам ходил.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук във Варна си имаме специален пункт за годишни технически прегледи за ниски хонди :D на валяка ли не можеш да слезеш или после на канала ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук във Варна си имаме специален пункт за годишни технически прегледи за ниски хонди Публикувано изображение на валяка ли не можеш да слезеш или после на канала ?

 

При тоя тука канала е преди валяка, на канала опира едно друго двама я дигат от калниците влиза, и на валяка иска да я вкараме ма ако я вкарам и остава там, и ще почупя нещо отдоло нестава......Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютен офтопик, от любопитство. Ако е толкова ниска, че не минава през валяците, не стават ли бели на всеки легнал полицай или друго препядствие по нашенските пътища? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютен офтопик, от любопитство. Ако е толкова ниска, че не минава през валяците, не стават ли бели на всеки легнал полицай или друго препядствие по нашенските пътища? Публикувано изображение

 

Няма легнал полицай който аз да не ударя колата отдоло, също така и най малкото неравенство в пътя! Публикувано изображение Като не ми знаеш колата недей да съдиш, че ти си офтопикПубликувано изображение Сега се върнах от втори пункт за прегледи пак не мога да мина вкарахме си я лека полека на валовете после едвам я искарахме.....Публикувано изображение/> Редактирано от marfi_9093
  • Нагоре 1
  • Надолу 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи си един комплект тампони дето се вкарват на пружината да я вдигнат, колкото да минеш прегледа, после си ги махни пак Публикувано изображение. . По 3-4 лева бройката били.

 

http://i427.photobuc...12072009010.jpg

 

http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=90524&osCsid=f0ef338cf2d7fe5944ae25eb9220e4a9

Редактирано от WingMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава само и единствено, че колата не е годна за експлоатация в нормални условия и застрашава останалите участници в движението. Това, че във втори пункт не можеш да минеш ГТП не те ли води на мисълта,че има нещо нередно, което трябва да се оправи? Или видиш ли аз съм си супер, но тия к'во искат, че не ми дават преглед.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо просто не вдигнеш колата с 2-3см, така че да си направиш дните по-светли, а проблемите по-малко (да не закачаш спящите полицаи и да минаваш на преглед)? В крайна сметка Civic D15B2 в никакъв случай не е болид, че да стои на милиметри над земята (без да влагам нищо обидно в това, колата е прекрасна, но просто нека бъдем реалисти). Мой близък приятел кара E36 328i с рязани пружини, което за мен е безумно ниско (което постоянно му повтарям), но минава на преглед без проблем и закача само много високите бабуни ако минава бавно, значи ти буквално си легнал на асфалта.Ти си знаеш де, аз просто не намирам нито практичност нито плюсове във визията или "спортното" представяне на такава кола от такъв пътен просвет.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marfi_9093 нали в темата ти беше писал, че си с coilover-и, защо не я вдигнеш ами се чудиш какво да правиш.

Аз като трябва да минавам преглед си я вдигам и после пак си я свалям.

 

П.П. Когато на някой му харесва да кара ниска кола нека си кара ниска кола, аз тръгвам ли да говоря на хората с "тунинговани" (с големите крила и брони) коли да ги махат тия брони и че за нищо не стават тия коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал, че колата не става за нищо. Но ако засядаш във валяците на пункта за ГТП това е по-различно и не опира само до вкус и предпочитания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Когато на някой му харесва да кара ниска кола нека си кара ниска кола..." На мен ми харесва да си карам колата със спирачни дискове с диаметър 180мм, при заводски такива 300мм. Ден преди да отида на ГТП си слагам заводските, минавам преглед и на другия ден си слагам пак хубавите 180милиметрови. Това мое деяние прави ли ме опасен за всички други участници в движението ( водачи и пешеходци) или не ме прави, защото ето вижте аз съм минал ГТП? Кои коли стават и кои не ( кои са годни за движение по пътищата и кои не) , решават точно тези хора в пунктовете за годишни технически прегледи и поздравления за тях, че се опитват да упражняват контрол на техническото състояние на МПС, така необходим за нашата безопасност. Поздрави на всички...

  • Нагоре 2
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как ниската кола е опасна и застрашава останалите участници в движението по пътя.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има си предписание как да се кара автомобил не лагерна количка ( с извинение към колегата ).Ако ще и да е 3см или 30см над земята , естествено че няма да мине преглед като не е наред технически.Ако поне малко хората които спорят са обърнали внимание , Формула 1 не се движи по Цариградско шосе или по бул.България както и спортните и ниски коли ги извозват до пистата.Ако поне малко се спазват правилата за движение по пътищата и колите са поне на 50% технически изправни може би ще има и доста по-малко черни хроники вечер по новините.Точно тези с прекалено ниските коли когато се движиш зад тях карат като пияни.Всяка по-малка неравност я избягват все едно е 2 метра трап.Затова без да се сърди колегата но хората от пунктовете за ГТП явно им е дошъл акъла , че не могат да пускат всички с/у 30-те лева.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 3
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да има правила и те да се спазват, а критерия за това дали са добри да е общото благо, а не личния случай, та в случая ной-доброто предписание е колата да порасне малко на височина, а не да търсим къде ще ни пуснат, при положение, че не е редно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направо ще се разплача от умиление по обществено-гражданското отношение на някои колеги тук! :lol:/> Та, къде, казвате, в "Правилника" пише, колко е минималния клиренс за минаване на ГТП?Защото съм готов да се обзаложа на много, че по-скоро пунктовете за ГТП не отговарят на никакви стандарти, изключая апаратурата и връзката с половите... таковата, контролните органи. Колега, някой по-нагоре ти даде добра идея - слагаш тампон-сепаратори на пружините, минаваш ГТП, махаш и продължаваш да се мъчиш по "стандартната" пътна мрежа, с "нестандартната" си кола! Успех!

Редактирано от Драгойчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Замислям се как ще минеш в КАТ ако не дай си боже ти се наложи нещо...И моето купе е ниско и в КАТ по време на регистрацията не успях да се кача на канала след това бях спрян от движение за други работи и повторно не успях да се кача на канала в Бургаският КАТ. Решението е просто не минаваш канал.Когато си оправят съоръженията ще минаваме.През годините съм имал проблем с минаването на преглед само на едно място и просто си заминах и отидох другаде.Колата ми не е прекалено ниска и е снижавана в Германия за което си имам документ с описани точни размери на снижаване, на джантите на гумите и тнк. и не мисля,че е опасна за движението.Вярно,че е има адски много не изправни коли по пътищата,но нека не обсъждаме дали колата на колегата е неизправна защото може би и да е в повече от прекрасно състояние .Това,че е ниска и не влиза на 100 годишните ни съоръжения тук по Българските селца не значи ,че е неизправна.Е верно може би е малко по ниска от допустимите норми...но нищо не се знае.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Направо ще се разплача от умиление по обществено-гражданското отношение на някои колеги тук! :lol:/>/>"Колега , ако не е тайна къде минаваш преглед т.е при познат или си избираш произволно място където да го направиш ? Искам да ти кажа , че от миналата година насам , сериозните пунктове за технически прегледи ги скъсват от проверки.Не говоря за гаражите с крикове крокодили и компютър от зората на 90-те години.Лично при мен , прегледа и миналата година и тази година беше към 30мин. с висене по щангите от страна на проверяващия , с проверка за луфтове по ходовата част и така.И да , докато ме задминават пушещи коли , все едно съм до комина на ТЕЦ София , светят с китайските ксенони вечер и ми вадят очите , ще съм с 2 ръце да се минава пълноценно технически преглед.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се питам тук ама и аз имам същия проблем с опирането на всякъде .Тия тампони които ги предлагате стават ли за всекидневна употреба и от къде трябва да си купя такива ако стават ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с възможно най-стоково окачване на парахода и единственото което съм добавил за "снижаване" са липовете (оригинални) и пак опирам по-пунктовете! Е сори ама като ги сложат тези големи тръби на канала преди валяците, как да не ми опре? Колегата е пуснал тема с питане ако някой знае канал в който може да мине ниска кола да сподели а то какво стана :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пиши ми и ще минеш ако си във Варна ,ако си във София пак ще ти дам тел.правя го само защото си от сектата и само за теб защото си в нужда ;)/> опа може и за Пловдив да ти измислим нещо просто пиши

Редактирано от honda77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

(И да , докато ме задминават пушещи коли , все едно съм до комина на ТЕЦ София , светят с китайските ксенони вечер и ми вадят очите , ще съм с 2 ръце да се минава пълноценно технически преглед.)Не казвам,че не съм за по подробния преглед колега.И отново се повтарям нека да не обсъждаме дали колата на колегата е изправна или не .Това ,че е снижена не означава,че не е изправна .Не знаем с какво окачване е нито какво е правено по нея както и по която и да било.Въпросът е защо като не може да се качи на старите им съоръжения за преминаване на технически преглед излиза,че той е виновен и трябва да обикаля и едва ли не да ходи до Пловдив в някое културно лицензирано сервизче да си свърши работата.Ами какво правим утре съседа ми като отиде с Ферарито? Питам и ме е яд на някои хора тук ,защото именно той си има тези проблеми не от вчера,а мислите ли ,че Ферарито не е изправно или пък NSX-Mugen изпълнението на брат ми примернооо.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сложи високи гуми с по големи джанти колкото за прегледа. :rolleyes:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пунктовете за ГТП ,не трябваше ли да може да се регулира височината на валяците ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен с колегата по горе, едни джанти 15-ски с гуми 195/65 ще решат проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля , че ясно и точно съм написал че в големите сервизни центрове както и сериозните пунктове за ГТП имат достатъчно модерни валяци и машини като цяло които да проверяват всеки един автомобил , бус и тн..Дори и Ферарито на нечий брат или NSX-a на друг може да мине спокойно.Въпроса е да се спре допускането по пътищата на всеки кошник а да се проверява както си му е реда.Има си минимум на параметрите - спирачки , вредни емисии , гуми , светлини , окачване ( състояние ) та дори и екстериор а не да е с 10 различни детайла по цвят но по талон да е видиш ли "бяла перла".Написах му на колегата да не се сърди но когато искаш да си по-различен от останалите с визия , конски сили , разни мега шумни спортни генерации и тн..то трябва да се съобразяваш малко или много с някой неща.Или имаш 2 коли - една за писта , забавление , гъзария и както искаш го наречи и друга за всеки ден или имаш само 1 , точиш я , тЮнинговаш и и прилагаш всякаквите други термини но си носиш последствията когато не ти дадат технотест , когато минеш през легнал полицай , когато те спрат за шум , за светлини и не те пускат на преглед и тн..И какво , утре като качи 2ма души и 3 сака до морето пак ли високите гуми ще монтира ? Приказката, че не може душата в рая и тази работа до края е много вярна :)P.S Само един въпрос по темата.Ако не може да се мине легнал полицай то се вика помощ по публиката( пешеходците ) да вдигат колата ли ?

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 2
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един отговор по темата."Легналите полицаи" си имат нормативни размери и максималната им височина по ЗАКОН е 5 см. Всички други насипи и валове играещи ролята на "легнали полицаи" са НЕЗАКОННИ! Държавата спазва ли нормите? Уя му! Какво повече? Не питам!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги колата ниска много не минава валовете и може би негодна, но какво общо има с пушак и ксенонови фарове??? можи и сичко но един от пунктовете се заяди с мен че щял да спре колата от движение че била много ниска че била много гърмяла тоест "Ремус" иаз му викам началник да не правим цирк ма аз тука при теб и днес ще мина преглед! той вика тая кола няма да мине в никакъв случай преглед тук, обадих се на един познат дадох малко да си приказват после ти да видеш как слагат талпи по валовете само камерата да види че колата уж минава валовете! Всичко става с познати пичове, нямаш ли познати почват да се правят навсякаде философи......;)/> Благодаря на колегите кадето отговориха и дадоха съвети!

  • Надолу 11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виках си - няма да пиша в тая прекрасна тема, защото знам, колко е гадно, като дойде някой лоурайдър да му правя ГТП, и не мога да го кача на рампата, обаче ...

... само камерата да види че колата уж минава валовете! Всичко става с познати пичове, ...

И сега, какво?!Ще спиш спокойно, че си поредния мошенник, успял да измами системата?!Или ще си щастлив, че колата ти е технически изправна (защото имаш документ за това) и с кеф ще си ръмжиш с Ремуса, след преминаване на поредното "препятствие"?!И ще успееш ли да спреш на време с изправните си спирачки, за да не блъснеш изскочилото на пътя дете?!Следващия път, когато някой накърни правата ти, преди да ни кажеш, как е в "белите" държави, си припомни тази тема!
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо да те питам, Краси, че ми е интересно, как процедирате там с лоу-райдърите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е прекалено нисък го връщаме. Иначе подлагаме дъски пред рампата, за да стане наклона по полегат, и се качва.п.п. Под "рампа" разбирай 4-колонен подемен крик, за цялата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. и там не отчитат, че има и "по-нисички" коли.. или поне не навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не навсякъде. Просто ние сме от философите с остаряло, негодно оборудване :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Драгойчо , чудесно те разбирам че трябва да са там 5см или 7см но върви да спреш бързият черен джип който минава с 80км/ч през пешеходната пътека.Това е единственият разумен и безкомпромисен начин по който да накараш поне малко да се ограничи високата скорост на дадени участаци.Нито патрулната кола , нито камерата плашат толкова , колкото щетите които биха нанесли легналите полицаи.Не знам дали си минавал по-бързо през такъв но аз като по-млад шофоьор преди години съм.Искам да ти кажа , че в колата кафето от стойката на вратата се оказа на задната седалка а всички боклуци като химикалки , ароматизатори и тн..трябваше да ги сабирам 15мин след като спрях.Да не говорим , че ако колата е по-рехава ще изтърбушиш генерация , ще спукаш и картер.Всъщност който е от София знае легналите полицаи на ул."Цар Иван Асен" 2 ( паветата ) пред 12 СОУ.Там не веднъж , включително и мой познат са пукали картери при опит да се прелети ниско покрай училището.Само , че 2ри път дали ще си такъв мазохист да го направиш , особено ако ремонта ти е бил с 4 цифри ? Виж , много е просто.След като нямаме самосъзнание да спазваме правилника то трябва да има и такива мерки.А относно прегледа на колегата който е минал по "вторият" начин то това си е негово решение.Ако иска и да не кара колата там щом има възможност.Въпроса е после дали няма поне малко да го е яд , защото с/у тези 30-40 лева поне ти казват като имаш проблем т.е един вид преглед на целият автомобил който така или иначе все някога се налага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей тука пълно с европейци...дразнели са на пушещи коли ми раздайте им по едни сегменти. Това значи ли да спрем от движение трабанти, варбурзи и на дядо ти ладата само защото кади отзад. Караш каквото има, поддържаш колкото можеш и минаваш преглед където стани :unsure:

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема няма ли кои да я затвори....че........ :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгойчо , А да ти е известно , че нямаш право да променяш конструктивно колата , по принцип ? По темата - колега , двигни я малко тая кола да минеш преглед . Не вярвам да е чак толкова ниска . Д13ката ми е с абсолютно нейното си окачване и височина за сега и пак на сериозните бабуни закача . Даже заседнах на валовете в КАТ Перник , като сменявах номерата . Изтреска в гредата и викнах началника да я вади . Намери някой с порше / ферари / мазерати и го попитай къде минава преглед . п.п. Не е проблема във височината на колите ни , а в състоянието на пътната мрежа !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема няма ли кои да я затвори....че........ :blink:/>

Това е начинът и най-разумния изход от ситуация като тази, когато всеки втори започне да се прави на по-светец от папата.Поне форумните стандарти да се спазят! :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам, кой е по светец от Папата ... само се моли "изправните" спирачки на тази кола наистина да са изправни!Защото тезата

... Караш каквото има, поддържаш колкото можеш и минаваш преглед където стани :unsure:

едва ли ще върне погубения живот на някое семейство.Добре поне, че си има Ремус, та да се чува отдалече, че идва ;) Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

Живот и здраве да е! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...