Jump to content
Радослав88

губи вода от приливника

Recommended Posts

Здравейте колеги, видях, че има подобни теми, но все пак реших да се допитам и ако някой има идея да подскаже! Сивика е 1.4 90к.с. 99 год. англичанка. Дневно правя 30 км до работа и обратно (общо) и на следващата сутрин като отворя разширителното няма нищо а е било до максимума ?!?!?! Около капачката му е мокро и има пръски антифриз по кутията на въздушния филтър. Та казаха ми варианти: заминала гарнитура или перката се включва съвсем за малко и не може да охлади достатъчно, и оттам водата си ври, кипи и изчезва.Ще съм благодарен ако някой ми даде съвет и начин по който да разбера какво става : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо си провери капачката на радиатора да не е изгоряла гумичката за уплътняване и дали работи.Те са на 1,1 бар. Ако имаш някои познат с сивик вземи неговата и пробвай дали не е от нея.Другото е ясно.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После иди да ти замерят за въглероден оксид в охладителната система в някой сервиз.Не е много пари и спестява много въпроси и лутане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега понеже няколко пъти вече се сблъсквам с подобен проблем дано съм ти полезен. Първо да те попитам на газ ли си? Ако си на газ и имаш скъсана мембрана може да барбутира в казанчето. Обаче ако я караш на бензин и ти губи толкова голямо количество антифриз може би е гарнитура(както в моя случай). Провери маркучите дали ти ги надува и ще ти стане ясно. Макар, че последния път не ми надуваше маркучи, но и пробива в гарнитурата беше много малък, но за сметка на това има вероятност и да ти надува в ризите. Моят съвет е щом губи толкова много течност и няма течове(надявам се си проверил това по връзите) виж дали ти надува маркучите и дали пропушва БЯЛ пушек отзад. В моя случай направо хвърляше антифриза на капки. Дано се окаже нещо малко при теб. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега на газ съм, а утре ще ги пробвам тези 30 км само на бензин да видя какво ще стане. През почивните дни пък ще видя един познат да ми даде капачката на радиатора от неговата хонда и ще пробвам с нея как е! Ще видя ако имам възможност дали мембраните са ОК, макар че миналата година ми ги сменяха....но знам ли, майстори : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при мен се появи подобен проблем.Пълни ми казанчето и започва да загрява.След като изстине отново се връща водата в радиатора. Проблема е че загрява след като водата е в казанчето -малко остава да стигне максимума.Случва се най- често при пуснат климатики.Щом го спра температурата пада.Скоро смених термостата, но промяна няма. Като махна капачката и подам газ преди да е отворил термостата изхвърля антифриза навън.Знам че би трябвало да го засмуква. Маркучите са доста твърди когато е загряла. С ГИ съм. Може ли да е от нещо друго или е отишла гарнитурата.Маслото е добре, перката включва работи няколко секунди 30-50 и спира.Системата е обезвъздушена

Редактирано от petjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такъв проблем, системата надува, антифриза отива в казанчето и прелива през капачката. Колата започва да загрява поради ниско количество на охладителната течност. Маркучите са меки като загрее, когато запали не прекъсва и няма сив дим което е признак за здрава гарнитура. Сменихме радиатора, че стария беше запушен и за сега е ок, но все пак колата е карана само няколко км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето че пробвах и на бензин и няма промяна! Значи отпада проблем с изпарителя. И при мен маркучите са меки и не прекъсва, нито има пушек, да се надявам това означава здрава гарнитура. Днес се допитах до още един човек който "чува петела" и той каза да пробвам друга капачка, което и ще направя събота или неделя. Така че ще пиша, след като я тествам : ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес в най-голямата жега по обяд пробвах хондака с друга капачка и нямаше проблем, по маркучите имаше налягане докато с моята капачка няма. Имаше едни 4-5 капчици по кутията на филтъра, но съм оптимист и го отдавам на това че може малко да съм превишил над максимума нивото на водата в преливника или не много стегната капачка на същия! Иначе с тази капачка нищо общо с преди. Доста я понатоварих и климатика и в градски условия и така! Сега остава да намеря и да си купя една сполучлива капачка, че тази беше на един приятел и пак ще следя какво се случва разбира се ... : )))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам горе долу същия проблем с губене на антифриз, но .... при мен като напълня казанчето до макс както трябва и след 1 седмица вътре си е празничко, ама празно до дъно. По един литър антифриз ми изгаря на месец ... ако доливам постоянно. Уточнявам защото си направих експеримент и с риск да я прегрея не я доливах. Преди да го направя огледах всички маркучи, съединения и следи от течове на антифриз по радиатора, като такива не открих, се осмелих да го направя тоя номер, като предположих, че е от казанчето(преливника). Дори си купих друго казанче, но и с него същото, започна ли да доливам отива някъде антифриза, диря няма :). Като не доливам, изхарчва каквото има в казанчето и после не пипа. Отварям радиатора за проверка и си е добре, не мърда. Изчерпан съм откъм идеи, някой да помага.Да добавя, че съм на газ и съм сменил мембраните на изпарителя тази година.

Редактирано от Q_ball

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой знае сервиз в Пловдив където могат да ми проверят антифриза за изгорели газове да помага. Възможно ли е да имам пробив в радиаторчето на парното и от там да засмуква въздух?И още един въпрос-Къде се намира датчика за пускане на перката на радиатора.Колата е Сивик VІг англичанка 1,6 д16у3?Смених термостата,капачката и пак надува антифриза в казанчето и почва да загрява.Най-често това се случва при пуснат климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам горе долу същия проблем с губене на антифриз, но .... при мен като напълня казанчето до макс както трябва и след 1 седмица вътре си е празничко, ама празно до дъно. По един литър антифриз ми изгаря на месец ... ако доливам постоянно. Уточнявам защото си направих експеримент и с риск да я прегрея не я доливах. Преди да го направя огледах всички маркучи, съединения и следи от течове на антифриз по радиатора, като такива не открих, се осмелих да го направя тоя номер, като предположих, че е от казанчето(преливника). Дори си купих друго казанче, но и с него същото, започна ли да доливам отива някъде антифриза, диря няма :). Като не доливам, изхарчва каквото има в казанчето и после не пипа. Отварям радиатора за проверка и си е добре, не мърда. Изчерпан съм откъм идеи, някой да помага.

 

Да добавя, че съм на газ и съм сменил мембраните на изпарителя тази година.

 

колега при мен е по същия начин от 8 години карам тъка и до сега несъм я прегрял но моят радиатор е сменян с по голям като налея в разшерителя го изхвърля но в радиатора винаги е както трябва тъй че карай си спокоиноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така вече съм със сменена капачка вече 3-4 дни! Засега всичко е наред, така че явно наистина старата капачка е била проблема. Благодаря на всички, които изказаха мнение по въпроса ми : ) Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В крайна сметка колеги, възмоно ли е да е от капачката на радиатора проблема ? Понеже аз имам същия проблем.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гарнитура на глава. Минах по този път, теча беше прекалено малък за да се установи по друг начин. Малка част от антифриза се губи другата отива в казанчето и загрява, при различни условия и интервали от каране. 

Смемих капачка, термостат, прочистих радиаторите и сложиш нов антифриз, но без резултат.

Редактирано от SystemError

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре акое гарнитура на главата, не трябва ли да смесва масло и вода ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сутринта проверих колата. Извадих маркучето от разширителното казанче, след като работи на място 5-6 мин. и започна да подавам газ,  през маркучето започва леко да тече вода. :( . Ще сменя капачката но не вярвам да е от нея. Май наистина гарнитурата си е заминала. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Executor написа:

Добре акое гарнитура на главата, не трябва ли да смесва масло и вода ?

Стисна ли маркучите на радиатора? 

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите са меки, стискат се с ръка без проблем. Днес ще сменя капачката и ще видя какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих нова капачка на gates (беше най-скъпа 15 лева с отстъпката) :D . Покарах 15 км градско. Сега като давам газ не хвърля вода през маркучето на разширителното казанче. Надявам се това да е бил проблема.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...