Jump to content
Jess

Съвет за избор на Сивик

Recommended Posts

Здравейте фенове на Хонда! Това е първият ми пост в този форум... :) Но всъщност имам опит с форумите, понеже съм потребител на форума на Пежо Клуб България от 2008 год, както и член на клуба от есента на 2008 год. След написаното до тук, сигурно няма да учудя никого, като споделя че карам Пежо. До миналата година имах 605, но го "ожених", а от 2009 год. имам и 106, което все още карам, когато върви разбира се... :lol: И така... Мисля, че предисторията до тук е достатъчна. На който му е любопитно, нека да пита, аз мога много да ви разказвам за тези два модела на Пежо. Решил съм да сменям Пежото с Хонда. Интересът ми беше предизвикан от приятелски разговор на по ракия с друг член на Пежо Клуб България, който изключително много похвали Хондите. След това съвсем случайно разговарях с друг познат и интересът ми нарастна драматично. Накрая се регистрирах тук - във форума на Хонда и започнах да чета. Изчетох доста теми и резултатът е на лице - решението е категорично и не подлежи повече на преосмисляне. Предвид вкусовите ми предпочитания и тези на жена ми, която кара семейното МПС в 70% от времето, но не и от пробега, смятам че Сивик 6 генерация най-много ни подхожда. Разбира се мислих и върху 5-та генерация, но те вече са на възраст и то на възрастта на Пежото ни, а идеята е да се вземе нещо по-ново - набор около 1999 - 2001 год. Седмата генерация на Сивик някак си не ми харесва на мен лично, има визия близка до ван, а аз не ги харесвам. И по метода на изключването оства 6-тата генерация на Сивик. По отношение на купето, и двамата с жена ми харесваме хечбек с 3 врати, противно на повечето семейни хора с деца. Силно разколебан и объркан съм по отношение на двигателите обаче. В началото бях изумен колко различни модификации има принципно един и същ двигател на Хонда. При Пежо нещата са значително по-опростени. Няма съмнение - Хондата ще е бензинова и ще се кара на газ. Сигурно повечето от вас биха ме "линчували" заради газта, но за съжаление бензинът стана непосилно скъп за ежедневно "джиткане" по 30 - 40 км градско. Освен това, честичко пътуваме между Бургас и Монтана, където в двете посоки е близо 1000 км преход. Със сигурност знам и още нещо за това какъв двигател искам да има бъдещата ни семейна Хонда - в никакъв случай няма да е най-слабият (1.4, 75 к.с.), както и най-мощният (1.6, 160 к.с.). Не, че ще ми е зле да скоча от 60 на 160 к.с., но данъкът ще ми убива много. Третото, което много, но наистина много ми се иска, е да бъде VTEC. По този начин мисля, че значително съм свил разнообразието и остава да избера между 1.5 VTEC (115 к.с. ако не греша) и 1.6 VTEC (125 к.с., който мисля, че наричат "малкия Ви-тек"). Има още два двигателя, които не са сред моите фаворити, но нищо не се знае... Става въпрос за 1.4, 90 к.с. и 1.6, 105 к.с. Молбата ми към вас е да споделите мнение за тези двигатели - вътък, разход, поддръжка, пригодност към пропан-бутан... Всичко ще ми бъде от полза, кой каквото знае... Предварително благодаря на всички, които ще се включат и се надявам да се получи една полезна дискусия не само за мен, а и за други колеги. :) Поздрави, Веско

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мога да споделя впечетление от моята англичанка, която е 98ма 1.4 , 90кс. Наистина за това купе мотора е малък , но за тривратия хеч, със сигурност ще е по-добре.Ако успееш да намериш 1.5 витек, мисля че ще е най- добре. Преди няколко месеца си сложих газов инжекцион фобос2 и към момента мога да кажа , че съм доволен. Колата се кара във Варна а градското тук е убийствено и ми дава разход 10- 11 газ градско. Извънградско към 8. Но забелязах, че при моя мотор е от значение дали е натоварена колата с повече хора и дали работи климатика. Определено доста се товари в тези случаи, така че моята препоръка е да търсиш някой от по-големите мотори, но дори и с този колата е доста добра. Дано съм ти бил полезен, успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1.5 Vtec-e 6-та ген 114 кс. 1996 г. от една година вече, до момента съм сменил само един маншон на карето, предни накладки и съм я обслужвал 2 пъти, над 10 000 км. съм минал из България, като от началото на лятото колата се кара с реголируеми прожини на стокови амортисьори и още нищо не се е обадило. Обаче я карам на бензин, не съм фен на газовите за това :)Градско в София зимата 8,5-9 зависи от карането, извънградско около 5-5.5/100. Лятото градския разход пада с литър поне.Като цяло съм доста доволен ;) От четеното тук-там из интернет и форума останах с впечетлението, че върви повече от 1.4 90кс., а гори по-малко заради икономичния режим, но това не е 100% гарантирано.Правил съм и разни модификаций, но това не е към темата, ако имаш въпроси, питай, Успех! :):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааааааааа....1во добре дошъл на колегата !!!2ро шапка свалям на такива постове! 3то не си взимай хонда щот това не е избор а болест :D 4то идеалния избор в твоя случаи е д15з6 икономка ;) колата може и да върви може и да е икономична. Здрава и ефтина за ремонти , па и лесна.Три съвета ,гледай да е нямала удари или поне силни такива ,евентуални ръжди ако е австрия или германия.Инак тая генерация са добре от тая страна .И двигателя да не е проял масло повече от колкото му се поалага.Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 витек,114 к.с.е вълшебен мотор за мен,още съм благодарен на съдбата че случих на него,при положение че не търсех Хонда въобще,а 406 или Карина.Данъка е около 138 лв.,които обаче ти ги връща многократно в икономия,за разхода имаше хубава тема ,която фенката я заключи незнайно защо. Към морето ми гори 5/100 както и да я карам.Малко са редки хондите с тоя мотор,но ги има.И само парното не ми харесва нещо.Частите не са скъпи ,противно на легендите,по скоро се купуват консумативи. Добре дошъл във форума и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Коя бре мен дай ако си заслужава да махаме квот не трябва от нея и я пускаме ,ма ако е станала като статистика затова е отекла :D .По темата имам френд кара д15з6 на газ па нее изревал втора година ,а аз тея дни ще слагам и на моя д15з3 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поста наистина е добре написан.много добре си се насо4ил,колега.колата е много безпроблемна и е от здраво направените и истински сивици.много добър варянт,според това което написа като изисквания,а и като цяло д15з6-vtec 114.от мен- търси кола без Ръжди и те4ове по двигателя.по принцип много рядко да види6 хонда с олят от масло двигател.климатика не е за подценяване.успех с покупката.дано се включат пове4е колеги със 6та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в сектата колега!Карам малък VTEC в 6та купе и смея да твърдя, че колата е здрава и върви доста прилично. Карам я от 3 години като от април месец тази година колата се кара на газ. От подписа ми можеш да видиш разхoда на гориво за малко над 10 000 км. Като изключим разходите за гориво съм похарчил около 8000 лв по колата за подръжка, застраховки, гуми и подмяна и изпускателната система. Подмених предните дискове и накладки, амортисьорите, съединителя и по никои друг тампон по окачването, което си е савсем нормално. Смених и радиатора и гарнитурата на главата, палец и капачка на делкото, запалителни кабели и свещи и боднах един газов инжекцион. Преди да се кача на хонда съм карал разни немски бангии и да ти кажа не бих се върнал към тях.

Редактирано от Бобито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в сектата колега!Карам малък VTEC в 6та купе и смея да твърдя, че колата е здрава и върви доста прилично. Карам я от 3 години като от април месец тази година колата се кара на газ. От подписа ми можеш да видиш разхoда на гориво за малко над 10 000 км. Като изключим разходите за гориво съм похарчил около 8000 лв по колата за подръжка, застраховки, гуми и подмяна и изпускателната система. Подмених предните дискове и накладки, амортисьорите, съединителя и по никои друг тампон по окачването, което си е савсем нормално. Смених и радиатора и гарнитурата на главата, палец и капачка на делкото, запалителни кабели и свещи и боднах един газов инжекцион. Преди да се кача на хонда съм карал разни немски бангии и да ти кажа не бих се върнал към тях.

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен. Правилно си се ориентирал. Имах 5 врата 1.5 114кончета ВТЕК, сега карам 3 врата 1.4 90кс Извода който съм си направил за мен е такъв: Англичанката е по уютната кола, по европейската, с по-слабо парно и с разход извънградско и под 5л ;) градско 9л смес 6-6.5. Хечбека с 3 врати японски се управлява значително по-добре, с по-голяма лекота някак си, разхода със същото каране, същия маршрут е 5-5.5л/8-8.5 средното пак е около 6-6.5. Сега я карам с обикновено газово и средното 7/7.5л многократно засичана от пълна пълна на една бензиностанция;) За качеството на англичанката мога да кажа това: за 2 години нищо не съм сменял освен маслото :unsure: докато не влязох в насрещното :D За японката вече половин година да чукна дърво няма проблем. Вървят еднакво иначе. И все пак най-добрият вариант според мен е 3 врат 1.5 114коня-това е бижу, но трудно се намират и са по скъпи, при мен обстоятелствата се стекоха така за това сън с 1.4, но пък не е лоша хич. Успех

Редактирано от М.И.Я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа, карам D15Z6, взех я преди година и половина. Единственото за което съжалявам е че я взех карана в България 6 години(като я взех без да я гледам, огледа беше вечерта, качих се покарах и си казах, това е). Иначе разход, возия, стабилност няма такава. Градско 8 (София), зимата 10 (но карам 3 4 километра и даже не загрява), извън градско по принцип под 6 (точно измерено, пълно пълно 6.5 към морето с 4 човека, багаж за 6 човека, баскаса която дънеше през целия път :D, не виждах нищо на огледалото за задно демек бая багаж :D,това включва и Сарафово Несебър зверско задръстване около час и нещо което го минах 2 пъти). Сменял съм ролка и ремъци шото четох че трябва 200 лв с труд; каре шото маншона беше разпран, оригинално каре и труд от мен и познати; съединител комплект LUK 390 лв, труд от 100 до 150 лв, притискателния беше заминал и аксиалния виеше; масла и филтри; предстои смяна на кормилни накрайници (това е шото дупките не ги виждам :P)и спирачни дискове. Много добре си се ориентирал, търси и като намериш не се чуди много. Ускорява доса добре ама на високи обороти.На 5та не очаквай нищо, само за потдържане на скороста е като моята повече от 160 не иска, закотвя се на 4000 оборота и тва си е, на 4та 185км/ч, повече на съм настъпвал).Ами това е, като може би не трябва да се пренебрегва и факта че са малко шумни (има теми за обезшумяване на сивик), моята е с гуми 195/50/15 което може и да допринася но все пак да си имаш едно на ум.Следваштата кола която ще си купя, най вероятно ще е акорд, още по добра возия, по безшумна и тн и тн. Надявам се да съм бил полезен ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички до тук! Радвам се, че темата срещна отзвук и за кратко време се събраха доста мнения. Определено всичко, което сте написали ще ми е от полза. С две думи - зарибихте ме... :lol:

 

Изникват два въпроса обаче. Първо, по какво се различават т.н. "англичанка" и японката? По какви външни белези мога да ги разпозная? Или това става само с разшифровка на VIN кода? Покажете ми някакви снимки с въпроса "Открий десетте разлики?" :D

И второ - 1.5 VTEC мотора, на главата му пише ли VTEC Honda или само Honda? Интересувам се как да разпозная само по снимка (без VIN код) въпросният D15Z6?

 

Така...

 

Публикувано изображение

 

... или така трябва да изглежда?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво и е техническото на темата, че е в тоя раздел?!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

японка е 3 вратата и седана, тези които имат еднаква предна част. А комбито и 5 вратия хечбек са англииски. Иначе на първата снимка това е 1.6/127 коня а въпросният 1.5 изглежда като този на втората снимка,който е 1.4 в случая,но с подобно впръскване като на първия. На 1.5втек няма надпис втек;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ляво на испускателния колектора си пише D15Z6 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам. ако съм нагазил в подфорум със силно техническа тематика. Не е било нарочно, просто във форума на Пежо в подфорумите по модели обсъждаме всичко свързано с тях, включително и покупката им. Ако модераторите сметнат за необходимо, моля да преместят темата. :unsure: Иначе благодаря за отговорите, тяпърва ще се наложи да различавам японки и англичанки, както и различни двигатели... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да отидеш на някоя сбирка и да покараш различни двигатели.Ще е по-лесно да разбереш кой е подходящ за теб.Но най-важно е да случиш на читава,а все няккакъв компромис ще трябва да направиш.Успех с избора и дано се радваш дълго на покупката си :honda:

Редактирано от M.Todorov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така изглежда "англичанката" http://img175.imageshack.us/img175/7263/1001056h.jpg

А така Японката http://i48.photobucket.com/albums/f211/JuBenji/Foto0077.jpg

Или за още резултати в гугъл, японеца е модел "EK", а англичанката "MB" на английски ;)

Ето двигателя на моята, D15Z6 114 кс. само че е със спортен колектор ;) -> Публикувано изображение

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мотора който е 1.4 (75/90) к.с. изглежда така, въздушния филтър стои точно над двигателя, няма как да се сбърка.

Публикувано изображение

Аз карах около 3 месеца такава Хонда 6ген. хечбек и останах много доволен. Колата беше италианка, но това да нете подлъгва, мотора беше перфектен и купето без грам ръжда и забележки. Ако си фен на италианките взимай, защото докато продавах моята на части (защото е блъснах) видях няколко изгнили 6ген, а това също трябва да се гледа. Мотора загрява бързо и парното духа на 6+, късмет и дано скоро се похвалиш с новата кола.

Редактирано от 626

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така изглежда таблото при 90км.

Публикувано изображение

 

Себулба видял съм че не е много за тоя раздел темата но нарочно не я местя .Защото е една от хубаво написани и поставени теми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Jess, ако имаш желание постави това което ти писах на лично съобщение, може да помогне и на някой друг ;) колега 626 все пак колата може да е с двигател д14 и да е с всмуквател от д15/16 и пак няма разлика! Много - хора лъжат в обявите си, че продават 99-2000 година кола а тя реално е 96-7 ма година и пишат, че са 90, а всъщност са 75... но съм го обяснил по - подробно на джес на лично

Редактирано от cool24

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезни съвети получих през последните два дни. Благодаря ви, колеги!Вече напълно мисля, че знам какъв точно е перфектният Civic, който търся за семейно возило - със сигурност, както ме посъветвахте D15Z6, произведен през 1999 или 2000 година, т.е. след фейслифта, разбира се 3 врати.Даже днес прехвърлих повечето сайтове за автомобили 2-ра ръка за да се ориентирам в цените, а и да набележа потенциални фаворити. За съжаление много рядко се среща точно такъв Civic, какъвто аз явно търся. Убеден съм обаче, че не е невъзможно. Действително целта ми беше повече да се ориентирам колко пари ще ми трябват. Те ще дойдат с кредит, но все пак трябва да си направя сметката. Резултатът е малко разочароващ. Явно тези коли държат цена, понеже от това което видях 4500 - 5000 лв. не ми мърдат за такава кола. От там още 1000 - 1200 за газов инжекцион евентуално, още 1000 лв. за някой друг ремонт и първоначално стягане, и на края кой знае - някой друг лев за кола нов внос от Австрия или Германия. Сумата става сериозничка, но май няма друг начин, ако искам да карам кола на 12 - 13 год.Много взех да се замислям и за 1.4, 90 к.с. - вървят около 1000 лв. по-евтино, а и има много по-голям избор от тях. Данъкът ще ми е точно 40.10 лв., в сравнение със 1.5, 114 к.с., където ще е 207.90 лв. (Това са данъците за Община Бургас) Ще сбъркам ли с 1.4?А и още един въпрос - англичанките по-кофти ли са от японките. По-новите модели, пак около 1999 - 2000 година имат хубава "фаца", а и те сякаш са по-масови от японките след фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347970623591549&f1=details&slink=7vhl38Ето нещо, на пръв поглед добре изглеждащо. Карам такава от 2007ма, но 1.4 90к.с. и съм страшно доволен. Около 130к вече има в БГ колата и сега вече е за тампончета по окачването/300лв с работата предни и задни/. Сменил съм съединител, амортесиори и консумативи. Единвеното е, че на около 3-4 г се късат големите тампони отзад/63*2 в Буктрако/ и предни накрайници на около година и половина. По 30 кинта бройката. Предимствата пред хеч-а са, че има багажник, по-комфортна е и 2 врати отгоре. Иначе са еднакви от вътре/мотор, окачване, спирачки/.Успех с избора.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11318765697724634&f1=details&slink=7vhl38 тази даже е регистрирана и с газов инжекцион :) Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тези коли държат цена, понеже от това което видях 4500 - 5000 лв. не ми мърдат за такава кола. От там още 1000 - 1200 за газов инжекцион евентуално, още 1000 лв. за някой друг ремонт и първоначално стягане, и на края кой знае - някой друг лев за кола нов внос от Австрия или Германия.

не е Задължително да ти излезе 6-7 хиляди.Можеш да намери6 и за 4000.ще споделя случка от вчера .влизам за смяна на Джанти и гуми в един голям сервиз.обслужиха ме за 5 минути и остана време да се заговорим с едното маистор4е.карал акорд,но минал на cивик,д15з6,но не вдигал пове4е от 160 :lol: .много иска6е да видя как му работи колата.запалихме-мотора пее6е,1998 г.,4удна.в-теk-работе6е.просто вика пове4е от 160 не6те.врътнах 2 кръга -самолет.явно не знае6е как да я кара.казах му да е изцежда и да не се опитва да ускорява на 5та предавка.та...мом4ето е взело преди 5 месеца,съвсем слу4аино за 3400-500 лв.газ БРЦ веднага и му легнала 5000лв.идеята ми е,4е при малко търпение и kъсмет,можеш да намери6 хубав хе4 6та ген.японско производство,което е за предпо4итане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, явно когато човек търси точно определен модел, трябва да следи пазара и когато изскочи оферта, веднага да я вземе. Мерси за съвета - ще се придържаме към japanese engineering, както казва моя директор Mr. Kobayashi-san :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карам д15з6 вече около 9 месеца и съм доволен. Няма да изпадам в подробности понеже колегите са ти обяснили доста добре нещата. Относно колебанието ти за 1.4 90 к.с. мотора разликата не е особено голяма и финансово нещата са на кантар - разхода е съвсем малко по-висок, но пък данъка е по-малък. Аз лично останах с впечатлението, че е малко по-нестабилна от мойта, но вероятно това е дължи на по-високи гуми. Вероятно и климатика ще се усеща повече на малкия мотор. Относно разхода карам на бензин 100 октана и извън града без климатик, с 3ма човека и пълен багажник ми е излизало под 4,5 л , в града 6.3.За търсенето аз разглеждах няколко месеца докато се появи моята кола. Моя съвет също е да гледаш да няма ръжда, че няма оправяне после. Успех в търсенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега,къде го натрисаш с тези австрийки,не знаеш ли какви са ни ламарините и това че ръждата няма оправяне. Иначе 5-вратката е семейната кола,не хеча.И още нещо,към автора,щом ще си на газ,защо търсиш 1.5 двигател? Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех преди година и половина за 3000, първа регистрация ноември 98г, беше обявена на 3400. Година я карах, като смених само ремък и ролка. Започнаха да си излязоха други неща, ама кво да се прави.Мисълта ми е, чак пък 4000-5000 за кола на 12 години па макар и хонда не си заслужава, виж за акорд е друго.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

японките може да са по-добри, но в никакъв са англичанките не са лоши ;) повечето са сектантски изказвания. Карах Англичанка сега карам японка. Моето мнение е да гледаш самата кола да е в добро състояние, без значение каква е... а за англичанка може да разгледаш и за 1.6 116коня-на хартия е като 1.5 114 но разликата е осезаема, щото дърпа много в ниските обороти /няма икономичен режим/ и е с по-къси скорости. Щом ще слагаш ГИ е вариянт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След известни дебати у дома с жена ми резултатът е следния - надделява възрастта на автомобила. Това ще е критерият с най-голяма тежест, ще се гледат изключително и само коли произведени през 1999 и 2000 година. От там нататък критериите за двигатели и купета се разширяват. Отпадат само версиите с най-слабия мотор 75 к.с. и с най-мощния 160 к.с. Англичанките също ще попаднат в подбора, което автоматично включва и коли с 5 врати, без комби версията на Civic.Обмисля се вариант и за нов внос по заявка. Имаме близък, който внася коли от чужбина и мога да разчитам на него, че ще избере читав екземпляр, най-малкото имайки предвид колко запазена Октавия си докара за себе си преди около един месец.И отново искам да използвам възможността да благодаря на всички, които се включиха с коментар. Всяка информация ми е полезна. Покупката на Хонда мисля, че ще стане по-рано от предвиденото. Пежото ми е на сервиз понеже не искаше да пали. Преди два дни ми се обади майстора по телефона и ми каза, че компютъра (ECU) е изгорял. После се обади и каза, че уж го бил оправил, сменил някакъв интеграл, но колата пак неще да пали, все едно няма компресия. За мен това са абсолютни глупости, защото преди 600-700 км я обслужих напълно (масло, всички филтри, свещи, накладки, лагерите на главините и т.н.), а тя от раз спря да пали. Сега си мисля, че дори и да е сменил изгорял интеграл в компютъра, то той няма настройки за запалването и смесообразуването, които се контролират пряко и само от компютъра (колата няма делко). Най-вероятно, ако изобщо запали, ще гори 10 - 15 л./100 км, и... Въобще дали ще стане кола от нея повече??? Ще си отиде като донор най-вероятно.Ако някой има хубаво предложение за продажба на Civic и не бърза много (трябва ми известно време за кредитиране), отворен съм към всякакви предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти и на лично казвам ти го и тук! Най - важното е колата да няма ръжда! Двигател се оправя или се купува нов, но ръждата тръгне ли няма оправия ;) разликата между 90 и 115 не е много - голяма от към вървеж нито пък от към разход... и при положение, че ти ще слагаш газово още по несъществено от към разход :) 75 конйовата лесно тръгва много - повече само с една смяна на гарнитура на дросела която струва 7 лева :) и все пак гледай какво пише на блока на двигателя и на синио лилавата табелка до акомолатора! Д14а3 - 75 коня д14а4 - 90 д15з6 - 115 обаче при фейслифтовия вариант цифричките от заде са други при д14-ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година кола не кара,само трупа някакво самочувствие.Имай в предвид че се сменят,почти задължително и едни тампони с оригинални,за 100-140 лв.комплекта,дори и на по-новите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих информация за кодовете на моторите - източник Wikipedia на немски език: http://de.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_6._GenerationМного готино са подредени таблиците - купе, хечбек 3-вратка, седан, хечбек англичанка и комби англичанка... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двигатели са страшни машини, ако си вземеш с такъв няма да сбъркаш:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1,5 90к.с. и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...