Gugoj 76 #241 Отговорено 22 Април, 2016 "The Honda Domani has a very close relative in the Rover 400 saloon, with which it shared virtually all its main components. Не случайно им викат "англичанки" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #242 Отговорено 22 Април, 2016 И са десет пъти от сивик седан японка. Който е аналог. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #243 Отговорено 22 Април, 2016 (Редактирано) Англичанки им викат, защото са СГЛОБЯВАНИ в Англия. Ако беше цитирал и предишния абзац от линка, щеше да стане по-ясно, откъде идва Домани и защо прилича на Ровър ... или обратното edit Сигурно Англичанин е измислил и дал на Хонда D-серията двигатели. Щото преди да изобретят недоразумението Ровър К-серия, години наред това е бил двигателят вграждан в Ровър. Иначе ... дълбок поклон пред Ровърския дизел, който се вграждаше в Сивик и Акорд Редактирано 22 Април, 2016 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #244 Отговорено 22 Април, 2016 (Редактирано) Бе мотора де серия не е измислил но.наскоро срещнах статия която доста добре е обяснено че хонда взаимства независимото окачване от ровер. К серия няма да я коментирам лошото е че е базирана на двг на лотус. Редактирано 22 Април, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #245 Отговорено 22 Април, 2016 (Редактирано) Да ти кажа и аз съм мяркал нещо такова, и одеве ми мина през акъла за дабъл уишбоуна и задния мултилинк. Преди време се разрових малко, но така и не можах на 100% да си изясня, кое е първично ... Ровър или Хонда. Говорим за Хонда преди Сивик 6 "англичанка", когато Ровър 200/400 си беше Ровър, а Honda Concerto си беше ... Ровър ... или ... И все пак Домани излиза на бял свят '90-а, а англичанката и идентичния Ровър 400 5г по-късно. В този ред на мисли, само "англичанката" ли е англичанка, или и всички останали Хонди с Ровър окачване Редактирано 22 Април, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #246 Отговорено 22 Април, 2016 Фен знаеш че ти уважавам мнението но за double wishbone-а бъркаш братле. Независимото окачване си е на Хонда и Ровър го вземат от тях. За първата им обща кола - седана HX през 1981 англичаните са искали макферсон. Но моделите Акорд и Вигор за японския пазар, излезли няколко месеца преди седана НХ вече са били с независимо окачване и Хонда са се преборили и седана да е с такова поне отпред. А за Кончертото сглобените в Англия са с макферсон отпред докато японските са си с double wishbone. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #247 Отговорено 23 Април, 2016 (Редактирано) Като адвокат на Фен-а той каза "независимото окачване" и предполагам визира задното окачване, 'щото то предното се си е назависимо. Аз намесих дабъл ядеца, с който, между другото, са и култовите CRX и Coupe-тата 5-ица Редактирано 23 Април, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #248 Отговорено 23 Април, 2016 За разликата между 6тата генерация Сивик говоря Вече от 7ма генерация насам, ако не се лъжа, май всичките ги сглабят в Англия неприятна работа, ама КО ДА ПРАИШ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #249 Отговорено 23 Юли, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, още един икономик при мен Имам го от година но не съм писал тук. Тази седмица си направих малък експеримент с колата. Реших да я засеча, но понеже нямах много пари да я засека както се прави - да сипя до горе, да мина 100км и да сипя пак че да видя колко харчи на 100, реших малко по-евтиния вариант. Оставих я да падне до последната черта на таблото и заредих за 20лв - 10литра и малко. С тези 10 литра изминах 170км градско точно, като гледах да държа все в Econo mode-а ( до 2500 оборота на 3-та и 4-та скорост и 3000 оборота на 5-та). Изобщо не съм я натискал, съвсем леко каране. И така карах докато не падна пак до последната черта. Tа си правя извод, че градско е изкарала около 6л/100км (като разделим 10-те литра и 170-те километра на 1,7, за да стане 170/1,7=100км). Така че да, бих казал нашите коли са best of both worlds - икономични когато ти трябва(бих казал по-икономични от 1.4) и малко мощни когато трябва. Редактирано 23 Юли, 2016 от StormTrooper 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #250 Отговорено 25 Юли, 2016 (Редактирано) Така си е. Супер комбинация. Затруднявам се, когато започна да мисля какъв ще е заместителя й след време...все някакъв компромис ще е. Градското е по-скоро към 7 в София, но зависи какъв е маршрута, трафика и т.н. Иначе извън в Еко режима с около 120 Бургас-София сам в колата съм удрял 5.04/100. Редактирано 25 Юли, 2016 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #251 Отговорено 25 Юли, 2016 Колеги имам въпрос за изпускателния колектор на нашия мотор. С какъв изпускателен колектор ще е добре да се замени стоковия ? Ще слагам генерация на ф55, но ми казаха че ще е добре да се смени и изпускателния колектор. От това което четох - стоков колектор 4-1 от D14 бил добър във високите обороти, а стоков колектор 4-2-1 от D16Z6 . Това вярно ли е ? Какъв да търся за моята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #252 Отговорено 26 Юли, 2016 Търси от d16a6 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #253 Отговорено 26 Юли, 2016 Компромиса е или 4-2-1 от д16з6/9 или от д16й3 англичанка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nappyboy 1 #254 Отговорено 29 Юли, 2016 4-2-1 от D16Z6 с генерация не по-голяма от 50... поне това бих направил ако трябваше да го правя пак ^^ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #255 Отговорено 29 Юли, 2016 (Редактирано) Ако искаш мога да ти дам( имам предвид на заем безплатно) моя от Д14А4 да караш и да видиш, за какво става дума. Ей така за опита и общото знание. Аз не мисля, че ще бъде подобрение, но все пак. Пък като си вземеш колектор от Д16з6 да видиш каква е разликата. Редактирано 29 Юли, 2016 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #256 Отговорено 20 Август, 2016 Колеги, наистина е доста трудно да се намери 4-2-1 изпускателен колектор здрав от D16Z6 Затова леко ще го оставя настрана и ще ви попитам друго - да взема ли от D14A3/D14A4 ? Ще спъне ли колата по някакъв начин (като се има в предвид че ще сложа генерация на ф55 заедно с изпускателя) и като цяло заслужава ли си да го взема или да търся стоков 4-2-1 или спортен 4-2-1? И още нещо, от D14A3/D14A4 изпускателя 4-1 ли се води? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #257 Отговорено 20 Август, 2016 (Редактирано) От най глупавите испускатели реда е д14а3/4 д16а6 д16з6 и тн. Стоков и хубав две неща които са несъвместими. Редактирано 20 Август, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #258 Отговорено 23 Август, 2016 (Редактирано) Забелязвам едно метално дрънчене отпред при качване на баир. Проявява се над 2000об. и не мога да разбера какво е. Всичко е сток. Някой имал ли е такъв случай на този мотор? Да не е някоя ламарина или скоба около изпускателния? Редактирано 23 Август, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #259 Отговорено 23 Август, 2016 Провери термо щита на изпускателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #260 Отговорено 23 Август, 2016 И при мен се е появило едно дрънчене и мисля че е някоя ламарина някъде, звучи около изпускателя да е, виж на канал къде какво дрънчи. При мен дрънченето е леко като се подаде газ и все едно бие някаква ламарина в изпускателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #261 Отговорено 2 Септември, 2016 Колеги, къде се намира филтъра на купето ? Колата има климатик, но нещо не го виждам зад жабката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #262 Отговорено 2 Септември, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=69424 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #263 Отговорено 10 Януари, 2017 Разбрахте ли това дрънчене от какво е? Имам същия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #264 Отговорено 10 Януари, 2017 (Редактирано) Не съм ровил откак писах за него. Не съм го и чувал скоро... Може би наистина е някоя ламарина. Редактирано 10 Януари, 2017 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове