Jump to content
hertzz

Мнения за CR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги,знам, че има много теми(изчел съм повечето), но все пак аз пак да си питам !Значи ориентирал съм се към CR-V 99-02г., за двигател се колебая дали да не е 147 коня ?Има ли нещо конкретно, на което да обърна внимание при избора на колата и евентуално, ако някой има впечатления от добър сервиз за Honda в западната част на София ! За Омбре само хубави неща чета !Иначе до сега Хонда не съм карал !Поздрави и мерси за отговорите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказа се от акорда ,сега джипка ли искаш?Всичките Хонди са хубави!Хвърляй се на нещо и почвай да пишеш в технически проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвана ме ! :)Така се случиха нещата, че с акорда нищо не се получи, но сега явно ще се взима нова, няма начин !Джипката е истината според мене !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика няма.Чети темите,ти си 122341-я мераклия да си вземе Хонда....

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... и то от тези дето са прочели всички теми ама пак питат :D Личното внимание си е друго нещо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай смело CRV-то!На моя отговорност!И аз съм изчел всички теми, много от тях по няколко пъти!А, когато си купих първото, не бях чел нито една, и не питах никого :cool:

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм читател.В офф форума....се трошат раздатки,дифове,автоматични главини,хъбове,пък в подфорума на Хонда само чистачки,легени....Скука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ли искаш гърне за детето :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам оригинален ченджър там..ооригинален ,колко да е оригинален ..Алпайн.Ама забравяш ,че на двувратките седалката си ходи напред назад.Може да се монтират едни лайсни на основата на седалката,ама има пък праг отпреде...заеби.Само леген ми липсва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, твоята сигурно я е "барнал" Чип Фуус, щом си имаш Алпинче?!Аве то и моята седалка си ходи напред-назад, и си има праг отпред!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм "барнал".Хонда от край време се лутат между Пайнер и Алпин.Оригиналните радиокасетофони,после цд-та и сега навигациите пак се правят по поръчка за Хонда там.Нямам излишни кинти да обезшумявам и да накача музика ,като при Сивика,пък и съм много доволен от към шум и не ми е дерт сега.Първия ми проект за тая година е да си купя заден дифф и да го блокирам или да взема от новите с електрониката и да го присадя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ще ти се да боднеш SH-AWD от Легенд-а, например?!п.п. Усещаш ли, как тая чат-тема се е запътила към коша, или оффтопика?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към къде да я засиля :D ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където решиш, шефът винаги е прав :cool:Ама нема лошо, да има една такава тема в off-a, a?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен, нека има и една такава тема в която да се пише само за CR-V. Аз като собственик на блок от ЦРВ ще я следя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ;) п.п. А интелигентна глава присадил ли си му на тоя блок :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От малолитражка е главата да :D да му е малко акъла като моя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии уж паркетници караме пък все сме ОФФ: оФ-топик, Оф-роуд, Оф-мухарка, ОФ-писна ми от скука :D В ОФФ-роуд форума беше голема мъка до де ни отделят в отделен раздел, ама сега не пропускат да ни проверят всеки ден кво си хортуваме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От малолитражка е главата да :D ...

Е те тва ми трябваше!Ш зема и аз от мойте двете да си направя изрод - В20 блок + L13 i-кратуна :D

... не пропускат да ни проверят всеки ден кво си хортуваме :D

Ш т проверяват Слави, тва правописа за нищо го нямаш :lol:И понеже е настъпило леееко объркване в другата тема - за твърдите маркучи на CR-V, държа да направя едно уточнение.Моят маркуч не го стисках по диаметъра, а по обиколката! И с малко усилие успях да събера палеца и средния пръст на дясната ръка :cool:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, за да не спамим други теми ...затова си харесвам автоматика.Overdrive по-добър от твоята 5-а, лок-ъп на конвертора, и си джиткам със 120 на 3000 об/мин, срещу твоите 3500.Ако лок-ъпът не е включен, оборотите са 3300 със същата скорост.А когато отпусна газта, благодарение на конвертора, оборотите ми падат на 1000-1300. Един вид пускам по инерция, и разтоварвам двг-то.На градско, при нормално каране, оборотите ми са 1500-2000. Затова подвърдих изказването ти, че разход на бензин 13 градско, и 10 извън, е нормален за нашите коли с претенции за "джип".п.п. Относно баира. Имам тук един любим баир, утрепал се е за тест-драйв. Наклон 10%, магистрала. Подхождам към баира с разрешената скорост - 113 км/ч. Сритвам газта, кикдауна сваля на 3-та (директна, която всъщност е 1. и малко, не е 1), и започва едно лудо ускорение. На 140 км/ч. и 6000 об/мин спирам с натискането на педала, и си продължавам така до края на баира.Таа тетака :cool:/>

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, за да не спамим други теми ...

 

затова си харесвам автоматика.

Overdrive по-добър от твоята 5-а, лок-ъп на конвертора, и си джиткам със 120 на 3000 об/мин, срещу твоите 3500.

Таа тетака Публикувано изображение/>

 

Ей ,какъв лав сте,си отворили ,ама като няма проблеми по кошниците и се чудите какво да пишете:D/>!

 

Краси стига с тоя автоматик - не го харесвам , друго си е ръчката и 6-та :P/>!

И друго си е дизела ,не ме интересува ,ни бензин, ни газ, ни глави ,ни валове и клапани:D/>!

Егати ,всяка втора тема е свързана с газ и проблемите -затова и не се включвам:D/>!

Слави отдавна не си пускал шеговити теми- я помисли за една свързана примерно с калобраните:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, дизеляците попълват специална молба преди да пишат в тая тема!Второ - другата ми кола е мааалка, бензинова, 6-степенна ръчка!Трето - питай Mr. Tenev да ти отпусне едно кръгче на неговата 3-та ген. бензинова, автоматична (5-степенна) Акура CR-V!Четвърто - с удоволствие бих си взел дизелово CR-V, и за да е пълно удоволствието, сигурно ще е автомат!Ду Ю Ъндъ'стенд Ми :cool:

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да цвъкна в темата, като ще се придържам към първи пост. 1.Най-гадното нещо на тая кола е шумът дори и при скорост от 120км./ч и то не от вятъра или гумите, а от оборотите на двигателя. Мечтая си за дизелов автомат.2.По-малко гадното е разхода на гориво.3.Гадното е данъкът4.Най-хубавото на тая кола е че ти служи вярно дори и да не и служиш.5.По-хубавото е че има маса в багажника която след като разпънеш и наредиш можеш да питаш кой те уважава и кой не.6.Хубавото е че имаш повече време да ровиш във форуми на други марки и да си викаш "Оле-Мале" щото в твоя е скучно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, много отдавна "Молби" не пиша ,а когато се налага пиша- Заявления,но ако трябва само кажи:D/>!Второ, фукаш се и какво, ама се молиш на жена ти, за някое и друго кръгче:D/>!Трето,това не би променило мнението ми за автоматика, а и защо мислиш ,че не съм пробвал такава и то не за едно кръгче :P/>!Четвърто, браво /има светлина в тунела/, въпрос на личен избор,който уважавам:)/>!Пето, ЙЕСssss :D/>, а ти - Ду Ю Ъндъ'стенд Ми:angry:/>!п.п. И за да не отварям нова тема "Мнения за CR-V - дизеляк" ,- че няма да е много атрактивна и винаги ще е на задни страници, подавам "Заявление" ,понякога да пиша в тази тема - благодаря ,че ме одобрихте:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Апликейшънът" ти се приема ;)И ... направо на :Четвърто - светлината в тунела е мое откритие! Още през 1990-а г., когато подкарах "Matissa" и "Plasser & Theurer" (8-10-12 цилиндрови дизели Магирус-Дойц, с въздушно охлаждане) през тунел "Козница"! И съм хапи, че светлината винаги е била една такава голяма, бяла точка, а не три малки бели точки :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми мътите главите с тея дизели. Ама то човек тряя да опита , един живот се живее тряя се пробва от всичко. Както каза колегата Бургазлия с изработения от мен аватар :) Шума е нещото което наи много ме дразни в РД1. Особено сега с тая магистрала пътуването до морето ще е....., уфффф пък много си харесвам колицата, във всяко едно друго отношение, да имах възможност да си я оставя за градско балканска кола, пък да си взема едно дизелово акордче с 6 та, комби да си джиткам с него из БГ, щото ние на място не седим, сега се позаседяхме покраи изработката, износването и отглеждането на броя-2 женски хлапета. Инак нямахме спирачки, то и с първото хлапе не сме се спирали много, и с второто сега няма да се спрем ама не е квото беше. Сега и багажника ще ми отеснее още..... Не знам, а и не мога да реша кво искам, бензин или дизел, реално аз колите ми ги карам по 3-4-5 год макс, за тва време минавам не много километри щото обикновено имам по две коли :) та на всяка една от тях особено семеината не и се навъртат повече от 50-60х.км докато е в мене. Та ако олуча читав дизел да не се случи нещо скъпо да му правя, през тея 50-60 докато е мои ще е супер. Дори и автоматика ми харесва като оферта само щото няма скъп демфер със съединител :D А наи ми харесва мисълта че ще се оттърва веднъж за винаги от тея скапани газови :) Незнам, за сега оставам с вярната ми червена другарка, само заради цвета няма да я дам :) пък за по на сетне ще видим. Върти ми се мерака и една каравана да си купя да затворя кръга така да се каже хахаха, освен Краси като си идва на сам да довлече една от кралството :) Пък и къщата искам да сменям, абе един живот не стига за всичко мамка му :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За демпфера Слави си прав, ... почти.За тия 50-60 К км. може и да не ти се наложи да го сменяваш, ама има много акО!Ако я намериш на малко км.Ако не е поддържана в Италия.Ако е на повечко км., предишният собственик да не е бил душманин, а послушен роб....Като гледам обявите при мен, 2-ра генерация, на малко мили държат цена. Говоря за бензин, дизелът е лееееко по-скъп. А за дизелов автомат трябва да порастна още малко, все пак са след 2009-а, и са цифра.Единственото лошо на автоматика (говоря за добре гледан такъв) е цената на маслото - 14 паунда литъра. Сменява се на около 45000 км (12 литра), или на всеки 10-12 К км по 3 литра. Аз го смених цялото, когато я купих, обаче със евтин заместител. Сега, година по-късно и 25000 км съм пак за смяна.За караваната - мразя да купувам ППС за човек, с когото се уважаваме.Така че си вери уелкъм, да ми дойдеш на гости, и да се прибереш обратно с каравана.Тъкмо ще хвърлиш една въдица на Балатон, например :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе , споко за караваната се шегувах, ако реша от тук ще си намеря някоя, иначе поканата е много примамлва като се имапредвид че извън БГ не съм излизал, да са таковам в родолюбеца :) Ако си купя акорд дизел що да не доида, инак с ЦРВ то Ъпсурд, аз ша се откача от зареждане на газ то минава само 200 км с една бутилка хахаха, немислимо е :lol: По добре да доида с ланчата :lol: Да споделя и още нещо, е тва чудо много ме кефи: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11349375311687583&f1=details&slink=1q9g11 6 местно, бензиновия мотор е от дуракоустоичивата Д серия 1,7 127 коня така че тук дали дизел или бензин дилемата ще е още по голяма. Ама пак дизелите са облагодетелствувани с автопилоти ЕСП и други гъдели дет бензинките нямат. И тва ако не е дискриминация :( Единствено ме притеснява факта че са по редки коли. И ще трябва каско ала бала, пък аз не съм човек дето обича каското :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това ли си пропуснал?! Чисто нова собственичка:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81356Не знам, някъде четох, че бил несполучлив модел, май точно заради седалките.Аз предпочитам "Стрийм", не че и тя не е спряна от производство. Даже гледах да купувам една - K20, автомат, ама имаше проблем с мотора. A тук проблемът е друг. Трябва да се возим, или 5 човека с багаж, или 7 човека без багаж :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа седалките са ми наи малкия дерт, ние не сме много широки хора и на предните 3 ще се съберем одма, дори в форума четох един колега точно с тва притеснение дали щяло д аму е удобно да кара ако от пред са трима, ама после му се разсеяло :) Та ако по техническата част нямат нещо мен ме устроива, макар че едва ли ще се реша да си купя :) както казах гледам колата да е масова и да не е спирана от производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де,щом толкова ви дразни шума,хванете и обезшумете.Един топъл гараж,една седмица приятни занимания и жипката става неприятно тиха.Инвестиция около 600-700лв.В ингилизко ще отиде 500 паунда.Като услуга при мен е около 1000 лв труд и материали и е най-много носеща ми удоволствие услуга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми е грижа. А и не мисля, че ще сме заедно, докато смъртта ни раздели :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй де...шумно тихо...нали върви и харчи малко.Не те оставя на пътя...колко повече човек да иска от една кола?Че има маниаци на тишина има,ама повечето ми клиенти са такива ,дето са наринали 2-3к лева за озвучаване и се сещате какво става с купето...Отделно китайските джамове хич не държат на музика :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A, аз я обезшумявах, ама ефекта е само за музиката и за затварянето на вратите, сега се затварят като на мерц С класа :) само праи - туп :) красота :) а музиката как свирна не е истина. Ся шума дали е намалял или не, не мога да определя, уж мерих там с един уред преди и след изолацията и уж имаше некои децибел във високочестотния и ниско честотния обхват по малко, ама или бързо съм привикнал или ефекта не е бил достатъчно впечатляващ :) Естествено не можех да си позволя профи изолация. Ползвах К-флекс 8мм микропореста гума тип затворена структура с алуминиево фолио самозалепяща се. И да си призная пода не съм изолирал а маи шума идва главно от там :ph34r: Ама нямаи да се занимавам, както казах тва нещо ме дразни само на магистрала, сега за 2-3 пътувания в годината по магистрала чак пък толкова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OOO Конкуренция!!!!Точно така се прави.Слага се генератор и микрофон с аналайзер и се подбират материалите според честотата на хармониците ,които трябва да се изчистят.Аз не съм го направил още на Харвито,че ....няма кой да ми плати,но съм си доволен и от стоковото обезщумяване.Взех навремето едно ЦД с подобна автономна система за настройка и от там се изучих.Доkaто не стане колата тиха пише "PLS CLOSE ALL WINDOWS AND DOORS AND START SOUND MANAGER AGAIN"... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолирал съм всички врати задни калници от вътре, заден кош къде квото мога да докопам, предни калници от вътре, предни подкалници от вътре, преден капак, и тва е, за пода ме домързя да разглобя целия салон :) Имал бол мерак правил, ела ся ме накараи, искам да кажа че ако знаех какъв ще е резултата никога нямаше да се хвана да го правя, чак си се чудя на ума сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи сега на подкалниците/пластмасовите кори/ по един мокет с мъха към гумите и кат се видим ще почерпиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На подкалниците....? мокет??? от към гумите или от вътрешната страна ? щото ако е от вътрешната страна съм сложил изолация и на тях, но ако е от към гумите истински се учудва :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, знаеш ли колко коли ползват мокет (или нещо подобно), най-вече под задните калници :huh::blink: И аз не знам :D ама от понеделник мога да почна да ги броя :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубуу де то ямокет та, нали се мокри с вода дет мята гумата, отделно не се ли затлачва целия в кал и съвсем скоро да заприличва на кална корица от колкото на мокет. Ако правилно разбирам че е от страната към гумата и всичко дето мята тя се лепи по него ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...