Jump to content
Commonrail

Civic 8 генерация

Recommended Posts

Абе колега ако ти трябва кола, с която да газиш в сняг и да излизаш извън асфалта си вземи Субару Оутбек и му сложи газ.Сивик е чудесен автомобил, но не е за тази работа, за която искаш да го ползваш. Сузуки SX4 също ще ти послужи по-добре.И Дачия Дъстър също е по-подходяща за твоята цел.Разбира се ако държиш да си с Хонда купи ЦРВ.Реши си кое ти е приоритет - малкия данък и малкия разход или проходимост.Гореизброените модели според мен са добър компромисен вариант.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро карам Honda и като цяло съм впечатлен от марката. Отностно проблема ми, в началото като купих колата автоматичните фарове си включваха нормално при стъмняване или в тунел (подземен паркинг). Една скорощна вечер доста се заиграх с лостчето на фаровете, сменях режимите от auto, off, on и на следващия ден установих че не работят на auto. Сега мога само ръчно да ги включвам и изключвам. Пробвах през деня да ги оставя на auto, но при стъмняване не светват. Възможно ли е да е бушон, реле или сензора. Има ли някаква настройка за включване по менюто на колата или е само от лостчето? Благодаря. Колата е Honda Civic 8th 2006

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 2 въпроса:

Има ли шанс да се намери execitive да НЕ е с кожа

Колата ми се въжда ниска особено за зимата в софия с често пътуване до Боровец. Има ли как да ср повдигне малко или трябва да се сменят амортисьорите. Пак казвам че не съм състезател и не ми трябва да взимам завои със 100кн/ч. Така че ще и се влоши стабилността в завои не ме притеснява

 

1во -- да можеш да намериш executive без кожа - моята е таква и съм много доволен от избора - особено сега през лятото е мн добре като не спарва , освен това имам и подгряване на сегалките, което е мн хубава екстра за през зимата, въпреки че някой може каже е глезотия.

2 ро - колата е ниска, но минава безпроблемно през полегнали полицаи и разни дупки (освен ако не са нечовешки - във Варна има много дупки и понякога е невъзможно да заобикаляш) - т.е ще се справиш без каквито и да е модификации - колата е направена да бъде максимално полезна за всякакви условия. Аз дори ходя с нея до вилата където няма нормален път, а само разни разорани калчища и други неприятни моменти - да, карам бавно и внимателно, но не закачам нищо и достигам безпроблемно крайната си цел - за мен това е достатъчно. Ако търсиш повече off road experience това не е твоя автомобил.Като цяло колата се чувства най- комфортно е на магистралата - като си забиеш 130- 140 на автопилота и да пуснеш музичката от ac/d на мах и да cи кофееш Публикувано изображение

 

 

Айде със здраве и дано да си се ориентирал.

Аз отивам на плажа да опъвам платната на сърфа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро карам Honda и като цяло съм впечатлен от марката. Отностно проблема ми, в началото като купих колата автоматичните фарове си включваха нормално при стъмняване или в тунел (подземен паркинг). Една скорощна вечер доста се заиграх с лостчето на фаровете, сменях режимите от auto, off, on и на следващия ден установих че не работят на auto. Сега мога само ръчно да ги включвам и изключвам. Пробвах през деня да ги оставя на auto, но при стъмняване не светват. Възможно ли е да е бушон, реле или сензора. Има ли някаква настройка за включване по менюто на колата или е само от лостчето? Благодаря. Колата е Honda Civic 8th 2006

Възможно е да й няма нищо на колата - на мен също ми се случи. Аз лично избягвам тази функция, тъй като по закон си длъжен да караш със светнати фарове и през деня и тази функция не ти трябва !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би един глупав въпрос, но някой ми беше казал че на дизел може да се слага метан. Тва вярно ли е дали е възможно за тази сивик. Защото харесах една но е дизел о може би след 1 година мисля да и сложа метан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал, че теоретично е възможно да сложиш газово и на дизелов двигател, но разхода ще е многократно по-висок. Ако мислиш да правиш такива модификации по колата ще ти трябва бензинов двигател - всичко друго е в графата на теориите и мечтите, както и за маса да си чешат езиците разбирачите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал, че теоретично е възможно да сложиш газово и на дизелов двигател, но разхода ще е многократно по-висок.

 

 

Газово на дизел се слага отдавна. Ако беше висок разхода нямаше да им слагат. Публикувано изображение/>

Но това не е за всеки самозван майстор Публикувано изображение/> А за сериозни сервизи!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесал сън един сивик. Лошото е че е дизел но според офертата е 74к км. Август 2007. Закупен от хондабг. След проверката на рамата излезе че колата е август но 2006. Коети мноо ме издразни. Има ми как да провериме 100% на колко реални км е щото щом се е опитал да лъже за годината какво остава за км. Имам и друг въпрос. Кое е по важно за дизела... годината или км. Т.е. ако е наистина 74к има ли значение дали е 2006/2007. Става дума основно за проблема с маховика и съединителя, които не искам да сменям следващите минимум 2.3 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Решил съм да сменям старата немска таратайка - Опел Астра Г Комби дизел - с нещо по-ново, по-здраво и по-...източно. Публикувано изображение

Понеже този път не ми се играе чак толкова руска рулетка, както когато взимах Астрата, и затова се оглеждам за кола купена и поддържана в официален сервиз, с доказана история.

Общо взето ми трябва семеен автомобил, с достатъчно екстри, между които на първо място нареждам cruise control и електрохроматично огледало в купето.

В колата трябва да могат да пътуват нормално, спокойно и без умора на дълъг път поне четирима възрастни.

Не ми трябва бегачка, не съм състезател и ми е все тая колко автомобила ще ме изпреварят по магистралата.

За мен е важно да пристигна закъдето съм тръгнал жив, здрав и възможно най-свеж.

Въпреки това предпочитам автомобил, който да има запас от сила, която да може да се използва разумно в моменти, когато се налага.

 

Тези дни попаднах на 2 интересни оферти, за които ми е нужен съвет и малко информация.

 

Офертите са:

HONDA ACCORD 2.2 Executive - 123 820 км - 19 990 лв

 

Точно такъв Акорд съм го карал като служебен автомобил и знам как вози, колко върви и как харчи този двигател.

Не ми е ясно само на тези километри, ако ги приемем за достоверни, какво му предстои като поддръжка.

Т.е. ако го избера какви разходи ме очакват в близко бъдеще.

Всъщност въпросните 120 000+ км много ли са за този двигател или още е в разцвета на силите си?

Колко живот има още в него?

 

Друго, което ми прави впечатление, е чип тунинга.

Това, че предишния собственик е решил да вдигне мощността дали непременно означава, че колата е използвана предимно в режим "Айде да се дърпаме до следващия светофар да видиш колко върви мойта"?

Такава една перспектива съвсеееем лекинко ме плаши честно казано...

 

Друг практичен въпрос, който ме вълнува е може ли да му се сложи лесно и евтино заден парктроник на Акорда?

От опит знам, че видимостта назад е силно ограничена и макар, че след месец-два каране вече ще съм му свикнал с габаритите, предпочитам да си спестя излишно пребоядисване...

 

 

HONDA CIVIC 1.8 SPORT - 13 813 км - 23 000 лв

 

Тук картинката ми е почти напълно неясна.

На първо място някой може ли да спомене какъв разход дава този 1.8 бензинов двигател.

В момента средният ми разход е около и под 7/100 дизел и съм доволен.

По-голямата част от карането ми е в града.

Ако този Сивик дава по-голям разход и ще трябва да газифицирам, поне отсега да си знам и да си го планирам.

Или наистина както каза някой по-назад в темата, ако не го настъпваш много харчи като дизел?

Това би било идеално, понеже хич не ми се ще да пипам двигателя, освен ако наистина не се налага.

 

Интересно ми е също така как е възможно за повече от 2 години на този втомобил да са му навъртени няма и 14 000 км...

И в същото време цената му да е наполовина от първоначалната.

А уж се твърди, че автомобилите Хонда си запазват цената.

Възможно ли е да има някоя скрита лимонка?

Виждам, че автомобилът е влизал всичко на всичко 2 пъти в сервиза за ТО, което и ме привлече в случая.

Вече не ми се занимава със сервизи всеки месец.

Затова и търся възможно по-нов и здрав автомобил, който да ми върши работа дълго време.

Нека някой, който познава и/или притежава този модел да сподели дали въпросната оферта изглежда реална и каквото още друго се сети.

Ще бъда изключително благодарен.

 

 

Както се вижда и двата автомобила са във Варна.

На служителите в Карада може ли да им се има доверие и докъде?

Ще има ли нужда да карам колите и някъде другаде, за да ги гледам или мога да разчитам на информацията, която ще получа в Карада?

Ако препоръката е да ходя и на друго място за оглед дайте ми някакви идеи къде е най-подходящо във Варна?

Освен това моля и за насока освен стандартните неща какво да гледам.

Имам предвид специфичности за Хонда, за които със сигурност няма да се сетя, а после може да ми изядат главата.

Досега не съм имал личен автомобил от тази марка и хич не ми се иска да си започваме съвместната история на ауфтакт...

 

Това са ми питанките и неяснотите засега .

Ще бъда изключително благодарен на всеки, който ми помогне да се ориентирам и да направя правилния избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесал сън един сивик. Лошото е че е дизел но според офертата е 74к км. Август 2007.

 

Колега кой ще си продаде читавия ДИЗЕЛ на такива километри на половин цена от магазина ?

 

Навсякъде в БГ се превъртат километри защото имаме калпави закони!

 

За да намериш дизел под 150 000 км т.е. да не си е минал гаранционните километри ще трябва да се бръкнеш доста пари, няма как хем колата да е здрава и нова хем евтина.

 

Не се предоверявайте даже и на офицялните сервизи - там лъжат като разпрани само защото имат някакво име Публикувано изображение

 

Преди години на една позната в докато и сервизираха колата гаранционно стана беля - катастрофира ! И познайте какво стана оправиха колата за собствена сметка - ама бяха намачкани здраво ламарините .

След ремонта я пуснаха в офицялния сервиз-дистрибутор като кола с проверени километри , пълна сервизна история и т.н. - а за катастрофата по нищо не можеш разбра !

 

Е това е България, отваряйте си очите и късмет !Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA ACCORD 2.2 Executive - 123 820 км - 19 990 лв

 

Ако километрите са реални не ти предстои нищо друго освен само да я караш още няколко години докато пробега не стане най-малко двоен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Решил съм да сменям старата немска таратайка - Опел Астра Г Комби дизел - с нещо по-ново, по-здраво и по-...източно. Публикувано изображение

Понеже този път не ми се играе чак толкова руска рулетка, както когато взимах Астрата, и затова се оглеждам за кола купена и поддържана в официален сервиз, с доказана история.

Общо взето ми трябва семеен автомобил, с достатъчно екстри, между които на първо място нареждам cruise control и електрохроматично огледало в купето.

В колата трябва да могат да пътуват нормално, спокойно и без умора на дълъг път поне четирима възрастни.

Не ми трябва бегачка, не съм състезател и ми е все тая колко автомобила ще ме изпреварят по магистралата.

За мен е важно да пристигна закъдето съм тръгнал жив, здрав и възможно най-свеж.

Въпреки това предпочитам автомобил, който да има запас от сила, която да може да се използва разумно в моменти, когато се налага.

 

Тези дни попаднах на 2 интересни оферти, за които ми е нужен съвет и малко информация.

 

Офертите са:

HONDA ACCORD 2.2 Executive - 123 820 км - 19 990 лв

 

Точно такъв Акорд съм го карал като служебен автомобил и знам как вози, колко върви и как харчи този двигател.

Не ми е ясно само на тези километри, ако ги приемем за достоверни, какво му предстои като поддръжка.

Т.е. ако го избера какви разходи ме очакват в близко бъдеще.

Всъщност въпросните 120 000+ км много ли са за този двигател или още е в разцвета на силите си?

Колко живот има още в него?

 

Друго, което ми прави впечатление, е чип тунинга.

Това, че предишния собственик е решил да вдигне мощността дали непременно означава, че колата е използвана предимно в режим "Айде да се дърпаме до следващия светофар да видиш колко върви мойта"?

Такава една перспектива съвсеееем лекинко ме плаши честно казано...

 

Друг практичен въпрос, който ме вълнува е може ли да му се сложи лесно и евтино заден парктроник на Акорда?

От опит знам, че видимостта назад е силно ограничена и макар, че след месец-два каране вече ще съм му свикнал с габаритите, предпочитам да си спестя излишно пребоядисване...

 

 

HONDA CIVIC 1.8 SPORT - 13 813 км - 23 000 лв

 

Тук картинката ми е почти напълно неясна.

На първо място някой може ли да спомене какъв разход дава този 1.8 бензинов двигател.

В момента средният ми разход е около и под 7/100 дизел и съм доволен.

По-голямата част от карането ми е в града.

Ако този Сивик дава по-голям разход и ще трябва да газифицирам, поне отсега да си знам и да си го планирам.

Или наистина както каза някой по-назад в темата, ако не го настъпваш много харчи като дизел?

Това би било идеално, понеже хич не ми се ще да пипам двигателя, освен ако наистина не се налага.

 

Интересно ми е също така как е възможно за повече от 2 години на този втомобил да са му навъртени няма и 14 000 км...

И в същото време цената му да е наполовина от първоначалната.

А уж се твърди, че автомобилите Хонда си запазват цената.

Възможно ли е да има някоя скрита лимонка?

Виждам, че автомобилът е влизал всичко на всичко 2 пъти в сервиза за ТО, което и ме привлече в случая.

Вече не ми се занимава със сервизи всеки месец.

Затова и търся възможно по-нов и здрав автомобил, който да ми върши работа дълго време.

Нека някой, който познава и/или притежава този модел да сподели дали въпросната оферта изглежда реална и каквото още друго се сети.

Ще бъда изключително благодарен.

 

 

Както се вижда и двата автомобила са във Варна.

На служителите в Карада може ли да им се има доверие и докъде?

Ще има ли нужда да карам колите и някъде другаде, за да ги гледам или мога да разчитам на информацията, която ще получа в Карада?

Ако препоръката е да ходя и на друго място за оглед дайте ми някакви идеи къде е най-подходящо във Варна?

Освен това моля и за насока освен стандартните неща какво да гледам.

Имам предвид специфичности за Хонда, за които със сигурност няма да се сетя, а после може да ми изядат главата.

Досега не съм имал личен автомобил от тази марка и хич не ми се иска да си започваме съвместната история на ауфтакт...

 

Това са ми питанките и неяснотите засега .

Ще бъда изключително благодарен на всеки, който ми помогне да се ориентирам и да направя правилния избор.

 

На мен също старата ми кола беше Опел Астра Г 2.0 ДТИ комби. От година и половина карам Сивик 1.8 и го препоръчвам. Средния разход е около 7-7.4 на 100. Място има повече отколкото в Опела и багажника е голям почти като на комбито. Купих я съвсем случайно, като преди това се оглеждах за Тойота Аурис 1.6 бензин, но нямаше такава и попаднах на Хондата.

Всичко е перфектно при нея, само возията е малко твърда, но понякога трябва да се правят компромиси. Накратко аз съм за бензиновия Сивик.;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е също така как е възможно за повече от 2 години на този автомобил да са му навъртени няма и 14 000 км...

Ами, колеги, имаме една (и единствена) служебна кола, която за 4,5г. е на 15000 км. така че това за километрите може и да е истина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега

 

kotarankat

 

на каква цена бихте я продали ? На 35-40 % от тази на която сте я платили ли ?Публикувано изображение/>

 

Безплатен обяд няма никъде !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на 100% сигурен дали е точно тази кола HONDA CIVIC 1.8 SPORT, но аз 2011 като търсих да купувам кола, имаше същата такава за продажба от Карада. От друга страна, на първата снимка отзад се вижда, че е изложен новия Civic 2012, така че може и да е друг екземпляр. В мобилето гледам, че цената е сходна на коли на такива километри и години, може и с това да са се съобразили от Карада, знае ли човек.

Добре е да я видиш колата в друг сервиз, защото в Карада ще ти кажат, че е ок, нали те си я поддържат. Човека, който ще ти свърши работа във Варна е колега от форума MIYAMOTO.

Хубавото, е че е в гаранция до 2015 и ако нещо излезе през този период ще трябва да го отстраняват за тяхна сметка.

За специфични особености по колата може би колегите, които карат хеч ще дадат по-обективна информация.

Освен да ти пожелая късмет при покупката Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Хубавото, е че е в гаранция до 2015 и ако нещо излезе през този период ще трябва да го отстраняват за тяхна сметка....

 

 

 

Ами ако наистина така ще пише в твоята гаранция да - ама докато не прочетеш какво ти продават не е ясно...Публикувано изображение/>/>/>

Трябва да се внимава МНОГО Публикувано изображение/>/>/> Това важи за всяка кола не че от КАРАДА. То ако ги накарш да ти направят съответните тестове и ти си там няма как да те излъжат мисля. Поне имат софтуер и апаратура...

 

Да се надява човек че не са като БУЛТРАКО Публикувано изображение/>/> че бая истории се носят за тях.

 

При Миямото задължително оглед и тест - разбира ги много !

 

Тези от Варна - КАРАДА до колкото знам основно се занимават с лодки и моторчета и са читави.

 

Относно километрите в България всеки уважаващ себе си търговец ще превърти километрите в своя полза инъче колегите му ще го обявят за БАЛЪК Публикувано изображение/>.

Истински километри най-вече имат чисто новите коли в България Публикувано изображение/> Просто нямаме закони !

Да не говорим пък колите новите, които се продават в БГ с какво качество са :P/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на колко км трябва да се сменят свещите, и някои знае ли колко струва смяната на маслото на скоростите в хонда. Някои имал ли е проблеми с климатика, в английският форум видях че там сменят нещо в кутията с предпазителите че сдавало багажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!Нещо интересно във връзка с 8-мата генерация на този Civic.

Става въпрос за тайп Р, но все пак на някой може да му се стори интересно видеото. :)Хубав уийкенд на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1386492850[/url]' post='1057376575']

....Хубав уийкенд на всички!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички и за много години ... весела, щура и здрава 2014 г. пожелавам.

Изчетох темата и видях, че и други колеги са търсили помощ за покупка на Civic 8. Моите желания са да си закупя Civic 2.2 CDTI (с 5 врати), ще съм много благодарен за всякаква помощ мнения и наблюдения. Прочетох и др. теми с препоръки какво да се наблюдава и търси. Вече направих няколко огледа и от някой направо съм изплашен Публикувано изображение/>. Ако може да ме насочите и за тема в която се обсъждат обяви или ако имате наблюдения върху определена кола/обява може да ми изпращате на лично или на mail: dmp@abv.bg

п.п. Ако мнението ме е за темата се извинявам и моля да ме насочите към правилната такава!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички и за много години ... весела, щура и здрава 2014 г. пожелавам.

Изчетох темата и видях, че и други колеги са търсили помощ за покупка на Civic 8. Моите желания са да си закупя Civic 2.2 CDTI (с 5 врати), ще съм много благодарен за всякаква помощ мнения и наблюдения. Прочетох и др. теми с препоръки какво да се наблюдава и търси. Вече направих няколко огледа и от някой направо съм изплашен Публикувано изображение/>. Ако може да ме насочите и за тема в която се обсъждат обяви или ако имате наблюдения върху определена кола/обява може да ми изпращате на лично или на mail: dmp@abv.bg

п.п. Ако мнението ме е за темата се извинявам и моля да ме насочите към правилната такава!

Поздрави!

 

Здр,колега.Имам същата хонда,ходих с нея до Словения .От Ниш Сърбия като стъпах на магистралата до Марибор Словения и връщане в рамките на три дни .Аз съм от Варна.Със каране почти винаги 100-160км ми даде разход 5,2л на 100км.Тия дни пак ми предстои пак да пътувам натам и обратно.Бих ти дал да я покараш и огледаш но все още не съм твърдо решил да я продавам.Доволен съм много от количката,като изтребител е когато решиш да изпреварваш.Ако желаеш контакт виж профила ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно малко лаишки въпрос от моя страна ... НО някой може ли да ми каже с какво се отличава civic limited edition?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С много суперлативи, glue_пост и поне 1/4 по-висока цена.Пусни едно търсене за въпроса и прочети.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Първо бих искал да кажа че колегата ADH HONDA е написал много точен и реален пост за който мога да кажа само че съм 100% съгласен с него! Карал съм за кратко hatchback 8-gen и е така. Но бих добавил че пластмасите на колата са ОК. Всичко е на ниво на което е модела и класа му. На мен лично Hatchback-8gen. ми допада с определените за мен минуси. Всяка кола за различните хора и вкусиве има определни минуси и плюсове. На вкус и на цвет тавариш,нет. ;)/>/> На нашите трагични пътища съм виждал и скъпи коли за по над 80 хиляди да скърцат и тропат "скъпи" пластмаси вътре. Напълно подкрепям и написаното от колегата Kembo! Точно казано.

 

Добавям и следното:

 

Колеги, когато купувате кола я усетете тя ли е Вашата кола или не е (повтарям се с Kembo) ако не Ви допада или компромисите към колата са Ви много и пречат, не я променяйте а просто не я купувайте! Лесно е. перфектни машини няма, особенно както ние Българите искаме: Да е евтина, малко да гори, мнооого да върви и естествено да е с всички екстри и глезотийки но не за сметка на навъртяните километри. ;)

Ако не можете да я поддържате що годе с читави консумативи-не я купувайте. Лесно е. Ако имате друга дилема за кола или друга мечта-купете другата с по-малкото компромиси, без значение марката и модела.

