iso_eu 29 #41 Отговорено 14 Януари, 2013 (Редактирано) Щом имате пари да сменяте със съединителя и притискателя-огледалния диск, Ваша работа.... Не съм чел по техническите листи дали е задължително - но аз сменям когато е необходимо притискателя, през останалото време - съединител ! Аксиален лагер сменям ако просвири ! Тези части които са вградени в завода производител са много по здрави и с много по голяма точност изработени, останалите - резервни части които си купуваме са за вторично вграждане демек с по малък ресурс Имал съм случай смяна на лагери на главина с нови и положението е ставало по зле ......щото ей така реших че са стари ....ама новите въпреки че си бяха оригинални бяха по зле ...;)/> Редактирано 14 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #42 Отговорено 14 Януари, 2013 Имам приятел монтьор и когато го запитах защо сменя всичко комплект, каза че големите фирми в бранша вече не предлагали по отделно феродов, притискателен и т.н. Може и те да се застраховат по този начин. Та според него ако си купиш само феродов примерно имало голяма вероятност да попаднеш на менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #43 Отговорено 14 Януари, 2013 (Редактирано) Айде пак хит мнсус едно - абе малко мислене трябва Те повечето монтьори искат да сменят накуп че вземат процент от общата сума на частите, даже наскоро ми се случи Хондов виден майстор да пазарува с отстъпка, не ми издава на мене фактура но пък ми продава частите плюс 100 процента ,ако аз си ги бях купил сам. На всичкото отгоре има и още 30 процента отстъпка щото е "СЕРВИЗ " абе ..../> И накрая кво надценка 130 процента ....на частите....ебаси НАХАЛНИЦИТЕ.... Колега тоз твоя приятел май хич не тие приятел ??? Всичко се произвежда поотделно - зависи кой ще те излъже.... то тогава да сменяме и скоростната кутия при две смени на съединител....??? Защо да сменяш нещо което си работи ? Едно време като бяха кът резервните части и се чакаше месеци да дойде нещо, си сменяхме при здрави пружини и т.н. само феродото - наковаваш ново и караш, сега кво сменяваш цял комплект и колата тресе ще се саморазглоби.../> Малко ми е непонятно това нещо , още повече че заплатите в БГ са най ниски от цяла Европа. Редактирано 14 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #44 Отговорено 14 Януари, 2013 До сега сме имали общо 7 автомобила в семейството. На повечето е правен съединител. Брат ми реши на ескорта да изтерикатее и не смени лагера- след 2 месеца изви. На фиестата сменихме само притискателя. Тя беше после последен марш, че освен ръждата имаше и ядове лагери, харчеше масло и т.н. след 300 хил в България е нормално... Та там накрая почна да буксува феродовия. Имаме в момента други коли, само англичанката е още жива и безпроблемна. Там почна да преплъзва и като я разглобихме с майстора / тоя я прави и си плащам, аз с каквото мога му помагам. Хем сме приятели, хем не ме дере с парите много / та там феродото беше аут. Притискателя беше като вестник, а лагера виеше... Няма такава комбинация. Комплект френско Валео и заспа. Спи вече 3та година близо. Сега нещо се тарикати при включване с много обороти, но жената я кара леко и не и прави впечатление. Тя до 4к стига веднъж седмично, ако не я ядосват. Та тогава си купих комплект по една основна причина. Майстора ми взема 80 кинта. На нормалните клиенти не знам колко взима, но не е повече от 150лв ако е много работата. Той е от тия, които като видят клиент и казват цената. На мен ми сваля, но като при приятел е така...Та в тая цена дали ще смени един диск или всичко му е все едно. За мен е неоснован риск да икономисам 100лв за части, а дам още 100 после за работа. Щото аз към тия 80 лв като вземах и дежурната почерпка в случая и минах 100лв сигурно, но не е в това въпроса. Та какво ми прави при него впечатление / нека не се зачита като реклама и без това няма време от клиенти да излезе от гаража на моменти / :Не взима скъпо. Знае цените по София, но осъзнава, че е в Перник. Прави колата, докато не му хареса на него. Прави, пробва и тогава звъни да идва човека с парите. Обаче не купува части- каквото си донесе клиента. Ако го питаш- дава съвет за марка, но до там. Ако искаш си купи частта и от Африка. Не му пука, стига да стане. Едно време ги купуваше от магазин, но сега вече не. Имаше няколко случая на рекламация заради части, водеха се спорове, че има 20% отстъпка и после с работата и видиш ли, проимал гуша и спря. Сега за монтажа гарантира, ако при разкостена кола види още нещо за смяна звъни и пита клиента какво да прави. Ако трябва, заебава и чака част или ходи да купи, но само в краен случай. Прави и нещо доста неприсъщо на големите сервизи- не се учи на колите на клиентите. Не може ли да помогне- отказва поръчката и препоръчва някой, който може да го направи. Не говоря да не е виждал такава кола, а да не знае какво да направи и да не може да го измисли или види от някъде как се прави. Аз за това си ходя при него. Като отида в сервиз и ми кажат с техни части и някаква фантастична сума им казвам, че ще помисля и се махам от там. За мен смяна на съединител и за 250лв работа + отделно части си е пладнешки обир. То е ясно , че са дали един тон пари за сервиза и за оборудване, ама това си изцяло техен проблем. За мен е майстор този, който има няколко комплекта гидорета, динамометричен ключ, преса, клещи , чук и отверки и знае как се ползват. Вече опра ли до електрониката на колата си имам и там познат, ама ония си е скъпчия. На почти софийски цени работи. А и честно казано, както казва един познат- достатъчно си претенциозен, за да си добър клиент Просто обичам да знам за какво си давам парите. Автора на темата ако беше извадил още 300-400лв можеше цяла кола да си купи за тия пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #45 Отговорено 14 Януари, 2013 Не е задължително да се сменя всичко,но е препоръчително.Кой ще гарантира,че ако сега лагера е добре ще бъде ОК и след 10000км???Я се поставете от наша страна,ако нещо се случи след ХХХХкм с не сменен лагер или притискател.....не ми се мисли колко л..на ще се изсипят по адрес на човека извъшил манипулацията.То нали в БГ всички това чакаме няокй да се издъни и да се нахвърлим отгоре му.По този повод имам една любима поговорка "Човек може да е направил 100 моста и една свирка и хората ще го запомнят само със свирката"п.п:За да не съм офф....проблема на колегата не е от калпави механици,а от калпав съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #46 Отговорено 14 Януари, 2013 Действай и да споделиш после какво е станало ! Недей кара така колата.Ако реша да правя суап с Н22, ще я отворя само от интерес да видя какво са оцапали, иначе не мисля да се занимавам. Ти каква К20ка караш?проблема на колегата не е от калпави механици,а от калпав съединителДори да е така, това не ги оправдава. Оставил съм им колата и я искам направена. Гаранцията е за труда и частите! Тоя съединител ако го оставя в резонанс ще го разбия веднага без да е неправилно експлоатиран, и ще трябва те да покрият гаранцията му, ама ще си разбия и скоростната кутия. Абе вообще бегайте далече от тия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #47 Отговорено 14 Януари, 2013 Колега тоз твоя приятел май хич не тие приятел ???Момче младо. С въпросния сме приятели повече години отколкото вероятно ти си на бял свят и си пием поне три пъти в седмицата бирата. Та си спести анализите за приятелството. Това което съм казал сме го дискутирали в кръчмата, а той няма никаква полза да ме лъже. Най-малкото заради това, че от мене не печели и стотинка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #48 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) Колега тоз твоя приятел май хич не тие приятел ??? Да ти кажа не съм хич млад ! Не мога да разбера защо всички си мислят че само 18 годишни карат ХОНДА ??????