ToffiFee 0 #1 Публикувано 7 Август, 2012 Добър ден имам лек проблем и незнам от какво може да се получава така.Карам сивик 97г. 1.6 в-тек с газов инжекцион. Проблема ми е сутрин като запаля и тръгна с колага и ако карам малко по-бързо (нормално закъснявам за работа),по булеварда и като тръгна да намалям да спирам колата ми изгасва всеки път, с такова каране. Та въпроса ми е от каде може да се получава този проблем. Дали не е защото не е загряла както трява или проста се получава някакъв недостиг на гас ли незнма.Благодаря предварително за помоща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #2 Отговорено 7 Август, 2012 (Редактирано) Колега не уточняваш отскоро ли ти е монтирана газовата. Ако е от скоро...... Отивай при майстора който ти е слагал инжекциона! Мен ми монтираха инжекциона едни малоумници и колата ми гаснеше като на теб отидох при тях и ми викат всичко е наред да ама не!Отидох при друг майстор и се оказа че онея не са ми поставили сензор за температура на рейката ужас.....Платих си като поп и ми оправиха колата. сега си търкалям без грижи, просто внимавай с тъй наречените майстори Редактирано 7 Август, 2012 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ToffiFee 0 #3 Отговорено 7 Август, 2012 Нова е на 3-4 месеца е. Ами ходих преди 2 дена вързва там прави си неговите работи по програмата неразбирам. Ама ще го питам дали нямам същия проблем като твоя.При други майстори мога да отида само за консултация, иначе ще ми замине гаранцията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 8 Август, 2012 Кажи му д ати вдигне температурата за преминаване на газ, сега колко бързо ти преминава на газ? и евентуално знаеш ли на колко градуса е нагласена. Друго което се сещам е кофти монтаж на изпарителя, някъде височко да не може да се грее или да има въздушен джоб да не е обезвъздушен хубаво. Но наи ми се чини че е първото, макар че пък щом си ходил при тоя толкова чак пък да не се сети да вдигне градусите да види ще спреш ли да му досаждаш на маисторлъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ToffiFee 0 #5 Отговорено 8 Август, 2012 еми сега в тия парници сутрин като я запаля и преминава бързо на гас за около 20-30 сек. . Иначе преди това я беша на 50градуса ако не се бъркам и тогава прехвърляше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #6 Отговорено 8 Август, 2012 Ходих преди малко показах му вашите препоръки от каде може да е проблема той ми каза че всичките тези неща са направени. Върна ми да прехвърля пак на гас след 1200 оборота. И утре ще направя тест че вече има голям трафик и да не ръчкам по това време.<br> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #7 Отговорено 8 Август, 2012 Кажи поне какъв е ГИ и кой е майстора да не грешат други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 14 Август, 2012 Може и нещо дребно да не е доизкусурено.Знам вече от личен опит,че трябва малко време на майстора с колата да види магариите.Не става за 15-20 мин.Ако продължава проблема остави я за един ден да си поиграе ..ще си хване сам грешката.Едно е сигурно предполагам ..на бензин тоя проблем го няма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #9 Отговорено 15 Август, 2012 Ако ти го направи пак и имаш възможност отбий от пътя и пипни с ръка изпарителя дали не е студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #10 Отговорено 23 Август, 2012 ще проверя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #11 Отговорено 30 Август, 2012 KRING отбих от пътя да стъден е ама за 3-4 мин. каране дали е възможно да загрее изобщо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #12 Отговорено 30 Август, 2012 За това лятно време 3-4 минути са достатъчни за да загрее автомобила, поне мойте хонди са загрявали хипер бързо лятото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #13 Отговорено 30 Август, 2012 Тя температура на дига говорим за газста човек плочката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #14 Отговорено 31 Август, 2012 Последния пост нещо не мога да го разбера! Както и да е .Ако изпарителя ти е осезаемо по-студен от двигателя и водните маркучи потърсете проблема първо там.Прегънат маркуч , неправилно хваната вода , малко вода в радиатора,въздух в системата, постоянно отворен термостат , водна помпа- някаква глупост от този род. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 31 Август, 2012 Тя температура на дига говорим за газста човек плочкатаНа мен дизела ми никога не гасне, топъл, студен все си работи .. Какви плочки, какви 5 лева ? Нали говорехме за инжекцион ..Ти знаеш ли кое е изобщо редуктор (изпарител) или проверяваш някъде другаде температурата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #16 Отговорено 31 Август, 2012 Ами не незнам кое как се казва не съм специалист като тебе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове