Jump to content
gsmgb

CRV - 1 генерация с газ

Recommended Posts

Здр. интересувам се на колко точно километра трябва да се прави регулаж на клапаните на главата при наличие на газова уредба на CRV.P.S. мненията на майсторите са различни от 10 х. - 20х.км. което е много голям диапазон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20k.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа че на 20к. без регулаж сменях глава, майторът ми препоръча да го правя между 10 и 15к, дали това е добре и какви последствия може да има не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 20к според мен няма как да замине главатв ако е била читава и то само от единреглаж. виж да заминат клапаните по може. ААма за разлика 5-10к цяла глава...... по скоро проблема е бил другаде. иначе не е лошо на 15-20к да се прави реглаж та дри и да не е на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа че на 20к. без регулаж сменях глава, майторът ми препоръча да го правя между 10 и 15к, дали това е добре и какви последствия може да има не знам.

Ти разбра ли точно какво се е скапало на главата ти и дали проблемът е бил от газта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я карам на газ и регулирам на 10к /при всяка смяна на маслото/ за да не ги забравя тези клапани , въпреки , че до сега почти не е имало нужда от корекция .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа че на 20к. без регулаж сменях глава, майторът ми препоръча да го правя между 10 и 15к, дали това е добре и какви последствия може да има не знам.

Всеки месец ако ги правиш клапаните е най-добре 12х50лв= таман един телевизор да купиш на майстора си за коледа. :angry:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май найстина като я гледах старата глава само клапаните бяха натрапени, абе я да питам тя старата глава не може ли да се рецикрира някак, примерно ако има някаква кривинка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може,за около 200 лв един печен фрезист ще ти я направи нова и с 5 коня отгоре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май найстина като я гледах старата глава само клапаните бяха натрапени, абе я да питам тя старата глава не може ли да се рецикрира някак, примерно ако има някаква кривинка.

Носиш главата на сервиз , там я шлайфат (ако има нужда де) и набиват чогунени втулки в леглата на клапаните , препасват ги... и меко казано забравяш за проблема с потъването на клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,50 лв ли струва да ти проверят и при нужда да ти регулират клапаните?На майка ми хондата е на метан и сменям масло на 15 000 км,остават около 200 мили и ще го сменям ще проверя и клапаните.Когато и сложиха метана ги регулирах на 0.20 мм(всички),сега ще видя какво отклонение имат.Ще кажете (чукат)не не чукат,всичко зависи от маслото и от състоянието на мотора.Всички масла са хубави ,стига да са истински.За съжаление тук в БГ нищо не е истинско.

 

Само да отбележа че на 20к. без регулаж сменях глава, майторът ми препоръча да го правя между 10 и 15к, дали това е добре и какви последствия може да има не знам.

 

Всеки месец ако ги правиш клапаните е най-добре 12х50лв= таман един телевизор да купиш на майстора си за коледа. Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хонда двигателите искат ръчно регулиране на клапаните . На всеки 20 хил км. се проверяват хлабините им , без значение на какво караш колата - бензин , газ , метан , водород , сероводород ... Готиното е , че системата е проста и надежна . Лошото е , че вместо да даваш 1 тон пари за хидравлични повдигачи , ако караш по много се занимаваш по - често с колата . А гарнитурата на капака , ако е готина , изкарва по 2 - 3 сваляния , без да се употребява силикон . Та клапаните си имат заводски хлабини , които трябва да се спазват . Ако майстора е решил да ги остави на 0,2 , защото така му харесва - да си го направи , ама на неговата кола .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е имал само една единствена пластина :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...