Jump to content
kokolin000

Едно запитване за проект Сивик 4г

Recommended Posts

Изпаднал съм в една дилема . С бюджет от 2к лева какво да направя . Имам сивик 4 ген и се чудя с дадената сума да си направя една хубава мини ме конверсия с ребилд и малко олекотяване или да бодна б16а1 .Като изниква въпроса каква ще е сумата за ребилд на б16-ката , и по конкретно имате ли отзиви от зеления рекс с десен волан които се продава на части .Или най общо казано от кое ще се изкарат повече коне за конкретната сума Всякакви мнения са добри дошли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих сложил б16-ка ако трябва да избирам между двете.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mini me ;) и ще ти хартиса някой лев.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си оправи колата, да ти е надеждна и да ти харчи малко.По този начин ще можеш занапред да събереш пари за SWAP и ще можеш да го направиш на спокойствие.Но е важно колата да ти е ок, щото ти е дейли.А и ако нямаш друга кола не се хвърляй да си пипаш дейли колата и да я превръщаш в бегачка, щото първо е грешка,а второ е невъзможно:)Оправи си колата да знаеш че ще ти служи вярно още дълго време.Дори бих й боднал една газова да се возя по-евтино.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 2к бих сложил б16с тенденция да се развие по-натам мотора...най-евтиния тунинг на б16 е към 600лв блок б20

Редактирано от Sako
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли везните натежават малко за мини-ме . Колата отдавна е прежалена за дейли така че ще се действа . Колега Сако наистина Б си е Б ама и там говорим за малко повечко пари и недай си боже да излопа на някоя гонка съм назад с 200-300 кинта за нова Б серия . А и все пак искам да и посложа малко лексан тук таме , да видим до колко кг ще падне ПП Благодаря на модератора които оправи заглавието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 2к бих сложил б16с тенденция да се развие по-натам мотора...най-евтиния тунинг на б16 е към 600лв блок б20

И какво б20 ще стане МЕГа зле. за 600 лв ... :lol:
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това му казах да си прави мини ме -то :D +правене на инсталацията за Б-то

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никой не му каза на колегата, че за да си сложи б-серия трябва да си ореже половината кош и да завари наново монтажните стойки на мотора нали? Или да си купи тампони за конверсия за 200-300 долара.

оооооо да и това го има , Общо взето искам и аз хем евтино хем хубаво ама ..........а я по запознатите да кажат ориентировъчни коне при мини-ме конверсия с глава ролка и сток смукател и изпускател с афтърмаркет смукател и изпускател и цени ако може де и последно некви рошави валчета намират ли се за тази глава и на каква цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глава-200-250лвролка-100лвагренажен ремък-50лв"спортен" изпускател-200+ нов или втора ръка около 150лввсмукател автърмаркет-300+даже към 400лв отива ЕЦУ-80лвотделно сложи цени за шлайф на главата,препасване на клапани,гумички ако трябва,труд за майстора,кабели за втека и др. дреболии.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари ще си намериш и готово Д15В,като държиш и те съветват за Д15,без да се хвърляш във филм неизвестен край.Знам,че това няма да го вземеш сега под внимание,а като си скъсаш нервите,свършат парите и застанеш пак на старт линиятаПубликувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и бутала от д13 да се сложат така и така ще се отваря. Отделно и скоростната кутия може да се нареди, заедно с един по-лек маховик и по-хубав съединител.Идеята за д15б е много добра а и ще е една идея по-добре за писта.

Редактирано от VGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните за суапа не са 200-300 долара, не че няма и такива. Аз си взех за 100$ поли и Б-то си легна като у тях.Моето мнение е да си сложиш Б, защото едно е да даваш пари и изтискваш Д серия и да постигнеш вървежа на Б, да се чудиш кое ще излопа или да си сложиш оригиналната мощност и да доразвиваш във времето, който на всичко е ясно, че не се чупи въобще лесно. А след време като решиш просто го продаваш и ще се търси.

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ме наскачат всички с правени Д серии, ако искате ми цъкайте минусчета.Как така ще изклопа Б серията? Ами тя и Д-серията може да изклопа при гонка. Какво толкова може да и изклопа? Да се покаже биела през блока? Ако гледаш цените на сегменти, гумички за клапани, шлайф и такива неща, цените са еднакви за Д и за Б.Да, трябва да си купиш тампони или да преправиш твойте. Аз лично бих си купил готови.Слагаш мотор 150 кс, които едва ли ще постигнеш с Д серия. Не съм виждал (в БГ) правена Д серия и настроена, която да изкара над 110 коня на гумите (което е не повече от 140 на вала).Като направиш това Д до толкова колкото ти позволяват силите/джоба тя ще стане нервна - разбирай, всичките и нютони ще са до 3000 оборота и като я караш в града ще подскача и ще те лъже че върви много. Обаче истината е че във високите няма никой. Има и друго - този едновалов мотор няма много опция за настройка на вала, да, ще имаш раздвижна ролка но не можеш да коригираш т.нар. овърлап (времето на отваряне и затваряне на смукателните спрямо изпускателните клапани).п.с. Ако тръгваш да правиш Д серия си намери читав мапер иначе файда от напъването йок.

  • Нагоре 6
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо да ти наскачаме. Всеки според джоба. Ако имаш до 2к общо, правиш Д серия. Аз има 1к общо за колата/сватби, заеми, ремонти.../, ако имаш повече прави Б серия. Всеки си решава. И то при положение , че аз поне си имам как и не плащам за работа сериозни суми. А си представям, ако трябваше да съм на пазарни цени... За това следващото съм решил или да е Ф22 или по-мощно и да не го ровя или почти...Защото има и друг момент- даваш 1к пари за мотора и ако майстора ти не е читав-гризваш дръвцето... И става латино американски сериал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичките и нютони ще са до 3000 оборота и като я караш в града ще подскача и ще те лъже че върви много. Обаче истината е че във високите няма никой.

 

Мисля че тука грешиш много, и си пристрастен заради твоя мотор, и за това че в БГ все още няма D all motor за да видиш как е :)/>

Ще видим тая работа :)/>

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря на база на дино графиките поствани във форума и не само. На всички пика на въртящият момент е до 3000об. :) Мога веднага да постна няколко :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало,карал си стоково Б16(ако не си да ти дам едно)знаеш какъв мъртвец е :D Има някакви високи,но само това.Отделно за 2к ще се намери само суапа(мотор,скорости)отделно сложи,обслужване,ако се налага отваряне на мотора....За същата сума ще си направи една Д-серия,която ще е прилично вървяща(може и повече)и с по малко преправяне,а и да не изключваме ,че на Д-то блоковете,главите и др. са по евтини ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си решил да изхарчиш 2000лв можеш да си купиш цял мотор+ агресивен вал и хубав всмукател.за правилни настройки едно еку п28,за да нямаш проблеми.28цата е много рядка и струва към 200лв.с истински рошав вал(незнам някой с д-мотор да има)И правилни настройки ще засрамиш доста в-мотори.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си зададеш някои въпроси. Какво точно искаш от тази кола. Ако имаш добър маистор или ги разбираш, колата ще ти доставя по голямо удоволствие с направен мотор, но само ако имаш добър механик, иначе да обикаляш сервизите и на 4к няма да се спреш :). Ако ли не слагаи си стокова б16 и пак ще е нещо. Друго си е пипания мотор независимо какъв е тои Д или Б, но за тея пари само Д-то може да направиш от там нататък развъртане, високи обороти, звука на мотора това са си уникални изживявания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да помислиш само по един въпрос откаде да купиш добър Б мотор :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека оффтопика бъде сведен до минимум!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да насоча собственика на темата , ако иска да слага Б серия с хидравличен съединител (Б16а2 , Б18++) и иска да е всичко както трябва , трябва да даде 730 лева с доставката за ХА спорт тампони и конверсия за съединитела :http://www.ebay.com/itm/EF-B-Series-Hydraulic-Hasport-Mounts-EFB2-70A-EFBHCL-/380513245977?nma=true&si=Uktl3NfwwIKFn1sKJtZKgKo54Xg%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калоянски :) Все още се намира някоя Д серия над 110 коня :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...