Jump to content
fresh4y

Малко ИНФО за поредния "Франкенщайн"

Recommended Posts

Според прочетеното до тук В20 е с лошо съотношение ход на буталото /дължина на биелата и поради големия ъгъл който заема биелата в определен момент страничният натиск върху стената на ризата става много голям и затова не издържа на натоварването а не защото е тънка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа държи си блока:) Пак ви повтарям блока е много здрав зависи как се сглоби това е! биелата че е малко по къса а хода е голям нее проблем блока си държи до сега няма счупена риза или изтропал вал освем ако собственика не го е предизвикъл. другия вариант е Б20 вал с Б18 биели които са с 9 десетипо дълги от 18-ковите на сток буталата Б20З в Б20 блок се докарваприлична степен само трябва да се преправят малко фрезенките на буталата и това съм сътворявал пак става. всякакви експерименти съм си правил:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа държи си блока:) Пак ви повтарям блока е много здрав зависи как се сглоби това е! биелата че е малко по къса а хода е голям нее проблем блока си държи до сега няма счупена риза или изтропал вал освем ако собственика не го е предизвикъл. другия вариант е Б20 вал с Б18 биели които са с 9 десетипо дълги от 18-ковите на сток буталата Б20З в Б20 блок се докарваприлична степен само трябва да се преправят малко фрезенките на буталата и това съм сътворявал пак става. всякакви експерименти съм си правил:)

На Б18 петите на Биелите са 2 мм по-тесни от Б20 и остава луфт между вала и биелата .Как се решава този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се решава:) стига да се помисли малко;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм го измислил по възможно най-простия начин .Ковани биели и ЦП бутала.Беше ми интересно как се решава този проблем. А и в тази насока.Видях , че на кованите биели няма нито пръскалки като на Б20 , нито прорези , като на Б18 биелите.Трябва ли да се прави нещо за да пръска масло по стените на цилндите?

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разпробивах биелите (Ийгъл),точно както е фабричната....от двете страни над биелния лагер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало ода са сметнати и .. външна намеса да не е нужна все пак са на известни тунинг фирми доказали се.... И струват една чанта с пари... :dry:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре разстържете Б20 на 84.5 може и на 85 бих ви посъветвал да пуснете с 2 стотни по голяма хлабина на цилиндрите над тази която препоръчват производителите на буталата които ще се ползват. Като височина Б18 и Б20 са абсолиутно еднакви блокове, ако имате блок пета от Б18 може да я монтирате но трябва да си намерите човек който да ви коригира тунела за да може да се сложи петата иначе ще затегне! абе като правите всичко трябва много стриктно да се работи с микрометърчето и вътромера за да не стане гаф! Ако искате да е здрав мотора няма значение с какви части и от какво са ами дали е сглобен по правилния начин. Само да споделя на последния Кондофрей имаше едно врачанско Б20 в сивик 5Г с интериор което даде 13.7 та Б20-то е с бутала и биели от БМВ 328 степен 11.8 и спекР валове колкото и невероятно да ви звучи след като замерихме биелните лагери на бимата се оказа че пасват идеално на коляновия вал на 20-ката и я събрахме така.единствения недостатък е че биелите на БМВ са по къси от стандартните в моента не мога да ви кажа с колко записките ми са в гаража:) и колата има ограничение във високия оборотен диапазон заради не много доброто съотношение ход на вала и дължина на биелата но все пак си пере 13.7 със тунинг за скромните 480 лв:) буталата с биелите са 80 лева валовете са 400 лева :)

Може ли да ми кажеш с биелите от бавареца и буталата дали трябва да се правят фрезинги и да се разтургва биелата за лагерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са си цяла скулптура. Задължително минаване на фрезис. Аз ще ги продавам моите, направени са за валове от spec R да не подпират. С други валове(по агресивни) със сигурност ще подпрат. А и това е максимума на буталото. После става много тънко и има вероятност да не устиска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са си цяла скулптура. Задължително минаване на фрезис. Аз ще ги продавам моите, направени са за валове от spec R да не подпират. С други валове(по агресивни) със сигурност ще подпрат. А и това е максимума на буталото. После става много тънко и има вероятност да не устиска.

То не е една :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес поредния франкенщайн навъртя първите си 40 км. концепцията е Б20 блок, Ийгъл биели, К20 бутала 86мм с което работния обем на мотора е 2070 кубически сантиметра,спекР глава, валове пружини и тарелки Браян Кроуър 3-то ниво всмукателен вал 12.6 лифт и 310 градуса на изпускателен 12.6 лифт и 308 градуса за сега колата работи добре валовете са зацепени по спецификация, за сега ще врътне няколко стотин километра да поолегнат сигментите ще се мапне и ще и се раздава пълна газ след това:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия свободни съчинения колко километра пробег минават ,така от чиста информативна точка питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен когато са правени първите Б20 конверсии, пак е имало скептици с подобни изказвания.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен когато са правени първите Б20 конверсии, пак е имало скептици с подобни изказвания.

А според мене аз питам за информация а не от скептицизъм,в началото е ясно защо въпроса е след 10 години защо ги има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега май не е правено такова нещо, Яжо да ме поправи ако греша, но поне в БГ такъв друг двигател не е сглабян. Както вече се написа, за Б20 е много важно как е сглобен за да даяни, а според мен и дали са вложени качествени части, и тн. Остава само да чакаме и да видим резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акто вече се написа, за Б20 е много важно как е сглобен за да даяни

А Б18-ката и с лопатата да я събереш ще даяни така ли???
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е даяни ?! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даяни - Киро кара турбо-сивикyajo ,с тия 86 бутала ,има ли някво укрепване на цилиндрите?Сгъстяването на колко идва?КЛапаните р-ските ли си оставил ,понеже има мнения ,че с по-сериозните лифтове има опасност да се чупят (нали са по-тънки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире - даяни на Софийски значи нещо като - живее, кара.@Miyamoto - не коментирах Б18, а и там е малко или много болт он. Както каза Яжо, а това което имах и аз предвид (специално при Б20ките) са нещата, които се правят допълнително, и с които не трябва да се прави компромис - там затапване, правене на маслени магистрали, ползване на правилните водна и маслена помпа. Няма смисъл да ти обяснявам, много по-наясно си от мен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние му викаме дЕяни, демек да държи на напрежение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ние пък издаяни :) както и да е колегата yajo май се е наел да обеснява мисля че трябва да се атакува на лични :) или пък да се направи тема кое как се прави :) да разбулим тайната :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайни няма, само повече четене и малко експерименти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка абсолютно си прав баце:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много рядко се чупят мотори само заради модела ,колкото и мотори да сме тришили е било се тая дали ще е Б18 или Б20.Трябва само едекватна подготовка и ясна цел,най=много грешки стават когато подценяваме датайли и надвишаваме поставените цели.като докаъателсво за здравина ще дам пример 2500km състезателем режим 12 часа с проблем в делкото почти постоянни детонации и мотора си е здрав до днес б20,но имаме и случей 800км разработване и пукната риза без никаква причина.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко и ти си абсолютно прав и ние над 13к. километра Б20 разстъргана на 85мм без окрепване на ризите с 13.5 степен със спек Р валове никакви ядове и накрая сменихме инжекторите и валовете, един дефектирал инжектор точно за 2 ръна стопи буталото:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как е направена б20 на куков над 40 000 км ежедневно каране и сьстезания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви ск. кутии ползвате ако не е таина :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е. Трябва си имаш едно наум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освем двата франка Б20 които са в гаража ми и предстоят да бъдат монтирани на две коли, някой друг в момента прави ли нещо интересно да сподели някоя нова концепция ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това , което правеше на Куков колата, моята едва ли ще е много по-интересна , но главата ,буталата и биелите от неговата са при мен.Ще се слагат на Б20 или Б18 блок разширен до 84,5мм и 2.0л. Целта е пистова/тайм-атак кола с възможно най-много нютони до около 8000-8300RPM.Още нямам идея, какви валове и всмукател ще са подходящи , пък и нямам опит с тези работи . Така че ,за момента събирам информация и купувам по някое друго желязо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид че ако ползваш Б18 блок с нейния колянов вал и биелите от Б20 ще имаш лек недоход понеже биелата на 20-ката е с 9 десети по къса от тази на 18-ката;) смятай преди да правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Концпцията на колежката е супер само една препоръка! не ползвайте оувърсайз клапани на тези валове няма да казвам защо ако решите да слагате, сами ще разберете:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D/>Клапаните са си ИТР-ските

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали е разумно да слагате 15год стари клапани ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помислете и по въпроса на Митко наистина ако ви се рискува карайте със стари клапани:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блок б20 ,игъл биелиЦП бутала 84.5мм на 12.5ссАЦЛ лагери ,АРП болтовеглава ИТР портванатарелки ,пружини и валове Кроуер стейдж 3хондата гарнитураклапа на 68ммеделброк victor X изпускател еделброксъеденител екседи стеидж 1генерация на 63ммВсичко тва в купе 5 ген и жена шофъор:ph34r:/>/>Надявам се да стане достатъчно силна

Ще участва ли колата някъде като се направи?Много ми интересно кола направена със качествени части срещу гаражно изпълнение, чисто като време. Със сигурност издръжливостта няма да я коментираме.п.с. защо ми беше изтрито предното мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко странен въпрос ,коя точно част в колата е гаражно изпълнение?бутала ли са отливани или валове на струг са правени ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...