Jump to content
fresh4y

Малко ИНФО за поредния "Франкенщайн"

Recommended Posts

Кутията ми е S80 от Integra Type R с 4,78 файнъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всеки иска да прави Б20 франкенщайн с минимум 250к.с. на колелатаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да обобщим малко за франкито сега става ли :D Така, казвате че помпата му е проблем на високите обортки ок, ами с ризите някои има ли идея как даги засилим с шпилки няма ли да стане?Не изкъм да стане вечен тоя мотор щот си е невъзможно които и да е този блок дет се кара в лютеницата :D но поне малко да му удължим живота :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тези шпилки за подсилване ... направо е смешно... За атмосферен Б20 неиска подсилване..

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е смешно това че ги слагат за турбо неразбирам защо да е апсурдно и на атмосверка да се сложат за да се укрепи, След като б20 си пука ризите на голяма степен на згастяване и високи обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със и без шпилки и двете ми Б20-ски сцепиха ризите на едни и същи места...........

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............значи ли това че б20 е куц кон..............като база за тунинг????ризите???помпата??????витеков ли бил или не ..???къде е истината???

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не :) Достатъчното б20-ски дето къртят по пистите из Европа а и отатък океана са достатъчен пример ... А някой питаше как да си укрепи блока , щпилки , гардове ...лайна :) Пълнете ризите с гууд олд цимент и нема мардане .... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпроса е към мен :Първият път се счупи заради голямо налягане 2 бара,вторият път съм склонен да вярвам че една от причините беше евентуално стар бензин(4 месечен).Следващ опит не бих правил.При атмосферен тунинг може и да е по-надежден Б20 франки мотора...пп.Иво отговарям на Живака но си ме изпреварил :Емо 1234- ризите няма как да ги подсилиш с шпилки или гард,с тях подпираш цилиндъра да не мърда при високи обороти или напън.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпроса е към мен :Първият път се счупи заради голямо налягане 2 бара,вторият път съм склонен да вярвам че една от причините беше евентуално стар бензин(4 месечен).Следващ опит не бих правил.При атмосферен тунинг може и да е по-надежден Б20 франки мотора...пп.Иво отговарям на Живака но си ме изпреварил :Емо 1234- ризите няма как да ги подсилиш с шпилки или гард,с тях подпираш цилиндъра да не мърда при високи обороти или напън.

Благодаря ти Драгич това чаках :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на Б18,тая Б20-ка нещо не ме кефи

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пиша ви от на брат ми акаунта защото затрих креденшълите за моят (Egocentric)Така 4 страници мнение 80% глупости :) Б20 бил изключително ненадежден този мит се разби май 1998 още :) Слаби ризи има факт, но тук няма един човек който ще инвестира достатъчно за а изтавани ресурса на заводската риза на б20 атмосферно. Биелите не държат обороти колкото б18ковите отново факт но от личен отпит мога да ви кажа че моят мотор с сваляне от глава ниска гарнитура степен 11:7, тайп ар валове и още няколко фактора пращащи VA в по-високи обороти и въпреки това пикът на конските ми сили беше 7300 :) А и се говори мн смело за бор и строук а къде отиваме когато б20ката е 86х89 :) Ресурса който има б20 е далеч по-висок от 18ковия и е повече от нормално 200 кубика разлика.Има изписани милиони страници из интернет по темата не измисляте топлата вода.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко хубаво на тоя клип ама ако беше с оригиналната кутия , нямаше да се случват чак така нещата ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като гледам клипа колата е с автоматична трансмисия или типтроник/не съм чел описането/. Не мога разбера само едно...По света има хора с пари. Те правят една кола максимално сгъстена или надута и карат 1-2 състезания и отварят и ревизират. Това заради клапани, валове, скорости, съединители... На тях само маслото и бензина са по-скъпи от един сивик :huh: Тук се разисква спор кой мотор да го направите със 100к.с. отгоре и да го карате още 200хил км.. Това всеки знае че няма как да стане. Колкото е по-изцеден мотора, толкова е по нетраен, ама кеф цена няма. А ние искаме да дадем един път 3 бона по мотора и повече да не вадиме... п.п. Повече от 200коня на предно как ги контролирате?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ толкова коне( за атмосферен мотор) се карат идеално с шпер.Но не си много прав за изпилените мотори и техният ресурс, защото и В16-ката си е напилена от завода пък е и бая здрава.Т.е. на мотора му няма нищо ако е направен като хората и е оразмерен за оборотите в които се ползва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава зашо масово се чупят моторите?Лоша потдържа, кофти консумативи, неправилна експлоатация, кофти мапер, икономия/липса на инфо/ на правилните части или комбинация от всичко това?Питам, не защото ще го правя/аз една д13ка скоро няма да мога да довърша/ , а от любопитсвто...Двигателите на хондите са си здрави. Д13ката всеки ден си ходи до лютеницата и не прави ядове, а последните 40к се кара на педал доста често :) Обаче не е отварян мотора. Нямам ресурси за това. Та мисълта ми е, защо 15г след измислянето на тези мотори и напредъка на технологийте не може да се направи здрав мотор в България?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало, много слаба таз б20-ка бре? Айде нещо по-живичко:

трябва да намесим и понятието "агресия" идваме тук:http://www.youtube.com/watch?v=yb_m1QyUN70

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата зе да се превръща в "Виж, т'ва клипче, кво е яко...."

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тунери колко от вас са виждали B18C и B20 пръснати на съставни части???Май на пръстите на едната ми ръка се броят.От конструктивна гледна точка Б20-ката е пълно дърво.Това,че като и набиеш Дартъни можеш д ая убиеш от бой не значи,че е по-здрава от Б18-ка.Говорим си за изцяло заводски блокове,а мисля това е питането и в темата ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да драсна нещо по темата. Б18ц е по-надеждният вариант, лично според мен... Просто заводски долнището е проектирано да се върти на високи обороти, пък и ризите са по-здрави. Плюс това fresh4y, не се пали толкова от резултатите по щатите, има доста "нереални" коне и нютони. Примерно от чисто стокова б18ц1(б18ц4) да извадят 170-180 на колелата... Относно, за да изкараш коне на високи обороти с б20, филма си става сериозен! Аз лично се спирам на 18-ката завъртяна до 8500-9000, отколкото до 20-ката, вървяща до 7200 със стокови валове... НО пак стигаме до въпроса с бюджета :))) А кое става по-евтино, всеки може сам да си прецени :)) Отново според мен: 18-ка доволно вървяща и по-надеждна излиза по-евтино от 20-ка.

Редактирано от Veid
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей момчета, хайде спрете се малко! Колко от вас са се качвали на автомобил с Б20 витек мотор? Вървежа на сивик 5ген. с такъв мотор е много по-радващ от б18 мотор. Това Ви го казвам от лични впечатления. Много ми е интересно Калоян да направи една съпоставка на това как върви неговата кола в сравнение със сивика който карах. И един Б20 мотор не излиза по скъп от Б18 по мое мнение.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При варианта да се разпробие цилиндъра на Б18 до 84 мм какво се получава ?Отнемането на 1.5мм от стената на ризата прави ли я слаба като на Б20 или пак е по-здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пробвай да разстържеш,покарай 10К Км и после пиши в темата!Тема отдавна стана безвкусна :huh: Никой който е счупил Б20 блок не писа тук,което е странно.(изключвам мене си понеже 390 whp. Б20ка е малко по натоварена :)Предлагам някой местен Онда тунер :) да сглоби едно Б20 с Втек глава,Б16/18 маслена помпа,обща пета на коляновия вал,фабрична гарнитура.После да се завъртят 100 обиколки на Калояново :) и ако издържи + 1 пълен сезон 2013 Драг :P Същото да се случи с фабрична Б18Ц4 примерно.Когато някой от двата мотора пръдне отваряме и коментираме!До тогава няк"во сенационно мнение не очаквам да се напише тука :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пробвай да разстържеш,покарай 10К Км и после пиши в темата!Тема отдавна стана безвкусна :huh: Никой който е счупил Б20 блок не писа тук,което е странно.(изключвам мене си понеже 390 whp. Б20ка е малко по натоварена :)Предлагам някой местен Онда тунер :) да сглоби едно Б20 с Втек глава,Б16/18 маслена помпа,обща пета на коляновия вал,фабрична гарнитура.После да се завъртят 100 обиколки на Калояново :) и ако издържи + 1 пълен сезон 2013 Драг :P Същото да се случи с фабрична Б18Ц4 примерно.Когато някой от двата мотора пръдне отваряме и коментираме!До тогава няк"во сенационно мнение не очаквам да се напише тука :lol:

Пробвано с 18-ка много франк. Много бой на калояново, трак-дейове, Тайм-атаци, ау.. Само да спомена, че един трак-дей, колата правеше по 120 обиколки на Калояново. И всичкото това с 2 счупени бутала го издържа машината (сезон 2012 говоря). От обороти не се плаши, един приятел мисшифт-на поне 5-6 пъти от 3та прекъсвач на 2ра и още няколко пъти от 4та прекъсвач -> 3та... Не ми се иска да смятам до колко се е развъртяла... Прекъсвача е на 8700.Ето и тъжната част: превъртя биелен лагер на Кюстендил, поради простата причина, че бяхме малоумници и карахме без охладител за маслото на бавната писта(само 2ра предавка) в най-горещите дни от годината - резултат - преварено масло от което последва изтропал биелен лагер. Чак като отворихме мотора видяхме, че сме си карали със 2 счупени бутала м/у сегментите. Хората които ще питат как са се счупили буталата - след сглобяването, още преди да се мапне е каран на детонации известно време. Me`Gusta, карал съм на брат ти колата ;) И то съм я карал само на заварка... Знам какво е ;) Доволно момент в ниските и край на мача на 7000 оборота. Знам и какво е пика на мощността да ти е след 8500 :) Има известна разлика :))PS: Само да вметна, след ревизията - нови бутала, лагери, сегменти, минах 200км с леко каране - до 5-6-7хил оборота. След което отидохме на Финала на Тайм-атак - 2 дни я съсипахме от бой, и нищо... върви като обезумяла, но вече сме подготвени - уреди за налягане и температура на маслото + маслен охладител. Редактирано от Veid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата май беше "По-добрия блок",а вие почнахте да ги разстъргвате :dry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"По добрия блок" е относително понятие. Карах 18-ка и смених с 20-ка. Само с смяна на долнището, разликата беше доста сериозна. Освен че колата стана много по приятна за каране, нагоре почна да върви доста. Въртя до 8500 и нямам ядове. За мен 20-ката е мн по добър блок.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата пое различни насока от основната... И така да обобщим Б20-ката ще има повече "вътък" за по кратко а Б18-ката по малко "вътЪк" но по сигурно и за повече време така ли да разбирам ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим тогава проекта Б20 на Куков . http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=62198 .След доста бой се предаде маховик , а не блок. Искам и да поясня , защо ми е интересна темата и задавам глупави въпроси : Събрал съм под леглото доста от необходимите железа за Б20 в-тек, но не мисля да го събирам докато не събера всичко необходимо за здрав атмосферен Б20 в-тек.Затова мнението всеки ,които е успял да потроши такъв двигател е ценно.Дори да е от сорта на :"Счупи си го сам и ще разбереш"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа Б18 няма въртящия момент на Б20, но пък Б20 няма блок петата на Б18 която ти дава по стабилно окрепен колянов вал. от личен опит мога да кажа че и двата блока са добри ако си решил да сглоби6 20-ка със степен около 12 и едни спекР валове действай, няма да можеш да я строшиш скоро! Правил съм 20-ка със спекР валове и 13.5 степен на 85 мм над 10К километра нямаше проблеми до като не се наложи да сложим спортни валове и нови инжектори оказа се че единия инжектор е приключил и стопихме бутало сега същия блок е с К20 бутала на 86мм и в неделя живот и здраве ще го запалим степента ще е 13 надявам се този път да няма проблеми. в момента правя и още една Б20-ка която ще е със степен около 11.5 която ще е за всекидневно каране с нейните си биели и бутала, единственото което съм направил е малко по оширени фрезенки на буталата и АРП-та на биелите + всичко ново от лагери до сигменти и от скромния ми опит знам че много зор ше може да види този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради блок гарда питах за разстъргването на Б18 блок .Имам Б20 двигател долна част в идеално състояние , имам и вариант за блок от Б18ц4 .Ще се ползват CP бутала 84.5 мм на 11,5 компресия . И в двата варианта ще има разстъргване. Въпроса е Б18 блока може ли да го понесе от 81 на 84.5.Щом вие сте стигнали до дупки за 86 бутала , ще изчакам вашия резултат. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим тогава проекта Б20 на Куков . http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=62198 .След доста бой се предаде маховик , а не блokако е вярно, това което знам- Васко чупи 2 пъти колянов вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабото място на Б20-ката са ризите.Ако ти се наливат пари слагаш Дартани и си готов за много бой.....но щом ще го помпиш по-добре помпи Б18,поне пари за ризи няма да даваш :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пачо кой да му ги сложи тея Дартъни на Б20,нали го видя блока разсърган ква смесица от чугун и алумин е......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дартъни въобще не си и мисля. Въпроса е кое да дупчим до 84.5мм Б20 или Б18Ц.Коляновия вал от Б20 според чуждите форуми ставал на Б18с блок, така че ще запазим 2-та литра обем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре разстържете Б20 на 84.5 може и на 85 бих ви посъветвал да пуснете с 2 стотни по голяма хлабина на цилиндрите над тази която препоръчват производителите на буталата които ще се ползват. Като височина Б18 и Б20 са абсолиутно еднакви блокове, ако имате блок пета от Б18 може да я монтирате но трябва да си намерите човек който да ви коригира тунела за да може да се сложи петата иначе ще затегне! абе като правите всичко трябва много стриктно да се работи с микрометърчето и вътромера за да не стане гаф! Ако искате да е здрав мотора няма значение с какви части и от какво са ами дали е сглобен по правилния начин. Само да споделя на последния Кондофрей имаше едно врачанско Б20 в сивик 5Г с интериор което даде 13.7 та Б20-то е с бутала и биели от БМВ 328 степен 11.8 и спекР валове колкото и невероятно да ви звучи след като замерихме биелните лагери на бимата се оказа че пасват идеално на коляновия вал на 20-ката и я събрахме така.единствения недостатък е че биелите на БМВ са по къси от стандартните в моента не мога да ви кажа с колко записките ми са в гаража:) и колата има ограничение във високия оборотен диапазон заради не много доброто съотношение ход на вала и дължина на биелата но все пак си пере 13.7 със тунинг за скромните 480 лв:) буталата с биелите са 80 лева валовете са 400 лева :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз порових по чуждите форуми ,където дебата е същия б18 или б20...Оставам с впечатления без да познавам и двата блока в детайли ,че б18 е най-подходящ за надув заради по-дебелите ризи (стени на цилиндри) а б20 за атмосферен тунинг ( в стоков вид е почти като б18) ,но наистина най-важното е как е сглобен мотора.Скоро и аз ще имам преки впечатления от назлобен б20 франк

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С биелите от бавареца на обратно ли ги завъртяхте, щот нали има лек ексцентрик при буталния болт, единия двигател върти на лява а другия на дясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на обратно са да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...