Jump to content
Veseliq

Добър сервиз за оглед на... VW в София/Пловдив?

Recommended Posts

Малко е странна темата, но форума на VW е възможно най-неприятелското място, с което съм се сблъсквал.В момента с баща ми започвам да ходя на огледи за бензинов атмосферен Passat 2002-2003 1.6/2.0. Опитвах се да го навивам за японско, но той си иска Passat комби, да си ходи с него до село и за риба, понеже само VW комби е карал 10 години и е безкрайно доволен от здравина и цени за поддръжка, не иска да сменя марката и модела, просто да поднови колата с нещо не толкова изпърдяло (стария е на 19 години вече). Напълно го разбирам.Набелязали сме 2-3 коли в София и още толкова в Пловдив - всички привидно читави, далеч не най-евтините или съмнителни, със сервизни документи и тн. Има и частни оферти и автокъщи. Утре може би ще ходим до Пловдив. Ако някой от вас се е сблъсквал с читави сервизи, където да огледат ходова част и двигател, да направят диагностика на електрониката (дали еърбезите са на мястото си) - моля да сподели, ще съм безкрайно благодарен!

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо Честита Нова Година. От официалния дилър на VW мисля, че по- читав сервиз няма да намериш.http://vw.newcar.bg/show_predstaviteli.phpИма списък кой къде е . Чукваш отгоре и ти вади координати. Успех с покупката :cool:/>

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че с тях е много сложна схемата за запазване на час. Звънях в Порше Запад, от днес за утре забрави - трябва да запазя час за следващата седмица ако не съм редовен клиент. А Да запазя час за оглед за след седмица е меко казано нереално.За сега имам връзка с Унитрейд в квартал Дружба. Много отзивчиви и уж кадърни. Макар и малко скъпи - 47лв диагностика на електроника. 19лв оглед на ходова част, двигател и прочее. Но казаха да се обадя час преди да отидем и ще осигурят клектка, за да прегледат веднага колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕМО КАР ЕООД

адрес: Пловдив, ул. Полет 75

 

телефон: 032 942 040 мобилен- 0899880266

 

 

Дано не звучи като реклама.Мисля,че там ще ти свършат работа-това ако идваш към Пловдив.Не е лошо да им се обадиш предварително.Намира се сравнително близо до Карловско шосе където са и повечето автокъщи.

 

Успех с покупката!Не трябва да се робува на марки,а да се гледа състоянието на колатаПубликувано изображение/>

 

Нямам общо със сервиза,ако модераторите решат нека го изтрият!

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа нормална е цената - на мястото където работя аз диагностиката е 48 лева. А за ФВ най-добре в Порше Изток. Сестра ми работи там и от нея знам че разбиват конкурентите си във всяко едно отношение, а именно порше запад и юг. Вече за кога можеш да си запазиш час не мога да ти отговоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!Днес видяхме тези в София - 2 от автокъщи, една от частно лице. Само частната ставаше за нещо, но беше 4-степенен автоматик, което не ни се хареса. Тези от автокъщите бяха морги на незнайни километри. Едната "на 114 000" беше със "сервизна книжка" - принтирани доклади от обслужвания, като от ученик направени. А колата с изтъркана шофьорска седалка и напукана излющена кожа около скоростния лост. Викам на автоджамбаза - мойта кола е на реални около 250 000 и волана и скоростния лост са като нови. Гледахме други Пасати на по "150 хиляди", пак привидно въртяни, с интериор без следи от износване. Как тая е такава? Накара ми се, че го наричам измамник и ми каза, че била карана градско и ако съм искал щял да ми купи един скоростен лост :)/>За Пловдив имаше една от частник, която се е продала. И една от автокъща, която ми е съмнителна, понеже я има в две автокъщи пусната, едната със сервизна книжка, другата без. За тази иде реч:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348920353614227&f1=details&slink=1mqzyghttp://www.cars.bg/u858814Та не знам дали ще се разкарваме за почти сигурен кенеф. Междувременно днес накарах бащата да седне в Мазда 6 комби (една конкретно съсипана, в автокъщата с Пасата) и сега търси оферти за такава! :D Доволен съм :P

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах цялата секция за сервизи във VW форума. При тези момчета не можеш да хванеш час 2 седмици напред, иначе били много добри. Мен лично не вдигаха телефона цял ден. А и са в Герман, извън София на практика. От другите "клубни сервизи" в същата секция - единия не го хвалят много много, другия е отпуска до 15ти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия подробности не ги знаех, все пак не съм им прес-аташе. :DУспех в избора на колата, дано да ви се падне добър екземпляр независимо от избраната марка! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата история аз разбрах само едно. Всички VW сервизи работят с пълна пара, записването е почти седмица предварително. Време е на баща ти да му щракне че сегашните вагени не са като оня дето кара. Не че Мазда 6 е цвете. Имам поглед и върху такава разория.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг момент, VW е къде къде по-масова марка от Honda. Предполагам ако отворят официален сервиз на Tata Motors ще е празен 99% от времето. Но не знам дали ще е защото Tata са най-здравите коли :)Всички коли имат своите качества. VW са най-масовата немска марка и е много лесно да вземеш евтино някой пълен боклук изхвърлен от западна европа за малко пари, с който след това да храниш сервизите. Но съм съгласен с бащата, че ако вземеш читава бройка няма да имаш проблеми, а евтини части колкото щеш.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия двете колици в Пловдив няма смисъл да ги гледаш.От вън боята е добре освежена, ама интериора им е износен и то много. 1.6 мотора е слаб за това купе.По добре 2.0 мотор. Предполагам си наясно , че тоя пасат няма общо с поддръжката на тези от преди 97 г. Има многораменно окачване, коетп е нежно и определено не е за разходки по черни пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви качеството на пасатите след 2ра серия пада сериозно. Един френд има 2ка и 3ка, която продава. Седан е. Обаче е с алуминиево окачване. Иска да взима 4ка или 5ца, но ще я кара по 5к на година, а 2ката не се спира. 3ката е седан. 101к.с. по спомен. 95та или 6та е, не знам и мога да го питам за цена. Колата е здрава. Само самите носачи имат нужда от рециклиране- 8*15кинта и няколко обтични забележки. Иначе колата е на 6. С газова е, обикновена. За инжекцион имам човек :) Майстор за прегледа имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=7096niksi и мишо, тея хора бях чел, че са добри, прегледай темата да ги прецениш.

Потвърждавам, че двамата работят безупречно. Сервиза е в Герман и е доста далечко като го погледнем реално. Колегите имат безупречно делово отношение, възпитани са, не претупват работата, работят много евтино. В общи линии сам се уверих, че репутацията им не е такава напразно.Дори да не могат да направят диагностика на момента, след покупка на Фау Ве бих посъветвал там да се обслужва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, не са ти вдигнали, защото започват работа от 7-ми януари, поне така пише в темата им....да не се ядосваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симеоновско шосе 86.Голяма част от бившето Авто Юве Център вече работят там.Имат всичко необходимо;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:/> Btw, разясни на баща си, че окачването на стария няма нищо общо с това на '02- и всеки път като разбива шарнир по риболов и т.н да си приготвя по 100 лева, че на тия новите, за шарнир се сменя цял (алуминиев) носач и че на всяко колело са по 4 такива :DЗа двумасовия маховик не му споменавй :P

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло сега гледаме Мазда6 комби. Ще видим какво ще вземе :)Двумасов маховик на атмосферен бензин не мисля, че слагат ;) Дизелите са ясни, за това и не гледаме такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купихме кола - Mazda6 2005-та, автомат, 177 000 реални - колата е като нова на тези километри, с изрядни сервизни документи. Сега ще влиза за обслужване.Благодаря на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак сте взели добро решение и бащати се е вразумил:) Честито и много безаварийни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами успях да го накарам да седне в Мазда-та и това беше достатъчно да го вразумя. Казах му и за потенциалните проблеми на Пасатите, както от 4те Пасата, които видяхме - всичките бяха много зле, а рекламирани за "невероятни" - това също го разочарова.Иначе колата е двулитров бензин. Автомата е простичък 4-степенен, за който четох само хубави работи - евтина поддръжка и голяма издръжливост, ако нещо се повреди не е капсулован и се ремонтира.Благодаря за пожеланията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри на баща ти.Пиши как е обслужването като цени и как върви експлоатацията по черните пътища за риба да си сверим часовниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването е като на всеки по-нов автомобил - не особено евтино. Маслото е синтетика, към 120лв 5те литра. Има още толкова за синтетика в скоростната кутия. Филтрите са като цяло на нормални цени - 20-30-40лв там маслен, въздушен, купе. Антифриза и спирачната течност са още 70-80лв, те се сменят веднъж. Ангренажен ремък мисля, че няма - от автокъщата казаха, че е с верига, ако са ме излъгали - ще сменят ролка и ремък.Единствените ми притеснения са термостата, който на маздата е заминал. Не знам каква цена ще дойде, че май техните са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам за съжаление няма ново ,хубаво и евтино:rolleyes:/>дано да го радва дълго с по-малко ремонти.Ние ще си караме старите кошници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да не земеш да смениш отбора,че почвам да пиша за фабричните им дефекти :)Да си я кара със здраве татко ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да сменя отбора (Мазда) само ако от някъде ми дойдат пари за нова кола, а Хонда спрат Акорд за Европа (каквито слухове се носят). Сори, ама ако ше е нова кола - при 5-6 години гаранция, все тая и да имат фабрични дефекти. Но до 2010та, Акорд срещу Мазда 6 смятам, че няма база за сравнение. Виж, най-новата SkyActive Mazda 6 е просто невероятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...