Jump to content
goblin

The Battle 2012 - Germany vs Japan - 23 Септември

Recommended Posts

Нищо ново под слънцето.Те се правят с много по-малко пари.Но все пак истинските коли си остават японските :):ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То направо си беше подигравка, на тайм-атак само 2-ма е...., дрифта доста добре, и драга и не останах щото просто си нема сметка..,няма няма си просто представители на японките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина нямаше много от нашите, но все пак евала на тези които се изправиха и защитаваха японското име :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От немците също нямаше много,но всички се представиха на ниво и направиха голямо шоу:rolleyes: А относно драга,най-големия претендент за титлата който беше с Порше се разтрепера пред японската сила в лицето на Митсубиши и направи 2 фал старта в следвие на което загуби !:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно драга,най-големия претендент за титлата който беше с Порше се разтрепера пред японската сила в лицето на Митсубиши и направи 2 фал старта в следвие на което загуби !:P

Да но, не спечели благодарение на фал стартовете. 1-ви рън фал старт на поршето, 2-ри рън евото го би с кола приблизително, 3-ти рън поршето направи втори фал старт но и да не беше направило евото(ево3) си го дърпаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондичката какво направи на драга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 фалстарта срещу ТТ-то. Иначе на квалификациите беше 4-та а аудито 5-то, щеше да го учеше ама така се получи, остана 4-та в класирането.

Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо кучето,ако не беше направил фалстарт пак щеше да шамароса тъпото тт,момчето с мицубата защити името на японците и в драга станахме 1.Чета в фейса много тъпи коментари от страната на тъпите комбайнери с бмвта,бмв ли ,това което свиркаше и постояно препадаше,или големия титаник 5,на която правиха 2 тира и 1 платформа:D,пълен смях тези хора все едно не са гледали драга а са лапали мухи .Нашите им показаха кои са по бързи на пистата и да се радват че нисана в дрифта отпадна ,че както правеше перфектни обиколки и без наказание ,в 1 обиколка 3 зелени знамена ,как ниссана в края на обиколката си връща позицията ,това не го виждат. Напрво съжелявам и за Симо че не успя да кара за отбора . Ама ние знаем че сме малко,ама сме сила,до година пак ще съм там и пак ще държа за нашите и пак ще развиваме знамето та да се види къде изгрява слънцето;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко е най-доброто време (обиколка) от това събитие и на кой автомобил?Ок сам си отговорих от времената в свободните тренировки, гледам 55-58 сек E30-ки.Еми добри са им времената. Аз не се сещам за Хонда даваща 55 сек на Калояново?!..

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е , че на дрифта и италианското просто липсвахме, един Краси Стефанов или Дунев щяха да ги накарат да се заврат в миши дупки с много-шум-за-нищо-генериращи-пушек колите си.Щастлив съм , че поне на драг ги сложихме на мпстото им, особено това арогантно хлапе с Порша, което беше достатъчно нагло да кара с 2 човек през цялото време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.дайте някой клип от драга :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм се изплюл на труда им - напротив много ги уважавам даже. Истината е друга - конкуренция няма, защото просто липсва силен отбор от японската страна. Има много силни коли, но шофъорите им един вид не се възползват от тях на 100%. На The Battle се иска отбор, а не играч. Немски коли са масови, няма как все пак са европейски, а ние сме в Европа, но не са евтини в никакъв случай. Евтини са 316ките,318ките, слабите А4 и т.н, но не М3ките или подготвените 28ци и 330ки. А на писта обикновено излизат именно такива. Просто е време да се устремите към други цели на съборите и сбирките занапред. Няма как да се развивате иначе. Това като съвет го приемете :) Не гледайте японския отбор, а вашата марка. Развитието и! Гледате , че от тук от там събирате бройките за участие и хоп всичко е наред. Ми не е наред - напротив. Подготвените хонди в България са изключително малко. Можеше събитието да се нарече БМВ срещу Японските коли и пак резултатите щяха да са същите. Просто колкото и да ги мразите, вземе пример от тях - просто карайте на вашите мероприятия. Това е пътят към развитието и успеха на подобни мероприятия.Scre - твоето мнение не заслужава да се коментира, но ще го направя. Казах го и по назад - престанете да се оправдавате с каквото и да е било, неутралният фен разбра много добре кой отбор е по-подготвения!И къде средната цена на Сивик е 2200лв като е пълно с такива за по 900-1000-1200лв. Къде средната цена на 328 е 2600лв като най-евтиният екземпляр е едно комби с ръжда и присаден 2,8 и е на цена 3700лв. Айде моля ти се, тия сме ги слушали ''моето върви за много пари, а на комшията е супер евтино''. Какво да коментирам още след такива изказвания. Циганска кола било БМВ. Ми те циганите само на БМВ и Мерцедес се радват. Българите да не ви да се радват на друго? Кой нормален човек не се радва на тези 2 марки ? Ако става въпрос пък кое колко пари излиза от завода тогава разликата е огромна! Та толкова за скъпите коли - всеки знае колко са скъпи БМВтата и Мерцедесите и колко Хондите. Просто са съвсем различен клас автомобили.Стига толкова от мен.

Редактирано от dido_79010
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли се оправдавам хаха всички видяха какво беше на пистата всички беемвисти си чекаха ноктите и бяха много уверени?Защо Демирев ходи да мрънка на съдиите като нисана го наказа в двата завоя?И като ти говорех за базови модели нямах предвид М3 или кфото и друго германско творчесвто.. аи да не говорим за skyline GTR EVO където същите сигурно са много евтини? Да БМВ-тата бяха ПО-ПОДГОТВЕНИ но това не спря нисаните да се гаврят с тях нали?Има ли разлика от това кой е подготвен и кой какво може?Влизаш в нашия форум тука да си чекнеш пръстите само :) И като са ПО-ПОДГОТВЕНИ баварците шо са изпраиха на ДРАГ-а ? Аиде сега малко ти ми се оправдаи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение
They are watching you....

Само да предупредя, после да няма изненадани с почивка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регнах се тук за да ви кажа няколко неща скъпи колеги. Карам Нисан и като цяло съм си Нисан фен и може да се каже като цяло фен на японските коли. Но забележете казвам фен, а не сектант на тема японски коли. Колеги не ми харесва тази омраза с която говорите за марки като БМВ,Мерцедес,Ауди. Не ми харесва също, ще уж сте автомобилни фенове, а не признавате тяхната доминация във всеки един клас. Съжалявам ако прозвучи гадно, но живеем във времена в които като цяло може да се каже, че това са марките. Защо сравнявате като качества, цени и т.н. марки като Хонда и Нисан с тях. Ние сме твърде далеч от тях както и да го гледате. Нашите марки произвеждат евтини автомобили, евтини излизат - евтини си остават. Марките които трябва да сравняваме с тях са Лексус и Инфинити. Най-вече Лексус. Сега за вчерашното мероприятие - ами изненади нямаше. Дори и в нашият лагер всеки очакваше това, което се и случи.Нямаме нужните шофьори за да се противопоставим на техният отбор. Приемете го, това е истината. Стига с тия оправдания, че японските коли стрували повече пари. Напротив. Ако говорим главно за вдигане на мощност, нещата с които можеш да направиш един Нисан да е по мощен са доста по малко от нещата с които можеш да направиш едно БМВ да стане мощно и от там излиза по евтино. Някой заговори за части от Япония - колега в кой век живееш ? Частите за моя Нисан си ги поръчвам от Англия. Цените са си най-нормални. Японския автомобил излиза скъпо когато искаш да го направиш да е 800-900коня.Но и при немския е скъпо, не мислете, че е евтино. Предимството при БМВ е че техните хора вкарват коли на части и то по много бройки и ги има в наличност втора употреба. Ако започнете да купувате нови части и да правите едно БМВ да е подготвено за писта, цените изобщо няма да ви харесат. Както и да го гледате и смятате БМВ не е евтина марка и никога няма да бъде. БМВ за 2000лв не е БМВ, Хонда за 1200лв също не е Хонда. Това са купчини желязо, чакащи пункта за желязо да вдигне цената за изкупуване на желязо и да се запътят натам. Хубавите Хонди струват пари, хубавите БМВта струва още повече пари. Хубавите Нисани също. Защо квалифицирате определена марка към определени хора. Циганите карали БМВ и Мерцедес и т.н. Циганите карат и употребяват всичко което е модерно при нас българите. Не се съмнявайте, че утре ако Дачия стане модерна кола, то няма да се запасят и с тая марка по няколко бройки даже. Те са хора които винаги искат да изпъкнат. Мерцедес и БМВ са идеалните инструменти за тях за това.Не очаквах да прочета точно такива изрази тук, но ... По нормално е да има подобни мнения в нашият или Митсубиши форума, защото главно екземплярите на пистата бяха от там. Но какво да ги нападаме момчетата от германския отбор, като те заедно с нашият отбор са големи приятели. Няма абсолютно никаква такава злоба, за каквато вие претендирате тук. Двама от най-добрите участници в японския отбор са даже големи фенове и на БМВ. Както и да е, не мога да ви разбера, по точно не мога да разбера тези дето се изказват така тук.

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Гено–S'"Нямаме нужните шофьори за да се противопоставим на техният отбор."А как ще обясниш времената под 1:00:00 на писта Дракон, на колеги с 1.6 литрови двигатели и мощност не повече от 200к.с....VS немски автомобили 2, 3 и 4 пъти по-големи като кубатура и коне, но с по-слаби времена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно защо всички се регистрират в нашия форум за да ни деистват по темата...Никои не говори за омраза а говорим за колегиалност която изобщо я нямаше от феновете.И да на теб ти е лесно да си поръчваш части от Англия щото живееш в по нов свят и ние останалите сме заблудени и знаем че Япония е много далечко и нема смисал да си купуваме супер евтини JDM часто който нямат нищо обшо с тези в АНГЛИЯ който вие си купувате...НЕ съм сектант но ми е писнало от просташкото поведение от страна на германските фенове!А и не мога да разбера защо ми говорите за стари хонди и нисани и какво ли още не ... Никои не ми споменава Skyline,Supra,GTR,Mazda RX-7 все евтинички коли :) а се хвърляте на нашите хонди... А и много ми е интересно с кое колега сме по назад,ти гледаш само старите ни модели сякаш производството на японки е спряло след 2000-та година... То и Митсубиши не може да се сравнява с Порше щото Порше е много напред ама на пистата друго се вижда...Нямам нищо против германските коли,но имам много против собствениците им !!!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю нека малко ти обясня нещата. Не си мисли че Сканлайн,Супра и т.н. са някакви супер скъпи коли. Държат цена защото не са масови. На всяка масова кола цената и пада бързо, без значение дали е БМВ,Дачия или Порше. Ако Бугати и Ферари пуснат автомобил за масовия потребител и се произвежда годишно в 150 000бр и е с цена 100 000лв, то бъди сигурен, че след 15г той ще струва колкото един Голф. Модели като 500SEL,850CSI,635CSI,Z8,S2 за евтини ли ги имаш? Излезнали ли са с цена колко едно е38 750. Но сега са в пъти по-скъпи от 750и защото не са масови тук при нас. Ако живеехме в Азия нещата щяха да са точно обратните.

Колкото до качествата на нещата които купувам мога да ти заявя, че аз компромиси не правя. Части има много и на нормални цени. Нисана си го вкарах от Англия на най нормална цена за годините си, цена колкото едно 325 или 328 с М-Пакет в прилично състояние.

А за собствениците какво да ти кажа - не си мисли, че ние изглеждаме по по различен начин в техните очи. И те същото говорят за нас, както и ние за тях. И за какво да се карам с тях? За железа ли.... Минал съм го този период, в който се връзвах на такива глупости. Сега карам каквото ми падне и каквото е изгодно и ми харесва. Не искам да влизам в други излишни спорове, но както казах не подхождат такива постове точно в този форум.

А да сравняваш Порше с Митсубиши и то на писта и несериозно. Едното е цар там, а другото е ''едно от многото такива''. Качи се, покарай някое 911 Турбо и ще видим дали мозъка ти ще се сети за Митсубиши. Прекалено различни са за да ги сравняваш.

 

paRADOx - колега трябва да ти е пределно ясно, че за тайм атак не всичко е конски сили и кубатура. Една подготвена 1,6 литрова кола ще даде време колкото една неподготвена 4000 кубикова. Едни хубави сликове и едно хубаво окачване правят чудеса. Излез с гумите от 25лв бройката, оригиналното изпуснало окачване и същевременно с 1,6 да видиш за какво говоря. Аз с моя Нисан който е около 200коня давам времена които са постигани от Корса 1,6. Изобщо не го изтъквай това като толкова голямо предимство точно там. Дайте ми хубавите гуми и окачване, пък ви вземете големия мотор :)

 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scre - Всъщност има BMW-та в USA и то хич не малко,особенно в аматьорските дрифт шампионати,в Д1 също ;) . Няма смисъл да се сравняваме с Америка или Япония,едно че са много напред от нас във всяко едно отношение,друго че там играят много парите,Д1 даже се ползва за лансиране на нови автомобили...чиста реклама за марките и какви ли не продукти.

 

 

 

Ще кажа и няколко думи относно глупавия спор между BMW vs Хонда - за мен това е една пълна глупост,добре че ги има върлите фенове/сектанти и ограничените и малумни същества че да се води.И двете марки си имат предимства и недостатъци,но разбирасе повече палячовци нямат доблеста да си ги признават,че туко виж се изложат като "фенове".Относно двигателите и кубатурата - много неуместно сравнение на 4.4 и 1.6/1.8/2.0 та ако щете и 2.4..Двигателите са правени с различни цели,а както виждате и се ползват с различни цели.Ако сте забелязали има много малко сериозни драг автомобили от марката Бмв с v8 под капака,повечето с редови 6 цилиндров,осмаците е ясно за какво се ползват от тунерите.

Нещото което ни липсва на българите е толеранс - всичко хубаво се плюе и петни,никой не зачита другия и неговите идеи.Голфовете са доста подигравани в нашата хубава страна,докато в други страни са на почит,но сигурно грешката е в тях,ние сме както винаги прави.

 

 

Ивента от вчера беше добър,имаше по-малко участие от миналата година,но това е може би заради многото други ивенти около тази дата,не знам.Надявах от Японците да има повече представители,да се завърже битка,но уви...

На дрифта останах малко разочарован,съдийството беше странно на няколко пъти и като че ли побутнаха немците.За тайм атака просто немците бяха без конкуренция,Мантата на Владо е страшно бърза,тези 54 сек. ви закопаха от всякъде.

На драга си пролича слабото участие тази година,нямаше нито един сериозен драгаджийски автомобил.... все пак браво на Лансъра,останах приятно изненадан !

 

Хубав ден и по малко нерви ;)

Редактирано от JustforFun
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JustForFun също е забелязъл странноста на съдиите и това че леко кривяха в полза на немците,и не само тои!Много други фенове видяха същото,и това имах напредвид като започнах спора.Далеч съм от мисълта че немците не бяха подготвени или каквото и да е.ГЕНО-S "Защо сравнявате като качества, цени и т.н. марки като Хонда и Нисан с тях. Ние сме твърде далеч от тях както и да го гледате. Нашите марки произвеждат евтини автомобили, евтини излизат - евтини си остават. Марките които трябва да сравняваме с тях са Лексус и Инфинити. Най-вече Лексус. "И ти казваш че караш Нисан? :) Твърдиш че не можем да сравняваме нашите Хонди и Нисани щото са ефтини.. а трябва да ги сравняваме с Лексус и Инфинити който всъшност са какви -японският НИСАН И ТОЙОТА? Сигурно и Акура не можем да сравняваме с Хонда :)Хора почетете малко преди да пишете такива работи ... Лексуса Инфинити Акура са си японци в американска кожа :)

Редактирано от scre
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Етоо малко снимки от срещата - http://james666.snimka.bg/automobiles/kaloyanovo-28-i-29.529952.28533812.big От всичкото пекане на пистата най много ми хареса драга. Доста напрежение имаха Японците и победиха ;) Догодина пак дай Боже да победим !!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю нека малко ти обясня нещата. Не си мисли че Сканлайн,Супра и т.н. са някакви супер скъпи коли. Държат цена защото не са масови. На всяка масова кола цената и пада бързо, без значение дали е БМВ,Дачия или Порше. Ако Бугати и Ферари пуснат автомобил за масовия потребител и се произвежда годишно в 150 000бр и е с цена 100 000лв, то бъди сигурен, че след 15г той ще струва колкото един Голф. Модели като 500SEL,850CSI,635CSI,Z8,S2 за евтини ли ги имаш? Излезнали ли са с цена колко едно е38 750. Но сега са в пъти по-скъпи от 750и защото не са масови тук при нас. Ако живеехме в Азия нещата щяха да са точно обратните.

Колкото до качествата на нещата които купувам мога да ти заявя, че аз компромиси не правя. Части има много и на нормални цени. Нисана си го вкарах от Англия на най нормална цена за годините си, цена колкото едно 325 или 328 с М-Пакет в прилично състояние.

А за собствениците какво да ти кажа - не си мисли, че ние изглеждаме по по различен начин в техните очи. И те същото говорят за нас, както и ние за тях. И за какво да се карам с тях? За железа ли.... Минал съм го този период, в който се връзвах на такива глупости. Сега карам каквото ми падне и каквото е изгодно и ми харесва. Не искам да влизам в други излишни спорове, но както казах не подхождат такива постове точно в този форум.

А да сравняваш Порше с Митсубиши и то на писта и несериозно. Едното е цар там, а другото е ''едно от многото такива''. Качи се, покарай някое 911 Турбо и ще видим дали мозъка ти ще се сети за Митсубиши. Прекалено различни са за да ги сравняваш.

 

paRADOx - колега трябва да ти е пределно ясно, че за тайм атак не всичко е конски сили и кубатура. Една подготвена 1,6 литрова кола ще даде време колкото една неподготвена 4000 кубикова. Едни хубави сликове и едно хубаво окачване правят чудеса. Излез с гумите от 25лв бройката, оригиналното изпуснало окачване и същевременно с 1,6 да видиш за какво говоря. Аз с моя Нисан който е около 200коня давам времена които са постигани от Корса 1,6. Изобщо не го изтъквай това като толкова голямо предимство точно там. Дайте ми хубавите гуми и окачване, пък ви вземете големия мотор :)

 

колега спомни си кой държи рекорда на пистата и с каква кола е

 

 

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата истина е, че добре драга беше на 200 метра та да запишем победа... Немският отбор беше по подготвения и по добрия. Сега на "черното" да казвате "бяло" няма смисъл...

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорите за омраза на немските фенове към японските.. Я погледнете, тук е същото, мрази се всичко що е различно от Японско и се плюе.. Гледах клипове на батъла из нета, да немците са по-подготвени, да те победиха, нищо ново под слънцето. Защо почвате да се смеете на бмв-истите че са паднали на драга? БМВ-то не е създадено за драг, тя не му е силна дисциплина.. БМВ-тата, Фолксвагените, Аудитата, Мерцедесите и др. немски автомобили са по-масови поради простата причина че частите им втора употреба са по-евтини, имат повече хора занимаващи се с вкарване и разфасоване на автомобили с цел продажба на части и от там идват и по-ниски цени. Мога да дам и пример. Един приятел си взе на БМВ Е36 Купе двигател малката М-ка със скоростите, компа, кардан и диференциал за 1700лв. от морга. Стига сте се плюли едни други. Говорите за колегиалност от тяхна страна, а от наша я няма никаква. Говорите за това че БМВ, Голф, ГСИ, ГТИ като ви види на светофар иска гонка, но вие сте същите. Не целя да обидя никого! Хайде лека вечер и наздраве! :)

Редактирано от Ganchev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега всички дойчовци да бъдат с преустановени права в тоя форум , че оакаха и теми, и добър тон и всичко ...

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ NoRe

Клиповете ви стават все по добри, а този ме изкефи най-много! Евала момчета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...