Но да купите кола и след това да правите модификации от рода на:......да стане по-висока, за да не опира по пътя за.........или по-евтина за подръжка като не сменяте редовно нужното, защото много пари било и Ви е скъпо или еди какво си друго.....примери много, просто нямат смисъл да я купувате. Не пренебрегвайте поддръжката на колата!

На света има много марки и модели, за всеки по нещо! Просто потърсете Вашата кола, КАРАЙКИ Я да Ви допадне, въпреки нейните минуси (за Вас минус за друг плюс) :)/>/>/>/>/>/> :plane:/>/>/>/>/>/>

 

Поздрави и късмет в избора!

 

ENJOY YOUR RIDE!

:punk:/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

Редактирано от VTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следното питане:До тук съм гледал общо 8 коли и при 7 от тях забелязвам на мотора от ляво (от към пистовия ремък) на сглобката м/у блока и главата да виси силиконова опашка/нишка/приплеснат силиконов остатък (не знам как да го обясня .... ). Ако ме разбрахте правилно се питам това нормално ли е или означава, че моторът е отварян? Дори един от продавачите ми обясни, че този мотор няма гарнитура м/у главата и блока, а при сглобката им се поставял специален силикон (спомена и някакво име, но не го запомних)?!?!?! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На кой двигател бре колега - бензин , дизел дай повече подробности какво си гледал Публикувано изображение/>/>

Двигател без гарнитура - мнооого съмнителна работа Публикувано изображение/>. Този силикон да не е с космическа технология правен ? Публикувано изображение/>

 

Ако си гледал с К20А двигател ето ти я гарнитурата и то метална http://japancars.ru/...&nplblk=E__1001

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1010

Ето и на1л8 двигателя

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1010

 

http://japancars.ru/...e=catalog/honda

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17555&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20BASE&nplblk=E__4010

Дизел.

 

Ей от тука си ги разгледай всичките http://japancars.ru/...e=catalog/honda

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

На кой двигател бре колега - бензин , дизел дай повече подробности какво си гледал Публикувано изображение/>/>

Двигател без гарнитура - мнооого съмнителна работа Публикувано изображение/>. Този силикон да не е с космическа технология правен ? Публикувано изображение/>

 

Ако си гледал с К20А двигател ето ти я гарнитурата и то метална http://japancars.ru/...&nplblk=E__1001

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1010

Ето и на1л8 двигателя

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1010

 

http://japancars.ru/...e=catalog/honda

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__4010

Дизел.

 

Ей от тука си ги разгледай всичките http://japancars.ru/...e=catalog/honda

 

Колега благодаря за отговора! Определено и аз си мисля, че няма как да стане тази работа без гарнитурата. Мога и да споделя от коя авто-къща ми "споделиха" тази секретна технология. Става дума за 2.2 CDTI. Имам и снимки но не можах да ги кача.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята има такава силиконова опашка, може дори и да има гарнитура пак да слагат някакъв силикон (скоро разглеждах каталога на вюрд и там имаше разни такива силикони)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших търсенето от Акорд да мине на Сивик (1.8 5 врати). Искам двузонов климатроник, но четох, че не всички нива на обурудване го имат (споерд civicinfo го имат само ES и EX, какво е ES?). Също така не можах да намеря разновидностите на салона. Чета вече цяла вечер и моля за помощ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

 

Решил съм да взема 2.2 CDTI сивика. Доколкото разбрах, двигателя и колата са хубави - добра динамика и добър разход на гориво. Проблема е, че като взема кола от БГ автокъщите за 10-11к лв. най-вероятно ще трябва да дам още около 2к за смяна на съединител и евентуално смяна на ангренажната верига (гледах autopower.bg и там веригата беше 120лв - тва не е ли много евтино ?? ).. Та, ако направя тия ремонти може ли да се предположи, че съм готов и вече остават само рутинните смени на масла и филтри (ако не изскочи нещо допълнително де).

 

PS: Гледах някъде, че моделите от 2007 имат DPF датчик (или нещо подобно) дето трябва да се шунтира, че иначе и той е скъп за правене. Тези от 2006 нямат ли?

 

Поздрави!

Редактирано от vanquishhh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От много време се заглеждам по футуристичната форма на Civic-a, а сега обмислям покупка :)Спряла съм се на три автомобила по обяви в mobile.bg, за които искам да помоля за вашето мнение.Ясно, че по снимки нищо не може да се каже, но ще се радвам на съветите ви.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401705264743697&f1=details&slink=6ouaeehttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392131269302301&f1=details&slink=6ouaeehttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398456233531841&f1=details&slink=6ouaeeБлагодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- няма много добра видимост назад(решението е парктроник/камера)

- няма автоматично прибиране на прозорците при заключване

- няма USB или Iphone вход(може да се добави)

- няма автоматични дневни светлини(могат да се добавят)

 

а и за 150-200 лв толкова много глезотийки може да и набавиш(камера за задно, DRL, опция "изпрати ме до вкъщи", прибиране на огледалата и покрива при заключване на автомобила и т.н. модоли колкото щеш). 

 

От скоро имам Сивик 8ма генерация с навигация и панорамен покрив. Може ли малко повече инфо за тези "екстри"? Линкове във и изън форума, etc. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой от вас да е оглеждал тази кола 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392131269302301&slink=6ouaee

 

Зачудил съм се да сменям Джаза със Сивик и ми се иска да е пак бензинова, но автоматик и съм се спрял на този вариант Сивик 1,8 Авт... 

Няма голямо предлагане на такъв вариант, затова се чудя на тази горе от линка, но като гледам май е от доста време там и вероятно нещо не е наред, за да стои толкова време....!? Или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся, понеже тука дизела е бая оплют от към издръжливост и цени за поддръжка (за което и аз из форума помагам), ще е добре да се вмъкне, че за коли след 2006та година, двигателя е обновения N22A2 и там повечето проблеми не съществуват. Та няколко корекции:

1) Преди 2006та за 150-200к, съединителя се износва и почва да приплъзва. Ако се остави да приплъзва дълго време, маховика се разбива. Комплекта е 1100лв, а не "хиляди". И се сменя срещу 200лв. При N22A2 обаче почти няма оплаквания (може да играе фактор и това, че кутията е с повече и по-къси предавки, заради което системата не се товари толкова и износването се отлага).

2) Веригата е консуматив, който се износва за 200к км, ако маслото не е сменяно често (10-12к км) или е сипвано масло по-"дебело" от 0W30. Това НЕ важи за двигателя след 2006та - там няма информация за износена верига. Според слухове на запад, изкарват по 500-700 хиляди км.

3) Civic е по-лек от Акорд. Горните цифри важат в пълна сила за Акорд, при Civic може да има повече живот в компонентите, под условие, че към Civic пък имат афинитет по-млади и агресивни шофьори.

4) Не е редно дизела да се сравнява с 1.4, че и 1.8 бензин. Който е карал ТОЗИ дизел, знае за какво става дума. Удоволствието от високият въртящ момент е невероятно, а двигателя мърка по-тихо от колкото бензини на други марки :) Отделно, че за 400лв му правиш един remap с ECU firmware на PremierTuning или Celtic, с изключване на EGR клапана и тая кола стъпва на 180кс, 400NM и почти никакъв turbo-lag.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като някой, който е на път да закупва подобен Сивик и който изключва от търсенията си дизеловите варианти заради съветите и прочетеното дотук, това трябва ли да значи, че реално не всички неща, които са описани са така? Едно от нещата, които явно аз пропускам е защо говорим за 8ма генерация и за тези му проблеми(при дизела) и в същото време сега казваме, че след 2006-та това не е точно така. Сивик 8-ма генерация има ли преди 2006-та т.е. има ли подобен Сивик, който не е с N22A2 от 8ма генерация и е афектиран от всички тези неща, които са написани по - назад и в други теми?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам 8ген. сивик 2,2 ctdi ,имам следния проблем ......изгубих управление на десния прозорец от двата бутона и от дясно и от ляво..ходих на ел. майстор тества всичко за него беше от бутона<незнам как след като не искаше и от шофьорския бутон да се отваря> от там отидох в хонда сервиза във Варна колата стоя цял ден и накрая ми казаха от копчето е купих копче и познай  НЕ беше от копчето после ми изчезна тока в запалката...след това ми се появи на екрана иконата за проблем в двигателя?!?!?! на тест показва грешка която не съществува при тази кола а е проблем при сивик 96г. бензинов мотор НИЩО общо с моята кола!!!!  Най накрая намерих човек който си писа с хора от англия и те му казаха че проблема е най вероятно в компютъра на колата грешка в в токовете ...незнам точно какъв ...И ? ВЪПРОСА МИ Е КЪДЕ СЕ НАМИРА КОМПЮТЪРА НА СИВИК 8 генерация... А също така ако някой има мнение нека ми помогне БЛАГОДАРЯ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам 8ген. сивик 2,2 ctdi ,имам следния проблем ......изгубих управление на десния прозорец от двата бутона и от дясно и от ляво..ходих на ел. майстор тества всичко за него беше от бутона<незнам как след като не искаше и от шофьорския бутон да се отваря> от там отидох в хонда сервиза във Варна колата стоя цял ден и накрая ми казаха от копчето е купих копче и познай  НЕ беше от копчето после ми изчезна тока в запалката...след това ми се появи на екрана иконата за проблем в двигателя?!?!?! на тест показва грешка която не съществува при тази кола а е проблем при сивик 96г. бензинов мотор НИЩО общо с моята кола!!!!  Най накрая намерих човек който си писа с хора от англия и те му казаха че проблема е най вероятно в компютъра на колата грешка в в токовете ...незнам точно какъв ...И ? ВЪПРОСА МИ Е КЪДЕ СЕ НАМИРА КОМПЮТЪРА НА СИВИК 8 генерация... А също така ако някой има мнение нека ми помогне БЛАГОДАРЯ !!!

Ами виж евентуално долу на пода, под жабката в дясно, има една кора коята се маха (не кората на поленовия филтър, ами един вид до десния крак). Но може и да греша и там да е EPS unit.

Редактирано от MFG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17493,17494,17495&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT%20%20%20%20%20%20DPF&nplblk=B__1300

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17493,17494,17495&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT%20%20%20%20%20%20DPF&nplblk=B__1301

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17493,17494,17495&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT%20%20%20%20%20%20DPF&nplblk=B__1301

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17493,17494,17495&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT%20%20%20%20%20%20DPF&nplblk=B__1310

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17493,17494,17495&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT%20%20%20%20%20%20DPF&nplblk=B__1311

 

 

Не знам в кой точно блок ти е управлението на стъклата ....

Първо си намери електрическа схема на твоята кола....поле виж аджеба от къде е управлението на прозорците и тока на запалката - според мен не би трябвало да имат нещо общо.

Също си провери токовете , главното реле - всяка Хонда го има и твоята трябва да има и кабелите на акумулатора и плюса и минуса и си измери напрежението в колата вътре и вън ....Въобще работа за електричар който е запознат с Хонда.

Не се хвърляй на дълбоко с компютрите от началото ако не си направил тези неща....а и диагноза компютър е неточно понятие !

Също може да имаш слаба връзка някъде ....

 

 

При една по стара Хонда имаше проблем с централното - работеше когато си пожелае, естествено че диагнозата беше скапана електроника на колата ..... щото никой не се хвана да провери всичко както си му е реда, а всеки си прави некви тестове уж и много разбират и от Хонда - Бултрако много рабират :tongue1: ....и всичките  искаха да и слагат ново централно, обаче след като намерих читави момчета и разнищиха нещата се оказа проблема в един тъп трансмитер с 3 кабелчета в малка кибритена кутйка на дистанционното и за 10 лв от Моргата нещата се оправиха за 5 минути ! :yes:

 

Коя грешка ти показа и как и с какъв тестер ? Това за грешката е много съмнително !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам 8ген. сивик 2,2 ctdi ,имам следния проблем ......изгубих управление на десния прозорец от двата бутона и от дясно и от ляво..ходих на ел. майстор тества всичко за него беше от бутона<незнам как след като не искаше и от шофьорския бутон да се отваря> от там отидох в хонда сервиза във Варна колата стоя цял ден и накрая ми казаха от копчето е купих копче и познай  НЕ беше от копчето после ми изчезна тока в запалката...след това ми се появи на екрана иконата за проблем в двигателя?!?!?! на тест показва грешка която не съществува при тази кола а е проблем при сивик 96г. бензинов мотор НИЩО общо с моята кола!!!!  Най накрая намерих човек който си писа с хора от англия и те му казаха че проблема е най вероятно в компютъра на колата грешка в в токовете ...незнам точно какъв ...И ? ВЪПРОСА МИ Е КЪДЕ СЕ НАМИРА КОМПЮТЪРА НА СИВИК 8 генерация... А също така ако някой има мнение нека ми помогне БЛАГОДАРЯ !!!

Пробвай с нов акумулатор преди да стигнеш до разни там компютри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора ми е на 3-4 месеца и е от преди да го сменя проблема ....не е това за съжаление ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...