Jump to content
kvd74

Клапа за отклонение на въздуха при радиаторчето на парното

Recommended Posts

Привет на всички, интиресува ме ,ако някой е сменял радиатор на парното,как изглежда клапата топло/студено преди радиатора.В смисъл плътна ли е ,или с някакви отвори и дунапрен върху тях. Скоро един приятел ми каза че при него/ауди 80/било така и този дунапрен се бил изронил и потока въздух минавал непълно през питата,част от него през отворите част през питата.Мисля клапата за свеж въздух беше точно така.И след като му залепил нов дунапрен има много яко парно.Та дали и при нас проблема не е такъв? Мисля въпроса е актуален сега когато застудява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема е актуален ,ма поне да беше посочил е така за проотокола за ква кола иде реч. Не не е като на ауди с дунапрени ;) ,там па къв е цирк не е изтина .На хонда е кранче за водата -топлата ;) .И има клапа за въздуха вътре и отвън . Или кранчето не е наред или ти е запушен радиатора .А термостата .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема е актуален ,ма поне да беше посочил е така за проотокола за ква кола иде реч. Не не е като на ауди с дунапрени ;) ,там па къв е цирк не е изтина .На хонда е кранче за водата -топлата ;) .И има клапа за въздуха вътре и отвън . Или кранчето не е наред или ти е запушен радиатора .А термостата .......

За моята кола иде реч,англ.1997 г.,кранчето спира и пуска нормално,питата я продухвах и минава лесно въздух и вода,двата маркуча отпред са доволно и равномерно топли,и термостата ми е нов-"Тама" от юни месец.Затова се замислих за нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се на тръбата ,която излиза от блока и по която върви водата,преди да влезе в купето,зад двигателя.Един да седне на шофьорската седалка и да движи лостчето на парното за топло и студено, а другия да гледа под капака жилото коя клапа движи.Стига да е закачено жилото,че моето си дойде откачено.Там пък какъв е филм..Публикувано изображение/>

П.С. Това е клапата ,която контролира дали да циркулира топлата вода през радиаторчето на купето или не.Ако е затворена вентилатора си духа студено. Вече ако става въпрос за друга клапа само за въздуха отвън ,там не знам.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кола иде реч,англ.1997 г.,кранчето спира и пуска нормално,питата я продухвах и минава лесно въздух и вода,двата маркуча отпред са доволно и равномерно топли,и термостата ми е нов-"Тама" от юни месец.Затова се замислих за нещо друго.

Как точно я продуха с вода и въздух? Филтъра сменял ли си? Духа ли силно вентилатора? Всъщност какъв е проблема при теб, при Ауди разбрахме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кола иде реч,англ.1997 г.,кранчето спира и пуска нормално,питата я продухвах и минава лесно въздух и вода,двата маркуча отпред са доволно и равномерно топли,и термостата ми е нов-"Тама" от юни месец.Затова се замислих за нещо друго.

Как точно я продуха с вода и въздух? Филтъра сменял ли си? Духа ли силно вентилатора? Всъщност какъв е проблема при теб, при Ауди разбрахме?
Продухах с уста,иначе и с вода на чешмата,на вх.и изх.тръба.Филтър на 1 месец,дебит на въздуха доволно.Проблема е в топлината на въздуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина да ти духа хладно ако входящия и изходящия маркуч са горещи(не просто топли) е запушване на част от тръбичките в радиатора на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия проблем.Трудно ли се сваля таблото за да се подмени радиатора на парното.Ако някой знае реда за сваляне да сподели , защото подобни теми има ,но не са за англичанка или поне аз не намерих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се стигне до разглабяне на таблото,трябва да съм сигурен че питата е проблема.Затова искам да направя сравнение с някоя друга англичанка,но с 1,5 /114 к.с./мотор.Щото,дали понеже гори малко или това че термостата отваря на 78 градуса,парното ми няма нищо общо с това на едно Рено 1,6.

Единствената причина да ти духа хладно ако входящия и изходящия маркуч са горещи(не просто топли) е запушване на част от тръбичките в радиатора на парното.

Не е единствената,може проблема да е и вклапата/счупване или орубен дунапрен на нея/и така потока въздух не минава изцяло през питата.Още една мистерия има-крайната дясна духалка духа много по-слабо топло от другите. Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една мистерия има-крайната дясна духалка духа много по-слабо топло от другите. аз съм с англичанка 96г проблема е същият духа по слабо на шофьорския прозорец от колкото на другия :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Още една мистерия има-крайната дясна духалка духа много по-слабо топло от другите."

 

 

И при мен е така, аз съм с 1,4 Публикувано изображение

Редактирано от smoky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май при всички англичанки е така,и аз съм така с аеродека.Майсторите ми обясняваха,че било нормално щото така били навързани тръбите и последно стигал до дясната духалка и за това бил по-хладен:rolleyes:/>Не съм много сигурен,че е така ама като са казали.Действително като я покарам стабилно около час вече започва да духа баш топло и от тази духалка ама трябва хубаво да се напече,че тогава. А най-горещо и бързо започва да духа от лявата,средните са средна работа;)/>Като цяло на дълъг път си става горещо когато се напечат добре,ама в началото слабо всравнение с други автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за тези майстори до колко са компетентни, но аз също карам англичанка (хечбег се води D16Y3) и независимо дали съм я карал 30мин. или 130мин. от всички въздуховоди духа съвсем равномерно топъл въздух стига да е стоплила за да духа топло де :D . Относно проблема на колегата, и аз съм на мнение като колегите от по-горните постове - има проблем с радиаторчето на парното, или кранчето за топлата вода не отваря достатъчно.... Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...