Jump to content
ranko57

Страничен ролбар

Recommended Posts

Публикувано: Днес, 10:34 Здравейте приятелчета от форума.Искам да попитам нещо за моето ЦРВ.То е първа ганерацийка,но си е добричко.Автоматик.Въпроса ми е.??Искам да си сложа така наречени ролбари или странични тръби на праговете.Как да ги захвана обаче.Какво трябва да се дупчи ,и какво не.Има едни пластмасови копчета дето държат пластмасовия праг.Но те се набиват само и толкова.Влизат в прага вътре в купето.А от купето не може да се бръкне да се спусне болт,или гайка някаква.Как става това нещо?.Някой знае ли?Правил ли си е ?Виждал съм ЦРВ-та с оригинални тръби.С болтове хванати.Но те са фабрично заварени за прага.Ще бъда благодарен ако ме светнета ,или подскажете нещо.От различни мнения може да се роди някаква идейка.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квадратен профил, или дебелостенна тръба, заварен/а, или хванат/а с болтове в пода.И в двата случая махаш предни седалки, и/или пластмасовите кори вътре в купето, и мокета.За праговете забрави!Ако още не е, много скоро под пластмасовия праг няма да ти е останала ламарина. Иначе да, можеш да махнеш пластмасовия праг, да изрежеш дупки в него, през които да минават планки, заварени за прага. В този случай не се разглобява нищо вътре в купето.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квадратен профил, или дебелостенна тръба, заварен/а, или хванат/а с болтове в пода.И в двата случая махаш предни седалки, и/или пластмасовите кори вътре в купето, и мокета.За праговете забрави!Ако още не е, много скоро под пластмасовия праг няма да ти е останала ламарина. Иначе да, можеш да махнеш пластмасовия праг, да изрежеш дупки в него, през които да минават планки, заварени за прага. В този случай не се разглобява нищо вътре в купето.

Благодаря колега.Това си го мислих и аз.Но рекох че може да има по-лесен начин.Значи това все пак е единствения начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махаш пластмасовия праг и под него ще откриеш фабричните отвори с резба,не се вкарвай във филми с др. монтажи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги сложиш ще разбереш че е красиво но няма начин да се качиш в колата без да си изцапаш крачолите в тях. За какво са ти? Аз повече бих се зарадвал на един спретнат преден но на тея пръчки да ги ритам по цял ден , мерси.Краси ти що така негативно си настроен към тенекиите на ЦРВ бре, аз до сега ръждиво или изгнило не съм видял. Виж там при вас си е вечна влага може да им влияе ама тука не съм видял проблемно. Дори моето е купувано от Швейцария и няма никъде и зачатъци на ръжда.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са *ва у подполковника :DДва пъти съм свалял пластмасите на праговете, по веднъх на всяко CR-V, ама не съм си и помислял да търся оригинални отвори за степ-барове.Слави, сигурно, щото и двете ми CRV-та бяха 16-годишни, и затова бяха им се скапали праговете отзад. На първото даже и пода беше почнал. А може и късмета да ми е такъв :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно климата си оказва значение. В Бг нал знаеш че повечето идват от италия та купетата са ок. Виждал съм по салоните много ръждиви елементи като гаики болтове железарии по окачването ама набъбнала тенекия не съм видял, та за тва си мисля че си е здрава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих степенки от пинин, но май са повече за украса. Да стъпя на тях не смея, защото са хванати в пода и май поддават но за детето са идеални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,ееее.Те са за украса.Не са за стъпване по тях.А за цапането си е така.Ще се запат крачолите.Но нали ще е готено.Публикувано изображение/>И аз не знаех че има оригинални отвори за на пода с резба..Благодаря на колегата че ме светна.

Редактирано от ranko57

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степенките освен,че са красиви,пазят и от удряния от врати на други коли.Особено ако спирате на тясно,в някой паркинг на Мол,и до вас някой цървул с Голф 2...Моята на втория ден след изкарване от шоурума един такъв олигофрен ми туцира вратата.Да го убиеш направо!Та за това си купих степенки,ама те излезнаха за предните два модела та сега ги продавам.Иначе монтажа им е елементарен,те си вървят с целия монтажен кит,планки,болтове и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега Гладиатор77 кажи няква цена за степенките моето CR-V е 98 дали ще станат :) Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехааа.Тук се заформи интересна тема с тия прагове.По Колко лв.вървят оригиналните??Аз ще си ги правя от тръби,уж да ми излезе по-евтино.И да питам знаещите още нещо.Някой знае ли със сигурност ЦРВ-то със верига ли е или ремък.Първа ген 98 г.Някой ми загатна че щом има буквата Р,значи било с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните в Хонда са от 1000 лв нагоре,имат различни модели.На колегата съм отговорил на ЛС да не спамим по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехааа.Тук се заформи интересна тема с тия прагове.По Колко лв.вървят оригиналните??Аз ще си ги правя от тръби,уж да ми излезе по-евтино.И да питам знаещите още нещо.Някой знае ли със сигурност ЦРВ-то със верига ли е или ремък.Първа ген 98 г.Някой ми загатна че щом има буквата Р,значи било с верига.

Моето е с ремък 98г. 128 к.с. не знам дали има с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 1-ва ген. с верига няма :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна малко темата...Понеже търся странични ролбари, порових из интернет - хонда са ги спряли от производство (в сайтовете за продажба стои - discontinued by Honda), в един от най- големите сайтове за е-пазаруване (умишлено не споменавам името му, не знам позволено ли е) попаднах на "единственият останал в щатите" (според продавача =) ОЕМ Genuine HONDA CR-V SIDE BARS SPORT TRIM за 1ва генерация, чисто нов - 250 $, каза ми че много скъпо идвала доставката до Европа, в момента чакам да ме извести какъв би бил размера на цената на доставката. Погледнах в родните сайтове за автомобили 2ра ръка, да видя някой, който продава ЦРВ дали е склонен да продаде отделно баровете, засега без успех. Ако някой колега от форума има някакво инфо, нека сподели, моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете ми колко е разхода на Хонда ЦРВ дизел 2,2 140, к.с 2006 г.Не мога да го намеря в никой сайт или ми напишете адрес да влезна в сайта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара и е за съвсем друго.За напред питай в подходяща тема - ще е по-добре.

Иначе ето какво дават тук:

http://bg.autodata24.com/honda/cr-v/cr-v-iii/22-i-cdti-140-hp/details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Таман помислих че ще видя нещо което ме интерисува пък то...... :(

 

Понеже наскоро купих оригиналните странични ролбари за ЦРВ1 и  все още не съм ги монтирал, някой ако знае размера на болтовете с които се захващат ще съм му много благодарен!

Искам да си купя (или направя) неръждаеми болтове!Ясно ми е че като сваля прага мога да си ги измеря,но ако някой може да помогне с инфо за рамерите им ще ми спести малко работа :)

 

Освен това,да попитам-реже ли се пластмасата на прага?Предполагам че вероятно ще трябва да се реже,има ли означение от вътрешната страна на прага къде да се реже ( примерно на някои брони,на които не са сложени халогени,но оригинално има такива за модела от вътрешната страна има нещо като очертание в пластмасата,къде да режеш ако ще слагаш такива)?

Благодаря!

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм рязал нищо.Просто поглезнах под пластмасата къда са дупките,забелязах ги,и ги издупчих с ножа.Болтовете са 8 мм.И всичко заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!

 

Междувременно намерих бюлетин, описващ монтирането на оригиналните странични ролбари.

Ще го постна тук,може да е полезен на някого.http://www.handa-accessories.com/crv/crvsidesport.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...