Jump to content
ToffiFee

ГИ проблем

Recommended Posts

Добър ден имам лек проблем и незнам от какво може да се получава така.Карам сивик 97г. 1.6 в-тек с газов инжекцион. Проблема ми е сутрин като запаля и тръгна с колага и ако карам малко по-бързо (нормално закъснявам за работа),по булеварда и като тръгна да намалям да спирам колата ми изгасва всеки път, с такова каране. Та въпроса ми е от каде може да се получава този проблем. Дали не е защото не е загряла както трява или проста се получава някакъв недостиг на гас ли незнма.Благодаря предварително за помоща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не уточняваш отскоро ли ти е монтирана газовата. Ако е от скоро...... Отивай при майстора който ти е слагал инжекциона! Мен ми монтираха инжекциона едни малоумници и колата ми гаснеше като на теб отидох при тях и ми викат всичко е наред да ама не!Отидох при друг майстор и се оказа че онея не са ми поставили сензор за температура на рейката ужас.....Платих си като поп и ми оправиха колата. сега си търкалям без грижи, просто внимавай с тъй наречените майстори :)

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова е на 3-4 месеца е. Ами ходих преди 2 дена вързва там прави си неговите работи по програмата неразбирам. Ама ще го питам дали нямам същия проблем като твоя.При други майстори мога да отида само за консултация, иначе ще ми замине гаранцията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи му д ати вдигне температурата за преминаване на газ, сега колко бързо ти преминава на газ? и евентуално знаеш ли на колко градуса е нагласена. Друго което се сещам е кофти монтаж на изпарителя, някъде височко да не може да се грее или да има въздушен джоб да не е обезвъздушен хубаво. Но наи ми се чини че е първото, макар че пък щом си ходил при тоя толкова чак пък да не се сети да вдигне градусите да види ще спреш ли да му досаждаш на маисторлъка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми сега в тия парници сутрин като я запаля и преминава бързо на гас за около 20-30 сек. . Иначе преди това я беша на 50градуса ако не се бъркам и тогава прехвърляше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих преди малко показах му вашите препоръки от каде може да е проблема той ми каза че всичките тези неща са направени. Върна ми да прехвърля пак на гас след 1200 оборота. И утре ще направя тест че вече има голям трафик и да не ръчкам по това време.<br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи поне какъв е ГИ и кой е майстора да не грешат други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и нещо дребно да не е доизкусурено.Знам вече от личен опит,че трябва малко време на майстора с колата да види магариите.Не става за 15-20 мин.Ако продължава проблема остави я за един ден да си поиграе ..ще си хване сам грешката.Едно е сигурно предполагам ..на бензин тоя проблем го няма.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти го направи пак и имаш възможност отбий от пътя и пипни с ръка изпарителя дали не е студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KRING отбих от пътя да стъден е ама за 3-4 мин. каране дали е възможно да загрее изобщо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това лятно време 3-4 минути са достатъчни за да загрее автомобила, поне мойте хонди са загрявали хипер бързо лятото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя температура на дига говорим за газста човек плочката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния пост нещо не мога да го разбера! Както и да е .Ако изпарителя ти е осезаемо по-студен от двигателя и водните маркучи потърсете проблема първо там.Прегънат маркуч , неправилно хваната вода , малко вода в радиатора,въздух в системата, постоянно отворен термостат , водна помпа- някаква глупост от този род.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя температура на дига говорим за газста човек плочката

На мен дизела ми никога не гасне, топъл, студен все си работи .. :D Какви плочки, какви 5 лева ? :P Нали говорехме за инжекцион ..Ти знаеш ли кое е изобщо редуктор (изпарител) или проверяваш някъде другаде температурата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не незнам кое как се казва не съм специалист като тебе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...