Jump to content
SilverCivic

Модели на Honda и Toyota са непрепоръчителни в САЩ

Recommended Posts

Популярното издание ConsumerReports направи една интересна класация' date=' която третира най-популярните автомобили на американския пазар. По-конкретно експертите от медията посочват кои от тези превозни средства не са препоръчителни за покупка, като наред с това се обосновават защо са на това мнение.. Най-интересното е, че на първо място в списъка е Honda Civic. Експертите от изданието уверяват, че въпреки високата надеждност и приличния среден разход на гориво, Civic притежава множество малки недостатъци, сред които са недостатъчен комфорт при пътуване, слаба шумоизолация в салона, неинформативен волан и посредствено качество на материалите в купето. Ще припомним, че новото поколение на Honda Civic претърпя доста критики от различни специализирани издания по света, като съвсем наскоро журналисти от вестник The Wall Street Journal разкритикуваха сериозно японската марка и по-конкретно модела Civic, като нарекоха новата генерация "Предателство към феновете на Honda". В топ 5 на тази далеч непрестижна за марките класация попада и още един модел, който е интересен за нас европейците. Става дума за най-продавания хибрид на Toyota, носещ моделното име Prius C. Основните недостатъци на този модел, посочени от изданието, са твърдо окачване, лоша шумоизолация и скромни динамични характеристики. Другите три непрепоръчителни модела са американски и са по-слабо разпространени в Европа. Става дума за Jeep Liberty, Dodge Grand Caravan и кросоувъра Ford Edge. Основните недостатъци на тези модели са висок разход, ниско качество на материали и сглобка и скромни показатели по отношение на фактора надеждност.[/quote']

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може само да говори зле за американцитe, а и за англичаните. Хонда за Америка си я правят американци, а Хонда за Европа я правят англичаните.Не помня, къде бях чел един лаф - вземаш 3 Хонди - японка, американка и англичанка. Разглобяваш ги до неразглобяеми части и ги сглобяваш отново, като не ползваш нови части. Японката - супер, американката - горе/долу, англичанката - почти невъзможна мисия :cool:От друга страна, стига с тия "представителни" проучвания !!!Защото, според една английска фирма за удължаване на гаранцията, след изтичане на заводската, в челните места по рентабилност (най-малко повреди, и най-евтин ремонт) са японските автомобили, в частност Хонда.п.п. В Офроуд форума има 1-2 интересни теми по въпроса, в които дискутират Българи живеещи в Щатите.п.п.п.И защо стремежът на американските производители е кола от среден и нисък клас. Например - на платформа Алфа си правят Dodge Dart. Да не говорим за южно корейците с гръмки американски имена !!!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенщината не е лошо нещо но обективния поглед върху нещата прави човек по-широко скроен. Спи спокойно, тук не коментират JDM Civic :D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя статия е чиста проба стимул за американските производители, все пак те са си я поръчали.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Бацее, тук не става въпрос за фенщина, даже не говоря и за JDM :cool:ZaRRicK каза, за какво иде реч!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя статия е чиста проба стимул за американските производители, все пак те са си я поръчали.

 

Toва е отговора, изцяло поръчково, няма за какво да се хванат!

 

 

Експертите от изданието уверяват, че въпреки високата надеждност и приличния среден разход на гориво, Civic притежава множество малки недостатъци, сред които са недостатъчен комфорт при пътуване, слаба шумоизолация в салона, неинформативен волан и посредствено качество на материалите в купето.

 

Американските като имат комфорт и добри материали с информативен волан, каква работа им вършат

като висят по сервизите.Да не говорим за пародията шевролет заливаща света с явни боклуци!

Пример:

- фарове пълни с вода на първата мивка

- дискове криви на 15000км

- приплъзващ съединител на30 000км

- проблеми с електрониката от първи километър.Справка форум на шевролет!

Редактирано от darius
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя статия е чиста проба стимул за американските производители, все пак те са си я поръчали.

ДА оставаше накрая само да напишат - Шевролет е най-добрата кола.Японците настъпват повсеместно и развиват новите технологии докато другите производители се мотаят и изостават, а това им се отразява на продажбите и се налага да въртят пропаганда, чрез медиите.Справка Ауто Билд и т.н.И как да им повярвам колко е гаден Сивика като именно в щатите са му най-големите продажби и много суперлативи съм изчел именно от американци?Страх ги е, страх, пазарната икономика която толкова толерират ги удари и тях и сега трябва да шмекеруват.В момента Приус бележи огромен скок в продажбите, а списанията обясняват колко бил калпав......Журналистите пишат за лоша шумоизолация в същото време по ревюта правени от собственици, хората отбелязват колко безшумна е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз/ Не че имам колко да добавя, но не се стърпях на този нагло тъп популизъм... Айде пак на челни негативни позиции- японски марки- най големия конкурент на американските затъващи гиганти/ справка http://www.manager.bg/news/8-potavashti-amerikanski-giganta-chast-ii / То не бяха запрятащи се мокети, отварящи се еърбези и куп глупости. Що се отнася до коли поколение 1995- 2007, на американско кръстовище трудно взимат превес американските пред тойоти, акури, хонди и американски брички на японски платформи /мазда например/...

Редактирано от junker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до коли поколение 1995- 2007, на американско кръстовище трудно взимат превес американските пред тойоти, акури, хонди и американски брички на японски платформи /мазда например/...

 

Вземат, вземат колега. Редовно се пъна на "мускулите" ей така за шоуто и също толкова редовно си ме поотупват. Вярно фенове сме, но нека не бъдем фанатици. Не всичко е Тайп Р ;) За daily driver модели ако говорим сме си доста назад спрямо американските разбирания (а и по вървеж). С какво се слави марката? В статията си пише даже - надеждност и разход. Това е последното нещо което американецът гледа. Тях ги привличат шукарийките (екстрите) и най-вече годините. Никой не ти гледа разход при 90 цента литъра и 1200 долара минимална заплата. В родината като чуем "лизинг" си казваме "ааа, кола на изплащане". Но тази хубава българска дума идва от английското lease което буквално си значи "отдаване под наем". В Америка това означава да плащаш по 400 долара на месец в продължение на 3 години след което връщаш колата и вземаш друга по-нова. Паричките за този период са безвъзмездно изгубени, ама като им се карат нови коли постоянно? Преди малко изключихме думичката "разход". Сега дойде време и за "надеждност". През този период всички повреди ги поема дилъра и много много не се интересуват колко често влиза в сервиза колата. Това е масовата практика. И така нататък и така нататък... Просто тяхното мислене и разбиране е съвсем противоположно на нашето. Всичко е една голяма система, тип "работилница" и рибите кълват ли кълват. :) А относно Шевролет и компания. Ами имаш крава, пиеш мляко се казва из народния фолклор. Като може да си позволиш пропаганда, кой не би се възползвал? Наскоро пуснаха и оферта "Chevy Confidence - Love it or return it guarantee" с логото "Толкова сме сигурни че ще харесате своето ново Шейви, че ви даваме 60 дни да се уверите сами". Демек до 60 дни може да го върнеш без да загубиш и 1 грош. Ясно ви е колко стабиляга компания трябва да бъде за да си позволи това. А че за нищо не стават, всички отвъд окена го знаем :) Една позната наскоро сподели че наела някакво Шеви голямо колкото Део Матиз. Каза "Ейй повече никога няма да припаря до този боклук. Ясно може да видиш как се мърда стрелката на бензина". Та извода какъв е? Нека са гадни и непорепоръчителни хондите - ще има повече за нас. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Аз имах предвид като брой де... Но за другото си абсолютно прав. Затова поменах до 2007, едно защото много отдавна 2- 3 год. не съм ходим, друго че причините които ти описваш, наред с мощната пропагандата няма как да не даде своя резултат американските пак да дърпат напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема на Сивик е в големите очаквания, които реално не оправда. Ако беше Хюндай или Киа сигурно щеше да е хит. На мен лично не ми харесва и не виждам нищо странно да отнася критики в САЩ или в която и да е друга страна. При положение, че в топ 5 има 3 американски автомобила не знам за каква поръчкова статия говорите. А за Шевролет не знам защо сравнявате тукашните модели с тези в САЩ!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че все се озовават на челните места японски марки- и то най- популярните. От масовите марки коли не се сещам за друга, толкова популярна, че да влезе в класации за шир- потреба, толкова популярна в САЩ, изключая VW щото такъв автогол ще си набутат... Няма Алфа, няма фиат, рено, ситроен, опел. Ауди, сааб, волво, нисан и др. са рядкост...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...