Version84 29 #1 Публикувано 29 Октомври, 2012 Здравейте,В много теми се обсъждаха дневните лед светлини със всичките им плюсове и минуси,не е много ясно дискутиран обаче монтажа и по точно ел.частта при свързването на лед фароветеНякой може ли да даде схема и кратко описание за свързване на два лед фара, които да светват при включването на габарити,да изгасват при включване на къси и да светват при натискането на бутона активиращ задният габарит за мъгла.Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 29 Октомври, 2012 (Редактирано) http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=345127&start=0 Това е препратка от vwclub, схемата е проста и е като свързване на газова уредба.Един въпрос- защо са ти при габарити и заден халоген?Правиш си ги да се пускат автоматично и да се гасят при габарите. По закон не трябва да караш на дневни и къси едновременно. Или едното или другото.Какви дневни взе и от къде и за колко пари ако не е тайна? Може и на лично да ми отговориш. Редактирано 29 Октомври, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegatroniC 47 #3 Отговорено 29 Октомври, 2012 Аз онзи ден монтирах тези.Плюса и минуса се свързват директно към акумулатора и светлините светват след запалване на двигателя. Сигналния го свързах за предпазителя на късатата светлина на един от фаровете, който е след релето им, понеже габарита ми е постоянно захранен и трябваше ако искам drl-a да е свързан за него да прекарвам кабел до купето, някъде след ключа. Сега след включване на късите led -овете намалят светенето си на 30%. Недостатък на модела е (ако мога да го нарека недостатък), че светват и като се включи централното. Много добре паснаха, тия дни ще им ударя една снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #4 Отговорено 30 Октомври, 2012 (Редактирано) Благодаря за схемата и отговорите.Не искам да ми светят късите + дневните,нямам намерение да причиня нещо такова на останалите по пътя.Просто се чудех как да ги ползвам евентуално и при мъгла,но да не усложнявам картинката,схемата която е посочена във VW форума изглежда изчистена.Понеже не съм много добър по електротехника имам още няколко въпроса.Какво е точното название на това реле, т.е като отида в магазина какво търся?Как да позная кабела обозначен на схемата с "+12V след запалване"?Относно фаровете.Поръчах ги от ebay.com за 10лв с безплатна доставка,това е и реалната им цена.В българските сайтове направо се уливат като искат по 100лв за същитеhttp://www.ebay.com/itm/110840919569?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649Пише,че си имат Е-сертификат и обозначение,чакам да пристигнат всеки момент и ще потвърдя. Редактирано 30 Октомври, 2012 от Version84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 30 Октомври, 2012 Евала на колега, полезно линкче. И аз си ги поръчах.Ех този е-бей... Уж съм временно безработен, а си поръчах за 30 кинта неша, които в БГ са 150 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 6 Януари, 2013 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=345127&start=0 Това е препратка от vwclub, схемата е проста и е като свързване на газова уредба.Един въпрос- защо са ти при габарити и заден халоген?Правиш си ги да се пускат автоматично и да се гасят при габарите. По закон не трябва да караш на дневни и къси едновременно. Или едното или другото.Какви дневни взе и от къде и за колко пари ако не е тайна? Може и на лично да ми отговориш.защо решихте че не може вечерно време да светят дневните? Вградените дневни светлини си светят с късите, най много се затъмняват при пускане на мигач... за да се вижда мигачът но това зависи предимно от позицията на дневните в фара или бронята. в закона пише че през денят си длъжен да караш с дневни или на къси... ама за вечерта не пише нищо... само за халогените пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balexandrov2 0 #7 Отговорено 20 Март, 2014 Version84,може ли да ми обясниш как по-точно свърза http://www.ebay.com/itm/110840919569?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 с колата си. На дъното на кутията има обяснение да свържа червените кабели на 2те лед лампи, а черните да включа в " - " на акомолатора. Цял ден се мъча и цял ден нищо не става . Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #8 Отговорено 21 Март, 2014 Здравей, колега ! Връзването е лесно като цифровизацията . Ако може да се разчита на снимките от ebay и написаните по-долу инструкции черните се връзват към минус, а червените към някой плюс в кутията с бушони. Трябва да намериш обаче плюс, който идва след контакт за да не светят нон стоп. Пробвай първо на едното LED-че с черния на минус, а червения на плюс директно на акумулатора за да видиш дали въобще работят. Ако има и трети кабел (обикновено бял) той играе ролята на прекъсвач - връзва се на габарит или къси и като се включат основните светлини наколата LED-а загасва. Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balexandrov2 0 #9 Отговорено 21 Март, 2014 Хах,благодаря и лек ден,аз отивам да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #10 Отговорено 6 Юни, 2015 (Редактирано) Бих искал да се допитам до разбиращите повечко от ел инсталации.Свързаха ми DRL модул на дългите, работи си перфектно, като единствения проблем е, че когато ползвам свтлинния клаксон (пресвяткване с дългите) освен дългите на 100% се активират и късите (ксенон). Днес огледах къде са закачили различните кабели но не си го обясних защо се получава така. Моля за малко support от вас.Прилагам снимки на бушоните, диаграмата за бушоните за да се ориентирате и имструкциите за инсталация на модула.Много ми е интересно и този кабел долу в дясно на бушониерата защо е боднат там, това трябва да е бушона за srs-a. Редактирано 6 Юни, 2015 от xaxo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #11 Отговорено 6 Юни, 2015 Най-вероятно защото са го ползвали за + след подаване на контакт и ще им служи за измерване на напрежението след запалване. В документацията ще отговаря на СИН 0.5мм2. Проследи снопа и виж какъв цвят са удължили, но най-вероятно е това. ПП. Все си мисля, че това на снимката е доста кофти монтаж. Но все пак майстори са го монтирали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #12 Отговорено 6 Юни, 2015 То и на предните ми автомобили беше с тоя кофти монтаж, но нямаше проблеми. Знам че не е качествен. Въпроса е мога ли при пресвяткване да направя така, че късите светлини да не се активират? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #13 Отговорено 7 Юни, 2015 Да не отварям нова тема ще използвам тази. Някой има ли си на идея,защо като си монтирах лед светлини тип ангелски очи ми трептят когато работи двигателя и как може да се оправи това? Вързани са директно на захранването на габаритите. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 350 #14 Отговорено 9 Юни, 2015 До колегата хахо, Това което описваш е функция на модула за дневните светлини. Нарича се Easy Strobe (Улеснен светлинен клаксон), един вид екстра. Това което трябва да направиш е: Да си намериш упътването на DRL модула и да прочетеш как да го препрограмиш така, че тази функция да се деактивира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #15 Отговорено 9 Юни, 2015 До колегата хахо, Това което описваш е функция на модула за дневните светлини. Нарича се Easy Strobe (Улеснен светлинен клаксон), един вид екстра. Това което трябва да направиш е: Да си намериш упътването на DRL модула и да прочетеш как да го препрограмиш така, че тази функция да се деактивира.Благодаря ти! Сега нямам време, но weekenda ще го разцъкам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #16 Отговорено 17 Юли, 2015 Не намерих инфо DRL модула да има easy strobe функция. И в нета не откривам, в случай че има, как би могла да се изключи. Все си мисля че е нещо от свързването, не както и да го мисля откривам нещо погрешно свързано. Нека някой по-запознат с токовете ако има да се включи. Пак уточнявам проблема - карайки си с активиран DRL (дългите светлини на 30%) когато пресвятквам от лоста освен дългите на 100% се вклчва и ксенона на късите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 350 #17 Отговорено 23 Юли, 2015 Какъв е RDL модула? Аз на две коли имам Smart DRL и се държи точно по същия начин с фабричните настройки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #18 Отговорено 23 Юли, 2015 Smart e, 4 се води или нещо от сорта, не ми е много комфортно това с пресвяткването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #19 Отговорено 24 Юли, 2015 (Редактирано) Smart e, 4 се води или нещо от сорта, не ми е много комфортно това с пресвяткването. http://smartdrl.com/SmartDRL6v4.pdf Аз тук го виждам това "Easy strobe". И наистина го дават заводски да е активиран. Дано ти помогне това, свиркай като го пробваш : ) Редактирано 24 Юли, 2015 от Dragijev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #20 Отговорено 24 Юли, 2015 Не е Easy strobe. Easy Strobe го описват по следния начин "при светещи дневни светлини, при издърпване на лоста на светлинния клаксон последват 2 къси и 1 дълго премигване". Тук става въпрос единствено за дългите светлини, което е ок. Това съм го имал на предходните си автомобили и работи точно по този начин. Моя проблем е че издърпвайки лоста, или задържайки го дръпнат, съответно премигват или светват и късите. Разбирайте че в такова положение светят дългите на 100% заедно с късите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #21 Отговорено 10 Август, 2015 Колега, "Хахо" не се шашкай това си е фабрична работа. При мен без ДРЛ модул със стоков вид при издърпване на лоста за светкавицата се активират и късите(ксенона). Също съм се удачавал защо са го направили така като не ползвам ксенона да се включва излишно само да му намаля живота. Доскоро и поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #22 Отговорено 11 Август, 2015 Това не бих го предположил, че фабрично е настроено така. Глупаво ми се вижда. И това направено от самите хора вградили и оригинален ксенон... сами си прецакват продукцията. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitar82 1 #23 Отговорено 25 Август, 2015 Защо до е глупаво. Нали като изгори ще си купиш нов. Пазарна икономика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове