Jump to content
ivan_m

CR-V 2.0 2WD Elegance

Recommended Posts

Май всички наредихме гумите вече, обаче при мен възникна нов проблем - търся си качествени мокетни стелки за колата. От Бултрако си бях купил от "евтините" за по 123 лв. / комплекта и вече заприличаха на войнишки партенки. За зимата си имам гумени, но не мога да намеря качествени мокетни стелки за този модел. Някой знае ли откъде мога да намеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също взех евтините, но за година и половина не са мръднали. Има и по-луксозен оригинален вариант, но освен, че изглежда по-добре, не знам дали е и по-здрав.

Мой приятел си поръча да му изработят в някаква фирма в София преди близо година, ще го питам къде.

Иначе и в магазини Карпетмакс имат подобна услуга: харесваш си мокет, има такива за коли, копираш оригиналните и те ти ги обкантват на шевна машина. Аз така си направих за багажника и за сега съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се закръглиха 30000 км пробег за 1 година и 8 месеца.

Като равносметка: 7.3 л/100 км разход на бензин, една смяна на масло на 20000км и никакви други влизания в "бокса"!

Единствения проблем, който ме дразни понякога е една много лека вибрация при затваряне на задните врати. Тъй като трябва да е тихо за да се чуе, в движение липсва, а и по-рядко се ползват задните врати, не ми се иска да ги ровят в сервиза!

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много малък тоя разход , на мен дизела ми дава 2-3 литра отгоре, какво ти е основното каране колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички наредихме гумите вече, обаче при мен възникна нов проблем - търся си качествени мокетни стелки за колата. От Бултрако си бях купил от "евтините" за по 123 лв. / комплекта и вече заприличаха на войнишки партенки. За зимата си имам гумени, но не мога да намеря качествени мокетни стелки за този модел. Някой знае ли откъде мога да намеря?

 

Новите ми стелки пристигнаха. :whistle:

Ето така изглеждат: http://www.petex.net/detail.php?wg=1&uwg=10&qual=114 

100лв.

Нищо общо с тези от Бултрако.

Ако някой се интересува мога да пратя контактите на доставчика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ежедневно имам 11км до офиса и толкова обратно. Ако не обикалям из Пловдив това е около 7/100, ако обикалям се вдига до 8-8.5. Максимално съм стигал 9-9.5 при много градско /и то със чакане по светофари/ и със зимни гуми, но това е рядко. В момента ми показва 7.9, но ако направя 150-200 км извънградско, ще слезне на 7.3-7.5. Това е обаче с умерено каране, без "газ-спирачки". За сравнение при същото каране имах 8.8/100 на Акорда, който също е 155 к.с. но е автомат и няма "старт-стоп":

http://www.carspending.com/bg/profiles/imihaylov

 

Колкото до стелките, моите още държат! Тези, които си поръчал, изглеждат доста добре, дано и изкарват повече. Кой вариант си поръчал, защото на линка не излиза?

В Пловдив има един магазин, който предлага продукти на Петекс, но не съм ги разглеждал. За нашия модел има наличен само един модел:

http://autopro.bg/Moketeni-stelki-za-Honda-Cr-v-11-2012-3-chasti

Определено ще мина да ги видя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се чудих, понеже всички модели ми изглеждаха добри и накрая избрах "Comet" цвят графит. Определено изглеждат много добре и са с монтирани оригинални отвори за "Хонда". Поръчах ги през http://www.tuningstore.bg - рядко коректни хора, препоръчвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След три години каране на ЦР-В-то, най-после разбрах защо на някои хора задната седалка им стои малко изправена! Тя имала две степени!

То го пишело и в ръководството, но кой да чете :)

От самото начало се чудех, защо има 3-4 см разстояние между кутията на щората и задните седалки! Е, вече няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па то е така още от 1995-а, с първото CR-V. На него, ако преместиш предните седалки напред, и бутнеш всички облегалки назад става легло персон и половина ;) А ако преместиш само левите седалки напред (нали съм англичанче), и им бутнеш облегалките назад, може да си возиш нещица към 2.40 дълги.

На 2-ра ген. задните облегалки са на 7 степени.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За старите версии знам! Когато купувах ЦР-В-то коментирахме, че на 3-та генерация задните седалки се местят на релси, а на 4-та са фиксирани. От там ми е останало, че няма регулиране и изобщо не съм проверявал за облегалката!

На един тестдрайв на фейслифта на 4-та, колегата ми забеляза, че задните седалки са с по-добър наклон от на моята и тогава видях, че между седалките и щората няма разстояние, но реших, че са го модифицирали, за да е по удобно.

Както се казва, човек се учи до като е жив!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Една нова екстра - добавих 8" таблет на таблото:

 

036737984.jpg?r=0
Редактирано от ivan_m
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно е станало, но как стои въпросът с нощуването? Сваляш ли всеки път, прибири ли се това, зада не се вижда, че крадците не спят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че се прибира :)

Но се и накланя: назад и напред!

Два дни го тествах дали се държи стабилно и сега ще пусна тема в Мултимедия за това как е монтирано!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си взех "Екстра сим" от МТЕЛ за таблета и сега имам телефон и интернет в колата! Свързах го с блутут системата, работи перфектно!

