Jump to content
vessos

Покупка на ЦРВ 2-генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги ,насочил съм се към покупка на Хонда ЦРВ 2 генерация 2004 година ,2,0 i-VTEC .Колата е на 170 000 смея да твърдя реални километри ,не е от автокъща а от частно лице .https://plus.google.com/photos/114795239106511798020/albums/5827705421256242273?authkey=COXpp5jbq6ndsAE това е линк към снимки от колата . Въпросите са ми ,цена от 12 850 лв. не са ли много за тази кола ,колата е с газов инжекцион от 50 000 км ,има ли опасност за клапаните и ако може за какво да гледам преди покупката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя линк дето си дал за нищо не става, кола с газова колкото е добре толкова е и зле :)И да, има опастност за клапаните, питаи го кога последно са регулирани и като ти каже "ма те не се регулират, нали са хидравлични " си вземете довиждане :) Цената не е много зависи състоянието, още повече за регната кола си икономисваш бая кинти и разправии с регистрации. И наи вече чуи как работи мотора, студен и топъл, трябва да мърка като коте без нички почуквания потраквания и прочие, че тея мотори имат навика да износват валове, в следствие на употреба с грешно масло, или пък си е и хроничен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
https://plus.google.com/photos/114795239106511798020/albums/5827705421256242273?authkey=COXpp5jbq6ndsAE - съжалявам колега ,мисля че сега ще се видят снимките. това за валовете дето си го написал ,проблем при всички црв-та ли е ,след определен пробег или просто проблем след употреба на неправилно масло. Клапаните задължително ли се рагулират и на газаовия инжекцион ,аз съм слушал за реглаж ,но само при обикновена газова уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигателите, не е на всяко ЦРВ, и не се знае от какво е, дали от кофти циментация на валовете , дали от податлива на износване циментация поради използване на неподходящо масло, знам ли, никои не може да каже, но и Хонда си признават за проблема. Факт е че не само тук но и по света с газ или без газ колегите се оплакват от износване на валове, интересно е че същия мотор монтиран в Акорд няма никви дертове с вала, но пък моторите на Акура в щатите имат проблем. Бая се бях позачел по тая тема из чуждите форуми и маи моторите за евро версиите нямат проблем :D Явно японеца си го връща на САЩ заради Хирошима :D . За клапаните, стига сте асоциирали газта с реглажа, с газ или без газ японеца си е написал в книгата, на 20 000 проверка, при нужда реглаж. Просто когато е с газ тва нещо е добре да се следи стриктно още повече ако е обикновена АГУ. Та така, даи снимки на тази кола да я видим :)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително провери климатика за да няма изненади след това. Като е затворен капака на двигателя почти не трябва да се чува на бензин, за газ се чува цъкането на инжекторите. Провери дали работи двойното и така. Другото е късмет

Редактирано от crv-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,визуално изглежда добре /доколкото се вижда на снимките/.Не виждам да има обаче ,круиз контрол ,управление на музиката от волана /мулти-волан/ , а също не се вижда, дали има стабилизиращата система и тракшън контрола / VSA / -които са важни!Другото е късмет!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно ,колеги доста изчетох,това което знам е че колата е карана 50 000 км на газ без да са регулирани клапаните,има ли изобщо смисъл да отида да я видя или да не се разкарвам (доста е далеч от мен )до Казанлък.По принцип може ли да се разбере по звука на двигателя дали са износени валовете .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо обръщате толкова внимание на тия клапани, та чак се вманиачавате. На мойта джипка, ако не ме лъжат спомените, на около 90 000 км. отидох на реглаж и не бяха мръднали и милимунда. Относно темата, ще изкажа мнение, че парите на колата даже са подозрително малко, ако е читава аз бих почнал паралъка от 13500-14000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще идваш в Казанлък, се срешнете в Габрово има един Стойно Хондата му викат във всеки сервиз го знаят, да ти огледа двигателя той ще ти каже всичко за колата, да знаеш, моята той я подържа и съм много доволен, само с японски автомобили се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш да мине шипка за да отиде в Габрово при Стоино :) малко му е от Благоевград до Казанлък :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФ, До сега не бях се заглеждал в репутациите на потребителите, но преди седмица видях че има такава и приятно ме зарадва моята (дане прозвучи нескромно хахах) но за мен това е показател че съм бил полезен няко му. Днес случаино гледам спаднала, викам си брех, някъде съм сгафил :) Поразрових се в последните теми в които съм писал и стигнах до тази, и какво виждам - изненада, пост номер 4 е оценен с -1 !!!!!!!! колкото и да го препрочитам не откривам защо може да бъде оценен от някои отрицателно, какво не му хареса, истината за валовете сигурно :) както и да е, и без това до сега съм писал в форума без да се интересувам от репутация, но тук си признавам че ми стана кофти :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко офф, sorry.Слави, за пост N4 и аз се чудя, ама ако пост N11 го напишеш в оффроуд форума, получаваш последно предупреждение, и 10-ина дни си на изпитателен срок. Там репутация не се коментира публично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти Хонда форума с ОФФ ли ще го сравняваш, тука е далеч по демократично място :) а и има кои да реши за наказание спрямо пост 11, аз си нося риска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми чакай и аз да се извиня, с малко офф!Слави за пост 4, ти отговарям веднага, защо са ти цъкнали калинка с лафа- "мойто /нашите/ магаре е най-мъжко" и всеки който се съмнява в "мъжественоста" му /в случая валове и клапани/ бива възнаграден!Свят шарен, мислене различно, фенове всякакви, но признаването на грешки и недостатъци е нещо велико и мъжко - но не за всеки !Виж второто изричение от подписа ми и понеже не оставям приятелите да страдат, цъкам веднага обратното:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, ама Емич мен не ме бърка репутацията, и хич да няма, просто ме зачуди факта що точно на този пост, аи да е на някои спам ОК, ама с пост 4 се опитвам по всякъв начин да обясня на колегата че всичко е на късмет, не е казано точно кои мотор е зле с вала, и пляс на някои не му харесало :) ми гроздето е кисело кво да праим ся :) Аиде стига сме спамили в темата на колегата, че колкото и да е демократично настроен форума си има граници и ще ни се карат :) някои мод ще я позабърше като я види за което ще му благодарим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,мерси за съветите .Сега остава да отида и да я видя и след това или ще се похваля или търсенето продължава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някой колега, който да е пострадал от "скапване" на валовете? Колко може да излезе ремонта в случай, че се появи такъв проблем? И може ли да се разпознае проблема преди покупката на автомобила?

Редактирано от a.aleksandrov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://plus.google.com/photos/114795239106511798020/albums/5827705421256242273?authkey=COXpp5jbq6ndsAE - съжалявам колега ,мисля че сега ще се видят снимките. това за валовете дето си го написал ,проблем при всички црв-та ли е ,след определен пробег или просто проблем след употреба на неправилно масло. Клапаните задължително ли се рагулират и на газаовия инжекцион ,аз съм слушал за реглаж ,но само при обикновена газова уредба.

 

За мен тази кола на първо четене е имало нещо по броните,както и по задна дясна врата,което е по-скоро в рамките на нормалното за карана кола......... :cool:

Иначе и аз сега разбрах за рейтингите и искам да изкажа морална си подкрепа за другарят Слави CR-V ........ :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то след дъжд качулка...Ама по Шваке таквоз ЦР-В струва 10500-11К лв ... в перфектно състояние... тука някакви 13-14К сте писали :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци темата е от януари и колегата отдавна смени търсената марка, а дали е взел нещо е друг въпрос :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително провери климатика за да няма изненади след това. Като е затворен капака на двигателя почти не трябва да се чува на бензин, за газ се чува цъкането на инжекторите. Провери дали работи двойното и така. Другото е късмет

Здравейте! За да не пускам нова тема,колега какво имаш предвид,задължително да се провери климатика.Нещо слабо место ли е или е скъпо обслужването ? Защото вчера гледах една Хонда 2004г но климатроника не духаше студено..Ако нещо съм объркал,мля да ме извините,но това е първо мнеие в този форум : :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително провери климатика за да няма изненади след това. Като е затворен капака на двигателя почти не трябва да се чува на бензин, за газ се чува цъкането на инжекторите. Провери дали работи двойното и така. Другото е късмет

 

Здравейте! За да не пускам нова тема,колега какво имаш предвид,задължително да се провери климатика.Нещо слабо место ли е или е скъпо обслужването ? Защото вчера гледах една Хонда 2004г но климатроника не духаше студено..Ако нещо съм объркал,моля да ме извините,но това е първо мнение в този форум : Публикувано изображение/> Редактирано от excalibur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...