Jump to content
swartalf

Подмяна на оригиналните седалки в Honda CR-V

Recommended Posts

Привет, отскоро съм собственик на Honda CR-V реколта 1998-ма година, със стария салон. Проблема ми е, че седалките (предните, аз все пак там се кламбичкам) са ми адски, ама наистина адски неудобни. С нищо не съм по-различен от другите хора, само дето преди карах ситроен ксантия, чиито седалки бяха уникално удобни. Та днес седнах в служебното паджеро, чиито седалки ми се видяха по-сгодни от тези на хондата и реших, че е крайно време да сторя нещо по въпроса.

 

Питането ми в случая е - имате ли идея какви други седалки могат да се нагодят в CR-V? Четох из нета, че един младеж беше сложил седалки от акорд (а те изглеждат много удобни) на сивик - беше използвал легена с поставката на сивика и отгоре беше пригодил останалата част от акордовите седалки. Дали е възможно да се направи нещо подобно и на CR-V-то и доколко удобни са седалките на акорд-а?

 

Алтернативен вариант е да си сложа седалки от обновения салон след 1999-та - те по-удобни ли са от първия вариант или са абсолютно същите? Като цяло също ме влече да си сложа кожен салон, но не знам и той самия доколко е удобен... А и лятото май доста ще ми спарва хардуера Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз скоро сивзех такава след 99 и седалките ми се сториха по добри от на старата. май имат повече възможности за регилация на седлото (поне аз така си мисля) и ти препоръчвам да ги тестваш и да си намериш този вариант ако те кефи за да не се вкараш в някоя драма с по сериозни преработки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернативен вариант е да си сложа седалки от обновения салон след 1999-та - те по-удобни ли са от първия вариант или са абсолютно същите? Като цяло също ме влече да си сложа кожен салон, но не знам и той самия доколко е удобен... А и лятото май доста ще ми спарва хардуера Публикувано изображение

 

Шофьорската има и две врътки отстрани за допълнителен реглаж на лумбалната област.....и е много препоръчително да си намериш от модификацията с подлакътници и на двете предни седалки-много е удобно за дълъг път......... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре, какво толкова ви е неудобно? я кажете че аз не намирам някъв дискомфорт че дори и не съм се замислял за други седалки, или до сега не съм седял на истински седалки :D . Та в кво се изразява неудобството ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами основните недостатъци се явяват няколко неща - основата (на която се сяда, тоест хоризонталната част) е твърде къса и плоска - като седнеш и не потъваш хич в нея - по този начин не ти създава никаква опора нито напред, нито настрани. Тоест като спреш по-рязко трябва да подпираш с крака защото имаш усещането, че ще се изхлузиш от седалката. Същото важи и при по-резки завои настрани. Допълнително самата твърдост създава известно неудобство - но да кажем, че това е индивидуално. Същото важи и за облегалката, която е плоска и твърда и също не осигурява подпиране настрани - по завоите имаш усещането, че ще се търкулнеш. За сравнение - карал съм над 1000 километра в един ден с ксантията - от София до Венеция, като слязох и един час по-късно можех да се кача и да продължа без изобщо да ме боли гъзягата :) С Хондата най-далеч съм ходил засега само до Плевен, не чувствах кой знае каква умора но усещах напрежение в краката - явно от подпирането ако и реално да няма опасност да изпадна от седалката. Та така :) Благодаря ви за съветите - ще пробвам салон след промяната на 1-вата фаза и ще видя как ще ми пасне на дупарата. И без това съм намислил да си сложа кожен салон, та ако той е по-удобен ще е суперско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, това за опората от страни си прав, и аз като карам балканско и се кандилкам като гламав, чак ми писва да завивам :) За твърдоста не ми е направила впечатление и че е по къса а аз съм 184, инак верно си е бая хоризонтирана. Абе ще я преживея още некоя годинка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята джипка е 98-ма година и на седалката има ръчка за облегалката и врътка за седалищната част и според мен си е удобна. Колко повече врътки имат дургите и за какво служат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами другите имат и една допълнителна врътка да повдигнеш предната част на седалката, където ти се падат бедрата; плюс това май някои варианти имат и лумбална опора - в ниската част на кръста да "подуят" облегалката, това е доста удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето CRV е 99 година минавам с него по 8 000 км. всеки месец и нямам проблеми със седалките, единствено това че няма подлакътници ми е кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немахте си работа с тая тема, днеска кат я карам и мноо гадно хаха, все едно съм седнал на пеика, от страни нищо ме не подпира, още повече че имам калъфи на предните седалки и дори и малкия релеф на седалките се губи :) Инак и моята е с две врътки и задния краи на седалката може да пропада и да се вдига, и башка за гърба имам такова, ама нямам подлакътници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина са много неудобни тези седалки.И аз съм се замислял за смяна.Имам Хонда Акорд.Там са много удобни седалките.Не знам дали ще станат на ЦРВ.-то.

Редактирано от ranko57

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави и при 2-ра ген. ,са същото дърво /седалките/ !Сменил съм много коли,бусове ,камиони и по-неудобни и изморяващи седалки не съм срещал!Материала , формата и изпълнението - не стават! Точно като пейка са, а аз добавям-като седалките в градския транспорт!И не се впечатлявайте много, от тези страничните облегалки-подлакътници /особенно от тази на шофьорската седалка/- 3-4 пъти ще им се нарадвате и дотам! Иначе тази на пасажерската седалка, изпълнява успешно функцията на ограничител на пасажера който се вози,да не отиде на масичката между двете седалки ,при някой завой:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.колега,ако искаш оригинално да стане си вземи от по новия модел,а ако искаш преправки може да сложиш от всяка хонда стига да ти е удобно...поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.колега,ако искаш оригинално да стане си вземи от по новия модел,а ако искаш преправки може да сложиш от всяка хонда стига да ти е удобно...поздрави

Колега от какво на какво сложи седалка,че твърдиш горното,щото аз имам седалки от 3 модела и всичките са различни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт Сивик англичанка дали стават, гледат ми се убави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаиде де, никои ли няма идея, какво ще се случи със седалки от сивик англичанка, че ми изглеждат много по хубави от наще. Ако не са скъпи що да не си сменя предните две.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай и мери,Малко флекс и 2 заварки и си готов,кат не паснат дупките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си 2, плюшенки бежовки :) за 60 кинта двете, малко да се заперат и ще станат перфе, и понеже времето пак хвана студ ще го поотложа докато се позатопли а до тогава ще си търся от тея другите дет са смесица кожа и плат :) че са и по тъмни нема се личи кат се цапат :) Лошото е че взе изпадат от англиски коли и дясната с многото опции ще е за кеф на пасажера а на мен пак се пада осакатената :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли шофьорската дясна да се сложи отляво и просто врътките за регулиране да се падат откъм масичката? При автоматика е празно там и надали ще е проблем. Иначе за сивишките ще пробвам и аз, но сега съм се снишил до заплата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To може, ама колана ще се падне до вратата :) Него незнам мога ли да го врътна от другата страна, инак врътките не ми пречат де са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си 2, плюшенки бежовки Публикувано изображение за 60 кинта двете, малко да се заперат и ще станат перфе, и понеже времето пак хвана студ ще го поотложа докато се позатопли а до тогава ще си търся от тея другите дет са смесица кожа и плат Публикувано изображение че са и по тъмни нема се личи кат се цапат Публикувано изображение Лошото е че взе изпадат от англиски коли и дясната с многото опции ще е за кеф на пасажера а на мен пак се пада осакатенаПубликувано изображениета

 

Здравей колега тези седалки, които цитираш плюшени бежови от Сивик англичанка ли са? Питам за да знам дали стават в крайна сметка без преправяне на CR-V, пробвал ли си вече?

Редактирано от ggattov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не стигнах до тях, обявата от която бяха се продаваше сивик на части, и аз в събота трябваше да отида д аги видя и взема, ама оня пич се обади че в сряда някои купил цялата кола и така си остана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно. Само да попитам според вас от CR-V 3-генерация седалките дали са заменими като на 1-ва и 2-ра (без преправяне)? Доколкото разбрах от разни теми на 1 и 2 захващането е еднакво. Аз съм с HR-V, но вчера видях на място, че разстоянието на релсите на CR-V 1 е до милиметър точно с това на HR-V и захващането е същото, и тоя дето ги продава на части само хонди каза, че няма проблем и ставали. Нямаше как да ги пробвам, но съм на 99% убеден, че ще станата. (Впрочем никъде не намерих досега някой да е писал, че седалките на HR-V и CR-V, са напълно заменими).

Та ако си мислите, че на CR-V са неудобни седалките ..... не сте се качвали на HR-V :puke:

Та искам да си максимално добри седалки - с всички видове настойки, дори и в ломбалната област. И ако от CR-V 3 стават без флекс, ще търся от тях, затова  моля да споделите, ако знаете естествено.

 

Варианта с флекса, не е изпълним, защото немога да намеря кой да го направи, навсякаде ми отказаха, а се бях спрял на седалки от други марки, които са доказано комфортни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата "доказани" може и да не съм я използвал на 100% правилно, но в последните 2-месеца, доста прочетох и пробвах различни седалки. И за мен, тези които биха се побрали в HR-V - на теория (след тунинг естествено) са по-долу. Оразмерявал съм ги за да видя дали ще се поберат в купето, но е друго когато реално се пробва.

- Ford C-max - и аз не можех да повярвам, но за мен най-удобните седалки (не само мое мнение) на които съм сядал и имат всички функции

- Пежо 407 - на теория ще се съберат, въпреки че не ми се вярваше

- Ситроен Ксара - само добри отзиви има за тях, а и аз мисля така

- Опел Зафира - също не ми се вярваше, че ще се съберат, но според измерваният ми са ок

 

Никой не ангажирам все пак с мнението си и с това, че тези седалки ще се поберат на 100% в HR-V, както писах това е на теория според измерване на всички възможни измерения на седалките :)

И все пак някой дали знае дали седалка от CR-V 3 на CR-V 1 и 2? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето аз съм с двувратка и трябва да измисля няква схема със едната седалка да минава напред ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зафирата с чиста съвест можеш да я задраскаш от списъка с "комфортни седалки". На служебната зафира след всеки 100-200км каране по магистрала (Полша - България) се налагаше да спирам да се разтъпча щото ми идеше да си откъсна краката и да ги изхвърля през прозореца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Polecat, все си мисля, че не сме само аз и ти с проблем с тези седалки, ама нима споделено нищо в целия форум адекватно решение.

 

Иначе за Зафирата не знам, аз съм карал 2 служебни няколко пъти до Велико Търново без да спирам и не съм имал проблем, може би зависи от годината и функциите на седалките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро може би аз съм крив - долната част на седалката дето носи задника ми идва някак къса и не се чувствам комфортно. Може би това ме изморява - иначе като сравнително комфортни седалки с възможности за регулация бих пробвал тези на форестър понеже съм карал доста, но им гледах закрепването на шините и за съжаление няма да стане без преправяне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Ровър не сте ли мерили дали стават, имат хубави салони

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...