bobi1 1 #1 Публикувано 23 Януари, 2013 От около месец се случва лампата на ръчната спирачка да светне в движение за около 4-5 сек. По принцип не ползвам ръчна. Когато паркирам, оставям колата на скорост. Пробвах ръчната - ОК е. Направих чек на комп-а и излязоха грешки 54 и 61, които са съответно CKF - crank fluctuation sensor и Primary oxygen sensor. Едната доколкото разбрах е свързана с ламбда сондата, а другата с ремъка, т.е. нищо общо с ръчната. Колата е Сивик купе 96г. 1.6 VTEC 16v, двигателя е D16Y8. Някой срещал ли е подобен проблем? Защо така свети тая лампа и какъв може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 24 Януари, 2013 Проблема може да е ниско ниво на спирачна течност в казанчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi1 1 #3 Отговорено 25 Януари, 2013 Проблема може да е ниско ниво на спирачна течност в казанчето.Над минимума е (малко трудно се виждат там разделенията MIN и МАX), а и нямам проблем със спирачката. Тази течност не съм я пипал откакто имам колата, т.е. 55 000 км/ 5 год. Сменя ли се, долива ли се, каква е процедурата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 25 Януари, 2013 Принципно на 2г се сменява течността , но в България това не го правят масово . Тази лампа свети при малко спирачна течност конкретно в случая . На минимума и като влезеш в завой или от дупка се климне и датчика отчита .Смени я направо и я допълни до горе . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 26 Януари, 2013 В ОФФ форума често се обсъжда такъв проблем с тая лампа, макар че аз не мисля че е проблем а е време за смяна на течноста, защото въпреки че си е на ниво тая лампа примерно като поседи колата повече светка, и като я покараш малко изгасва. Понеже не съм свикнал да почвам да търся проблема от наи лесното винаги си мисля че в основата се крие нещо по сериозно и умно замислено. А ето и каква ми е логиката да оправдая светкането на лампата. Един колега беше сигурен че като си бил измил цедката на казанчето лампата вече немало да светка, да ама аз му казах че само времено е решил проблема и течноста му е за смяна. Тая цедка според мен не е сложена там да играе роля на филтър (като сипвате чисто новата си течност от шишенцето ням аот къде да има боклуци че да трябва да се прецеждат) а е сложена да лови вода в нея , по точно конденз, с времето конденза в спирачната течност достига високи нива, съответно плътноста на течноста се влошава от там пък поплавъка вече лесно потъва в нея и хоп лампата казва че е време за смяна. Ако това нещо е така, то то е гениално измислено Начин да ти подскаже че няма как с една течност да караш цял живот и че състоянието и е вече е заплашително лошо, знаете какво може да се случи при по интензивно натоварване на спирачки и кофти течност с много конденз в нея-завиране и оставане без спирачки Така че и аз съм намислил смяна, въпроса е: дали да я сменя мързеливата, само тая дето е в казанчето пък тя като се омеши колкото толкова. Или да взема и да поизсмуча малко от всяко едно колело. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #6 Отговорено 28 Януари, 2013 Моята Д15ска като я взех ми светеше лампичката чат пат, примерно при по остър завой или при "зверско" ускорение :D Като долях течности на всякъде, където имаше нужда лампата огасна.Дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #7 Отговорено 29 Януари, 2013 На мен ми светеше миналата година като беше станал голям студ. Като се пооправи времето и спря да свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 29 Януари, 2013 Е като видя че нивото е на минимума не те ли озари идея че това е проблема. НАй-добре или на средата или малко под макса е да са всички течности даже и бензина в резервоара зимата е препорачително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #9 Отговорено 30 Януари, 2013 Извинявам се предварително ако ще кажа нещо не на място. Тази светлина не е ли като дръпнеш ръчната и да светне на таблото за да не потеглиш с ръчна. Мисля че няма нищо общо с течноста-като дръпнеш ръчната и това просто затваря ел.веригата и лампата светва. Там при ръчната има една букса с кабел и там доста се окислява и замърсява-може да почистиш хубаво и да напръскаш с нещо за по-добър контакт. На моя сивик 5-та въобще не искаше да свети тази крушка когато дръпнеш ръчна и аз направих това което ти казвам и после всичко беше 6. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #10 Отговорено 30 Януари, 2013 Казанчето със спирачна течност има поплавък и контакт, който също затваря веригата и светва същата лампа - тази за дръпната ръчна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 3 #11 Отговорено 10 Февруари, 2013 Аз имах същия проблем. Хонда Сивик д15з8. Спирачната ми течност бе сменена и в норми така че не бе от нея. Оказа се че преден десен спирачен апарат ми е задържал. След смяна на маркуча за спирачна течност към апарата задържането изчезна. След което забелязах че и лампата за ръчната ми повече не светна във време на движение. Проблема си го обяснявам че като се натисне спирачката и спирачната течност избута цилиндърчето, а всъщото време задържа, бавно отпуска и по късно се връща спирачната течност през това време датчика за нивото в казанчето отчита и от там светва лампата. При мен бе от това. Не се ангажирай с това мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове