Jump to content
ivan_m

CR-V 2.0 2WD Elegance

Recommended Posts

СтанА ми интересно.

Има ли статистика, колко издържа стартера и най-вече зъбния венец на маховииа с тази система.

Питам, защото съм виждал Рено, още в гаранция, не помня на колко мили, венеца беше за смяна, яко изпилени зъби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, нещо се бъгна, дублира ми поста.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето първо ЦРВ, за което пуснах и тази тема през 2013 беше със старт/стоп. За 4 години и половина каране системата не ми е създавала никакви проблеми. Последната зима започна да дава от време на време  съобщение за акумулатора, особено като ми се събере повече градско и два пъти го зареждах на зареждачка. Колата си палеше без проблем, даже не се усещаше забавяне за стартера, но явно има алгоритъм за проверка на батерията и като не отговаря на зададеното, изключваше старт/стопа.

Колкото до стартера, не съм чул някой да е имал проблеми, или да има бюлетин, а често съм разговарял в Бултрако Пловдив относно ЦРВ 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси добре мислиш.   Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така.

От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Имахме два Сивик 9 с такава система. Първото нещо, което правех, след запалване на колата беше да натисна бутончето за деактивиране на системата. 

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои спомени, тъй като тогава проверявах цена на оригинален акумулатор в Бултрако, беше под 400 лева. По същото време мой приятел си купи подобен (за старт/стоп) от Ситроен, беше над 100 лева по-скъп.

Старт/стоп системата на моменти е много досадна, и аз съм я изключвал понякога. На Субару-то е направена по-умно, според натиска на педала на спирачката можеш да не я задействаш, можеш да натиснеш повече и двигателя да спре. Така избирам на светофарите според времето на таймерите кога да я ползвам.

Дано да го направят и Хонда за новите модели, макар че всичко ще стане скоро хибрид или ел и това ще е отживелица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази старт-стоп е с изцяло екологична насоченост и спестеното от гориво заминава за ремонти, да не говорим колко струва един акумулатор. 

Ставал съм свидител на подобни системи на пешеходни пътеки, още не е спрял и двигателя вече е изгаснал, аз такова нещо не бих си взел. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Митко Йотов написа:

Краси добре мислиш.   Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така.

От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола.

Здравейте , не знам какви са тия акумолатори по 700 лв , аз миналата година смених моя на  112к  километра и  7 години експлоатация  със бош 5 серия за 240  лв . Сега 10 месеца по -късно съм на  139к километра  и нямам никави дертове със старт стоп системата работи си нормално. Много рядко я изключвам само в много тегави задръствания.  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не знаех, че батериите за старт/стоп система са специални. Хвърлих едно око в гугл и се оказа, че батерийте трябва да са тип EFB или AGM.

В този ред на мисли и аз

Преди 1 час, Prodi написа:

не знам какви са тия акумолатори по 700 лв

 

По нашите географски ширини цените са в пъти по-ниски.

 

@Prodi , дефинирай

Преди 1 час, Prodi написа:

много тегави задръствания.  

 

Ако това означава да се влачиш с пешеходна скорост, системата на Сивик 9 се деактивираше сама.

За да работи системата трябва да си развил определена скорост (забравил съм точно колко) след първото спиране и автоматично гасене/стартиране на двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пример с акумулаторите мога да дам бол, но ще оспамим темата а не бива.

И да Краси, акумулаторите не са стандартните а са специално разработени за тази система но това е най малкият проблем.

Едно задръстване, от светофар до светофар да препали мотора двайсетина пъти, и да казват производителите какво инженерно чудо са сътворили, ме не не са и чак такива балъци не сме.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да съм по-точен, тъй като старт/стопа на практика работи основно при градско каране /не съм попадал в задръствания по магистрали и др./, проверих в Carspending как са разпределени тези 6550 км. Градското се оказа почти 3400 км. Като преизчисля разхода, вече става 0.484 л/100 км.

Тоест системата спестява почти половин литър на 100км градско.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...