Може да се използва и директно за разговор /ако липсва блутут в колата/, но микрофона е от страната на пътника и не съм пробвал как се чува. В домашни условия се представи отлично, звука от колонките е супер /има Долби Атмос/!

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Долби Атмос не ти ли трябва многоканален усилвател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука така пише:

http://shop.lenovo.com/bg/bg/tablets/lenovo/yoga/yoga-tab-3-8/index.html

 

То е като при телефоните с Долби :)

Но звука наистина е добър за такива високоговорителчета! На слушалки също е много добре!

Не съм пробвал само да стрийвам музика по блутута, но и това ще стане тия дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4 години експлоатация:

post-1251-0-71256100-1489241272_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, доволен ли си от колата? Аз си поръчах такава, но още чакам да ми я произведат. :)

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой модел и двигател си поръчал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно новия, щом чака да му го произведат. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Старият - 2,0. 155 коня, елеганс, с нави.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето впечатления от колата съм ги описал в темата. Много съм доволен от двигателя, за мойто каране е перфектен! Липсват ми само автоматични скорости, но действам по въпроса! Смятам да я заменям с фейслифтова, но първо трябва да я продам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето впечатления от колата съм ги описал в темата. Много съм доволен от двигателя, за мойто каране е перфектен! Липсват ми само автоматични скорости, но действам по въпроса! Смятам да я заменям с фейслифтова, но първо трябва да я продам!

Задното  не ти липсва малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тази зима за сефте почувствах липсата на 4х4.  :)

Имам една стръмна улица да изкачвам на път за в къщи. До сега съм бил с коли само с предно и там съм нямал проблем, защото винаги съм бил с хубави зимни гуми /,а 3 зими и с всесезонни Вектори/. Тази зима висях 45 минути и се чудих какво става, че не мога да се кача! Естествено ми мина и мисълта, че е трябвало да взема 4х4! По едно време, една лампичка ми светна в главата и се сетих, че трябва да изключа VSA.  :) След което се качих от първия опит!

Е, трябваше да обяснявам на зяпачите, които се чудеха как джип не може да се качи, че всъщност е само с предно, но съм свикнал!

Иначе, в ежедневното ми каране, никога не съм усещал липсата на 4х4! Аз карам спокойно и плавно, и не намирам разлика с колите с предно, които съм имал, освен височината !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си заложил на хубави зимни гуми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още за първата зима 2013/14 сложих Goodyear ULTRA GRIP SUV+.

Вярно, че това е четвърти сезон, но гумите не са износени изобщо! Явно стареенето оказва влияние! А преди да взема ЦРВ-то, с Акорда 7 2.0 автомат и всесезонни Goodyear Vector 4seasons SUV, три зими не съм имал този проблем и не помня да съм изключвал VSA! Преди това с Акорд 6 и зимни Nokian, също нямах проблеми !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е ценна статистика ,която си събрал. За съжаление всичките ми Хонди са 4х4 и не мога да дам препоръки за нещо различно от Континентал и Пирели, но за ташак, като заваля снега , не сложих зимните гуми на ЦРВ-то и карах с летните. Исках да видя възможностите му, като за първа зима с него и останах очарован. След това, със зимните , не съм забелязал да се включва задното при нормална всекидневна употреба. За това те закачам  по темата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста се чудех дали да не изчакам новият модел, но като видях моторите, с които ще се предлага, се отказах. Исках да е бензинов, а фейслифта ще има само 1,5 Турбо. Имах 5 години Астра 1,4 Турбо и определено кубиците не може да ги замениш с нищо друго. Иначе, моята също ще дойде с Good Year.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астрата е друга бира. Има няма 130-40 коня. Хондата е близо 200. А колкото до стария мотор, аз веднага бих го взел заради това, че е много качествен и сполучлив и най-верояно и цената му в момента е повече от добра. Но е слаб за килограмите на ЦРВ.

Колкото до новата, като сметнеме и CVT кутията, динамиката й би трябвало да е доста задоволителна. Кубатурата не е проблем. А45AMG го доказва наред с Type R.

Предполагам обаче, че цената й ще е над 80К, ако я искаш с 4x4 и тук там някоя друга екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се обади дилъра, Хондата е тук. След около седмица ще мога да я взема. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Редактирано от seisivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу Пу Пу... много е грозна!!!:)

Със здраве да си я караш и само хубави моменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш колицата, поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Както предполагах, поръчал си от модифицираните Елеганси! С лайсни на покрива, затъмнени стъкла и т.н.

Опиши какви са допълнителните за Елеганс екстри, с които я доставиха!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да елеганска е. Иначе е със стандартните екстри, камера за паркиране, парктроник, затъмнени стъкла отзад, отопление на седалките, ел. огледала, автоматични фарове с лед фарове за през деня и т н. Допълнително и сложих Хонда Конект Нави. Излезна ми доста изгодно според мен. Аз живея в Германия и я купих тук, излезна ми към 23x евро с регистрацията. Чакам да я регистрират и на 8.5 е предаването. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тая цена е ясно, че е с ръчни скорости. А 4х4 ли е или като моята - само с предно?

Иначе лайсните на покрива, затъмнените стъкла и джантите не са в стандартното оборудване на Елеганс, а са бонус!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 4х4, не ми трябва тук, защото почти не вали сняг. Колата я взех по-скоро като голямо комби, не като джип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...