Jump to content
Buuzar

Въпрос относно мощност

Recommended Posts

Здравейте колеги имам въпрос относно мощността. Карам Civic 5-та D15b2. Обаче искам да я подобря да върви повече. Някой ми казват сложи филтър, гърне и .. други пък вземи си глава от vtec 1.6 или щлайфаи твойта.. Уча се още затова питам вас. Дайте съвет как и какво да почвам да правя по количката :) Сега е пълен сток и не искам да сменям мотора. :) Благодаря ви предварително :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най евтините 20 коня са:

интейк метален , филтър грамотно изолиран от топъл въздух, дросел ф60, изпускателни колектори рейсърски (едно много важно нещо, което се усеща след смяната), тръби ф60 и чип и може да минеш 20 коня даже Публикувано изображение

  • Надолу 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея коне за нищо ги нямате :lol: 20коня ако идваха толкова лесно при атмосферка.. Къде ще го сложи този дросел,на "моното" ли,и ако успее да чипне ЕЦУ от б2...Започва се от по горната статия на Емо за инжекцията

Редактирано от AMD
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опа, извинявам се, не направих сметка, че не е инжекцион Публикувано изображение

 

тва са най лесните подобрения, който може да направиш, без да сменяш кой знай колко работи, а относно конете...

щом от една пълна генерация на дино се качва 10 коня, и от един добър ремап толкова, значи файда има.

може да е трудно, но не е невъзможно, да не забравяме, че хондите от към генерация и от към входящ въздух на STOCK ниво са спънати Публикувано изображение

  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не ги видя с очите си тези 20 коня само с генерацйика и чипче на компа не вервам. И то от Д-серия без VTEC !!! И нямам предвид да пуснеш още 700-800 оборота примерно да развърта до 8000 об/мин и да кажеш ето ти 20 коня.За двигатели с по голям потенциал може би става ! Колегата да слага инжекцията на този етап и да си кара с удоволствие пък като събере пари може друг мерак да му излезе (винаги излиза).

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия вариант е както и колегите казват е първо преминаване към пълна инжекция и после една D16Z6 глава с хубава генерация за повече POWER :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даамм първото нещо е да е пълна игла ... от там на сетне вече др по сериозни подобрения.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най евтините 20 коня са:

интейк метален , филтър грамотно изолиран от топъл въздух, дросел ф60, изпускателни колектори рейсърски (едно много важно нещо, което се усеща след смяната), тръби ф60 и чип и може да минеш 20 коня даже Публикувано изображение

 

И с тия кюнци найш как хубаво ще тръгне...

Направо в 1ви клас ще се върне колата, особенно до 5к на оборотомера :D

По- добре инжекция/или дуал карб/, 4-2-1 колектор, в-тек глава и сервизиране на мотора ако има лев и генерация. Ама тя последна. Той ще я усети дали и с колко му малее.

Приемр- д13ката си ми е с фабричната в момента. 36-38мм вътрешен диаметър по спомен. След 4к трещат сите гърнета. Сега съм подготвил 4-2-1 стоков изпускател и ще я пускам на ф45, стоковата за 125к.с. :) Като го направя след нова година ще пиша/няма лев в момента/...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за размисъл: Виж всичките тези неща, които са изброени в предишните постове - колко пари ще излезнат сумарно. След което провери цените на цял двигател д16. Прецени си сам дали не е по-добре направо да смениш двигателя...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за оффтопика. Мисля, че поста ми ще е информативен и за автора на темата.1.Как ще понесе Д14А4 и въобще повечето Д серии развъртане до 8 000 оборота/мин със фабрична карантия?2.Ако е благоприятно развъртането как може да стане? 3. Хубаво развъртаме двигателя, ама ще произвежда ли повече мощност с фабричния компютър?Ако не повече мощност, то мощността да остане константна или да не пада драстично.Отностно моя двигател - аз карам с колектор от Д16з6, както и имам и CAI с К&Н филтър, които CAI му трябват значителни подобрения.Аз обмислям смяната на всмукателния колектор с такъв от Д16у8 и най-вече друг компютър.По темата:Моето мнение от почти нулевия ми практически опит е, че Д14А4 развива въртящия си момент високо в оборотите. Причината за това според мен е самите гориво-въздушни смеси, както и пълненето на горивната камера. Предвид, че все пак това е кола правена за икономия това е абсолютно нормално. Мисля, че концепцията за Д15б2 не е много по-различна. Мисля, че стремежа трябва да бъде увеличение на въртящия момент чрез по-добро пълнене на горивната камера със "студен" въздух и намаляване загубите на напор във всмукателния колектор. Не мисля, че този двигател с леки подобрения ще има особено повишено изхвърляне на изгорели газове. Увеличеното сечение на изпусквателната система само ще намали въртящия момент в ниски до средни обороти. Друг е въпроса колко изправна е тая изпусквателна система, както и катализатора.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз мойта д13ка си я разхождам до 8к доста често и нищо и няма. Но над 7500 вече само бръмчи. А и сегашната генерация е много зле. Освен, че малка е и запушена. Както я усещам момента и идва около 3000оборота, конете към 5000... Това е вентилиран двигател и е нормално на ниските да не върви. И като сложиш и факта, че малка кубатура се получава точно това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз със д13 и д16з9 съм стигал за кратко в 8000 не е имало проблем но си мисля,че при по често влизане или застояване в тези критични обороти има опастност :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Как ще понесе Д14А4 и въобще повечето Д серии развъртане до 8 000 оборота/мин със фабрична карантия?

2.Ако е благоприятно развъртането как може да стане?

3. Хубаво развъртаме двигателя, ама ще произвежда ли повече мощност с фабричния компютър?

 

1.То ако искаш и на 10к ги върти,но реално няма да има защо.Първо заводските пружини на клапаните не са смятани за такива обороти.Второ и долу при вала също.На Д-то силата му е в ниските и горе долу във високите.Виж някои други Б-авни серии са със стоков ограничител на 8200 ;)/>

2.Не е невъзможно да ходи до там,но трябва много неща да се посменят.Грубо-пружинки,тарелки,портване на тиквата,портване на маслената помпа и вдигане на налягането и,хубав автърмаркет всмукател,или ITB-та,изпускател,генерация.Всичко зависи колко ти е дълбок джоба.

3.Няма как да го развъртиш повече от заводският ограничител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а относно маслената помпа ми е любопитно едно...Решил съм отпролет ако има лев, да отварям мотора. Като не иска да ми даде повод с разход на масло, ще е по грубия начин :D Четох, че Пепи/изанаги / си слага помпа от двувалка. Ама той е турбо. Аз мисля да сложа само налягане и температура на маслото. Не съм драйка и няма как да го кипна, та да ми трябва кулер. Колата си остава атмосверка...Та то ми е ясно, че за обороти освен другото ми трябва и маслен поток.Може ли да има проблеми ако се сложи помпа с по-голям дебит ?В смисъл нали мотора е правен за едно налягане Х при Х обороти У , то сега става Х+1бар/примерно/ и оборотите са У+1000 ? Вариант освен да избие семеринг какво друго може да му стане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развъртайте ги тия Д серии до 8-9к оборота, като родят да не ревете като Сарански мечки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че Пепи/изанаги / си слага помпа от двувалка. Ама той е турбо. Аз мисля да сложа само налягане и температура на маслото.

Само че ,той е Д16,а при другите Д-та незнам дали ще пасне към вала.Абе Кало то и Б-то ражда,дойде ли му момента :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х Y Z ма тука има една червена дет 2ра гдина я мотаме до 9к д13ка и още не е изтропала .Д серия 100 кинта б серия 1000+ кинта Па коя колко да изка да върви кефа е от значение ;) сори за офаа :(П.п тая успея само феродото да укоти :lol:http://vbox7.com/play:90ac82a4afКоментара под клипа е в тон .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Тоест да разбирам, че развъртането над 7200 няма да е благоприятно. Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х Y Z ма тука има една червена дет 2ра гдина я мотаме до 9к д13ка и още не е изтропала .П.п тая успея само феродото да укоти :lol:/>http://vbox7.com/play:90ac82a4afКоментара под клипа е в тон .

То и аз си я коткам редовно до там. Ако са затапени тотално грънците, ама на последък почва да ме избива да я ровя отпролет и да пробвам с коленовия вал номера. Ама искам да видя колко 1000лв за части трябва да си приготвя и купя 80% от тях предварително, че повече от 3 дни без тая кола не оставам.п.п. Това на Мититио д13ката ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

най евтините 20 коня са:

интейк метален , филтър грамотно изолиран от топъл въздух, дросел ф60, изпускателни колектори рейсърски (едно много важно нещо, което се усеща след смяната), тръби ф60 и чип и може да минеш 20 коня даже Публикувано изображение/>

 

И с тия кюнци найш как хубаво ще тръгне...

Направо в 1ви клас ще се върне колата, особенно до 5к на оборотомера Публикувано изображение

По- добре инжекция/или дуал карб/, 4-2-1 колектор, в-тек глава и сервизиране на мотора ако има лев и генерация. Ама тя последна. Той ще я усети дали и с колко му малее.

Приемр- д13ката си ми е с фабричната в момента. 36-38мм вътрешен диаметър по спомен. След 4к трещат сите гърнета. Сега съм подготвил 4-2-1 стоков изпускател и ще я пускам на ф45, стоковата за 125к.с. Публикувано изображение Като го направя след нова година ще пиша/няма лев в момента/...

 

Най добре е друг двигател, като се замислиш, слагаш го и почваш от 170 коня ( примерно б18ц4) да градиш, а не от 100 коня мъки... Много ясно, че е по добре да се сложи глава от В-тек едновалка, но + тия работи , които изброих, колата ще стане по бърза от б16ка и б18ка ( не барана разбира се).

Тия сток части, ще стане от един сток на друг, тръба под 60мм си е сток . Тия митове, че щяла да спре и тнт и тнт са легенди, тва го прави колектора Публикувано изображение/>

сега ще сложих 45мм после , като я направиш инжекция ще й сложиш пак 60мм, така, че по добре един път го направи и забрави за генерация вече Публикувано изображение

 

Само искам да попитам тука в темата, да не правя друга - смяната на двигател примерно с по мощен, задължителен ли е нов преглед и пререгистрация, в смисъл престъпление ли се води това да си смениш мотора с друг , който носи номер на друго купе ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на пук на прогнозите след нова година ше има една развъртяна Д серия :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п тая успея само феродото да укоти :lol:/>/>/>http://vbox7.com/play:90ac82a4afКоментара под клипа е в тон .

фен добре се развътра до 9к но нещо бавно се случват нещата ,няма торк :(/> :(/> :huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фен добре се развътра до 9к но нещо бавно се случват нещата ,няма торк :(/>/>/> :(/>/>/> :huh:/>/>/>

Френд тоя клип е сниман след малки модове два карбаи и вал от д15.Колата беше с мноо кадна кутия .В момента вече е с колектор ,генерация ,и редена кутия , и на всичкото отгороре натрепа д16з6 купе 6та и д15з6 пак 6та на срещата .по времмето на първите модове се държеше с 4та хе4 игла за съжаление на края не можахме да ги пробваме . тея темата за колата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111&st=15П.п аз от д13 па и неочаквам мноо да се случат :D ма напролет ще има още промени токгава ше си каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=4goqNlgkx2MЕто я мойта Д серия до към 9к оборота.Иначе сега прекъсвача и е на 7900 , редовно ходи до там и проблеми за сега нямам. Редактирано от CiviC PoweR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си реших проблема като от д13б2 минах към д16а8 и съм много доволен Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я мойта Д серия до към 9к оборота

Правено ли е нещо по мотора ? Ако не, на тези обороти няма никой ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15б със всмукател Еделброк, дросел на 60 ,ибейски изпускател 4-2-1 , генерация на 57 вътрешно само с един газоускорител без средни гърнета, проходно гърне ...и смеси 17-ки :lol:/>

Редактирано от CiviC PoweR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,и над 8 и нещо няма никой :D чисто механично не вярвам пружината на клапана да смогва вече там.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не я пускам над 8000 , но като гледам си смогваше.Все пак Д15б е с по-дълга мотовилка от Д15б2 и по добро съотношение rod/stroke, което прави мотора по-добър при по-високи обороти, знам че ги знаете тия работи - аз само ви припомням :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...