Jump to content
Asti

Диагностика на Accord VI

Recommended Posts

Потърсих из форума и прочетох няколко теми касаещи диагностика, но така и не стигнах до отговор на моя въпрос, затова раздела за Accord се сдобива с една нова тема за диагностика на Accord.Искам да си направя или някой да ми направи диагностика на колата. Колата е Honda Accord 99-та, F18B2 мотор.Аз си имам една ELM джаджа, която е за OBDII и преди с нея си правих диагностиката на другата кола ... а и за други коли ставаше - всепак OBDII си е стандарт от незнам си коя година нататък. И моята Хонда уж влиза в нужната година за OBDII и според Wikipedia F18B2 мотора е с OBDII ECU ... но въпреки всичкото инфо, пак срещам трудности.Проблема е следния ... Колкото и да се ровя из нета за да видя къде аджеба е тоя OBDII конектор на моята Хонда ... колкото и хората да обясняват че е или над лостчето за отваряне на предния капак или от дясно на централната конзола, под мокета ... при мен това чудо не успявам да го открия.Значи или е някъде другаде, или е друг конектор който аз не съм виждал и немога да позная че е той. Въпроса е, ако е някъде другаде, къде е ? И ако е друг конектора, съответно аз сам нищо немога да направя с него ... къде да отида за да я закачат на диагностика ?Едит: Ако някой може да помогне или искате да ме пратите при някой ... за Пловдив става въпрос

Редактирано от Asti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се намира от дясната страна на централната конзола.За диагностиката ползвам ScanMaster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да я разглобявам конзолата за да се добера до буксата ? Както вече казах търсих там ... бях се наврял с главата надолу и огледах каквото можах и не открих нищо ... Сега пак проверих, и ето резултата - http://pldrulz.snimka.bg/automobiles/obd-honda.668512Къде трябва да е OBDII буксата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва вече е странно! Вижда се къде е била буксата. Имаш ли repair manual за акорда, там трябва да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я търси там буксата. Там се намира на акордите с мотор F20B6. При теб трябва да е под жабката, и е една малка синя, мисля че с 5 пина (3 илли 4 са активни). Лесно достъпна е, само трябва да се разровиш под жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата наистина че на моторите F20B6 се намира там където ти показваш а мястото просто е оставено ако случайно е с мотор F20B6 тоест 2000 кубика разликата е само в двигателите иначе купетата са идентични :thumbs1: успех ....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е конектора My link, а тук има подобна тема My link. Аз съм със същия мотор и се намира точно където е показано на снимката, като за диагностика ти е пет пиновия конектор. Може да си направиш и диагностика с лампата за SRS-a ( или лампата за чека беше), като свържеш дву-пиновият на късо, пак е показано на снимката. Успех колега !

Редактирано от theraven

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, явно при мен е ... and not a single OBD was given to my Honda :D Щом разполагам само с тоя 5 пиновия явно това ще е решението My linkМерси много ... като пристигне ще пиша дали е проработило :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз също искъм да попитам има ли вариант да видя коя грешка ми дава само като укася буксата? Моя Акорд е със същия двигател но интересното при мен е че аз я имам тази букса която се вижда че липсва при колегата точно под мокета отдясно на конзолата. За други по-малки букси не съм гледал ама тази знам че я има със сигурност и аз дълго време си мислех че е за диагностика на АБС или СРС. А сега спешно ми се налага да видя каква е грешката понеже вчера паля колата почна да прекъсва и след 500м ми даде грешка и сега не изгасва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам без скенер за грешки или връска с компютър няма как да прочета грешката? А тази малката букса с 2 пина при мен или липсва или аз не я отркивам. Бях чел че точно тя се укасява с кламер и лампичката почва да мига в саответния код.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си разбрал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето инфо за 5 пиновата букса и премигването на лампата. Свалено от Honda ESM Accord 1998. Поздрави! Публикувано изображение

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих си Хонда Акорд..убава англичанка. :) Светва ми лампата за компютъра от време на време. Когато го направи, тихите обороти играят. Имам от коментираната синя 5 пинова букса под жабката. До нея има и 2 пинова, пак синя. Цветовете на кабелите обаче са различни от тези който са описани в горната схема. Има ли значение това или винаги 3 и 5 пин когато се свържат, ще покаже грешката? Колата ми е CH6 1.8 1999 произведена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дава грешката като окъся 2-пиновата синя букса , само че колата е 2,0  2000 г. двигател  F20B6 също англичанка, лампата мига с кода на грешката повтаряйки го непрекъснато  на контакт а може и в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е F18B2, четох преди малко в един руски сайт..че точно с двупиновия конектор може да се види грешката. Ама де да знам, така ли е правилно или с 5 пиновия конектор !?  Страх ме е, да не повредя нещо. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен да пробваш въпреки че има малък риск не знам какво друго остава , ако искаш изчакай и някой друг колега да изкаже мнение и опит или пък отваш в сервиз и плащаш  да четат грешката през ОБД.

