dufosvti2 303 #41 Отговорено 17 Май, 2012 правилно мислиш.един ден евентуално ще е проблем,или се жениш за колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #42 Отговорено 17 Май, 2012 Всичко хубаво докато не стигнем до регистрацията Макар че мисля че не всеки които си е суапнал мотора е регистирал новия Да са маанеш с тия глупости! Никва пререгистрация! Нема кой да ти направи проблеми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #43 Отговорено 17 Май, 2012 Абе и аз тъи мисля И за сега маи ще посъбера още някой друго лефчи и ще са хфърлям във филма с б16 или б18 тогава вече ше ползвам жокер "помощ от съфорумници" :lol: Благодаря ви за отделеното време за да ме светнете каде е истината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #44 Отговорено 17 Май, 2012 Първо - Не се знае дали това с годишните технически прегледи е вярно, но е факт че с всяка година се затягат нещата.Второ - Тая кола става буквално вечно твоя. Освен ако после не я разхвърлиш на части или не си върнеш стария двигател (което е доста малоумна идея ). Трябва много ясно да си помислиш какво точно искаш. Пълно щастие нЕма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #45 Отговорено 17 Май, 2012 (Редактирано) Да вярно е ... но както е казал народа "Бензина и 5 стотинки да е, ке го крадем... и 5лева да е, пак ке купуваме" за туи че квото такова в краина сметка И така като сме почнали само турбото още не сме диксутирали Гледам разни клипчета с свирещи д14-ки,как стоят нещата при тях ? Редактирано 17 Май, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #46 Отговорено 17 Май, 2012 Маани недей Нещата стоят сложно и скъпо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #47 Отговорено 24 Май, 2012 И този проект ще остане на хартия май! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #48 Отговорено 25 Май, 2012 Е то не може всичко за което някой пита да се реализира хората си изясняват нещата и по-разумните се отказват навреме ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #49 Отговорено 2 Юни, 2012 Добре де сега като чета принципно разликата между s20 и s40 е че 20-ката е алумнии а 40-ката стомана което е я прави сравнително по-тежка от 20-ката... Има ли нещо друго различно,и мога ли да си сложа 20-ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #50 Отговорено 2 Юни, 2012 в това няма нищо вярно колега ! разликата м/у s20 и s40 е в предавателните числа на скоростите и деференциала ! s20 -ката е с по-къси предавки от s40-ката . 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #51 Отговорено 2 Юни, 2012 ето и един линк http://honda-fanatics.com/viewtopic.php?f=26&t=96 ,който незнам дали е уместно да го побликувам но с него ще ти се изяснят нещата ,но все пак нали затова е форума да си помагаме ,и кутията С20 не е от стомана 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #52 Отговорено 2 Юни, 2012 Много лъжат значи по тия форуме еиии (имам впредвид чуждите в който четох) А дали ще мога да си бодна една с20? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #53 Отговорено 2 Юни, 2012 да , няма никакво преправяне ,сваляш и качваш и това е . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #54 Отговорено 2 Юни, 2012 Гледай да е поне от малкия витек,че на Д15 кутията е съвсем малко по къса от твоята.Поне при мен така се оказа, сложих си кутия от 1.4 75к.с защото моята виеше и имам чувството, че фаинъла и е малко по дълъг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #55 Отговорено 12 Юни, 2012 (Редактирано) Спрял съм се на такава от з6,интересно ми е че навсякъде където чета ratio-то и на двете кутии с40 и п20 е едно и също?!? Някой има ли реалните числа на с40... гледам че има два варианта A000 и B000,моята не я знам каква е.По това което чета из форумите и на двете фаинъла е 4.25,в случея ако са с еднакво ratio не се ли обезмисля смяната на такава от з6,или з6 има други предимства А и тази от з6 безпроблемно ли ше падне на д14-ката,няма ли да се налага преправяне или нешо друго?Относно по темата взех решение малко по малко да минавам на д16 За е сега започвам със кутията... За да не пускам друга тема ако някой админ прецени, да преименува темата и постави в "проекти" Редактирано 12 Юни, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadow_rr 0 #56 Отговорено 12 Юни, 2012 Вчера бях в КАТ и питах какво следва при смяна на двигател и ми обясниха следното : Ако на кола 1,5 сложиш друг 1.5(с документи естествено) минаваш само канали, но ако и сложиш 1.6 (и искаш редовна кола) се минава и технотест,който май не е евтин,спомням си ,че беше около 300лв. преди 5-6години сега незнам колко е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #57 Отговорено 12 Юни, 2012 Според два форума предавателните числа на EJ9 D14A4 са:1------3,250:12------1,909:13------1,250:14------0,909:15------0,702:1final gear ratio--4,058Според нашия форум на D16Z6 са D16Z6 1992 - 1995 Civic Hatch & Sedan1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25С една дума разликата ще е малка и по-нагледно можеш да видиш тук какъв ще е резултата:http://www.teammfactory.com/gearcalculator.php?kmh=0&tirewidth=195&tireprofile=55&wheelsize=15&tirediameter1=23.44&maxrpm1=7000&finaldrive1=4.058&gearratio1=3.25&gearratio2=1.909&gearratio3=1.25&gearratio4=0.909&gearratio5=0.702&gearratio6=0&trannytype=&tirewidth2=195&tireprofile2=55&wheelsize2=15&tirediameter2=23.44&maxrpm2=7000&finaldrive2=4.25&gearratioa=3.25&gearratiob=1.909&gearratioc=1.125&gearratiod=0.909&gearratioe=0.702&gearratiof=0&trannytype=&tranny=Calculate+Transmission+1+%26+2И пак да кажа разликата между S40 и S20 e:S20 са скоростни кутии 92-95, а S40 - 96-00. И освен това S40 са по-здрави, тъй като са стоманени. S20 са алуминиеви. Т.е. тези означения нямат връзка с предавателните числа. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepkata 4 #58 Отговорено 20 Март, 2020 Искам да попитам дали някой колега може да пусне тук във темата какво следва и какво ще е нужно за направата на д14 със двувалова глава а9 примерно, като части , преправяне. Цените не са ми толкова важни, след като знам какво е нужно ще проуча пазара! Много ще бъда благодарен! Поздрави и безаварийно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #59 Отговорено 20 Март, 2020 (Редактирано) Не можеш да слагаш двувалова глава на D14, или глава от D16Z6 (5г.), или D16Y8(6г.). Ще ти трябва още компютър и раздвижна ролка, по желание всмукателен/изпускателен колектор и генерация, може и дросел от B16 за да тръгне както трябва. Редактирано 20 Март, 2020 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepkata 4 #60 Отговорено 20 Март, 2020 Виждал съм д14 със д16 двувалова глава а и съм ги сравнявал многократно. Един колега във темата беше писал че има такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #61 Отговорено 20 Март, 2020 Някой мислил ли е по въпроса с голямата горивна камера на двувалката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepkata 4 #62 Отговорено 23 Март, 2020 На 20.03.2020 г. at 19:41, fenabg написа: Някой мислил ли е по въпроса с голямата горивна камера на двувалката? Тъкмо ще й подхожда турбо, но не натам съм се насочил, а просто да премина от SOHC на DOHC 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове