Jump to content
Red Line

Чешане на езиците относно D15 block + D16 head +++

Recommended Posts

AMD преправянето към обд1 не включва разглабяне на целия интериор. Врътката е при компютъра и делкото. Общо взето от преминаване от обд0 на обд1 и една много добра настройка се печелят няколко коня, които не се усещат във вървежа. обд0 съшо може да се настрои добре и да върви зверски. Въпрос на избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като писах,че пълната инжекция е идеален вариант разход-вървеж имах в предвид,че при заводска настройка разхода е приемлив и вървежа също.Но това не означава че ше мачка наред а просто ще има приличен вървеж не като моното примерно.Вече друг е въпроса някой ако и базикне компа за да тръгне повече тя за тръгване ще тръгне но за сметка на гориво ;)/>. Безплатни коне няма или гори и върви или не върви и не гори въпрос на личен избор.А дали карбове или спринцовка всеки избира сам,аз карам с карбове и съм доволен от вървежа карба има най-добрия респонс бих се отказал от дуал карба само за 4-ка карборатори от SUZUKI SRAD или ITB-та другото е компромис ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за да се направи примерно EJ 2 с V-tec или с мотор Б серия разправията голяма ли е ?Всмисъл, таблото трябва ли да се разглобява заради кабели ?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще слагаш само глава, само ще се пусне едно кабелче до витек клапана и разни други дреболийки, но табло няма смисъл да сваляш. А за втория случай не мога да отговоря с точност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за да се направи примерно EJ 2 с V-tec или с мотор Б серия разправията голяма ли е ?

Всмисъл, таблото трябва ли да се разглобява заради кабели ?

 

Чешане на езиците относно D15 block + D16 head +++ Размисли и страсти

 

Чер си чешем езиците си ги чеше ма за де серия не за Б

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При слагането на глава от д16з6 на д15 блок маха ли се масления жиглиор и защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маха се. Както ми го обясниха на мен магистралата на в-тек главата е с друга форма. И един вид си го има самата глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масления жигльор е с много малък отвор и се маха защото маслото което минава през него не е с достатъчно налягане за да задейства втек-а ;)/>.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, като човек минал през тази мизерия, бих те посъветвал да си вземеш D15B или D16z6/7/9, след това ще имаш и мегдан за турбиниране :) Защото тези 120-130-140 hp дето ще ги изкараш с тези пари, няма да ти стигнат ;) Единствено кефа че сам си го направил остава :)Ако можеш си намери ОБД1 инсталация... от личен опит ти казвам че е много забавно преправянето от ОБД0 към ОБД1 :) Не е невъзможно, но никъде няма да намериш точно how-to, моето го преправях с инфо от 3-4 различни саита. ECU ... ти върши работи и ПМ6, ефтини са и лесно се преправят за vtec и чип Делкото не е никак зле да си го вземеш от vtec глава. Тези от другите трябва да се разпробиват и в повечето случай оставаш от 3 болта за закрепване, на 2 в разпилени шлици, Грозна работа.Кабели за свещи за двигателя от който е главата :) Кабелите от Б2 не стават.Гарнитура стоманена от Z6, OEM-ската. Тя е трислойна стоманена, някой си правят гавра и махат средния лист за да я изтънят още малко ... едва ли ще усетиш разликата от кон и половина :)Глава от Z6/7/9. Разбира се със сменени гумички, семеринги и уплътнения.Intake оборудван от Z6/9 с буксите за инжекторите :) Може и от B7. но всички казват че въздуха минава по леко през Z6 интейк. Заради разликата във височината на глава, ремъка бяга с половин зъб. За да се компенсира си трябва раздвижна ролка за разпределителния вал на главата или ролка от Y7. По принцип не е фатално да караш и така, но зависи как застъпиш ремъка, или ще ти е по-приятно на ниски обороти или на високи обороти. :)Ангренажния ремък както спомена колегата по горе е 104 зъба ... пак заради разликите във височината на главата.И горе долу това е. Съединители, бутала и т.н. освен ако не си решил да правиш ALL Motor, няма смисъл да закачаш. С 2 думи за да си спестиш всичките главоболия. Намери кола с vtec глава, Вземи всичко, Intake, делко, глава, ел. инсталация и ECU. Това ще ти спести всички главоболия на сета и ще ти е 100 пъти по-лесно и бързо:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже не мога да си едитна поста. AMD е постнал най-точното и подробоно упътване в нета :)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...