Второ това че си пиеш с някого бирата-ракията не значи нищо за останалите, и не ни пробуутвай тука номера какво аджеба си говорил с твоя приятел и в същото време уж без да искаш да защитаваш "виновния "сервиз ! И това е пълна манипулация че големите фирми продават само пълни комплекти !!!:D/> Вижда се колко си възрастен или от колко време караш кола щом пишеш такива бисери ....:P/> :P/> :P/> Редактирано 15 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #49 Отговорено 15 Януари, 2013 Не е задължително да се сменя всичко,но е препоръчително....... Ей тук е отговора на 'голямата' загадка, че и даже с подробно обяснение. А за отстъпката на част за автосервиз какво толкова не е ясно? Това е част от системата на работа и си е абсолютно нормално. Друг е въпроса, ако автосервиза товари допълнително цената от доставчика. Само че това никой нормален сервиз няма да си го позволи, клиенти лесно се губят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #50 Отговорено 15 Януари, 2013 Друг е въпроса, ако автосервиза товари допълнително цената от доставчика. Само че това никой нормален сервиз няма да си го позволи, клиенти лесно се губят...Да ти кажа колега за съжаление -на нови клиенти масово се прилага .... имам събрани впечатления вече от два много сериозни сервиза ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #51 Отговорено 15 Януари, 2013 Еми явно това е новата мода явно . Всеки гледа как да прецака другия , без да мисли , че този човек , ако се усети няма да стъпи пак там . Явно поради факта , че станаха доста сервизи и съответно на пазара има преразпределение всеки гледа как да изкара максимума от един клиент и не мисли да го държи като клиент, особено ако види кола с не местна регистрация . Етиката и морала падат драстично , както и качеството на услугите . Всеки , сменил си веднъж накладките или свещите и си мисли , че може да ремонтира коли и отваря сервиз . Разчита да е голям и лъскав , не да вземе 30% по- малко и да спечели клиента . Малко останаха свестните . Последния , при който ходих да ми погледне карбураторите на колата ми проверява вакумите , чисти ги със спрей , пръска ги с нещо да симулира студ , обяснява ми разни неща докато я чакахме да охлади и да я пробваме . После я покара да види как е . Отдели ми 2 часа от неговото време , черпи по кафе и не иска да ми вземе пари - не бил направил нищо особено , а и братовчед ми му бил приятел . Е оставих му 10лв за по бира . Давах и още , ама ме заплаши да ме бие И аз чувам постоянно лоши неща за много сервизи . Направо се радвам , че поне точен майстор имам . Към автора на темата - взимаш си документите за смяната на съединителя , слагаш си една палка на задната седалка и отиваш в сервиза да им покажеш на тях какво са направили . Питаш ги "Сега ли да ви оставя колата, или ще пратите човек да дойде с платформа да я вземе " и им обясняваш , че имаш гаранция на монтажа и ИЗИСКВАШ повредата да бъде отстранена още вчера !!! Да дадеш една кола пари и да ти уакат нещата - това е недопустимо . Само да не те вържат да чакаш , докато дойдат частите , ако се окаже там проблема . Покажи им какво е положението и ако не се разберете - КЗП , адвокати и до дупка . Ти поне имаш гаранция . Аз 2009г , когато 2ри път си сменявах ангренажния ремък на колата я карах в Перник при един , който работи от години . Тогава моя сегашен майстор още му нямах доверие , макар и заедно да сме отраснали , така да се каже . Та карам аз колата за 2ра смяна на ангренажа . Отивам , записал съм си час и всичко 6 . Първия път , с негови части , пича ми взима 110лв. 2рия 140 . Викам- инфлация. Това пак с негови части . Идва лето 2010 . Пак съм минал 50хил близо . Ремък плаче , ролка вие . Вече съм с новия майстор . Отивам , колата на 5та , контра на маховика и няма отвиване с 2м тръба болта на шайбата на коляновия вал . Да не казвам , че дадох 140лв само части - ремък, ролка , помпа . Какво е сменявал стария - не знам . Та няколко проби и се оказва , че стария я е пренатегнал . Ае от там пак при него . Обяснявам му , съученик е на брат ми и се води познат .Казвам му какво и как . Искам му обяснение , защо само в части съм дал колкото при него до сега части и труд . Отказа да ми поправи колата . Нямал работници и ми тегли една майна . Да съм се бил махал с тоя курник от лъскавия му сервиз . Беше и пиян като куче . Фанах го за гушата и реших да го пребия . Нищо, че съм 1,95 и 80кг. Едвам ме спря неговия колега- почти го удуших копелето . После едно ходене по мъките и добре, че намерих човек със сериозен пистолет да отвърти гайката и да смени ремъка , че един лъскав сервиз искаше да отида при него след седмица и да ми вземе не 60-80 а 150лв за работа. Добре, че на другата кола се отвърте гайката лесно .Та за това ти е и палката на седалката- ако нищо не помогне поне да ти олекне и другия път питай за някой читав майстор. За тия пари можеше половината кола да смениш и то без да има проблеми след това с монтажа и с читави части от проверен магазинер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #52 Отговорено 15 Януари, 2013 Не е задължително да се сменя всичко,но е препоръчително.Кой ще гарантира,че ако сега лагера е добре ще бъде ОК и след 10000км???Я се поставете от наша страна,ако нещо се случи след ХХХХкм с не сменен лагер или притискател.....не ми се мисли колко л..на ще се изсипят по адрес на човека извъшил манипулацията.А на него какво са му гарантирали, като са му сменили всичко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #53 Отговорено 15 Януари, 2013 С болта на ролката на коляновия вал и аз съм виждал много зор, затова като трябва да правя нещо почвам от там. Проблема е че няма как да се законтри вала без да пружинира, спирачка на 5та не става ако е здраво стегнат. Едно време като гледам съм питал и тук точно по тоя въпрос - зъбен сектор за блокиране на маховика, но никой не отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #54 Отговорено 15 Януари, 2013 Нищо,просто съединителя е дефектен.Съгласили са се да свалят кутията пак,но колегата не е отишал,а вместо това си пуска тема тук.Кой е виновен според теб???Юбико са сервиз,а не производител на части,няма как да знаят,че монтираната част е дефектна.И колкото и да им е неприятно ще трябва да свалят кутията пак на което криво ляво са се съгласили нали???И при нас се е случвало да сваляме кутия по два пъти заради същата марка съединители,е не е приятно,но няма как случва се.При положение,че са съгласни да отстранят дефекта аз не виждам какъв му е проблема на колегата пуснал темата ;)/> Аз на негово място им оставям колата и докато не я оправят няма да си я взема 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #55 Отговорено 15 Януари, 2013 Да допуснем, че не са сложили нарочно съединител менте или нещо старо както подметна колегата, с цел да си приберат 300% печалба, ами наистина NKK-то се е оказало дефектно.Дори тогава трябваше да видят резултата след като са събрали колата. Аз съм работил с клиенти (в друга сфера), когато нещо не се е получавало добре по моя преценка, губя още минимум 4-5 часаи го правя отначало, вместо да го пробутвам ако мине номера. Че дори се опитваха де ме убеждават, че това е нормален съединител . Айде стига си ги защитавал, че става абсурдно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #56 Отговорено 16 Януари, 2013 В интерес на истината съм останал с впечатление, че Юбико Хонда Сервиз връчват колите на клиентите след ремонт(не след регулярно задължително обслужване на колата) проверени и преминали пробен тест-драйв при човек от сервиза, което означава, че проблема или е ясен при колата или се е проявил по-късно.Право на всеки клиент е да изисква точно описание в документа, който му се издава на сменените части и да изисква кутиите на новите части, както и връщане на старите махнати от автомобила части, така няма да се чуди какво масло му е сипано, защо и така нататък. Ако имаш гаранция на частите, това също трябва да е отразено в документ и от сервиза няма как да са кисели и дори и да са такива, което аз не се ангажирам да определям, то те ще си свършат работата.Ако в сервиза ти казват, че е нормално колата да е издадена с по-лоши характеристики, отколкото когато е влязла това не е така и ако има начин това да се докаже, то е сверяване на две коли - твоята и тази на шефа, като всеки шофира своята кола(защото носи отговорност, при ПТП), като ти информираш въпросния човек за условията при който има проблем и обясниш, че проблема не е бил налице преди влизане в сервиза.Това разбира се не е месене в спора с лична позиция, която е изразена към едната страна, а по-скоро по правилния начин за реакция и реагиране на създалата се ситуация, защото в случая има две гъбещи страни - ти с проблем в колата, а въпросния сервиз, на когото аз съм клиент(ей така между другото) защото той носи негативи от тази тема и неизясняване на случая. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #57 Отговорено 16 Януари, 2013 Не ме разбирайте погрешно,никого не защитавам.Не съм казал,че са прави да ти издават колата по този начин,но и ти не си прав да ги плюеш щом са се съгласили на повторно разглобяване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #58 Отговорено 16 Януари, 2013 (Редактирано) Следя темата от доста време. Работя в сферата на сервизирането на др вид машини и на мен ми се е случвало да се появи проблем след ден-два в следствие на дефектна част и съм се отзовавал своевременно за повторен ремонт и подмяна на частта.Подкрепям адаша и също съм на мнение , че не е коректо да ги плюеш тук преди да си отишъл 2-ри път в сервиза след като са ти предложили да отворят колата отново. Ако бях на твое място още докато ми бяха казали да отида за повторно отваряне щях да отида да си запазя час и да закарам колата.Айде със здраве и дано всичко се оправи по скоро. Редактирано 16 Януари, 2013 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #59 Отговорено 16 Януари, 2013 Въпроса е защо е трябвало да се стига до скандал, за да се съгласят да отворят колата? Аз лично не бих си оставил колата в сервиз, където се опитват да ме баламосват ако ще и да ми излезе безплатно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #60 Отговорено 16 Януари, 2013 в случая има две губещи страни - ти с проблем в колата, а въпросния сервиз...Има и печеливши страни, колега - тези, които ще прочетат и няма да отидат там. Затова е темата, а не че си отмъщавам на сервиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #61 Отговорено 16 Януари, 2013 "Не е важно на мен да ми е добре,важното е на Вуте да му е зле" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #62 Отговорено 17 Януари, 2013 Има и печеливши страни, колега - тези, които ще прочетат и няма да отидат там. Затова е темата, а не че си отмъщавам на сервиза И новия майстор, който ще ти оправи проблема също е печеливш ! Юби-Ко да се радват че не си отишъл в друг сервиз да ти оправят проблема и да им връчиш фактура за осребряване ! Извън България така процедират хората, хич не им дреме.... Аз най се дразня като се опитват да ме правят на глупак....това че не си запознат като професионалист на 100% не са значи че си тъп .... Между другото срещам доста отзиви от нови собстевници на Хонда - на доста сервизи като видят нов клиент гледат да го омаят и да му вземат повече пари от колкото струва !! Ти провери ли в Бултрако колко струва същия ремонт - може да излезе че там е по евтино ??? Това си е нормалното ежедневие в България ....само на определени места е както трябва и на Ниво! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #63 Отговорено 17 Януари, 2013 (Редактирано) Колега, чак се изненадах че тази тема се ,,дъфчи" още, направо като сапунен сериал стана :)/>/>/> Щях да те подкрепя на 100% ако от сервиза бяха отказали да разглобят повторно и да отстранят проблема, но в твоя случай не е така! Дори и неохотно, и с крайно неудоволствие (което е разбираемо) те са се съгласили, нали така?Напълно възможно и най-вероятно е, самият съединител да е дефектен, твоето предположение за непочистени повърхности е меко казано несериозно!Имал си вариянт да се разреши наистина неприятната ситуация в която си попаднал,но ти не си се възползвал ,ще ме извиняваш ама ти си се врътнал като обидена госпожичка и си си отишъл,е в крайна сметка какво искаш да направят повече.Били реагирали негативно, еми нормално какво очакваш,да те почерпят ли? набутваш ги с около 600лв и повече (частите + труда,той не е безплатен и за сервиза, механика трябва да си получи парите за отработените часове,загубата от това че няма да се работи по колата на друг клиент също)и това при положение, че е напълно възможно да нямат никаква вина,а часта да се е оказала дефектна. Истина е, че не е задължително да се сменя всичко комплект ,но това важи в случаите когато си правиш колата сам,на собствен риск, когато отиваш в сервиз си е задължително.Защото като след няколко хиляди километра примерно ти завие лагера, ти ще отидеш и ще вдигнеш скандал защо не са го видели.Аз поне не познавам някой, който може да предвиди след колко време един изглеждаш в супер състояние лагер ще сдаде багажа,същото важи и за притискателя-има фактори като умора на материала и т.н. които не могат да се видят или предвидят при външен оглед,поради тази причина всеки сервиз се застрахова като сменя всичко комплект.Другата причина е:когато си плащаш за ремонта за теб финансово е по изгодно да смениш всичко,отколкото след извесно време да даваш пари за труд пак, понеже това ти е почити половината от стойноста на ремонта( комплект съединител около 300-350лв;труд 150-200лв;само феродов диск-100-160лв;лагер 30-40лв )сам прецени къде ще ти излезе сметката ако имаш лош късмет и се наложи веднъж да ти разглобят за феродов,втори път за лагер и след време и за притискател.И колко ще ги псуваш тогава,защото това че са те предупредили се забравя,но това че кой каквото прави, ти все съединител правиш се помни,нали така?? Не искам да защитавам Юби-ко, знам за някои други случаи в които са се издънили наистина много сериозно,но при теб нещата стоят малко по различно,не са само черно и бяло. Редактирано 17 Януари, 2013 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #64 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Юби-Ко да се радват че не си отишъл в друг сервиз да ти оправят проблема и да им връчиш фактура за осребряванеМислиш ли че щаха да я осребрят, след като на черното казаха бяло когато проблемът беше пред очите им?! А и не ми е целта да ми осребряват нищо. Просто ме дразнят такива изпълнения, нека се знае какво става. Аз ако бях намерил такава информация нямаше да ходя там. Проверявавх на няколко места, между 150 и 200 е цената за труд навсякъде. И аз се изненадвам, че още се дъвчи колега. Не си мисли че ми доставя удоволствие! Нямам нищо против да си караш колата при тях (макар че виждам че си от Пловдив), след като за теб това е приемливо. Но недей да ми казваш аз къде да ремонтирам мойта. Въпреки това ти желя да не ти се случват подобни неприятности. А че са се оливали и друг път не ми е трудно да повярвам. Щом е било толкова сериозно, тук е темата да разкажеш за какво става въпрос. Редактирано 18 Януари, 2013 от lbh 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #65 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Абе , колега !Ти да не би да ти плащат да пишеш тука ....????? Кой кого набутва е ясна работа ! Нещо не разбрах колегата как е набутал "СЕРВИЗА" независимо как се казва той !!! освен това са го ИЗЛЪГАЛИ с цената, не са му дали ДАНЪЧНА ФАКТУРА и т.н. !!!! т.е. платил е даже двойно ! А ефекта е нулев .... Когато се ходи на сервиз собственика решава какво да смени ! А не сервиза - сервиза само може да даде варианти Явно ти отърва да пишеш щуротии.... Ако сервиза ми плаща ремонта тогава могат да решават вместо мен ! Че са го одрънкали ЗДРАВО е ЯСНО ! Че не са СВЪРШИЛИ РАБОТА Е ясно ! какво повече да говорим Те и затова се правят на ощипани в началото шото са взели двойна цена и се мислят за много велики - в този смисъл не ме интересува как се казва сервиза това е без значение !!! /> Редактирано 18 Януари, 2013 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #66 Отговорено 18 Януари, 2013 Пич като си толкоз отворен айде да си купиш части и да отидеш в що годе голям сервиз с име , а не гаража на бай Тошо майстора и да ти ги сменят там ... Сервиза предлага каталог с ценоразпис от части избираш си и ти слагат. Щом е сменял там значи са му направили оферта , която е приел.Дано скоро някой Админ или МОД я заключи тая тема , че се начетох на какви ли не глупости тука... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #67 Отговорено 18 Януари, 2013 Абе , колега ! Ти да не би да ти плащат да пишеш тука ....????? Да плащат ми :)/>/>/> Всеки месец ми привеждат по 10% от печалбата за да ги защитавам в един форум :)/>Нататък има ли смисъл да ти отговарям,след като ти си прочел моето мнение както дявола чете евангелието,и от къде успя да заключиш че ги защитавам.Тук много бъркаш!!!Накратко, казах че след като са приели рекламацията,но колегата не им е позволил повторно да разглобят и отстранят проблема не виждам какво Юби-Ко а и който и да е друг сервиз може да направи повече, възможно е и съединителя да е дефектен,може и те да са допуснали грешка. /> В този ред на мисли да те питам, на теб колко ти плаща потърпевшия колега, че му се извъди такъв ревностен защитник??????Твоя съединител ли са сменяли,там ли си бил?? или си от хората за които важи приказката,,Не съм бил там,не знам за какво става въпрос ,обаче мога да се изкажа" Уважаеми колега lbh,в никакъв случай не се опитвам да ти казвам къде да си ремонтираш колата,това си е изцяло твоя работа!!!!Колкото до мен,не се притеснявай, нямам, няма и да имам нужда от услугите на който и да е сервиз, още пък по малко на Юби-Ко или Омбре.Опитах се само да ти кажа че преди да плюеш по някого трябва да си 100% убеден че го заслужава. За случая в който Юби-Ко наистина се бяха издънили, не е моя работа да го разказвам,това може да го направи само собственика на колата ако има желание!!! Наистина е време да се заключи тази тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #68 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Виж сега, не знам по какви сервизи ходите - но няма никакъв проблем да Ходиш и в Блутрако или Карада и да ти монтират каквато и да било част.....при определени условия.Само не можах да разбера защо повечето защитавате сервиза, а не колегата си защото утре това може да се случи и с Вас. Пак казвам няма значение как се казва сервиза, и ако темата беше без ИМЕТО на сервиза - коментарите щяха да бъдат в мнооого по друга посока....! Както съм писал по напред същия този сервиз продава също и КИТАЙСКИ части на ДВОЙНИ и тройни цени ЦЕНИ Направи си труда да се обадиш няколко пъти примерно да питаш за капчака на радиатор ?! И всички останали сервизи без изключение го правят . Такъв е пазарат в БГ няма да си кривим душата...И бултрако го правят и Карада го правят... Това обаче че е голям не значи че е сервиз - сервиз ставаш когато оправяш проблеми по колите . Преди това не си сервиз само щото сменяш консумативи и т.н. Та сервиз е всеки един майстор, който приема кола с проблем и колата си тръгва от него без проблем - за целта не с нужни и резервни части понякога . След това му вземат ДВОЙНА цена , не му издават фактура с ДДС т.е. укриват печалба а пък ти резват главицата, и ТРЕТО трябва човек да се разправя с тях за да си свърши работата....това е предостатъчно !! Защо искате да се затваря темата ? защото показва истината ли ???? Нека седи отключена..... Не знам в кой сервиз ГОЛЯМ да ти ти предлатат каталог с цени -на резервните части ???? То във Варна има ли големи сервизи за Хонда ???? И последен въпрос - трябва ли да знаеш доставните цени кое как се ремонтира за да не те излъжат в "ГОЛЕМИЯ БЪЛГАРСКИ СЕРВИЗ" ???? И трябва ли да знаеш че примерно китайски части идват от USA с японски етикети ???? Голема Гъзария - Голем Сервиз ....Е кое му е "големото" на Сервиза...? Както в случая се окзва че колегата е платил поне двойно И затова Е ВИНОВЕН, - колега друг път не плащай.... ПП Е аз ...съм бесен от един МОЙ сервиз , не се карам на никого... може да ме триете ...ако трябва. Редактирано 18 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #69 Отговорено 18 Януари, 2013 Колеги само да намалим !!!-те и малко да смекчим тона, друго не искам за сега. Ще оставя темата още малко отворена, после ще преценим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #70 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Колега и с , и без име на сервиза пак позицията щеше да е същата. Никой няма да ти каже доставните си цени. Внасяй си ти частите , продавай си ги. Това ще ти кажат. Почти и никой няма да се навие да ти монтира част, която ти му занесеш защото после ако се окаже , че частта е дефектирала ти пак ще обвиниш сервиза. Ако ще и на 10-торни цени да са продавали китайски части , то те са ги предложили с дадена оферта , офертата е приета и е започнал ремонта. Както казах за който и сервиз да се отнасяше , след като са се съгласили да отворят колата повторно и да си оправят проблема , а колегата не е отишъл... Е няма как да защитавам колегата след като нито той , нито ти сте прави.Айде със здраве и дано скоро махнета капаците и погледнете и малко в страни към реалността. Редактирано 18 Януари, 2013 от ObiChLiFk0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #71 Отговорено 18 Януари, 2013 (Редактирано) Ама ти аистина ли си купуваш частите от Сервиза колега ????Я кажи от къде и кой сервиз ? Да ти кажа от доста време поне има няма от 1997 година все така практикувам и си купувам частите за нашите коли и ходя на сервиз-майстор ! То тези части от общите поръчки, кой ги монтира - сервиза на Хонда в USA ли - ама май нямат още тука сервиз ?/> /> Че те и официялните сервизи не подържат части ами вземат от разни доставчици и даже си поръчват от USA и други места по тънко, а после ги продават на Европейски цени ... http://Общи поръчки от страната и чужбина Донакъде си прав ! И всеки има право на мнение .... най правилно според мен трябваше да се направи така - отиваш при друг сервиз-майстор, виждаш как са нещата и от там вече се преценява, дали ще им пратиш фактура или ще си остане ремонта за твоя сметка или ще се окажат дефектни частите. Ама кажи ми колко сервиза-майстора ще ти осребрят фактурата примерно за некачествен ремонт ? - 0 или трябва да ги съдиш ...;)/> Редактирано 18 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #72 Отговорено 18 Януари, 2013 Цената цитирах по памет. Сега гледам фактурата - 370 съединителя, 13 семеринг и 170 труд. Цифрите са нормални, не в тях е проблема. Опитах се само да ти кажа че преди да плюеш по някого трябва да си 100% убеден че го заслужава.Убеден съм разбира се. Разликата е в критериите ни за "заслужава". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #73 Отговорено 20 Януари, 2013 Aз съм ходил 2 пъти при тях и съм доволен. Слагам оценка 5 за ремонта и 6 за отношението към човека и проблема.(по шестобалната) Крайното 5,5 е доста високо за мен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове