Jump to content

vesmes

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vesmes

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Haskovo/Mannheim
  1. Здравейте Колеги, щях да пускам нова тема за съвети но е подобен проблема ми и реших да пиша тук. Имам Акорд 2000г. - 1.8i, CH6. Преди няколко дни внезапно ми заскърцаха задните спирачки, оказаха се пределно износени накладки отдясно. Купих си накладки и заедно с тях и един специален инструмент за прибиране на спирани цилиндри - комплект. Днес пристигнаха накладките ми и се опитах да ги сменя, проблема е...естествено, че не мога да накарам дори и стози ключ цилиндъра да се върне назад. Отворих и казанчето за спирачна течност за всеки случай но това не помага. Има една "пробка" зад цилиндъра за обезвъздушаване, евентуално мисля през Събота да развия нея и да опитам пак. Имам време само след 18:00 а към 19:00 е почти тъмно. Реших, че цилиндъра е тотално блокирал и запалих колата и натиснах леко спирачките...цилиндъра се придвижи напред....но не отива назад - въртя по часовниковата стрелка. Друго което ми идва наум е да сложа едно легенче отдолу и натисна още веднъж-дваж и да изкочи самия цилиндър от само себе си, незнам обаче дали ще повреди по някакъв начин гумичките му. След което да го почистя и върна обратно и да обезвъздушавам. Разгледах и че има ремонтни комплекти, гумички, маншони и т.н. Благодаря, ето снимки на това как изглежда Буталото и Инструмента.. За тази пробка говоря..
  2. Някой да е запазил тези снимки ? Много полезни теми има и на всичките снимките са с изтекла "годност" - няма ги. Не ми свети лампичката на дигиталния часовник. Бих искал да я сменя без да потроша половината пластмаси. Благодаря на отзовалите се, предварително
  3. Honda Accord - vesmes

    Ето я моята "нова" семейна кола. Хонда Акорд 1.8i. Произведена е 04.1999 г. в Бристол-Англия. Купена е 2000г. от един фен, който я е карал 1 година и я продава на собственика от когото я купих Аз. Колата е на 155 000 км и навъртях вече около 800 км аз. Имам лек проблем с компютърчето което обсъждам в друга тема в техническия раздел. Отделно има "проблеми" със задните врати..който са нещо често срещано за модела. На лявата врата не работеше моторчето за централното заключване, смених го с ново за 11 Евро. Новия механизъм изкара един ден и блокира, затова преместих моторчето в стария кожух и всичко се нареди. Дясната врата не се отваря изобщо нито отвън, нито отвътре. Мисля да я правя като си дойда до България, понеже тук нямам много място където да се вихря с ремонти Знаех за тези проблеми когато я купувах, колата беше от най-евтините по обявите - 1400евро. Има си TuV до 2017, и комплект зимни гуми със стоманени джанти към нея. Ходих на 280 км. за да я взема, около мен (Манхайм) няма пукната обява на Акорд. Комичното беше, че докато я регистрирам тук..стоя няколко дена без номера в двора и дойдоха 6 човека да питат - колата продава ли се ? Викам като искате Акорд, бягайте на Север..там ги карат Много приятна кола за магистралите. Гори около 8 ако карам до 160 км/ч Ако е до 130-140 км/ч (което е трудно в лявата лента тук) около 7/100. Хубава музика има и е доста тиха кола. Надявам се да пътувам с удоволствие по празниците до България. Тук е на първата ни разходка, след регистрацията.
  4. Диагностика на Accord VI

    Благодаря за клипчето колега, бях ги изгледал вече повечето. Въпроса ми се породи от това, че в Сервизната документация побликувана по-горе...се говори за окъсяване на 3-ти с 5-ти пин на 5-пиновия конектор. Но, са описани други цветове. Както и да е. Окъсих двупиновия и грешката е Номер 1 В началото помислих че е Номер 2 ...но има дълги паузи межди премигванията, просто повтаря 1.. 1... 1 .. т.е. Първа Ламбда сонда (незнам дали съм с 2). Понякога свети, понякога не. Колата не е карана на газ, само бензин. Потърсих из Интернет инфо, мисля..че това е модела ? http://www.ebay.de/itm/361305546286?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT И защо колата се води Акорд VII тук ? http://www.lambdasensor.co.uk/main/hondantk.htm Оказа се, че се води Акорд VII и тук http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=LAMBDA%20SENSORS&manufact=HONDA&model=ACCORD%20VII&engine=1.8&pos=Front Благодаря за отзивите, че пусна снимки и на колата по-късно...в съответния раздел.
  5. Диагностика на Accord VI

    Моята е F18B2, четох преди малко в един руски сайт..че точно с двупиновия конектор може да се види грешката. Ама де да знам, така ли е правилно или с 5 пиновия конектор !? Страх ме е, да не повредя нещо.
  6. Диагностика на Accord VI

    Здравейте, купих си Хонда Акорд..убава англичанка. Светва ми лампата за компютъра от време на време. Когато го направи, тихите обороти играят. Имам от коментираната синя 5 пинова букса под жабката. До нея има и 2 пинова, пак синя. Цветовете на кабелите обаче са различни от тези който са описани в горната схема. Има ли значение това или винаги 3 и 5 пин когато се свържат, ще покаже грешката? Колата ми е CH6 1.8 1999 произведена.
×