Jump to content
Димитър Коев

Хонда обяви новия Civic Type-R

Recommended Posts

"Honda е одобрила производството на новия Civic Type-R.

 

Autocar съобщи, че моделът ще бъдат обявени на автомобилното изложение в Париж и концепция може да бъде представена на автомобилното изложение в Женева 2013.

 

Производственият модел се очаква в рамките на година след това.

 

Honda заяви, че колата ще има "специални брони, джанти, спойлери и седалки."

 

Мощността ще бъде осигурена от турбо двигател с около 210 к.с.

 

Това може да се даде възможност на хечбека да ускорява от 0-100 км / ч за 6.5 секунди, преди да достигне максимална скорост от около 240 км / ч.

"

 

Публикувано изображение

 

Както се казва - доживяхме турбиниран Type-R най накрая.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са принудени да намалят кубатурата ,за да покрият екологичната норма .За да може да се продава в Европа отново.Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регрес е вярно.От доста време се чува тук, там, че новия Тайп Р ще е турбо ама очаквах да е 250-60-70 коня и да сдъвче и изплюе всякакви Голфове, Астри и А3.Къде отиде отявленото превъзходство на Хонда?Мотора верочтно ще е конструктивно много добър и съответно надежден както подобава за една Хонда ама........Иначе да ви кажа на външен вид ми харесва много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт 200к.с. чрез турбо на 210к.с. си е излагация! ;) Но се надявам да я пуснат 250к.с. или софтуерно да се пипа до 350к.с.!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С каква серия мотор е този сивик ;):blink: ,че е толкова немощен... или е на 0.2 бара:) буст. :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква серия мотор е този сивик ;):blink: ,че е толкова немощен... или е на 0.2 бара:) буст. :lol:

незнам според мен и на 0,2 бара ще извади поне 30 коня отгоре на 200те ако е с к20ка. Незнам какво му е Рското на този модел та то японската версия дколкото помня к20 е 220 коня н/а .Ако са решили да го пуснат толкова слаб заради данъци ,норми и така нататък,то дано да предлагат модела серийно с по голяма турбина + афтърмаркет електроника че да носи наистина с лекота 350те коня без да се налага да се преправя цялата кола,наистина ще е супер да е сток на супер ниско налягане + опция за поне бар .
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп аР серията е адски добре балансиран автомобил, повече мощност би влошила качеството на управлението. Най-вероятно заради това не увеличават мощността значително. Може да се преценили, че конструктивно е по-елементарно или икономически по-изгодно да направят така двигателя, вместо пак 9000 оборотна резачка. Друг е въпросът, че един Фокус ще му спука задника на писта, според мен, нищо че не е "перфектната машина".

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма да е само Фокус.И Меган Трофи ще я сгази, дори май и Гоуфо а аз се надявах именно тях Хондата да ги размаже

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещате че няма как кола в нисък клас да е по-мощна от кола в по-висок клас и затова Сивика не е 300 коня??? Ако него го напраят 300 коня Акорда тряя го напраят 500 коня, а легенда 700 ... в противен случай им се прецаква маркетинговата стратегия ... нали се сещате че ако Сивика беше 300 коня интереса към 200 коня Акорд ще спадне и буквално сами ще си унищожат високия клас и хора които са почитатели на високия клас автомобили ще предпочатат да си вземат или колата в по-ниския или като цяло да сменят марката ... не мислите като пускате постове понякога! :)Нищо поне тази генерация на Хонда ще се похвали с това че лесно ще могат да се "пипат", само не знам как ще стоят нещата с електрониката! :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е това, Focus RS 500 , Golf R, Megane TRophy, са коли от клас 'uber hot hatch' , крайно време е и Honda да пуснат нещо за хардкор феновете :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за класовете според мен е глупост , без да се обиждаш ;) Като собственик на Акорд би ме накарало да слеза на Сивик именно конете , правейки огромен компромис с комфорта ! А и връщайки се назад , Акорда винаги е бил с малко повечко коне от Сивик 7-8 само , което далеч не е маркетингова стратегия ;) Сега ще се изкефя Сивика и да е 2.4 и провала ще е тотален :lol: за кола с предно предаване не виждам какъв е проблема едни 240-260 коня , които гарантираха на Сивика триумф в класа !!! Всъщност такива коне със сигурност ще има , но не и в Европа ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как топ модела на ниския клас да е с по-силен мотор от топ модела в по-висок клас!!! Все едно БМВ М3 да е 500 коня а М5 400 коня ... няма как да стане!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че досега разликата в конете на на Type R версийте на Акорд и Сивик не беше ли само около 10-12 коня в полза на Акорда.Нищо не им пречеше Сивика да го направят 250,а Акорда с двайсетина коня отгоре.А и лично мое мнение хората които си купуват Акорд едва ли си го купуват заради това че е по мощен,а просто търсят по голям комфорт.

Редактирано от велизар
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за класовете според мен е глупост , без да се обиждаш ;) Като собственик на Акорд би ме накарало да слеза на Сивик именно конете , правейки огромен компромис с комфорта ! А и връщайки се назад , Акорда винаги е бил с малко повечко коне от Сивик 7-8 само , което далеч не е маркетингова стратегия ;) Сега ще се изкефя Сивика и да е 2.4 и провала ще е тотален :lol: за кола с предно предаване не виждам какъв е проблема едни 240-260 коня , които гарантираха на Сивика триумф в класа Публикувано изображение Всъщност такива коне със сигурност ще има , но не и в Европа ;)

 

Никак не се обиждам, но можеш да попрочетеш малко по темата и да видиш за какво говоря.От класа на Type R са Golf GTI, Focus Rs, Megane RS, а тези модели си имат и доста по-фокусирани в спорта разновидности , които вече изброих по-горе, с оглозгани интериори и далеч по-твърдо и спортно поведениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфо за кг на колата,окачване, турбинчица,спирачки дали има вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под 1270кг не го очаквам въобще да излезе на пазара ,може би окоо 1300кг,а както писах по рано силно се надявам да е с по големка турбина ,макар че е 99% сигурно че няма да е така ,защото ще лагва,пък и едва ли ще сложат някоя керамична лагерница :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо ме загубиха с 8ма генерация Type R... сега остава и това да е спънат котурник и хептен отиде на лошо. А и 210 кончета... пък и с турбо.. много несериозно ми се вижда, особено като знаем Audi, VW, Renault, mitsubishi, subaru и др. какви хечбеци правят. Относно еко норми и т.н. - това не е оправдание за слаба кола (пак съм много негативно настроен към новите европейски неща на Хонда :) )П.П. 1300 кила .. ебати танка :)

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощността е от значение, но теглото прави един спортен автомобил спортен. 8-та генерация Сивик беше разочарование за мен. Колата беше просто направена да се продава, а не с онзи Тайп Р дух, които бяха 6-та и 7-ма генерация. Мисля, че на този етап атмосферните високооборотни двигатели не могат да смогват на увеличаването на мощността и "респонса" заедно с екологичните норми. В този смисъл новия турбиниран двигател вероятно ще е подобрение. Вероятно е и да бъде по-икономичен, защото ще има повече въртящ момент във ниските. 210 коня могат по много различен начин да задвижват шасито на Сивика. От появата на 7-мата генерация всички можем да забележим, че Хонда започнаха да разграничават Европейския, Японския и Американски пазар.Мисля, че това е много правилно. Всеки може да види JDM Хонда какво прави срещу EUDM конкурентен хетч/купе/седан. И като за последно бих казал:От няколко години следя форума и едно нещо ми прави впечатление. Стремежа към турбиниране.Не искам да омалоуважавам труда на хората с такива коли.Това е наука! Мисля, че бъркате концепцията. Тайп Р моделите на Хонда винаги са предлагали състезателния дух на Хонда. Хонда в голямата си част е съсредоточена в състезанията на писти, не на драг състезания. Затова и тези модели са "остри" и крайни в баланса си. Сивик, Интегра, НСХ са автомобили предназначени точно за писта, не за драг.Разбира се, че ако турбинираш Сивик, въобще двигател на Хонда ще маха асфалта, но не е това смисъла на колата.За мен тая стъпка на Хонда беше предвидима, макар да се надявах, че може би ще бъде малко по-"R" насочена. Истинския "R" ще бъде в Япония. Сигурен съм, че там ще извадят някво чудовище, което ще унищожава 3, 3.5, 4 литрови двигатели. Както беше и със спряния от производство Сивик ФД2 Тайп Р.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че досега разликата в конете на на Type R версийте на Акорд и Сивик не беше ли само около 10-12 коня в полза на Акорда.Нищо не им пречеше Сивика да го направят 250,а Акорда с двайсетина коня отгоре.А и лично мое мнение хората които си купуват Акорд едва ли си го купуват заради това че е по мощен,а просто търсят по голям комфорт.

Тази разлика в таип Р е била винаги в полза на сивика ;), 212 коня е акорда а сивика 225 ;). Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да се запиша тука. На 8-ма генерация изкараха type RR, който беше по-спорти, може за там да се пазят и да понадуят турбото. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...