Jump to content
niki_rohe

hrv-прегряване

Recommended Posts

ХОРА ПОМАГАЙТЕ;ИМАМ ПРОБЛЕМ С МОЯТА HRVМИНАЛАТА ГОДИНА Я КУПИХ И НЯМАШЕ ПРОБЛЕМ ДОКАТО НЕ СТАНА ГОРЕЩО;НА ПЪТ ОТ ПЛЕВЕН ЗА ВАРНА ТЕМПЕРАТУРАТА ЗАПОЧНА ДА СЕ ВДИГА КАТО СТИГНА ПОЧТИ ДО КРИТИЧНАТА;НЯКАК СИ СТИГНАХ ДО ВАРНА И ПЪРВАТА МИ РАБОТА БЕШЕ ДА СМЕНЯ ТЕРМОСТАТА;НА ВРЪЩАНЕ СЪЩАТА ИСТОРИЯ В ЖЕГАТА КАТО ДАМ ГАЗ ТЕМПЕРАТУРАТА ОТИВА КЪМ ЧЕРВЕНОТО (НЕ ВЛИЗА В НЕГО),ПРИБРАХ СЕ В ПЛЕВЕН И ЗАПОЧНАХ ДА ХОДЯ ПО МАЙСТОРИ СМЕНИХ ОЩЕ ЕДИН ТЕРМОСТАТ И РАДИАТОРА;ВРЕМЕТО ЗАПОЧНА ДА СТАВА ХЛАДНО И КОЛАТА СИ РАБОТЕШЕ ПЕРФЕКТНО МИНАХ ОКОЛО 7000 КМ БЕЗ НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ.ОНЗИ ДЕН (17.06.2013) ТРЪГВАМ ЗА СОФИЯ И ПРЕДИ ПОСЛЕДНИЯ ТУНЕЛ (НА БАИРА) ПАК СЪЩАТА ИСТОРИЯ ТЕМПЕРАТУРАТА ОТИВА КЪМ ЧЕРВЕНОТО .СМЕНИХ И ДАТЧИКА КОЙТО ПУСКА ВЕНТИЛАТОРА НО ПАК ЕФЕКТ НЯМА .МОЛЯ ВИ АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ДА ПИШЕ.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казваш за водната помпа? Аз имах проблем с въздушен джоб в началото и загряваше, НО когато подам газ (оборотите се качват помпата върти по бързо) и температурата падаше, ако отпусна газта и пак се дигаше. По твоите описания сякъш помпата не ти работи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЧЕСНО КАЗАНО ВОДНАТА ПОМПА НЕ СЪМ Я ГЛЕДАЛ ,НО КОЛАТА НА КЪСИ РАЗСТОЯНИЕ НЕ МИ ГО ПРАВИ ДО 100 КМ А ЗИМАТА СЪМ МИНАВАЛ С НЕЯ ПО 700-800 км НА ДЕН БЕЗ НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ ;АКО Е ВОДНАТА ПОМПА НЯМА ЛИ ДА МИ ГО ПРАВИ ПОСТОЯННО;АКО ПРАВИ ВЪЗДУШЕН ДЖОБ КАК ДА ГО РАЗБЕРА

Редактирано от niki_rohe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,спри да пишеш с главни букви :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш газово виж къде е вързан изпарителя.Много е важно това за това може да ти загрява.Имаше тема някъде във форума за това.да не е вързан към маркучите за главата.Ако е там винаги щети загрява колата.Най добре отиди при някой газа-жия да я види.100% там тие проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харвито си е много добре оптимизирано термично.За да има проблем ,значи е много сериозен проблема.Така или иначе се сменя термостат като консуматив,радиатора си сменил излишно,Температурата на включване на перките трябва да се провери.След това е на ход гарнитурата.Ходя да правя климатици на трактори и комбайни от време на време на нивите и като изляза от блока ,все едно съм жънал.Сеното стърчи чак пред рег.номер и си ползвам климатик.Няма загряване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам газ само на бензин я карам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че е водна помпа.Навремето имах Рено.Беше по същия начин загряването,когато отврих помпата турбинката беше почти ''изядена'' и ту се въртеше ту спираше.Не си сменял ремък ангренаж,щото би трябвало да си смениш и помпата.Може и термостат менте-да задържа.Каза че си го сменил-надупчи стария или махни новия и пробвай.Така мисля,успех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казваш за антифриза как е, дали има разни примеси :unsure: Миналата година сменял ли си ангренаж и водната помпа, че тя нали е вътре :unsure: В няделя се качвахме до Леденика две жени, аз и две деца, на климатик и почти само на 2-ра, стрелката не е мръднала от средата.Като сменяхте радиатора, промихте ли системата.Аз не съм в час, ама дай малко повече насоки, че да може някой/и дето по-разбират да насочват от къде може да идва проблема.Антифриза също може да е някой боклук, имай го предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем от почти една година. С това допълнение, че при повишаване на температурата на антифриза започва отделяне ня газове /бълбукане/ в разширителния съд. След това започна да не връща антифриза обратно в системата - разширителния съд остава пълен до горе. Така постепенно с времето минавайки през всички изброени по-горе перипетии - капачка на радиатора, датчици за температурата и включване перката на радиатора, грешки в компютъра и т. н. проблема се задълбочи и "избистри" - "хондето" както казва съна ми започна да надува маркучите и миналата събота свалихме главата. Още при отвиване на болтовете на главата се породи съмнение, че дъха м/у втори и трети цилиндър - средните болтове бяха затегнати значително по-слабо от останалите. Като свалихме главата следите по гарнитурата и блока потвърдиха диагнозата : "Когато и да напсуваш майстора - винаги си закъснял" !!! с поздрав Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причините може да са две: или запушен радиатор или не добре обезвъздушена система и неможе да върти добре антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа не съм сменял;антифриза също иначе ангренаж,ролка масла филтри сменях още като я купих.Вчера ходих на майстор (казват че най добрия Хондаджия в Плевен).Само като я погледна каза че е главата;в антифриза ми влиза масло;и аз съм направил голяма грешка че като смених радиатора не направих промивка на охладителната система.След 3 дни я вкарвам в бокса и ще ви пиша какъв ще е резултата след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа е консуматив при смяна на 100 хиляди километра при хонда.За да ти смесва маслото с антифриза значи си прегорил гарнитурата на главата със смяната на гарнитурата няма да се оправи проблема.След като е смените загрейте колата до 90 градуса и виж дали ще включвали перките на радиатора и дали имаш течове на антифриз.Даже ако можеш го смени антифриза с червения,той не е толкова мазен.И водната помпа издържа повече с него. Това че ти прегрява е опасното.Значи охлаждането нещо не ти е наред.И чак тогава тръгвай да караш.Имах кола на която кабелите на буксата на датчика за вентилатора на радиатора бяха се прекъснали точно на ръба на датчика.И при движение на колата не даваха контакт.И колата прегряваше по същия начин.Някой майстор като ти човърка колата може да ги е закачил без да иска.Това не се вижда на пръв поглед.Зада ти ти издуха гарнитурата значи имаш друг проблем.А и водната помпа може да е заминала.Нече разбирам много ама дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... с червения,той не е толкова мазен.И водната помпа издържа повече с него.

Би ли обяснил,че се втрещих :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Повечето продукти антифриз продавани през последните няколко години са традиционните “зелени” охладители. Този вид е добър за 2-3 години и до 50 хиляди километра. Зеленият антифриз съдържа силикати, фосфати и/или борати за предпазване от корозия, за да се поддържа алкален разтвора. Докато разтворът е алкален, корозията се контролира и системата е защитена. С течение на времето антикорозионните вещества се изчерпват и защитата от корозия се губи. Именно поради тази причина, зеленият антифриз трябва да се сменя на всеки две години. Една алтернатива на традиционните зелени антифризи е продукт, който понастоящем се използват от много производители на двигатели. Оранжевият (червен) антифриз се използва за увеличаване на полезния живот на охлаждащата течност на двигателя. Той е на база на етилен гликола, както е и зеленият антифриз. Разликата между двата е, че оранжевият (червения) антифриз съдържа различен тип добавки против корозия, които имат много по-дълъг експлоатационен срок от силикати, фосфати и борати. Оранжевият антифриз съдържа органични киселини, които защитават частите на двигателя от корозия. Силикатният (зелен) антифриз тип не се смесва с антифриз с оранжев или червен цвят. Никога не смесвайте двата цвята в охладителната система. Органичните киселини в оранжевия антифриз ще доведат до утаяване на силикатите от зеленият антигриз и защитата от корозия ще намалее значително. Оранжевите антифризи са добри в продължение на пет години или 200 000 км в по-нови автомобили (след 1996г.). Те могат да се използват и в много по-стари автомобили, ако всичкият зелен антифриз се промие от системата и се замени с оранжева смес. Полезният живот е около четири години или 150 хиляди км в по-старите автомобили. Дано съм бил полезен.Но неги смесвайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Полезен си!Ама думичката мазен,като характеристика...за срок на експлоатация на антифриза не вързах.Прегряването е абсурдно да се дължи на антифриз ,какъвто и да е.Има ли проблем,го има и с антифриз и с вода.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам хрв от 2 месеца като го взех имах проблем с загряването като го карам в града всичко е ок но като го изкарах на магистралата и чайника кипна оказа се най невероятното чисто новия радиатор който беше монтиран на колата от стария собственик .Радиатора който беше сложен е за големите витеци и е с голям дебит и при по високи обороти на мотора атифриза преминаваше през него без да се охлади достатачно.Надявам се да съм бил полезенПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз също имам подобен проблем. С включен климатик като тръгна да превземам някой баир и ми качва градусите,като отпусна газта или след баира има наклон температурата се нормализира. Същото ми го прави и без климатик,но само ако я наритам 150-160 км/ч. Перките ми включват както трябва,антифриза е нов,помпата е нова. Някакви идеи на какво може да се дължи?

B85CE866-CE3C-43B9-9CAB-A1E4105E1E5B.jpeg

E2BFF63A-3AAC-4781-BD76-EF90546401F9.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти газова, затлачен радиатор, наченки на духаща гарнитура... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант за по сложно обезвъздушаване на хонда ?  Че ако е WV  значи ще е невъзможно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При VW,обезвъдушаването става от само себе си.Няма нужда от никакви гимнастика,само трябва да има течност в казанчето докато работи мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ivan_pop написа:

При VW,обезвъдушаването става от само себе си.Няма нужда от никакви гимнастика,само трябва да има течност в казанчето докато работи мотора!

Е при Хонда е още по лесно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2018 г. at 16:39, Strake написа:

Здравейте,аз също имам подобен проблем. С включен климатик като тръгна да превземам някой баир и ми качва градусите,като отпусна газта или след баира има наклон температурата се нормализира. Същото ми го прави и без климатик,но само ако я наритам 150-160 км/ч. Перките ми включват както трябва,антифриза е нов,помпата е нова. Някакви идеи на какво може да се дължи?

B85CE866-CE3C-43B9-9CAB-A1E4105E1E5B.jpeg

E2BFF63A-3AAC-4781-BD76-EF90546401F9.jpeg

 

Колега може ли да споделиш какво се оказа и как отстрани проблема. И при мен се вдига температурата само извън града и по-скоро на магистрала когато изкачвам баир с над 100 км/ч. Колата я имам от 1 година. Има поставена газ , но си спомням ,че и преди да и сложа газ веднъж в Гърция отново се вдигна стрелката на температурата. Също  от миналата година има и нови маслени сегменти и трябва гарнитурата да ми е била сменена. Не губи антифриз и няма течове. Възможно ли е да е затлачен радиатора , перката се включва , просто не знам колко често се случва на тези хонди този проблем. Благодаря за вниманието.

 

Поздрави.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затлачен радиатор както отвътре така и отвън с мушици и листа отвън.

Когато загрее спри и виж разширителния съд балбука  ли има ли мехурчета в антифриза- гарнитурата на главата оттам надува системата и пегрява.Сменял ли си антифриз и термостат. 

Гарнитурата ако е сменяна има доста тънкости за слагане на нова шлайфане и тн. нещо да не е спазено и пак на ново.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза е сменен миналата година след ремонта на сегментите. Термостат не съм сменял, защото мисля ,че той по-скоро забива на някво положение и не от него това прегряване. В радиатора има бая мушици и наранени ламели в долната му част, но не тече от никъде и не губя атифриз.Когато се пусне перката радиатора е топъл , но успявам да го пипна . Маркучите които излизат от него са доста по-топли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термастата не трябва да забива в никакво положение, оригинален от общите поръчки за ОЕМ части тук в форума 48 лв.Мушици и наранени ламели това само влошава работата и топлообмена на радиатора,пробвай са махане на маската и да се почистят мушиците,а за ламелите май няма спасение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от вчера вече и аз съм с този проблем вкарам ли я в обороти загрява над средата. Като я закротя на 110 няма никакви ядове. Ако някой е решил проблема нека сподели с нас :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Каране с много стар антифриз,също такъв който не е за твоята система, задръстен радиатор както отвътре така и отвън с мушици и липсващи ламели водещи да лош топлообмен. На последно наченки но издухани гарнитура отиди да направят на антифриза тест за изгорели газове. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че радиатора е на една година и видно изглежда добре,антифриза също(син), но ми направи впечатление че много вода долях в радиатора. На газ съм ако има значение (пробвах и на бензин същата работа). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Harvee написа:

Лошото е че радиатора е на една година и видно изглежда добре,антифриза също(син), но ми направи впечатление че много вода долях в радиатора. На газ съм ако има значение (пробвах и на бензин същата работа). 

Огледай за течове около изпарителя и от къде е хваната водата му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай какъв бияч е:) направо сърцето ме боли

1566743815628660342305757275091.jpg

15667440944293483918471220125920.jpg

15667441282295564972085097605845.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Harvee написа:

 

След като доля вода как е?  я дай снимка на капачката от доло.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега е добре ама 2 литра вода изпи

15667452825481428007133058895490.jpg

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не е добре ,капачката е счупена .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо с мойта, друга планета направо. Утре ще сменя капачката и ще пиша, благодаря на отзовалите се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на капачката на радиатора няма никакви грижи, надявам се и така да остане. Трети ден юркам колата по люлинската магистрала Перник-София и обратно всичко спи. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

карам HR-V вече почти 10 години, но имам следния проблем загрява само и единствено на магистрала при скорост 120-140км няма значение на равно или баир, температура на въздуха около 35-37С и след 20км температурата стига между средата и червения сектор имам вкл OBD и живите данни показват 108-110С,изключвам от скорост подавам няколко пъти газ и за 400-500м се нормализира, няма врене /мехурчете/ в разширителния съд.

Когато околната температура е до 25С не загрява - 92-96С, перките се вкл на 95-96С и изкл на 91-92С, в градски цикъл всичко е Ок и в задръстване всеки денпак е Ок, температурата не се вдига над 96-97С, колата има Газ и е вързана с тройници за парното/газта е регулирана правилно лично от мен, доста се потрудих - върви като на бензин почти, среден разход 10л/100км. Изброените симптоми ги прави и на газ и на бензин. Единствената грешка която изписва  е Р0172 /по богата смес/ и то рядко, когато съм карал с равномерна скорост 80-90км и застана в задрустване.

Двигателя е след ремонт с части с добро качество: ремонт на главата, сегменти, лагери, сменен ангренаж,ремъци, водна помпа, радиатор, капачка 0.9 Bar, термостат 86C, свещи, промивка на двигателя,промивка на масло, червен антифриз Castrol, сменен съединител и т.н.

Ако някой има идеа моля помогнете.

Редактирано от pip2103

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен ако на HR-V не е нещо друго.

Това което виждам термостата е грешен и капачката .

Термостата е на 78 градуса  а капачката 1,1 бара

термостат

.1373302520_2.thumb.jpg.d9ea3cc7afb4f84190b5fabc1cbc7090.jpg

капачка

20200519_180814.thumb.jpg.9c0ddef04beb637e6a5f9bf8cfa16dd3.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...