Аз при мен съм пробвал многократно с двупиновия и работи. Пет пиновия доколкото си спомням също се окъсява, но четеше други гешки май за еърбеците SRS.

А иначе преди години и аз бях чел в една руска  документация (уж за моя модел) , че се окъсявали два пина на 16-пинов конектор, аз освен ОБД-то  друг 16 пинов не намерих и като ги окъсих изгоря само един бушон, добре че не стана друга поразия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за клипчето колега, бях ги изгледал вече повечето. Въпроса ми се породи от това, че в Сервизната документация побликувана по-горе...се говори за окъсяване на 3-ти с 5-ти пин на 5-пиновия конектор. Но, са описани други цветове.

 

Както и да е. Окъсих двупиновия и грешката е Номер 1 :) В началото помислих че е Номер 2 ...но има дълги паузи межди премигванията, просто повтаря 1.. 1... 1 .. т.е. Първа Ламбда сонда (незнам дали съм с 2). Понякога свети, понякога не. Колата не е карана на газ, само бензин. Потърсих из Интернет инфо, мисля..че това е модела ?

 

http://www.ebay.de/itm/361305546286?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

И защо колата се води Акорд VII тук ?

 

http://www.lambdasensor.co.uk/main/hondantk.htm

 

Оказа се, че се води Акорд VII и тук

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=LAMBDA%20SENSORS&manufact=HONDA&model=ACCORD%20VII&engine=1.8&pos=Front

 

Благодаря за отзивите, че пусна снимки и на колата по-късно...в съответния раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,моя акорд е същия /F18B2/и не мога да намеря кодовете за грешки. Понеже ми светна чека за постоянно и на бензин и газ, но няма промяна в работата на колата, искам да видя 45-та грешка какво представлява и от какво е предизвикана?

В този сайт http://honda-tech.com/forums/honda-accord-1990-2002-2/check-engine-light-codes-cel-diagnostic-trouble-codes-dtc-malfunction-indicator-light-mil-1490107/ има писано, но от какво е предизвикана тази грешка не става ясно!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, според мен тази грешка е от лоши настройки на газовата уредба. За начало я изтрий грешката и покарай колата само на бензин, ако не светне cheka, отивай да ти регулират газовото.

Редактирано от vesivanova
Не се цитира предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след второто светване на чека се обадих на газаджиите и те ме посъветваха това. Сега изтрих грешката и ще карам два дена така да видя какво става. Иначе колата върви много добре и на газ, и на бензин, единствено леко й паднаха оборотите на празен ход. Въпросът е, че ако светне и при бензин, къде да търся проблема?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се изтрива грешката, когато окъсяваш кабелите (има ли начин изобщо)? Аз съм с F20B5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си изтривам грешките през обд2-ката или махам едната клема на акумулатора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах и другаде, но ще си позволя и тук да попитам, защото касае тази тема:

Сложих си двоен дин мултимедия с навигация и поддържа OBD 2 през Bluetooth с приложението Torque в реално време. Има ли някаква възможност на моя Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня, да се изведе OBD 2 букса с някакъв адаптер или нещо? Би било ценна екстра.

 

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Относно изтриване на грешка на чека аз го правя като извадя предпазителя back up който на моя акорд 2.0 147к.с. се намира на дясната колона но след няколко стотин километра пак светва, иначе колата вьрви добре но ме дразни това светене имам газова уредба дали е от нея или друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Триенето на грешки не решава проблема. Проблема явно си съществува и като се прояви светва чека.

Вижте каква грешка дава и намерете проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа е разбира се аз това го написах относно горния пост на колегата който откача клемата на акумулатора, за да чисти грешките. Взпроса е с какво е най-добре да се прочетат, или да се използва самодиагностиката, Тези устройства от типа ELM 327вьршат ли някаква работа или са само за мерене на обороти и т.н.

Редактирано от Vasil Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е разбира се, аз това го написах относно горния пост на колегата който откача клемата на акумулатора, за да чисти грешките. Взпроса е с какво е най-добре да се прочетат, или да се използва самодиагностиката, Тези устройства от типа ELM 327вьршат ли някаква работа или са само за мерене на обороти и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ELM327 и няма проблем с чистенето на грешки. Все пак прочети коя версия на устройството ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...