Manov 0 #1 Публикувано 16 Март, 2013 Здравейте колеги,Имам "Хонда Сивик" 1998г. с газов инжекцион "Заволи". От скоро му трябва доста време да превключи от бензин на газ, и сега окончателно отказа. На бензин работи идеално, но не превключва на газ. Къде мога да направя ремонт в София, газовата е слагана в Пловдив? На кутията на компа пише "SEC" , в кой сервиз могат да ми помогнат?Поздрави,Асен Манов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #2 Отговорено 17 Март, 2013 Принципно при всеки себеуважаващ се газаджия ( тоест да има програми и кабели за повече газови ) Филтри сменял ли си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manov 0 #3 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Да, и двата филтъра са сменяни, като от сервиза ми казаха,че се сменят на всеки 10 000 км. Наближава смяната им принципно, но до сега такъв проблем не беше правила. Редактирано 18 Март, 2013 от MIYAMOTO ЦИТАТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 18 Март, 2013 (Редактирано) Не е от филтъра . Няма общо той с превключването , освен , ако е задръстен и вече при натоварване пада налягането и връща колата на бензин . Да е пищяла за грешки газовата ? И най - важното - как е температурата на мотора ? В смисъл качва ли си я нормално ? Това и е основния критерий . Ако си заминава термостата почва да обръща по - късно , защото газовата иска температура , а като я няма не обръща ... Ако всичко това си е наред - ходи на газаджия да я закачи и да види . :cool:/> Редактирано 18 Март, 2013 от MIYAMOTO ЦИТАТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #5 Отговорено 18 Март, 2013 филтри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #6 Отговорено 18 Март, 2013 При мен имах проблем още след монтажа с температурния датчик и си прехвърляше на бензин когато си иска но след смяна всичко беше 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manov 0 #7 Отговорено 18 Март, 2013 Не е от филтъра . Няма общо той с превключването , освен , ако е задръстен и вече при натоварване пада налягането и връща колата на бензин . Да е пищяла за грешки газовата ? И най - важното - как е температурата на мотора ? В смисъл качва ли си я нормално ? Това и е основния критерий . Ако си заминава термостата почва да обръща по - късно , защото газовата иска температура , а като я няма не обръща ... Ако всичко това си е наред - ходи на газаджия да я закачи и да види . /> Загрява нормално, според мен. Бавно си качва температурата, стига си до определеното ниво. Принципно до това време газовата е включила вече. Но сега само си свети, все едно чака да загрее колата, колата си загрява постепенно, но ГИ си стои на това ниво-мига си само и това е. Принципно са за смяна филтрите вече, но дали е възможно да откаже да включи изобщо? Ако знаете някой добър сервиз в София, моля, кажете, да ида да оправим работата. Другия вариант е да ходя в Пловдив, където си е монтитан ГИ. А възможно ли е да е от дюзите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #8 Отговорено 19 Март, 2013 Не е от филтъра . Няма общо той с превключването , освен , ако е задръстен и вече при натоварване пада налягането и връща колата на бензин . Да е пищяла за грешки газовата ? И най - важното - как е температурата на мотора ? В смисъл качва ли си я нормално ? Това и е основния критерий . Ако си заминава термостата почва да обръща по - късно , защото газовата иска температура , а като я няма не обръща ... Ако всичко това си е наред - ходи на газаджия да я закачи и да види . /> Загрява нормално, според мен. Бавно си качва температурата, стига си до определеното ниво. Принципно до това време газовата е включила вече. Но сега само си свети, все едно чака да загрее колата, колата си загрява постепенно, но ГИ си стои на това ниво-мига си само и това е. Принципно са за смяна филтрите вече, но дали е възможно да откаже да включи изобщо? Ако знаете някой добър сервиз в София, моля, кажете, да ида да оправим работата. Другия вариант е да ходя в Пловдив, където си е монтитан ГИ. А възможно ли е да е от дюзите? Здравей колега! Има едно момче от София, Наско се казва, което има сервизче близо до Орион. Препоръчаха ми го или от този фрум или от офроуд форума. Аз си слагах при него ГИ и за сега съм доволен. Ако искажш ми пиши на пощата да ти дам телефона, да се чуете и сам да си прецениш какво да правиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 19 Март, 2013 Темп. датчик залагам аз Вземи го откачи и го закъси, ако превключи диагнозата е ясна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #10 Отговорено 20 Март, 2013 (Редактирано) Ами вземи ги питай тези от Пловдив, кой е дистрибутора за София - ако ти е гаранционна уредба да ходиш в оторизиран или офицялен сервиз , инъче може да ти падне гаранцията.Некъв датчик е може би или некоя слаба връзка. провери си всичките куплунзи на газовата дари са добре включени />/> Е тука погледна ли ? http://www.zavoli.bg...E%D0%BB%D0%B8_s Ако е гаранционна трябва да ти я погледнат безплатно в оторизираните сервизи по принцип /> До температурния датчик стига ли топлина т.е. като загрее колата има ли достатъчно антифриз ? На аварийно палене на газ т.е. без да е загряла пали ли на студен двигател ? т.е. ще трябва да задържиш копчето на Ги след подаване на контакт за да можеш да запалиш директно на газ . Редактирано 20 Март, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #11 Отговорено 20 Март, 2013 И аз мисля, че е нещо с температурата, датчик, т.н. А когато е работила на газ случвало ли ти се е да минава сама на бензин? Мойта примерно беше натрупала някаква грешка и човека ми каза, че има някаква защита от свръх налягане през изпаритела. Освен, това сама преминаваше понякога на бензин, работеше понякога само на бензин и не можеше да мине на газ.... При теб явно е друг случая, но пробвай като загрее малко да я угасиш и да пробваш принудително, както каза колегата по-горе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manov 0 #12 Отговорено 23 Март, 2013 Ами вземи ги питай тези от Пловдив, кой е дистрибутора за София - ако ти е гаранционна уредба да ходиш в оторизиран или офицялен сервиз , инъче може да ти падне гаранцията.Некъв датчик е може би или некоя слаба връзка. провери си всичките куплунзи на газовата дари са добре включени />/> Е тука погледна ли ? http://www.zavoli.bg...E%D0%BB%D0%B8_s Ако е гаранционна трябва да ти я погледнат безплатно в оторизираните сервизи по принцип /> До температурния датчик стига ли топлина т.е. като загрее колата има ли достатъчно антифриз ? На аварийно палене на газ т.е. без да е загряла пали ли на студен двигател ? т.е. ще трябва да задържиш копчето на Ги след подаване на контакт за да можеш да запалиш директно на газ . Не е вече в гаранция със сигурност, слагана е преди 5 години. Как да разбера има ли достатъчно антифриз, проверявам казанчето редовно, пълно е на макс, проверявам, че преди време имах проблем с водната помпа. На аварийно палене не съм пробвал, не знаех, че има такава възможност. Пали на бензин и като загрее минава автоматично на газ. Ще пробвам така да запаля. Мерси за сайта, ще ида да видя сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manov 0 #13 Отговорено 23 Март, 2013 Ами вземи ги питай тези от Пловдив, кой е дистрибутора за София - ако ти е гаранционна уредба да ходиш в оторизиран или офицялен сервиз , инъче може да ти падне гаранцията.Некъв датчик е може би или некоя слаба връзка. провери си всичките куплунзи на газовата дари са добре включени />/> Е тука погледна ли ? http://www.zavoli.bg...E%D0%BB%D0%B8_s Ако е гаранционна трябва да ти я погледнат безплатно в оторизираните сервизи по принцип /> До температурния датчик стига ли топлина т.е. като загрее колата има ли достатъчно антифриз ? На аварийно палене на газ т.е. без да е загряла пали ли на студен двигател ? т.е. ще трябва да задържиш копчето на Ги след подаване на контакт за да можеш да запалиш директно на газ . Не е вече в гаранция със сигурност, слагана е преди 5 години. Как да разбера има ли достатъчно антифриз, проверявам казанчето редовно, пълно е на макс, проверявам, че преди време имах проблем с водната помпа. На аварийно палене не съм пробвал, не знаех, че има такава възможност. Пали на бензин и като загрее минава автоматично на газ. Ще пробвам така да запаля. Мерси за сайта, ще ида да видя сервиза. Преди малко пробвах аварийното палене, включва газта и после веднага пак обръща на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #14 Отговорено 24 Март, 2013 Ясно.Антифриза правилно го проверяваш, но все пак виж когато колата е загряла дали изпарителя е топъл т.е. стига ли антифриз до там. Също обърни внимание на парното си - духа ли достатъчно топло и как ти е върдан изпарителя последователно на праното или успоредно с тройници.Щом от газ сама минава на бензин не е добре нещо положението - филтъра за газ сменял ли си го скоро ?Би трябвало когато е студена при аварийно палене на газ да си запали и да остане после да си работи на газ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manov 0 #15 Отговорено 26 Март, 2013 Ясно.Антифриза правилно го проверяваш, но все пак виж когато колата е загряла дали изпарителя е топъл т.е. стига ли антифриз до там. Също обърни внимание на парното си - духа ли достатъчно топло и как ти е върдан изпарителя последователно на праното или успоредно с тройници.Щом от газ сама минава на бензин не е добре нещо положението - филтъра за газ сменял ли си го скоро ?Би трябвало когато е студена при аварийно палене на газ да си запали и да остане после да си работи на газ .Изпарителя е свързан с четири успоредни маркуча, като загрее колата е топъл. Филтрите и двата са за смяна принципно, направиха си 10 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 26 Март, 2013 Ако нещо не се получава прочети пак пост 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mironov 0 #17 Отговорено 28 Март, 2013 Аз пък бих заложил на сензор за налягане или затлачена газова рейка (ако сензора е на нея). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове