Jump to content
scre

DOHC head или VTEC на D14

Recommended Posts

правилно мислиш.един ден евентуално ще е проблем,или се жениш за колата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво докато не стигнем до регистрацията :lol: Макар че мисля че не всеки които си е суапнал мотора е регистирал новия ;)

Да са маанеш с тия глупости! :D Никва пререгистрация! Нема кой да ти направи проблеми! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз тъи мисля :lol: И за сега маи ще посъбера още някой друго лефчи и ще са хфърлям във филма с б16 или б18 :lol: тогава вече ше ползвам жокер "помощ от съфорумници" :lol: :lol: :lol: Благодаря ви за отделеното време за да ме светнете каде е истината :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - Не се знае дали това с годишните технически прегледи е вярно, но е факт че с всяка година се затягат нещата.Второ - Тая кола става буквално вечно твоя. Освен ако после не я разхвърлиш на части или не си върнеш стария двигател (което е доста малоумна идея :D). Трябва много ясно да си помислиш какво точно искаш. Пълно щастие нЕма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да вярно е ... но както е казал народа "Бензина и 5 стотинки да е, ке го крадем... и 5лева да е, пак ке купуваме" за туи че квото такова в краина сметка :) И така като сме почнали само турбото още не сме диксутирали :) Гледам разни клипчета с свирещи д14-ки,как стоят нещата при тях ?

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маани недей :D Нещата стоят сложно и скъпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този проект ще остане на хартия май! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то не може всичко за което някой пита да се реализира :) хората си изясняват нещата и по-разумните се отказват навреме ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де сега като чета принципно разликата между s20 и s40 е че 20-ката е алумнии а 40-ката стомана което е я прави сравнително по-тежка от 20-ката... Има ли нещо друго различно,и мога ли да си сложа 20-ка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) в това няма нищо вярно колега ! :) разликата м/у s20 и s40 е в предавателните числа на скоростите и деференциала ! s20 -ката е с по-къси предавки от s40-ката .:)
  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ето и един линк http://honda-fanatics.com/viewtopic.php?f=26&t=96 ,който незнам дали е уместно да го побликувам но с него ще ти се изяснят нещата ,но все пак нали затова е форума да си помагаме ,и кутията С20 не е от стомана :)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лъжат значи по тия форуме еиии (имам впредвид чуждите в който четох) :blink: А дали ще мога да си бодна една с20?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) да , няма никакво преправяне ,сваляш и качваш и това е .:)
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е поне от малкия витек,че на Д15 кутията е съвсем малко по къса от твоята.Поне при мен така се оказа, сложих си кутия от 1.4 75к.с защото моята виеше и имам чувството, че фаинъла и е малко по дълъг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Спрял съм се на такава от з6,интересно ми е че навсякъде където чета ratio-то и на двете кутии с40 и п20 е едно и също?!? Някой има ли реалните числа на с40... гледам че има два варианта A000 и B000,моята не я знам каква е.По това което чета из форумите и на двете фаинъла е 4.25,в случея ако са с еднакво ratio не се ли обезмисля смяната на такава от з6,или з6 има други предимства :) А и тази от з6 безпроблемно ли ше падне на д14-ката,няма ли да се налага преправяне или нешо друго?Относно по темата взех решение малко по малко да минавам на д16 :) За е сега започвам със кутията... За да не пускам друга тема ако някой админ прецени, да преименува темата и постави в "проекти"

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в КАТ и питах какво следва при смяна на двигател и ми обясниха следното : Ако на кола 1,5 сложиш друг 1.5(с документи естествено) минаваш само канали, но ако и сложиш 1.6 (и искаш редовна кола) се минава и технотест,който май не е евтин,спомням си ,че беше около 300лв. преди 5-6години сега незнам колко еПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според два форума предавателните числа на EJ9 D14A4 са:1------3,250:12------1,909:13------1,250:14------0,909:15------0,702:1final gear ratio--4,058Според нашия форум на D16Z6 са D16Z6 1992 - 1995 Civic Hatch & Sedan1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25С една дума разликата ще е малка и по-нагледно можеш да видиш тук какъв ще е резултата:http://www.teammfactory.com/gearcalculator.php?kmh=0&tirewidth=195&tireprofile=55&wheelsize=15&tirediameter1=23.44&maxrpm1=7000&finaldrive1=4.058&gearratio1=3.25&gearratio2=1.909&gearratio3=1.25&gearratio4=0.909&gearratio5=0.702&gearratio6=0&trannytype=&tirewidth2=195&tireprofile2=55&wheelsize2=15&tirediameter2=23.44&maxrpm2=7000&finaldrive2=4.25&gearratioa=3.25&gearratiob=1.909&gearratioc=1.125&gearratiod=0.909&gearratioe=0.702&gearratiof=0&trannytype=&tranny=Calculate+Transmission+1+%26+2И пак да кажа разликата между S40 и S20 e:S20 са скоростни кутии 92-95, а S40 - 96-00. И освен това S40 са по-здрави, тъй като са стоманени. S20 са алуминиеви. Т.е. тези означения нямат връзка с предавателните числа.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам дали някой колега може да пусне тук във темата какво следва и какво ще е нужно за направата на д14 със двувалова глава а9 примерно, като части , преправяне. Цените не са ми толкова важни, след като знам какво е нужно ще проуча пазара! Много ще бъда благодарен! Поздрави и безаварийно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не можеш да слагаш двувалова глава на D14, или глава от D16Z6 (5г.), или D16Y8(6г.). Ще ти трябва още компютър и раздвижна ролка, по желание всмукателен/изпускателен колектор и генерация, може и дросел от B16 за да тръгне както трябва. 

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм д14 със д16 двувалова глава а и съм ги сравнявал многократно. Един колега във темата беше писал че има такава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мислил ли е по въпроса с голямата горивна камера на двувалката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.03.2020 г. at 19:41, fenabg написа:

Някой мислил ли е по въпроса с голямата горивна камера на двувалката? 

Тъкмо ще й подхожда турбо, но не натам съм се насочил, а просто да премина от SOHC на DOHC

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...